Avond 1quote:25 artists will compete in San Remo! (22 "big" artists + 3 San Remo Giovani winners)
The covers' night will take place on Friday, February 10th!
During the first two nights the songs will be voted by the press.
During the third night the televote (50%) and the demoscopic jury (50%) will vote for the competing songs.
On Friday and on Saturday's #Sanremo2023 final all the juries will vote again (33% press, 33% demoscopic jury, 34% televote)
The San Remo2023 winner will represent Italy at Eurovision2023.
Ik voelde anders duidelijk iets Spaans!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, zó veel eer kan ik mezelf niet geven. Dit is een chemie die alleen direct tussen twee mensen kan bestaan
Vliegt van het podium na het optreden!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:26 schreef Fred_B het volgende:
Zo, die is nog even door de volière gerend voor het optreden.
"Wat wil je aan vanavond?"quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:26 schreef Fred_B het volgende:
Ze hebben een fontein voor de deur!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:28 schreef H_T het volgende:
Wel slim om je badpak onder je avondkleding te dragen
Nou lekker dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:29 schreef Em31 het volgende:
Nou, ook niet haar interessantste nummer ooit
Laagjes.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:28 schreef H_T het volgende:
Wel slim om je badpak onder je avondkleding te dragen
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:26 schreef Fred_B het volgende:
Dat is weer eens wat anders dan onder het podiumquote:
Zou jou ook leuk staan!quote:
Wie ziet het verschil, he?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:33 schreef Strani het volgende:
Maar goed ze is dus niet naakt maar het is een ontwerp van haar lichaam.
Ja dat zou ik ook zeggen.
Allora.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
Heren, wie ná deze speech kan uitleggen waar het over ging krijgt van mij gratis bier.
Of wie überhaupt nog één woord uit de speech kan noemen.
Ik was borrelnootjes halen (geen grap) en toen ik weer naar de tv keek zag ik dat er twee uit m'n schaal waren geglipt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
Heren, wie ná deze speech kan uitleggen waar het over ging krijgt van mij gratis bier.
Wij hangen aan haar lippen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
Ja ik zou net zeggen? Gaat dit over iets serieus en dan net in zo’n jurk?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:35 schreef Strani het volgende:
Ah nee hè het gaat over iets heel dramatisch. Natuurlijk. Kut-San Remo.
Het klinkt heel ernstig. Ze geeft zichzelf bloot.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik zou net zeggen? Gaat dit over iets serieus en dan net in zo’n jurk?
Ja, hoewel ik ook niet kan uitsluiten dat ze moet huilen om het vroegtijdig heengaan van haar couturier.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik zou net zeggen? Gaat dit over iets serieus en dan net in zo’n jurk?
Die heb ik nog niet door de jurk heen gezienquote:
Ik vrees dat wij bij een Italiaanse begrafenis als horkerige Nederlanders lachend achterin de zaal zouden staanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:38 schreef Meridiaan het volgende:
Ik beleef hier heel veel emoties tegelijkertijd
Ik moet helaas toegeven dat ik ook zo iemand benquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat wij bij een Italiaanse begrafenis als horkerige Nederlanders lachend achterin de zaal zouden staan
We zullen zo zacht mogelijk lachenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik moet helaas toegeven dat ik ook zo iemand ben
Zie je nou wat het losmaakt in iemand!?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:41 schreef Cee het volgende:
Ze vertelt nu het recept van haar favoriete wokyoghurt.
En toch zit ik weer een avond te grinnikenquote:
Ah dus we mochten gewoon lachen, mooiquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Als ik even op Twitter meelees, was het een bewogen feministische speech tegen haar jongere zelf
Niets nieuws dus.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Als ik even op Twitter meelees, was het een bewogen feministische speech tegen haar jongere zelf
Ik keek net ook even, de meningen over haar zijn in Italië wel verdeeldquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Rob Kemps is er niets bij.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:43 schreef Strani het volgende:
Zo Amadeus checkt even of haar microfoon het nog doet, subtiel.
Alsof de gemiddelde Italiaan bezig was met de tekst.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:43 schreef Hamlapjes het volgende:
A domani!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:45 schreef Meridiaan het volgende:
Ik geef het op voor vanavond.
Tot morgen!
Als je nog een kwartiertje blijft hangen, is het al morgen!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:45 schreef Meridiaan het volgende:
Tot morgen!
Truston!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:46 schreef Fred_B het volgende:
Ik moet ondertussen maar eens onder de wol gaan kruipen. Het is bijna middernacht.
Welterusten mensen
Tot morgenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:45 schreef Meridiaan het volgende:
Tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |