Puristquote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:59 schreef H_T het volgende:
Zoals verwacht heb ik vluchten en hotel kunnen boeken tussen twee inzendingen in![]()
Scheelt wel dat ik alles al uit had gezocht, maar toch
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:01 schreef H_T het volgende:
[..]
PuristJij eet zeker ook nooit een panini?
Wellicht jullie allemaal niet, hoewel dat met Italianen wel moeilijk in te schatten is.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:01 schreef GeorgeM het volgende:
Jammergenoeg ben ik niet zijn doelgroep
Er is ook niks aan maar ja, roze brilquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:02 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind het liedje nog niet erg bijzonder
Heppie een opvliegert?quote:
Londen! Een trip die al heel lang de bedoeling was maar nu eindelijk lijkt te gaan lukkenquote:
Nee ik had ook 50 jaar jonger moeten zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:01 schreef GeorgeM het volgende:
Jammergenoeg ben ik niet zijn doelgroep
Dit zou inderdaad een geruststellende inzending zijn om 8e te worden ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:03 schreef Em31 het volgende:
Dit zou op het ESF niet zo best scoren denk ik
Love itquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Tot nu toe de beste. Maar het is ruw rondom de randjes.
Londen is zeker een aanraderquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Londen! Een trip die al heel lang de bedoeling was maar nu eindelijk lijkt te gaan lukken![]()
Mag ook wel, want het is er niet goedkoper op geworden![]()
Dat lijkt me al wat hoog. Ik vind het echt niet zo'n best nummer.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit zou inderdaad een geruststellende inzending zijn om 8e te worden ofzo.
Ooh heel tof. Vorig jaar nog geweest, ik heb er enorm genoten. Veel theaters bezoeken neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Londen! Een trip die al heel lang de bedoeling was maar nu eindelijk lijkt te gaan lukken![]()
Mag ook wel, want het is er niet goedkoper op geworden![]()
Ruw jaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Tot nu toe de beste. Maar het is ruw rondom de randjes.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:02 schreef blackswangreen het volgende:
Nou, als dit het beste nummer is dat er tussen zit... kan het me haast niet voorstellen.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:06 schreef Momo het volgende:
Eurofans zitten ook vooral op Elodie te wachten
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:05 schreef Strani het volgende:
Nu dan alsnog de andere 20-jarige x-factor deelneemster.
De jury zou dit niet veel lager zetten, lijkt me en de televoting met deels Italiaanse diaspora ook niet meteen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat lijkt me al wat hoog. Ik vind het echt niet zo'n best nummer.
Ze ziet er ouder uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:05 schreef Strani het volgende:
Nu dan alsnog de andere 20-jarige x-factor deelneemster.
Ja dat deed hij vroegah bijna nooitquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:05 schreef GeorgeM het volgende:
Mooi nummer. Stem vond ik bij het aanzetten wat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |