abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208180087
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 14:39 schreef TjjWester het volgende:

[..]
De gehele aflevering is te zien op npo start. het is een lokkertje,
Ah ja daar kijk ze ook allemaal, maar voor een soort van teaser is het dan wel weer... veel
  Miss 200.000.000! dinsdag 28 februari 2023 @ 17:08:24 #157
367000 roos94
pi_208180110
Vond het een matig slotaflevering.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 februari 2023 @ 20:32:31 #158
22592 crew  Ole
pi_208183015
:W
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_208183038
Anouk heeft er zin in :P
pi_208183100
Gretver, meteen een oudere man op je nek die zegt dat je condooms moet gebruiken.
anonieme razernist
pi_208183142
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef NoCigar het volgende:
Gretver, meteen een oudere man op je nek die zegt dat je condooms moet gebruiken.
Ze heeft al een keer abortus laten plegen, begrijp het wel. Daarnaast lijkt mij dit niet het meest stabiele relatie voor een kind
pi_208183394
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:38 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ze heeft al een keer abortus laten plegen, begrijp het wel. Daarnaast lijkt mij dit niet het meest stabiele relatie voor een kind
Dat is natuurlijk ook weer zo.
anonieme razernist
pi_208183864
Half drie aan komen kakken :D _O-
  woensdag 1 maart 2023 @ 12:09:49 #164
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_208189743
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 17:08 schreef roos94 het volgende:
Vond het een matig slotaflevering.
Kijk je vooruit ofzo? Ssst dan
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 1 maart 2023 @ 12:13:12 #165
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_208189776
Vond het een matige aflevering gisteren. Ik werd ook helemaal kriegel van die blauwe mevrouw. Die alles 'awesome' vond. Sowieso al die Engelse termen om de haverklap :')

Die Madelon is ook een lastige meid. Ik moet ook iedere keer denken aan een blobvis als ik haar zie :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 1 maart 2023 @ 12:28:19 #166
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_208189972
Ik vond het meermaals tenenkrommend gisteren maar daarvoor kijk ik ook, dus was leuke aflevering :D
Vooral dat spoken word, lengte, breedte, vierkante meter of zoiets _O-
  Miss 200.000.000! woensdag 1 maart 2023 @ 17:08:59 #167
367000 roos94
pi_208193112
Seizoen 1 afgerond. Kan helaas nergens iets vinden over de kandidaten nu deze dagen, vind ze ook niet op instagram.

Lucia en erik die bij een deelnemer thuis gaan eten :?

Bijna elke aflevering op excursie.

Tussendoor bellen met ouders.

Toegestaan blowen buiten het gebouw en telefoontjes in de les.

Er is veel veranderd.

[ Bericht 32% gewijzigd door roos94 op 01-03-2023 18:55:27 ]
pi_208196885
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2023 12:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Vond het een matige aflevering gisteren. Ik werd ook helemaal kriegel van die blauwe mevrouw. Die alles 'awesome' vond. Sowieso al die Engelse termen om de haverklap :')

Die Madelon is ook een lastige meid. Ik moet ook iedere keer denken aan een blobvis als ik haar zie :')
Die was vooral trots op de oogst van wat ze gezaaid had :')
Maar ik vond wel dat sommige van de deelnemers goeie teksten hadden, vooral Aram.

Maar men moet ophouden om dik (of enorm) te zien als gezond, dat is het zelden tot nooit. Dik zien als niet gezond, betekent niet automatisch dat je het als negatief ziet. Ik doe elke dag dingen die ongezond zijn, dat betekent niet dat ik gelijk een negatief beeld heb van mezelf.

En nog iets, krijg al een aantal keer een reclame van Slachtofferhulp op NPO, alleen gaat het niet om het slachtoffer, maar om degene die getuige was van iets. Vind ik wel een beetje cru, zo'n reclame om je te bekommeren om mensen die getuige zijn van iets, voor een programma van mensen die zelf echt in de shit zitten. En heeft niet iedereen wel eens iets ergs gezien? In het kader van voorkomen is beter dan genezen, zouden we niet meer aandacht moeten hebben om mensen te leren dusdanig om te gaan met ervaringen die zich kunnen ontwikkelen tot trauma's, zodat die ervaringen niet leiden tot trauma's?

[ Bericht 28% gewijzigd door George_of_the_Jungle op 01-03-2023 21:05:14 ]
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 21:30:18 #169
225562 crew  Speedfight
pi_208197566
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 20:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Die was vooral trots op de oogst van wat ze gezaaid had :')
Maar ik vond wel dat sommige van de deelnemers goeie teksten hadden, vooral Aram.

Maar men moet ophouden om dik (of enorm) te zien als gezond, dat is het zelden tot nooit. Dik zien als niet gezond, betekent niet automatisch dat je het als negatief ziet. Ik doe elke dag dingen die ongezond zijn, dat betekent niet dat ik gelijk een negatief beeld heb van mezelf.

En nog iets, krijg al een aantal keer een reclame van Slachtofferhulp op NPO, alleen gaat het niet om het slachtoffer, maar om degene die getuige was van iets. Vind ik wel een beetje cru, zo'n reclame om je te bekommeren om mensen die getuige zijn van iets, voor een programma van mensen die zelf echt in de shit zitten. En heeft niet iedereen wel eens iets ergs gezien? In het kader van voorkomen is beter dan genezen, zouden we niet meer aandacht moeten hebben om mensen te leren dusdanig om te gaan met ervaringen die zich kunnen ontwikkelen tot trauma's, zodat die ervaringen niet leiden tot trauma's?
Het slachtoffer in een ongeluk bijvoorbeeld krijgt alle hulp, medisch maar ook psychologisch. Dat is een zichtbaar slachtoffer. Degenen die erbij waren of ter hulp geschoten zijn, waren ook slachtoffer van de omstandigheden maar zij komen niet automatisch in contact met hulp.

Het verwerken van het zien van een heftig ongeluk of het voorkomen van een zelfmoord laat echt wel zijn sporen na. Ik denk niet dat het vreemd is dat daar aandacht aan besteed wordt.

Hoe kan je je daar op voorbereiden, dat kan toch niet?
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 21:31:35 #170
225562 crew  Speedfight
pi_208197597
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2023 17:08 schreef roos94 het volgende:
Seizoen 1 afgerond. Kan helaas nergens iets vinden over de kandidaten nu deze dagen, vind ze ook niet op instagram.

Lucia en erik die bij een deelnemer thuis gaan eten :?

Bijna elke aflevering op excursie.

Tussendoor bellen met ouders.

Toegestaan blowen buiten het gebouw en telefoontjes in de les.

Er is veel veranderd.
Ja dat blowen accepteren irriteert mij mateloos. Maar het zijn natuurlijk volwassen deelnemers, dus ze kunnen het niet verbieden bij ze.
pi_208198792
Anouk kan door naar 'Ik Vertrek'

[ Bericht 3% gewijzigd door Nober op 01-03-2023 22:28:38 ]
pi_208199039
Ik heb vooruit gekeken, loop dus een week achter. Kreeg tranen in mijn ogen om Jasper, die is pas echt aan het overleven.

Kijk zijn voorstelrondje maar eens.

[ Bericht 16% gewijzigd door Firuze60 op 01-03-2023 22:41:46 ]
pi_208200452
quote:
17s.gif Op woensdag 1 maart 2023 21:30 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Het slachtoffer in een ongeluk bijvoorbeeld krijgt alle hulp, medisch maar ook psychologisch. Dat is een zichtbaar slachtoffer. Degenen die erbij waren of ter hulp geschoten zijn, waren ook slachtoffer van de omstandigheden maar zij komen niet automatisch in contact met hulp.

Het verwerken van het zien van een heftig ongeluk of het voorkomen van een zelfmoord laat echt wel zijn sporen na. Ik denk niet dat het vreemd is dat daar aandacht aan besteed wordt.

Hoe kan je je daar op voorbereiden, dat kan toch niet?
Voorbereiden kan natuurlijk niet, maar je kunt mensen wel leren beter om te gaan met slechte ervaringen.
En de advertentie laat niet een heftig ongeluk of voorkomen zelfmoord zien, maar een passieve bijstander bij een vechtpartij, waarbij alledrie nog staan, en er alleen vuisten worden gebruikt. Dat lijkt me niet echt een goed voorbeeld. Anders had ik toen ik opgroeide in mijn tienerjaren wel bijna elke maand slachtofferhulp in kunnen schakelen als ooggetuige van vechtpartijen :')
Ik heb genoeg meegemaakt (bijkomstigheid van jaren in Afrika werken), maar ik vraag me ondertussen bijna af of er niet iets mis is met mij omdat ik niet het idee heb slachtofferhulp nodig te hebben.
pi_208200858
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 00:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Voorbereiden kan natuurlijk niet, maar je kunt mensen wel leren beter om te gaan met slechte ervaringen.
En de advertentie laat niet een heftig ongeluk of voorkomen zelfmoord zien, maar een passieve bijstander bij een vechtpartij, waarbij alledrie nog staan, en er alleen vuisten worden gebruikt. Dat lijkt me niet echt een goed voorbeeld. Anders had ik toen ik opgroeide in mijn tienerjaren wel bijna elke maand slachtofferhulp in kunnen schakelen als ooggetuige van vechtpartijen :')
Ik heb genoeg meegemaakt (bijkomstigheid van jaren in Afrika werken), maar ik vraag me ondertussen bijna af of er niet iets mis is met mij omdat ik niet het idee heb slachtofferhulp nodig te hebben.
Haha, maar daar gaat het om juist, dit zijn een geselecteerd stel jonge gemankeerde lui, die zich zelf (hoop ik) aangemeld hebben voor de selectie van dit programma. Je maakt mij niet wijs dat ze niet allemaal wisten wat hun te wachten stond, camera en geluid op je knars en een blaffende meester en boksende juf en af en toe wat zelfbenoemde docenten, liefst bn-er, die langsvliegen.

Schop onder de kont, vooral voor muts Anouk. Zal niet spoileren, maar manoman, wat een enorme schop onder haar reet moet die eens krijgen.
  Miss 200.000.000! donderdag 2 maart 2023 @ 03:39:26 #175
367000 roos94
pi_208200881
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb vooruit gekeken, loop dus een week achter. Kreeg tranen in mijn ogen om Jasper, die is pas echt aan het overleven.

Kijk zijn voorstelrondje maar eens.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat deze gast in louche zaakjes zit
pi_208200887
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 03:39 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat deze gast in louche zaakjes zit
Ik ook, helaas, daarom zo triest.Niet meer te redden, dat joch,
  donderdag 2 maart 2023 @ 06:27:08 #177
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_208201148
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 03:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik ook, helaas, daarom zo triest.Niet meer te redden, dat joch,
Hoezo niet meer te redden, hij is hartstikke jong en heeft nog een heel leven voor zich.
  Moderator donderdag 2 maart 2023 @ 07:51:35 #178
225562 crew  Speedfight
pi_208201433
quote:
Ja, ik denk dat ze uit huis gezet is eigenlijk :P
pi_208202152
Aram en Anouk. :')
Spoken word :')
Madelon is een borderliner.

[ Bericht 28% gewijzigd door superniger op 02-03-2023 09:24:06 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208202784
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 03:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, maar daar gaat het om juist, dit zijn een geselecteerd stel jonge gemankeerde lui, die zich zelf (hoop ik) aangemeld hebben voor de selectie van dit programma. Je maakt mij niet wijs dat ze niet allemaal wisten wat hun te wachten stond, camera en geluid op je knars en een blaffende meester en boksende juf en af en toe wat zelfbenoemde docenten, liefst bn-er, die langsvliegen.

Schop onder de kont, vooral voor muts Anouk. Zal niet spoileren, maar manoman, wat een enorme schop onder haar reet moet die eens krijgen.
Hierboven ging over de Slachtofferhulp reclame die ik telkens zie voor het programma ;)

Anouk heeft echt nul zelfreflectie. Loopt te klagen dat ze al zoveel dingen geprobeerd heeft en niks helpt, maar heeft niet door dat er maar een constante is in al die methodes, en dat is zijzelf, en dat zij zelf er ook moeite voor moet doen. Ze is een enorme prinses, wilt niks doen, maar wilt dat alles voor haar geregeld wordt.
Bij Caithlin lijkt er iets van een opening te zijn, maar die is er nog lang niet. En volgens mij bij Latoya gaat het best goed, zolang ze niet thuis is, en zijn ze bij haar nauwelijks met haar probleem bezig geweest.
pi_208202812
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 09:16 schreef superniger het volgende:
Aram en Anouk. :')
Spoken word :')
Madelon is behoorlijk manipulatief en ook behoorlijk slim, daar is ze nog best ver mee gekomen. Volgens mij heeft ze wel door dat het beter is als ze verandert, maar ze weet nog niet zo goed hoe ze dat moet doen.
  donderdag 2 maart 2023 @ 10:49:32 #182
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208203059
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef NoCigar het volgende:
En daarbij het antieke 'kapotje' gebruikt *ril*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 2 maart 2023 @ 10:51:50 #183
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208203085
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 09:16 schreef superniger het volgende:
Oh dat heb ik juist bij Anouk. Aantrekken-afstoten-de slachtofferrol opzoeken (met de laatste afl. in het achterhoofd).
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_208203973
quote:
Zo die Demi is veranderd :D ^O^
pi_208204134
quote:
17s.gif Op donderdag 2 maart 2023 07:51 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat ze uit huis gezet is eigenlijk :P
Of haar Zuid-Amerikaanse moeder woont in Spanje?
pi_208205377
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 12:33 schreef Nober het volgende:

[..]
Of haar Zuid-Amerikaanse moeder woont in Spanje?
En ze gaat 'hard werken'. Ben benieuwd hoe haar dat zal bevallen, volgens mij kan ze zich nog niet eens inbeelden wat hard werken is. Maar het is wel goed om daar alleen naar toe te gaan, en met een soort van schone lei te beginnen. Maar dan moet ze niet elke uur papa of mama bellen om te vertellen dat ze geweldig is en alles goed komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')