quote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:05 schreef suzi1 het volgende:
omy handdoek. had hij zo los durven gaan op dada?
Ze hebben nog steeds niet begrepen dat Jason populair is. Word even wakker, hij heeft een vliegtuigje gekregen en was als eerste vrijgesteld. Jason speelt op dit moment zo goed als iedereen naar huis en dat is bijna volledig hun eigen schuld.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:08 schreef Hoylei het volgende:
Chiara en Jolien willen Ali, Jason of Charlotte erop zetten (en Chayron maar dat kan niet).
Lijkt me wel wat als 1 van die 2 PoN wint en dat Rob dan eruit gaat...
Jason en Ali zijn dan wel safe denk ik, zal tussen Rob en Charlotte gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:08 schreef Hoylei het volgende:
Chiara en Jolien willen Ali, Jason of Charlotte erop zetten (en Chayron maar dat kan niet).
Goed verhaal, eerst die pon maar winnen. En beter zet bart sjakelien er dan op anders gaat rob naar huisquote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Jason en Ali zijn dan wel safe denk ik, zal tussen Rob en Charlotte gaan
Bijna iedereen drukte dus voor vrijstelling alleen was chayron sneller, vandaar dat ze pissed zijn. Maar ze gunnen hem wel die boodschap van thuisquote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:08 schreef Hoylei het volgende:
Rob gaat sowieso naar huis. Die heeft geen kans meer na zijn overdreven reactie tegenover Ali vorige week en zijn constante gezeur en gemopperquote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Goed verhaal, eerst die pon maar winnen. En beter zet bart sjakelien er dan op anders gaat rob naar huis
Als hij naast jaq op de bank word gezet... mag hij van mij blijvenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 02:20 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Rob gaat sowieso naar huis. Die heeft geen kans meer na zijn overdreven reactie tegenover Ali vorige week en zijn constante gezeur en gemopper
Dan denk ik dat rob gaat zaterdagquote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Jason en Ali zijn dan wel safe denk ik, zal tussen Rob en Charlotte gaan
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 05:03 schreef b_engeltje het volgende:
Offtopic ali zal morgen wel ingelicht worden over de aarbevingen...
Hopelijk heeft hij geen kennissen of familie daar wonen... maar zelfs dan behoren ze hem hierover in te lichten
quote:
Nee dat gaan ze niet doen. Zijn familie is veilig en niets overkomen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 05:03 schreef b_engeltje het volgende:
Offtopic ali zal morgen wel ingelicht worden over de aarbevingen...
Hopelijk heeft hij geen kennissen of familie daar wonen... maar zelfs dan behoren ze hem hierover in te lichten
Ik dacht baby shark?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 07:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou FEBO kom maar door met die crazy frog
Ik dacht eergisteren een post op Insta gezien te hebben met crazy frog als populairste voor vandaag.quote:
En dan krijgen wij weer een urenlange SLquote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gooi het alarm maar ff aan..... Bewoners: Allemaal naar de gameroom....NU!!!!!
😁😉quote:Op dinsdag 7 februari 2023 08:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik dacht eergisteren een post op Insta gezien te hebben met crazy frog als populairste voor vandaag.
Maar baby Shark is ook
Baby shark was toch geen keuze?quote:
Ah voor morgen dusquote:
Jezus, dat wil je je nabestaande toch echt niet aandoen!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:15 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ha, had ik ook gevonden idd
https://www.guv.nl/medewerkers/64jacqueline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |