In een Italiaans restaurant zou ik dat nooit doenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor! We zijn er groot mee geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
B.?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:41 schreef H_T het volgende:
[..]
In een Italiaans restaurant zou ik dat nooit doen
Altijd stiekem mee naar binnen smokkelen 😉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed vroeger appelmoes over de macaroni, dat was ook lekker![]()
Jazekerquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst waarschijnlijk nog twaalf intervalacts en dertien reclames.
Dat is nu wel welkom, ik moet weer plassenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hollen Sjors!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat is nu wel welkom, ik moet weer plassen
quote:
Die is zo lang dat 'ie in twee stukken moet.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
Dit doet mij herinneren dat Titanic speelt in de Pathé dit weekend
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zuchtte zojuist hardop.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Die is zo lang dat 'ie in twee stukken moet.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Die is zo lang dat 'ie in twee stukken moet.
Die heb ik vorig jaar voor het eerst gezien trouwens.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar voor het eerst gezien trouwens.
En wij maar denken dat dat yoghurt-dingetje het vreemdste van de avond was!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Heb Titanic nog nooit gezien
Ja, kleine stukjes toevallig, maar niet van begin tot eind
Dit is nog maar het topje van de ijsberg!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
En wij maar denken dat dat yoghurt-dingetje het vreemdste van de avond was!
Ja, al konden ze daar wel een Amadeus gebruiken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:48 schreef Em31 het volgende:
Uur later, drie nummers gehad. In Tsjechië waren we nu al 2x klaar!
Kan ook zo maar 3 meetpunten verder zijn. Wel de verkeerde dag voor een bloeddruk test. Wat deed u in de avond en nacht?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:48 schreef Greys het volgende:
NOU HUP WANT IK HANG AAN ZON 24 UURS BLOEDDRUK APPARAAT EN DIE GAAT ELK KWARTIER EN SCHIET OP ANDERS GAAT IE TIJDENS MARCO
quote:
En deed niet veel buiten Italië na het ESF, dat was misschien wel het domste van hun desinteressequote:
*armen in de lucht gooitquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, als je hem op drie keer letterwaarde legt, heb je er niks aan.quote:
Ja ik heb wel wat uit te leggen morgenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan ook zo maar 3 meetpunten verder zijn. Wel de verkeerde dag voor een bloeddruk test. Wat deed u in de avond en nacht?
Hier is Gianni nog steeds de meest gedraaide denk ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:54 schreef Strani het volgende:
Ik luister nog steeds regelmatig naar het origneel van Il Cielo in una Stanza, wat Mahmood en Blanco vorig jaar zongen op de cover-avond
Ik heb ook niet zo de indruk dat jij hun doelgroep bent.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:53 schreef NailQueen het volgende:
Deze twee hoeven mij niet ten huwelijk te vragen trouwens
Die was ook leuk jaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier is Gianni nog steeds de meest gedraaide denk ik.
Ik Grease en Fight Club nietquote:
Ik krijg er geen brividis van/quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo de indruk dat jij hun doelgroep bent.
Ja ik keek 6 uur naar Italiaanse tv!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik heb wel wat uit te leggen morgen
Ik zou je nu uitmaken voor cultuurbarbaar, maar als je dat was dan zat je hier nietquote:
Ja, met twee anderen die ook niet naar die musical willenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar wel in het publiek zitten van Op zoek naar Danny en Sandy
Oh man die vrouwen hier zijn duizend maal erger dan ikquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:59 schreef Hamlapjes het volgende:
En ik maar denken dat @:Strani al erg was met het checken van de bustijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |