van mij mag jw eruit gestemd worden , kan niks doet niks , enig wat hij kan is dag in dag uit zeurenquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
God geef die man een rol ducttape
Kan hij zijn eigen mond dichtplakken
Er zijn er een hele boel die er nu uit mogenquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
van mij mag jw eruit gestemd worden , kan niks doet niks , enig wat hij kan is dag in dag uit zeuren
Wat een walgelijke opmerkingquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:35 schreef greysbones het volgende:
Nu over tiano
Dat hij niet weet hoe lang hij leeft
En dus maximaal wil genieten
Vinden de heren ook onzin
Want JW heeft kanker gehad en leeft niet zo
Erik kwam ermeequote:
Wat een smerige opmerking van Erik. te walgelijk voor woordenquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik kwam ermee
Dat tiano die opmerking gisteren maakte tijdens zijn droompresentatie
Das een ochtendje werkquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
vrees niet voor vandaag zijn werkmannen bezig in de keuken zolang die er zijn geen zoemer
Ik heb het gevoel dat beide mannen toch iets tegen "buitenlanders hebben"quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik kwam ermee
Dat tiano die opmerking gisteren maakte tijdens zijn droompresentatie
Nee meer iets tegen mensen die anders in het leven staan dan zijquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat beide mannen toch iets tegen "buitenlanders hebben"
Kunnen ze er weer op gaan zitten met zijn allenquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das een ochtendje werk
Nieuw blad
Valt ook steeds meer opquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:45 schreef spapaars het volgende:
JW heeft een best grote negatieve houding.
Heeft hij die al danquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:49 schreef Judiwi het volgende:
O hij baalt nu hij hoort dat zijn eigen gekochte keu niet mee baar huis mag.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
Tiano wil meteen sneakers halen
Van die 5 barkies
Ze kunnen er beter 1000,- van maken
Dan kan hij ook nog een loafertje halen
En dan volgende week weer op de mat staan
Ik wil weten wanneer!!quote:
Neequote:Op woensdag 8 februari 2023 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil weten wanneer!!
Hebben nog steeds geen tijd
quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:59 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap Eunice ook wel , hoewel ik het een kut plan vond
is samenraapsel van eerder voorstellen , berm jw , eunice en erik dat door elkaar geroerdquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:58 schreef greysbones het volgende:
Volgens Erik was zijn plan er al eerder
Ik heb daar niks over gehoord
Janet zegt dat ze Eriks plan eerder hoorde
Was er volgens mij ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
En geloof er geen barst van dat Erik al
Met dat plan bezig was
I knowquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
is samenraapsel van eerder voorstellen , berm jw , eunice en erik dat door elkaar geroerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |