quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:36 schreef odie22 het volgende: pfffffff wat zit iedereen toch met danny dit , danny dat , hij is er door de kijkers uitgestemt hoor, wij motten hem niet ( op 1 cosser na dan )
Als ze hem plat houden met morfine mag ie wat mij betreft nog een weekje verlenging, dan eerst Sjaggerien naar huis, die maakt teveel geluid zonder morfine..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:39 schreef Lux069 het volgende:
TT![]()
Mag toch hopen dat (wie er ook genomineerd wordt) Rob gewoon lekker thuis gaat zitten.
Ouwe roddelkoning die aan de baby-morfine zit.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:40 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Als Rob en Angelique genomineerd zijn, mag van mij deze week de twist komen dat er 2 naar huis mogen
Denk dat Rob wel blijft tegenover Chi of Jacq.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:38 schreef Kodiak100 het volgende:
TT![]()
Zou mooi zijn maar of ze dan ook echt gaat?
Rob is ook wel uitgespeeld
Alleen om zijn huidskleur zeker hè, racist!!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:40 schreef TheLuckyman het volgende:
Met de dag wordt Chayron erger bij mij.. misschien wel onderaan van alle bewoners nu
rob was deze week wel te pruimen met de tramadol in zijn mikquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:40 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Als Rob en Angelique genomineerd zijn, mag van mij deze week de twist komen dat er 2 naar huis mogen
Ik erger mij nu al aan zijn aflevering bij No biggiequote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:40 schreef TheLuckyman het volgende:
Met de dag wordt Chayron erger bij mij.. misschien wel onderaan van alle bewoners nu
Ik wist dat er een reden was waarom ik nooit nobiggie kijkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:42 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Ik erger mij nu al aan zijn aflevering bij No biggie
heb meestal een positiever beeld van een bewoner na het zien van no biggie....bij Danny bleef het beeld hetzelfde....helaas
vrees dus van Chayron
Ali moet voor zichzelf nadenken en alles op een rijtje zetten - Pastoor Sjaiquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:43 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
ali kan je aub naar je beda gaan, zodat ik ook de roddels kan volgen?
is t de moeite om blauwe stuk terug te kijken? heb die nml op pauzequote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:48 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ok, zit eindelijk in de rode kamer!
Hoor wel Chay lullen, dus zal niet veel gemist hebben denk ik
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is t de moeite om blauwe stuk terug te kijken? heb die nml op pauze
Ali kan best zichzelf blijven, maar dat gaat hij ook doen denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali ik kan makkelijke opties doen of een bom gooien, maar als ik een bom gooi ben ik Ali niet
Jasonquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:50 schreef odie22 het volgende:
ali moet een hele sterke speler tegenover opa zetten om opa weg te krijgen, maar ja, wie is dat
Lindsey ?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:50 schreef odie22 het volgende:
ali moet een hele sterke speler tegenover opa zetten om opa weg te krijgen, maar ja, wie is dat
Haar dat ie nauwelijks heeft. Misschien is het tegen de kou.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Chairon 'snachts met die Durag, bang dat zijn haar in de war raakt tijdens het slapen?
Wil het een bepaalde richting laten groeienquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Chairon 'snachts met die Durag, bang dat zijn haar in de war raakt tijdens het slapen?
zo'n lappie helpt niets, wolle muts over zijn oren welquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Haar dat ie nauwelijks heeft. Misschien is het tegen de kou.
Kan ie dan ineens over zn snavel trekken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
zo'n lappie helpt niets, wolle muts over zijn oren wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |