ma stond idd bij de ?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:07 schreef Fikkert2 het volgende:
MA vraagteken, die zal wel weer iets positiefs krijgen
Prioriteiten hequote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:08 schreef Monique___ het volgende:
zit ias te kakken? hahaha ik zie een stream op de wc deur die op slot zit
Wat deed MA dan bij die knop ?????quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:11 schreef Monique___ het volgende:
charlotte heeft het ? gedruktze wilde het ias geven maar hij kwam niet.. dus heeft zij hem gepakt.
nu ias 1
rob 3
char ?
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:12 schreef Monique___ het volgende:
oke .. hoop nu toch op pow en niet op genomineerd zijnjip ik mag char wel
3 die niet op de tv stonden waren ook gaan rennenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wat deed MA dan bij die knop ?????
wie is in godsnaam MA?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ma stond idd bij de ?
maar zijn naam stond niet op tv
ja om te kotsen dit gedrag van jak naar jason toe bahquote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
3 die niet op de tv stonden waren ook gaan rennen
maar ze gaan alleen tekeer tegen jason. en dan m.n jak
Ah, daar zou straf voor moeten komenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
3 die niet op de tv stonden waren ook gaan rennen
maar ze gaan alleen tekeer tegen jason. en dan m.n jak
dank je wel Moniquequote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
MichelAngelo aka mimi aka michela
klopt het wel? ik las iets dat het veranderd is?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:16 schreef Monique___ het volgende:
@:rinardo zie dat je het al erbij hebt gezet in het sv
ja maar als je een tijdje hier mee typt dan went het wel (vind ik) komt ook doordat de bewoners zelf in de eerste week , zowat op de 2de dag meen ik.. zelf met deze bijnamen begonnen! was toen heel verwarrend omdat je nog niet alle gewone namen wist en ze zelf met afkortingen begonnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:15 schreef patrick37 het volgende:
[..]
dank je wel Monique
Raak echt in de war van al die bijnamen
ik heb niks veranderd in jou post, ik ga nog eens terug lezenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt het wel? ik las iets dat het veranderd is?
dank je wel,heb het opgeslagen op bureaublad,is voor mij anders niet te volgenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar als je een tijdje hier mee typt dan went het wel (vind ik) komt ook doordat de bewoners zelf in de eerste week , zowat op de 2de dag meen ik.. zelf met deze bijnamen begonnen! was toen heel verwarrend omdat je nog niet alle gewone namen wist en ze zelf met afkortingen begonnen.
cha chacha charl = charlotte
sjairon , sjai = chayron
jaq = jaqueline
lesli, lili = lindsy
ik bedoel deze moniquequote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:11 schreef Monique___ het volgende:
charlotte heeft het ? gedruktze wilde het ias geven maar hij kwam niet.. dus heeft zij hem gepakt.
nu ias 1
rob 3
char ?
ik heb het over het drukken van net (niet van ias maar op de knoppen) zag dat je dat erbij hebt gezet wat iedereen gedrukt heeft.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt het wel? ik las iets dat het veranderd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |