Ik ook, helaas, daarom zo triest.Niet meer te redden, dat joch,quote:Op donderdag 2 maart 2023 03:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat deze gast in louche zaakjes zit
Hoezo niet meer te redden, hij is hartstikke jong en heeft nog een heel leven voor zich.quote:Op donderdag 2 maart 2023 03:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ook, helaas, daarom zo triest.Niet meer te redden, dat joch,
Ja, ik denk dat ze uit huis gezet is eigenlijkquote:
Hierboven ging over de Slachtofferhulp reclame die ik telkens zie voor het programmaquote:Op donderdag 2 maart 2023 03:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, maar daar gaat het om juist, dit zijn een geselecteerd stel jonge gemankeerde lui, die zich zelf (hoop ik) aangemeld hebben voor de selectie van dit programma. Je maakt mij niet wijs dat ze niet allemaal wisten wat hun te wachten stond, camera en geluid op je knars en een blaffende meester en boksende juf en af en toe wat zelfbenoemde docenten, liefst bn-er, die langsvliegen.
Schop onder de kont, vooral voor muts Anouk. Zal niet spoileren, maar manoman, wat een enorme schop onder haar reet moet die eens krijgen.
Madelon is behoorlijk manipulatief en ook behoorlijk slim, daar is ze nog best ver mee gekomen. Volgens mij heeft ze wel door dat het beter is als ze verandert, maar ze weet nog niet zo goed hoe ze dat moet doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:16 schreef superniger het volgende:
Aram en Anouk.
Spoken word
Madelon is een borderliner.
En daarbij het antieke 'kapotje' gebruikt *ril*quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef NoCigar het volgende:
Gretver, meteen een oudere man op je nek die zegt dat je condooms moet gebruiken.
Oh dat heb ik juist bij Anouk. Aantrekken-afstoten-de slachtofferrol opzoeken (met de laatste afl. in het achterhoofd).quote:
Zo die Demi is veranderdquote:
Of haar Zuid-Amerikaanse moeder woont in Spanje?quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:51 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze uit huis gezet is eigenlijk
En ze gaat 'hard werken'. Ben benieuwd hoe haar dat zal bevallen, volgens mij kan ze zich nog niet eens inbeelden wat hard werken is. Maar het is wel goed om daar alleen naar toe te gaan, en met een soort van schone lei te beginnen. Maar dan moet ze niet elke uur papa of mama bellen om te vertellen dat ze geweldig is en alles goed komt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Of haar Zuid-Amerikaanse moeder woont in Spanje?
quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hierboven ging over de Slachtofferhulp reclame die ik telkens zie voor het programma![]()
Anouk heeft echt nul zelfreflectie. Loopt te klagen dat ze al zoveel dingen geprobeerd heeft en niks helpt, maar heeft niet door dat er maar een constante is in al die methodes, en dat is zijzelf, en dat zij zelf er ook moeite voor moet doen. Ze is een enorme prinses, wilt niks doen, maar wilt dat alles voor haar geregeld wordt.
Bij Caithlin lijkt er iets van een opening te zijn, maar die is er nog lang niet. En volgens mij bij Latoya gaat het best goed, zolang ze niet thuis is, en zijn ze bij haar nauwelijks met haar probleem bezig geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door roos94 op 02-03-2023 14:33:00 ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:27 schreef roos94 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet ten goede zeg, vind ik, qua uiterlijk dan. Alsof ze een masker op heeft.quote:
Heeft ze ook. Nepwimpers eraf en het lijkt al heel anders.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Echt niet ten goede zeg, vind ik, qua uiterlijk dan. Alsof ze een masker op heeft.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:27 schreef roos94 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aram, kijk achter je gordijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Had bij een fragment op Insta gezet dat ik het mooi vond hoe Erik dat deed met Aram, gezien het ontbreken van een vaderfiguur. Gaat Aram zelf helemaal flippen tegen mijComment maar verwijderd want het was een erg gênante vertoning.
Op zich had dit van mij in een spoiler gemogen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef roos94 het volgende:
Anouk is sinds eergister verhuisd naar Spanje om in horeca te werken.
Caitlyn is 7 maanden gestopt met blowen en wil rechten studeren.
Julian en Soraya zijn gewoon vrienden.
Davy gaat de gehandicaptenzorg in.
Aram, Julian, Jasper, Jondar willen artiest worden.
Kun jij eens ophouden met continue dingen te spoileren die nog niet op tv geweest zijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef roos94 het volgende:
Anouk is sinds eergister verhuisd naar Spanje om in horeca te werken.
Caitlyn is 7 maanden gestopt met blowen en wil rechten studeren.
Julian en Soraya zijn gewoon vrienden.
Davy gaat de gehandicaptenzorg in.
Aram, Julian, Jasper, Jondar willen artiest worden.
Dit komt helemaal niet op tv flapdrolquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Kun jij eens ophouden met continue dingen te spoileren die nog niet op tv geweest zijn?
Nee niet de info uit dit berichtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Jawel, in de laatste uitzending komt altijd dit soort info.
Dit jaar voor het eerst inderdaad dat we zien hoe de kandidaten het 4 maanden na Dreamschool het doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Jawel, in de laatste uitzending komt altijd dit soort info.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |