Ah ja daar kijk ze ook allemaal, maar voor een soort van teaser is het dan wel weer... veelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 14:39 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De gehele aflevering is te zien op npo start. het is een lokkertje,
Ze heeft al een keer abortus laten plegen, begrijp het wel. Daarnaast lijkt mij dit niet het meest stabiele relatie voor een kindquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef NoCigar het volgende:
Gretver, meteen een oudere man op je nek die zegt dat je condooms moet gebruiken.
Dat is natuurlijk ook weer zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze heeft al een keer abortus laten plegen, begrijp het wel. Daarnaast lijkt mij dit niet het meest stabiele relatie voor een kind
Kijk je vooruit ofzo? Ssst danquote:
Die was vooral trots op de oogst van wat ze gezaaid hadquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Vond het een matige aflevering gisteren. Ik werd ook helemaal kriegel van die blauwe mevrouw. Die alles 'awesome' vond. Sowieso al die Engelse termen om de haverklap
Die Madelon is ook een lastige meid. Ik moet ook iedere keer denken aan een blobvis als ik haar zie
Het slachtoffer in een ongeluk bijvoorbeeld krijgt alle hulp, medisch maar ook psychologisch. Dat is een zichtbaar slachtoffer. Degenen die erbij waren of ter hulp geschoten zijn, waren ook slachtoffer van de omstandigheden maar zij komen niet automatisch in contact met hulp.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Die was vooral trots op de oogst van wat ze gezaaid had![]()
Maar ik vond wel dat sommige van de deelnemers goeie teksten hadden, vooral Aram.
Maar men moet ophouden om dik (of enorm) te zien als gezond, dat is het zelden tot nooit. Dik zien als niet gezond, betekent niet automatisch dat je het als negatief ziet. Ik doe elke dag dingen die ongezond zijn, dat betekent niet dat ik gelijk een negatief beeld heb van mezelf.
En nog iets, krijg al een aantal keer een reclame van Slachtofferhulp op NPO, alleen gaat het niet om het slachtoffer, maar om degene die getuige was van iets. Vind ik wel een beetje cru, zo'n reclame om je te bekommeren om mensen die getuige zijn van iets, voor een programma van mensen die zelf echt in de shit zitten. En heeft niet iedereen wel eens iets ergs gezien? In het kader van voorkomen is beter dan genezen, zouden we niet meer aandacht moeten hebben om mensen te leren dusdanig om te gaan met ervaringen die zich kunnen ontwikkelen tot trauma's, zodat die ervaringen niet leiden tot trauma's?
Ja dat blowen accepteren irriteert mij mateloos. Maar het zijn natuurlijk volwassen deelnemers, dus ze kunnen het niet verbieden bij ze.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:08 schreef roos94 het volgende:
Seizoen 1 afgerond. Kan helaas nergens iets vinden over de kandidaten nu deze dagen, vind ze ook niet op instagram.
Lucia en erik die bij een deelnemer thuis gaan eten
Bijna elke aflevering op excursie.
Tussendoor bellen met ouders.
Toegestaan blowen buiten het gebouw en telefoontjes in de les.
Er is veel veranderd.
Voorbereiden kan natuurlijk niet, maar je kunt mensen wel leren beter om te gaan met slechte ervaringen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:30 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Het slachtoffer in een ongeluk bijvoorbeeld krijgt alle hulp, medisch maar ook psychologisch. Dat is een zichtbaar slachtoffer. Degenen die erbij waren of ter hulp geschoten zijn, waren ook slachtoffer van de omstandigheden maar zij komen niet automatisch in contact met hulp.
Het verwerken van het zien van een heftig ongeluk of het voorkomen van een zelfmoord laat echt wel zijn sporen na. Ik denk niet dat het vreemd is dat daar aandacht aan besteed wordt.
Hoe kan je je daar op voorbereiden, dat kan toch niet?
Haha, maar daar gaat het om juist, dit zijn een geselecteerd stel jonge gemankeerde lui, die zich zelf (hoop ik) aangemeld hebben voor de selectie van dit programma. Je maakt mij niet wijs dat ze niet allemaal wisten wat hun te wachten stond, camera en geluid op je knars en een blaffende meester en boksende juf en af en toe wat zelfbenoemde docenten, liefst bn-er, die langsvliegen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Voorbereiden kan natuurlijk niet, maar je kunt mensen wel leren beter om te gaan met slechte ervaringen.
En de advertentie laat niet een heftig ongeluk of voorkomen zelfmoord zien, maar een passieve bijstander bij een vechtpartij, waarbij alledrie nog staan, en er alleen vuisten worden gebruikt. Dat lijkt me niet echt een goed voorbeeld. Anders had ik toen ik opgroeide in mijn tienerjaren wel bijna elke maand slachtofferhulp in kunnen schakelen als ooggetuige van vechtpartijen![]()
Ik heb genoeg meegemaakt (bijkomstigheid van jaren in Afrika werken), maar ik vraag me ondertussen bijna af of er niet iets mis is met mij omdat ik niet het idee heb slachtofferhulp nodig te hebben.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat deze gast in louche zaakjes zitquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb vooruit gekeken, loop dus een week achter. Kreeg tranen in mijn ogen om Jasper, die is pas echt aan het overleven.
Kijk zijn voorstelrondje maar eens.
Ik ook, helaas, daarom zo triest.Niet meer te redden, dat joch,quote:Op donderdag 2 maart 2023 03:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat deze gast in louche zaakjes zit
Hoezo niet meer te redden, hij is hartstikke jong en heeft nog een heel leven voor zich.quote:Op donderdag 2 maart 2023 03:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ook, helaas, daarom zo triest.Niet meer te redden, dat joch,
Ja, ik denk dat ze uit huis gezet is eigenlijkquote:
Hierboven ging over de Slachtofferhulp reclame die ik telkens zie voor het programmaquote:Op donderdag 2 maart 2023 03:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, maar daar gaat het om juist, dit zijn een geselecteerd stel jonge gemankeerde lui, die zich zelf (hoop ik) aangemeld hebben voor de selectie van dit programma. Je maakt mij niet wijs dat ze niet allemaal wisten wat hun te wachten stond, camera en geluid op je knars en een blaffende meester en boksende juf en af en toe wat zelfbenoemde docenten, liefst bn-er, die langsvliegen.
Schop onder de kont, vooral voor muts Anouk. Zal niet spoileren, maar manoman, wat een enorme schop onder haar reet moet die eens krijgen.
Madelon is behoorlijk manipulatief en ook behoorlijk slim, daar is ze nog best ver mee gekomen. Volgens mij heeft ze wel door dat het beter is als ze verandert, maar ze weet nog niet zo goed hoe ze dat moet doen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:16 schreef superniger het volgende:
Aram en Anouk.
Spoken word
Madelon is een borderliner.
En daarbij het antieke 'kapotje' gebruikt *ril*quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef NoCigar het volgende:
Gretver, meteen een oudere man op je nek die zegt dat je condooms moet gebruiken.
Oh dat heb ik juist bij Anouk. Aantrekken-afstoten-de slachtofferrol opzoeken (met de laatste afl. in het achterhoofd).quote:
Zo die Demi is veranderdquote:
Of haar Zuid-Amerikaanse moeder woont in Spanje?quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:51 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze uit huis gezet is eigenlijk
En ze gaat 'hard werken'. Ben benieuwd hoe haar dat zal bevallen, volgens mij kan ze zich nog niet eens inbeelden wat hard werken is. Maar het is wel goed om daar alleen naar toe te gaan, en met een soort van schone lei te beginnen. Maar dan moet ze niet elke uur papa of mama bellen om te vertellen dat ze geweldig is en alles goed komt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Of haar Zuid-Amerikaanse moeder woont in Spanje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |