van mij mag jw eruit gestemd worden , kan niks doet niks , enig wat hij kan is dag in dag uit zeurenquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
God geef die man een rol ducttape
Kan hij zijn eigen mond dichtplakken
Er zijn er een hele boel die er nu uit mogenquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
van mij mag jw eruit gestemd worden , kan niks doet niks , enig wat hij kan is dag in dag uit zeuren
Wat een walgelijke opmerkingquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:35 schreef greysbones het volgende:
Nu over tiano
Dat hij niet weet hoe lang hij leeft
En dus maximaal wil genieten
Vinden de heren ook onzin
Want JW heeft kanker gehad en leeft niet zo
Erik kwam ermeequote:
Wat een smerige opmerking van Erik. te walgelijk voor woordenquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik kwam ermee
Dat tiano die opmerking gisteren maakte tijdens zijn droompresentatie
Das een ochtendje werkquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
vrees niet voor vandaag zijn werkmannen bezig in de keuken zolang die er zijn geen zoemer
Ik heb het gevoel dat beide mannen toch iets tegen "buitenlanders hebben"quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik kwam ermee
Dat tiano die opmerking gisteren maakte tijdens zijn droompresentatie
Nee meer iets tegen mensen die anders in het leven staan dan zijquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat beide mannen toch iets tegen "buitenlanders hebben"
Kunnen ze er weer op gaan zitten met zijn allenquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das een ochtendje werk
Nieuw blad
Valt ook steeds meer opquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:45 schreef spapaars het volgende:
JW heeft een best grote negatieve houding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |