quote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:05 schreef suzi1 het volgende:
omy handdoek. had hij zo los durven gaan op dada?
Ze hebben nog steeds niet begrepen dat Jason populair is. Word even wakker, hij heeft een vliegtuigje gekregen en was als eerste vrijgesteld. Jason speelt op dit moment zo goed als iedereen naar huis en dat is bijna volledig hun eigen schuld.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:08 schreef Hoylei het volgende:
Chiara en Jolien willen Ali, Jason of Charlotte erop zetten (en Chayron maar dat kan niet).
Lijkt me wel wat als 1 van die 2 PoN wint en dat Rob dan eruit gaat...
Jason en Ali zijn dan wel safe denk ik, zal tussen Rob en Charlotte gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:08 schreef Hoylei het volgende:
Chiara en Jolien willen Ali, Jason of Charlotte erop zetten (en Chayron maar dat kan niet).
Goed verhaal, eerst die pon maar winnen. En beter zet bart sjakelien er dan op anders gaat rob naar huisquote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Jason en Ali zijn dan wel safe denk ik, zal tussen Rob en Charlotte gaan
Bijna iedereen drukte dus voor vrijstelling alleen was chayron sneller, vandaar dat ze pissed zijn. Maar ze gunnen hem wel die boodschap van thuisquote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:08 schreef Hoylei het volgende:
Rob gaat sowieso naar huis. Die heeft geen kans meer na zijn overdreven reactie tegenover Ali vorige week en zijn constante gezeur en gemopperquote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Goed verhaal, eerst die pon maar winnen. En beter zet bart sjakelien er dan op anders gaat rob naar huis
Als hij naast jaq op de bank word gezet... mag hij van mij blijvenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 02:20 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Rob gaat sowieso naar huis. Die heeft geen kans meer na zijn overdreven reactie tegenover Ali vorige week en zijn constante gezeur en gemopper
Dan denk ik dat rob gaat zaterdagquote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 05:03 schreef b_engeltje het volgende:
Offtopic ali zal morgen wel ingelicht worden over de aarbevingen...
Hopelijk heeft hij geen kennissen of familie daar wonen... maar zelfs dan behoren ze hem hierover in te lichten
quote:
Nee dat gaan ze niet doen. Zijn familie is veilig en niets overkomen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 05:03 schreef b_engeltje het volgende:
Offtopic ali zal morgen wel ingelicht worden over de aarbevingen...
Hopelijk heeft hij geen kennissen of familie daar wonen... maar zelfs dan behoren ze hem hierover in te lichten
Ik dacht baby shark?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 07:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou FEBO kom maar door met die crazy frog
Ik dacht eergisteren een post op Insta gezien te hebben met crazy frog als populairste voor vandaag.quote:
En dan krijgen wij weer een urenlange SLquote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gooi het alarm maar ff aan..... Bewoners: Allemaal naar de gameroom....NU!!!!!
😁😉quote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik dacht eergisteren een post op Insta gezien te hebben met crazy frog als populairste voor vandaag.
Maar baby Shark is ook
Baby shark was toch geen keuze?quote:
Ah voor morgen dusquote:
Jezus, dat wil je je nabestaande toch echt niet aandoen!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:15 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ha, had ik ook gevonden idd
https://www.guv.nl/medewerkers/64jacqueline
Een goeie beurt?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara mijn lichaam heeft iets nodig maar weet niet wat
Mij weinig, mag zo werken tot 18.00quote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
GM cos! Ik ben weer bijgelezen.
Wat brengen de streams ons vandaag?
1 ding is zeker SLquote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
En een mopperende Robquote:
Dat gaan we vandaag weer zien, ik vermoed heel veel SLquote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wat is die Rob toch n verschrikkelijke stakker, dat die nog getrouwd isquote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:41 schreef rinardo het volgende:
Rob, net uit zn nest, in de keuken, Jac zet lekker bakkie voor hem, Rob: waarom gooien ze toch steeds die troep in die bak joh, wat een puinhoop.
Mogge allemaalquote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaan we vandaag weer zien, ik vermoed heel veel SL
De rest blijft afwachten
ja en volgens mijn gooide hij zijn steelpannetje erbij ( weet het niet zeker ) leek er wel opquote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:41 schreef rinardo het volgende:
Rob, net uit zn nest, in de keuken, Jac zet lekker bakkie voor hem, Rob: waarom gooien ze toch steeds die troep in die bak joh, wat een puinhoop.
zijn tomaten hahaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:44 schreef rinardo het volgende:
kisten vol mandarijnen zie je ook nog op mn printscreen
Nee hoor dan zal het echt Rob worden denk ik. Die is overal zo naar beneden gedenderd als ik dat zie op andere social mediaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen we op rekenen, wat dat betreft zijn ze wel trouwquote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Mo
[..]
Mogge allemaalen dat is tenminste 1 zekerheid die we hebben
ja stel je eens voor dat ze een hele dag het niet geven hoe in de war wij dan worden en achterdochtig hahaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen we op rekenen, wat dat betreft zijn ze wel trouw
Ik hoop, dat Jason karrenvrachten vol krijgtquote:
Charlottequote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:00 schreef Kayro het volgende:
Charlotte weet dat d3 kijkers vandaag naar de ballonn challenge gaan kijken.. we hebben mooie tv gemaakt hilarisch!!
"Maarja ik mag niet meedoen....verdikkeme"quote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart heeft de capaciteiten om eens rond te kijken en het slim aan te pakken bij PON straks
Rob ik hoop dat eerlijkheid opnieuw beloond word zaterdag
Dan gaan denk ik eerder MA en Chiara eropquote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee wat hij zal kakkelien en haar valse dochter niet nomineren.
Ali is zijn nummer 1quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:05 schreef ledn81 het volgende:
Wie Bart kan nomineren Jason kan al nie?![]()
Ik dacht aan vrijstelling, maar waarschijnlijk durft Bart dat niet omdat Jason te sterk is om naast Rob te zetten.
Genoeg potentiële slachtoffersquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:05 schreef ledn81 het volgende:
Wie Bart kan nomineren Jason kan al nie?![]()
Ik dacht aan vrijstelling, maar waarschijnlijk durft Bart dat niet omdat Jason te sterk is om naast Rob te zetten.
Owja. Maar daarom nog altijd Bart zijn nummer 1 hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:08 schreef Kayro het volgende:
[..]
Die kan niet heeft vrijstelling gekocht😉
Rob heeft pijntjes dus de bank is de beste plaats voor hemquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Rob zou er in vliegen.. ik zie hem alleen maar naar die bank vliegen..
I know😉 ook de mijnequote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:10 schreef bpi het volgende:
[..]
Owja. Maar daarom nog altijd Bart zijn nummer 1 hoor.
Gisteravond heeft hij tegen Jolien gezegd nu nog niet op Ali te willen gaan, omdat Ali ook niet op hem zit. Dan zou hij nieuwe vijanden maken (ik weet niet meer precies hoe hij het zei, maar daar kwam het wel op neer).quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Genoeg potentiële slachtoffers
Charlotte
Lindsey
Ali
Ja Rob mag er van mij zo snel mogelijk uit en als Chiara en Jaqueline erop komen te staan ook De rest mag van mij nog wel even blijvenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:15 schreef ledn81 het volgende:
Rob weer zeuren over zijn nominatie. Er moet iemand op die er nog niet op gestaan heeft.
Wie zou ie nou toch weer bedoelen![]()
Ik mag hopen dat Ali ernaast komt te staan en als eerste gesaved wordt![]()
En dan ingezoomd op het zure snoetje van Rob
als je hem hoort denk je dat hij half uur tape krijgt hahaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:25 schreef ledn81 het volgende:
Chayron hoopt dat z'n kleinste ff geluid maakt als ie de videoboodschap ziet. Nou als het echt een kind van hem is zal er vast geluid uit komen 🙄
Kind zal net als papa schreeuwen om etenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:25 schreef ledn81 het volgende:
Chayron hoopt dat z'n kleinste ff geluid maakt als ie de videoboodschap ziet. Nou als het echt een kind van hem is zal er vast geluid uit komen 🙄
Van mij mag het een tape van een half uur zijn hoor. Dat gun ik hem. Op repeat in de DBK de hele dag.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als je hem hoort denk je dat hij half uur tape krijgt haha
Hebben wij tenminste rustquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Van mij mag het een tape van een half uur zijn hoor. Dat gun ik hem. Op repeat in de DBK de hele dag.
Dan was hij er vroeg bijquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:33 schreef Donna1000 het volgende:
Ias heeft een kind van 3 jaar vertelde hij net
Het is dinsdag daarom denken ze datquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:34 schreef Monique___ het volgende:
Goedemorgen allemaal!
net bijgelezen, niet veel meer gebeurd sinds gisteravond op het gemopper van rob en geroddel her en der na.
Hoe komen ze erbij dat er een PON gaat komen?
denk dat er eerder weer eentje genomineerd wordt door een dilemma OF door een blik uit the wall.. denk eigenlijk dat dat eerder gaat gebeuren.. nominatie door het ? van buiten.
Hopelijk niet al te veel sl vandaag..
je maakt een grapje? denk dat hjij zich eerder vaker voelt als een kind van 3 jaarquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:33 schreef Donna1000 het volgende:
ja maar het is tot nu toe ook anders gegaan.. ben benieuwd hoe de laatste erop gaat komen vandaag.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is dinsdag daarom denken ze dat
omdat er elke week een PON isquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:34 schreef Monique___ het volgende:
Goedemorgen allemaal!
net bijgelezen, niet veel meer gebeurd sinds gisteravond op het gemopper van rob en geroddel her en der na.
Hoe komen ze erbij dat er een PON gaat komen?
denk dat er eerder weer eentje genomineerd wordt door een dilemma OF door een blik uit the wall.. denk eigenlijk dat dat eerder gaat gebeuren.. nominatie door het ? van buiten.
Hopelijk niet al te veel sl vandaag..
🤣🤣quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Er is maar voor 10 mam gedekt.
De wens is de vader van de gedachte
ja aanname dat het dan nu ook zo gaat zijn.. ik hoop nog op een twist dat in een blik een directie nominatie zit.quote:
hij zei ik heb een kind van 3, is gebeurd toen ik 19 was, en hij was serieus ongeveer half uurtje terug @ledn81 was in gesprek waarin lindsey vertelde dat ze moeder wil wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
je maakt een grapje? denk dat hjij zich eerder vaker voelt als een kind van 3 jaar
Charlotte ook nogquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja aanname dat het dan nu ook zo gaat zijn.. ik hoop nog op een twist dat in een blik een directie nominatie zit.
denk wel dat mimi dan de sjaak is.. mimi jason en ? moeten nog gaan.
Sodeknetter!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
hij zei ik heb een kind van 3, is gebeurd toen ik 19 was, en hij was serieus ongeveer half uurtje terug @:ledn81
Iets met Abraham en de mosterd halenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
hij zei ik heb een kind van 3, is gebeurd toen ik 19 was, en hij was serieus ongeveer half uurtje terug @:ledn81 was in gesprek waarin lindsey vertelde dat ze moeder wil worden
Jankmuil is het. Al vegeterend die soap uitzittenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Rob heeft pijntjes dus de bank is de beste plaats voor hem
Ja ik hoorde het. Maar die gast lult zoveel en nog niet eerder gehoord ook. Geloof er niets van. Ook niet opgenomen geloof ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
hij zei ik heb een kind van 3, is gebeurd toen ik 19 was, en hij was serieus ongeveer half uurtje terug @:ledn81
Ah je hebt Rob al doorquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jankmuil is het. Al vegeterend die soap uitzitten![]()
Als ik die zeikstraal alleen al hoor![]()
Hij is wel erg onverantwoordelijk in zijn eigen verhalen dus in dat opzicht zou het mij niet verbazen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het. Maar die gast lult zoveel en nog niet eerder gehoord ook. Geloof er niets van. Ook niet opgenomen geloof ik.
Little Brotherquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:48 schreef suzi1 het volgende:
terug van weg geweest. dat is dat je de macht hebt over koken, vrijstelling etc.
wat ze vorig jaar ook iedere jaar aan 1 persoon gaven per week
Hij vertelde het tegen Ali rond 9.30quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:48 schreef Monique___ het volgende:
ik geloof zeker dat het gezegd is van ias , maar ik vind het ook nergens terug op twitter.. tot een uur terug doorgebladerd.
Denk dat de winnaar mag spelen voor een ticket naar de finale weekquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:48 schreef Kayro het volgende:
Toch benieuwd wat voor een voordeel die geslaagde missies van de 'secret missie' gaan betekenen..
Danny had er 1 maar is er uit
Nu dus nog alleen Bart en Ali
Iemand?
probeerde terug te spoelen, maar is net te ver terug. (kan maar 15 min terug)quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:49 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Hij vertelde het tegen Ali rond 9.30
jammer, het is echt waar en hij was 100% serieusquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het. Maar die gast lult zoveel en nog niet eerder gehoord ook. Geloof er niets van. Ook niet opgenomen geloof ik.
Ik denk eerder: Ias heeft is een kind van 3 jaar vertelde hij netquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:33 schreef Donna1000 het volgende:
dat zou ook nog een. mooie twist zijn, op twitter werd geopperd dat familie kon gaan spelen dat dat vorig jaar ook is geweest. (klopt maar weet al niet meer in welke week dat was)quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk dat de winnaar mag spelen voor een ticket naar de finale week
Ook gehoordquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:49 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Hij vertelde het tegen Ali rond 9.30
misschien dat @DGK_Tegengas het heeft opgenomen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
probeerde terug te spoelen, maar is net te ver terug. (kan maar 15 min terug)
jaa ik geloof je ookquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
jammer, het is echt waar en hij was 100% serieus
Met een IQ van 126 denk je natuurlijk niet aan een condoom.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:33 schreef Donna1000 het volgende:
ja dat was mijn eerste gedachte ook toen ik het hier las.. dat hij zich zo voelt of isquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk eerder: Ias heeft is een kind van 3 jaar vertelde hij net
haha jaaaa ik hoorde het haar gister ook zeggen. Echt een muts met blonde momentenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:54 schreef suzi1 het volgende:
haha hoorde gister jojo zeggen, zie dan zijn ze toch hier bij het huis geweest. ze hoorde nml haar naam roepen
want dat was omdat ze daar een tape op hadden genomen. heel eind gereden blabla
want tapes kun je niet vanuit huis opnemen he slimmie
Begrijpelijk welquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa ik geloof je ook![]()
zie dat op twitter eigenlijk iedereen chiara zit te bekijken op de stream
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Met een IQ van 126 denk je natuurlijk niet aan een condoom.
dat 'hoort' er ook bij vindt vooral viquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wedstrijd kijken oké(niet van harte), maar al dat geleuter erover
Hier ook iq van een professor maar nog geen veters kunnen strikken, vleessnijden ea.🤣quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
ze kunnen (vaak) niet op alle gebieden slim zijn (spreek uit ervaring met 2 hoogbegaafden hier in huis maar op sommige gebieden dat je denkt? )
Nee heb zitten rekenen en moet eigenlijk 10.000 euro winnenquote:
oh is dat alles? nee voor een echte iq test ben je echt wel langer bezig! Komt best wel wat bij kijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:58 schreef suzi1 het volgende:
drm, die iq testjes die ze daar hebben afgenomen hoef je niet serieus te nemen. kunnen we die getallen hier opnoemen. heeft geen zin
iemand die ook zei dat je je iq hoger kan laten worden door veel te leren oid
is vragenlijstje geweest van mss een klein uurtje.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan jaq niet terug naar het serveren van de koffietafel
Het is druk in de uitvaartbranche op dit moment
Alle handjes nodig
Lotto lot kopenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nee heb zitten rekenen en moet eigenlijk 10.000 euro winnen
Net als Kristof vorig jaar vermoed ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:48 schreef Kayro het volgende:
Toch benieuwd wat voor een voordeel die geslaagde missies van de 'secret missie' gaan betekenen..
Danny had er 1 maar is er uit
Nu dus nog alleen Bart en Ali
Iemand?
ahh jaa dan herken je het!! apart hoe dat werkt he! en nee ik ben niet een van die 2 hier in huis, moge duidelijk zijn met de vele taalvouten ookquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:00 schreef Kayro het volgende:
[..]
Hier ook iq van een professor maar nog geen veters kunnen strikken, vleessnijden ea.🤣
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:05 schreef Monique___ het volgende:
zijn er hier mensen die een kaart hebben gestuurd of gaan sturen?
Ikke niet maar was/ ben benieuwd naar mensen hier
Ik hoorde deze morgen Bart tegen Rob zeggen, dat er niet veel mensen overschieten waarop hij kan stemmen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:14 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Gisteravond heeft hij tegen Jolien gezegd nu nog niet op Ali te willen gaan, omdat Ali ook niet op hem zit. Dan zou hij nieuwe vijanden maken (ik weet niet meer precies hoe hij het zei, maar daar kwam het wel op neer).
Geen idee wie hij dan wel zou kiezen eerlijk gezegd, nu Chayron vrijgesteld is. Waarschijnlijk zou het tactisch voor Bart beter zijn nu geen PoN te pakken wat dat betreft.
Ik heb Ali een grappige kaart gestuurd met chocolade. Heeft die weer wat om te snoepen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:05 schreef Monique___ het volgende:
er zou alles van af gaan als ik daar zou zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Gaat nog meer af van de pot zegt Rob
oh dat is aardig! hoop dat ze het hem geven ook!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:07 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb Ali een grappige kaart gestuurd met chocolade. Heeft die weer wat om te snoepen.
Dan barst haar gezicht openquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gaan we nog eens het zeldzame moment meemaken dat we haar met een lachend gezicht kunnen zien
Je bitch zal je bedoelenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
hoop op veel kaartjes voor mijn Queen Chiara, die verdient alle liefde van ons
Uit een echte iq test komt meer dan alleen dat cijfer!! Het geeft ook vooral de verschillende onderdelen in ontwikkeling aan en de wijze van leren.. ook de observatie van de wijze waarop de test wordt uitgevoerd is een onderdeel.. Het bijkomende verslag hiervan isquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh is dat alles? nee voor een echte iq test ben je echt wel langer bezig! Komt best wel wat bij kijken.
🤣🤣 anders ik wel..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahh jaa dan herken je het!! apart hoe dat werkt he! en nee ik ben niet een van die 2 hier in huis, moge duidelijk zijn met de vele taalvouten ook![]()
Mijn naam staat op de reuze kaart van Jason😉quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:05 schreef Monique___ het volgende:
Interessante gedachtequote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:12 schreef Donna1000 het volgende:
Ik denk dat de hoofdprijs niet de 61.000 is maar de grote prijs die ze kunnen winnen in de secret room
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:12 schreef Donna1000 het volgende:
Ik denk dat de hoofdprijs niet de 61.000 is maar de grote prijs die ze kunnen winnen in de secret room
De laatste?, alleen rob staat erop toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar het is tot nu toe ook anders gegaan.. ben benieuwd hoe de laatste erop gaat komen vandaag.
Ach en anders niet Krijgt hij hem wel als die eruit komt Vond het wel grappigquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh dat is aardig! hoop dat ze het hem geven ook!
Ja zag de kaart op facebook maar niet alle namen konden erop?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:13 schreef Kayro het volgende:
[..]
Mijn naam staat op de reuze kaart van Jason😉
Sjakelien erop????quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus Rob weer een weekje veiligaangezien Jacq erop (van het bewoners niveau a la Ilse, Chelsea is, en geen echte concurrente)
Denk een vrijstelling nominates.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:56 schreef Harry het volgende:
Wat voor PIN heeft Chayron op zijn kleding?
komt voor hem effe goed uit, want die zat echt wel bij sommigen in de gevarenzone met veel kans om genomineerd te wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:22 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Denk een vrijstelling nominates.
dikke hint die ze niet snaptquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:22 schreef ledn81 het volgende:
Wees positief zeggen ze thuis vandaan tegen Jacq
En al die namen verzinnenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Wat een werk zeg om alles op te schrijven
Komt dat zomaar uit de lucht vallen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:22 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Denk een vrijstelling nominates.
Gekocht.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Komt dat zomaar uit de lucht vallen?
Namen zijn door mensen via Twitter en Facebook doorgegeven..quote:
Nee, je moet echt vaker lezen en het staat vast ook in streamverslagenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Komt dat zomaar uit de lucht vallen?
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:26 schreef Kayro het volgende:
[..]
Namen zijn door mensen via Twitter en Facebook doorgegeven..
Er ontstond zelfs discussie omdat mensen hun naam niet zagen staan.
omg zitten mensen echt op die kaart te zoeken ook nog.. staan er zoooveeeel op wat ik zo ziequote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:26 schreef Kayro het volgende:
[..]
Namen zijn door mensen via Twitter en Facebook doorgegeven..
Er ontstond zelfs discussie omdat mensen hun naam niet zagen staan.
nee ze had een oproep gedaan op twitter, we mochten reageren met de naam die er op moest, de mijne staat er ook op, ze heeft al die reacties gelezen. de kaart is gekocht van het overgebleven geld van het vliegtuigje, het is dezelfde dame als van de inzameling namelijk. er was teveel gedoneerd, en in overleg heeft ze besloten een hele grote kaart te kopen met alle namen van de fans doneerdersquote:
las in een oproepje dat ieders naam eronder kon.. kon je je naam gewoon schrijven zonder gedoneerd te hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee ze had een oproep gedaan op twitter, we mochten reageren met de naam die er op moest, de mijne staat er ook op, ze heeft al die reacties gelezen. de kaart is gekocht van het overgebleven geld van het vliegtuigje, het is dezelfde dame als van de inzameling namelijk. er was teveel gedoneerd, en in overleg heeft ze besloten een hele grote kaart te kopen met alle namen van de fans doneerders
Sjakelien staat er niet opquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
maakt echt niet uit wie die derde genomineerde zal zijn, het zal gaan tussen Rob en Jacq dan en misschien heeft Rob nog net genoeg stemmers aan zijn kant om dit te overleven aangezien Jacq ook niet al te populair is
jaq staat er nog niet op hequote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
maakt echt niet uit wie die derde genomineerde zal zijn, het zal gaan tussen Rob en Jacq dan en misschien heeft Rob nog net genoeg stemmers aan zijn kant om dit te overleven aangezien Jacq ook niet al te populair is
ja alle fans en doneerdersquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
las in een oproepje dat ieders naam eronder kon.. kon je je naam gewoon schrijven zonder gedoneerd te hebben![]()
en nee , niet gedaan
Ja en geld dat er toen nog over was overgemaakt aan stichting stop pesten nu.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee ze had een oproep gedaan op twitter, we mochten reageren met de naam die er op moest, de mijne staat er ook op, ze heeft al die reacties gelezen. de kaart is gekocht van het overgebleven geld van het vliegtuigje, het is dezelfde dame als van de inzameling namelijk. er was teveel gedoneerd, en in overleg heeft ze besloten een hele grote kaart te kopen met alle namen van de fans doneerders
ook dit klopt!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja en geld dat er toen nog over was overgemaakt aan stichting stop pesten nu.
Netjes facturen en betalingen allemaal gepost. Heeft dat grietje wel netjes gedaan
hoezo? komt er een dilemma of zo?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:33 schreef ledn81 het volgende:
Rob fantaseert alweer over de buitenwereld : "stel dat Wolter Kroes mij belt en dat nummer op nieuw wil inzingen"
"Ik ken hem hoor..... ik weet niet of ie mij nog kent, maar heb wel een paar keer met hem gezongen"
Het is duidelijk waarvoor hij daar zit.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:33 schreef Monique___ het volgende:
rob tegen bart: straks belt wolter kroes me en zegt hij zullen we hem opnieuw opnemen samen?
nou dat wil robbie wel.. ik ken wouter kroes he (vertelt hij voor de zoveelste keer) maar zegt erij: of hij mij nog kent weet ik niet.
Wolter kroes is sympathiek en gaat dit liever doen met Ali doen, leuk clip erbij😉quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:33 schreef ledn81 het volgende:
Rob fantaseert alweer over de buitenwereld : "stel dat Wolter Kroes mij belt en dat nummer op nieuw wil inzingen"
"Ik ken hem hoor..... ik weet niet of ie mij nog kent, maar heb wel een paar keer met hem gezongen"
Hij denkt: Isabella lukte het ook dus ik wil ookquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:33 schreef Monique___ het volgende:
rob tegen bart: straks belt wolter kroes me en zegt hij zullen we hem opnieuw opnemen samen?
nou dat wil robbie wel.. ik ken wouter kroes he (vertelt hij voor de zoveelste keer) maar zegt erij: of hij mij nog kent weet ik niet.
De herlancering van zijn feestzanger carrièrequote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:34 schreef marky het volgende:
[..]
Het is duidelijk waarvoor hij daar zit.
Want door MIJ heeft ie nu weer vette hit🤪🤪quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:34 schreef marky het volgende:
[..]
Het is duidelijk waarvoor hij daar zit.
als wolter kroes slim is laat hij zich niet in met rob, slecht voor zn imagoquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:34 schreef Kayro het volgende:
[..]
Wolter kroes is sympathiek en gaat dit liever doen met Ali doen, leuk clip erbij😉
Jac is niet waar. Weer een verzinsel van haar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
ja ik heb het ergens gelezen (niet hier of twitter) dat door corona hij niet meer geboekt werd, je de band met de mensen verliest en toen maar helemaal gestopt is.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De herlancering van zijn feestzanger carrière![]()
Arme Robquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik heb het ergens gelezen (niet hier of twitter) dat door corona hij niet meer geboekt werd, je de band met de mensen verliest en toen maar helemaal gestopt is.
Chiara ook... zodra ze genomineerd isquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:39 schreef Monique___ het volgende:
duimpjes omhoog onder de deken, mimi zou wel willen
[ afbeelding ]
MA denkt vastquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:39 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
In belgie noemen ze het ook echt schminkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:43 schreef Monique___ het volgende:
hup hup rodellien ga je plamuren
[ afbeelding ]
grappig, in ndl is schmink wat je op je gezicht smeert met carnaval. vind dat roddelien wel eerder schmink erop doet met dat wortelbruin/oranjequote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:47 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
In belgie noemen ze het ook echt schmink
Dit zak wel weer uitvergroot worden op tvquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:39 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
ja febo zal balen dat er geen potentieel stelletje (meer) inzit nu.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:49 schreef BBERTJE het volgende:
[..]
Dit zak wel weer uitvergroot worden op tv
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:50 schreef rinardo het volgende:
voor wie naar de duimpjes kijken, op de andere stream helpt Ias aafwassen, voor de mensen die zeggen hij doet nooit wat
[ link | afbeelding ]
Rob kijkt toequote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]andere stream staat op de tv ook op
![]()
heeft jaq/ rob / bart het ook al gezien?
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
sorry voor mijn rare gedrag van de afgelopen paar dagen, maar ik wilde niet te overdreven juichen of zo, uit respect voor de Danny fans hier, maar ja ik ben blij dat de kleine meerderheid van de kijkers de juiste keuze hebben gemaakt
Deepfakesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:50 schreef rinardo het volgende:
voor wie naar de duimpjes kijken, op de andere stream helpt Ias aafwassen, voor de mensen die zeggen hij doet nooit wat
[ link | afbeelding ]
Hoe vaak blijf je dit nog zeggen? volgens mij al de derde keer dat je hier je excuses aanbiedt ondertussen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
sorry voor mijn rare gedrag van de afgelopen paar dagen, maar ik wilde niet te overdreven juichen of zo, uit respect voor de Danny fans hier, maar ja ik ben blij dat de kleine meerderheid van de kijkers de juiste keuze hebben gemaakt
Wat heeft dit met de streams van dit moment te maken?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik vind hem een leuke puberquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik moet ias niet echt, ik weet niet waarom of zo, maar ik vind hem juist een gladjakker
Dat dusquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hoe vaak blijf je dit nog zeggen? volgens mij al de derde keer dat je hier je excuses aanbiedt ondertussen.
Dat dusquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de streams van dit moment te maken?
ze koken water voor de afwasquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:59 schreef viseenoptie het volgende:
Het water is heet?? dillamaweek met choco toetje?
Hij valt aardig door de mand nu.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
ja hij gaf in een video toe dat het zijn natte handdoek was, en hij heeft gewoon gezwegen he, hij had ook Ali bij kunnen staanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij valt aardig door de mand nu.
Natte handdoek gate. Jason.
Een mooi prater. Precies wat ik van hem dacht.
Nogal laf dat hij gewoon zijn mond hield terwijl het daar heeel hoog opliep! super onterecht dat rob meteen op de gang ali eruit pikte en de schuld gaf.. en die rat hield gewoon zijn mond!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja hij gaf in een video toe dat het zijn natte handdoek was, en hij heeft gewoon gezwegen he, hij had ook Ali bij kunnen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |