Dat vingertjequote:Op maandag 6 februari 2023 14:42 schreef ledn81 het volgende:
Is zielig en vertrouwd niemand meer
[ afbeelding ]
Is er inmiddels ook in een zittende variant. Maar nog steeds zielig
[ afbeelding ]
Vertrouwensbreuk is iets voor zaterdag met de psycholoogquote:Op maandag 6 februari 2023 14:42 schreef ledn81 het volgende:
Is zielig en vertrouwd niemand meer
[ afbeelding ]
Is er inmiddels ook in een zittende variant. Maar nog steeds zielig
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 februari 2023 14:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
secretaresse daisy komt hier al 22 jaar niet meer
En zo te zien nog nooit geweest ookquote:Op maandag 6 februari 2023 14:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Ook geen leuke mannenquote:Op maandag 6 februari 2023 14:46 schreef suzi1 het volgende:
ik vind geeneen vrouw leuk daar. wel jammer
Ali is 1 van de smaakmakers daar, hij heeft me al vaker doen lachen dan de rest van de bewoners bij elkaarquote:Op maandag 6 februari 2023 14:49 schreef czvt het volgende:
Wat doet Ali in BB? Is hij echt oerdom of doet hij alsof? Zijn toegevoegde (on)waarde is mij wereldvreemd. Zo iemand van 34 jaar wil je toch niet eens in je buurt hebben, toch?
quote:Op maandag 6 februari 2023 14:46 schreef suzi1 het volgende:
Ze verdienen het allemaal niet om te winnen wat mij betreftquote:
Heb helemaal geen voorkeur voor wie mag winnenquote:Op maandag 6 februari 2023 14:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Ze verdienen het allemaal niet om te winnen wat mij betreft
Bart en Jason denk ik nog oké
Rest
Deisyy was de bedoelingquote:Op maandag 6 februari 2023 14:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten hoor wie mag winnen van mijquote:Op maandag 6 februari 2023 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb helemaal geen voorkeur voor wie mag winnen
Vind Jason oke omdat hij twee keer buiten de groep heeft moeten zitten.
Maar wint hij niet ook goed. Heb geen favo
Deisyy is hier ook geen mod, je zal het met mij moeten doenquote:Op maandag 6 februari 2023 14:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Deisyy was de bedoeling
![]()
heb het al veranderd
fijn dat je even hielp
quote:Op maandag 6 februari 2023 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo te zien nog nooit geweest ook
Misschien komt het nog, ze hebben nog evenquote:Op maandag 6 februari 2023 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten hoor wie mag winnen van mij
Meen je dat echt? Voor mijn voor geen meter.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:51 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ali is 1 van de smaakmakers daar, hij heeft me al vaker doen lachen dan de rest van de bewoners bij elkaar
ja zit ook net te bedenken. stel jason gaat eruit (pas na echt gewonnen te hebben hoor, maar alez stel)quote:Op maandag 6 februari 2023 14:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel triest dat de groep ons zo weinig aanspreekt
Ook die is na Zaterdag omgeslagen. Vreest zijn plek maar probeerd Chayron en Rob aan zijn kant te krijgen maar dat lukt nu niet erg.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:51 schreef suzi1 het volgende:
ias heeft denk zijn ritalin gekregen dagen terug. is veel te rustig geworden
vond hem echt grappig. zeker icm ali
huh deisyy was hier laatst volop aan het knippen. raarquote:Op maandag 6 februari 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deisyy is hier ook geen mod, je zal het met mij moeten doen
IK moet helemaal niksquote:Op maandag 6 februari 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deisyy is hier ook geen mod, je zal het met mij moeten doen
Ja heel jammer maar komt denk ook omdat als er wat is het achter een SL plaats vindquote:Op maandag 6 februari 2023 14:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Bizar, een willekeurige paaz afdeling geeft meer vertierquote:Op maandag 6 februari 2023 14:54 schreef Kodiak100 het volgende:
iddquote:Op maandag 6 februari 2023 14:51 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ali is 1 van de smaakmakers daar, hij heeft me al vaker doen lachen dan de rest van de bewoners bij elkaar
quote:Op maandag 6 februari 2023 14:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
huh deisyy was hier laatst volop aan het knippen. raar
Op verzoek, als de mods van BB niet kunnen valt tijdelijk een ander mod even in.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Dat is eigelijk altijd zo.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja zit ook net te bedenken. stel jason gaat eruit (pas na echt gewonnen te hebben hoor, maar alez stel)
dan zit je naar een paar valse trutten te kijken. vind dat enigszins wel leuk om te zien, vanwege het af kunnen kraken van dat gedrag
van de andere kant, irl zou ik ze vet achter me laten of klappen
kloptquote:Op maandag 6 februari 2023 14:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2023 15:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Zeg FEBO slapen wat toch niet toegestaan
heeft ze geen muntjes danquote:Op maandag 6 februari 2023 14:51 schreef ledn81 het volgende:
Is ook zielig. Wil warm douchen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 februari 2023 15:09 schreef ledn81 het volgende:
Deze militair verdedigt België zelfs als ie slaapt. Binnen 2 seconde staat ie recht![]()
[ afbeelding ]
Mooi🤣quote:Op maandag 6 februari 2023 15:09 schreef ledn81 het volgende:
Deze militair verdedigt België zelfs als ie slaapt. Binnen 2 seconde staat ie recht![]()
[ afbeelding ]
Idd, ik weet niet hoe dit werkt en had even niets meer te zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
@:BelLegisch.. jij mocht openen
heb dat gedaan , d8 dat j het niet door had/kon doen
excusses als je al bezig was
welke TT zou je willen
evt @:Deisyy
Ik wel; Lindsey en Charlottequote:Op maandag 6 februari 2023 14:46 schreef suzi1 het volgende:
Laten we het hopenquote:Op maandag 6 februari 2023 15:13 schreef rinardo het volgende:
nou bb klonk wel heel serieus, denk dat Rob weggaat, hij was ook heel lang in de dbk vanochtend. je moet fysiek toch ook iets kunnen doen in bb anders heeft het geen zin. en bb zal wel denken als Rob om morfine gaat vragen , waar zijn we dan mee bezig.
zou voor de groep/het spelquote:Op maandag 6 februari 2023 15:13 schreef rinardo het volgende:
nou bb klonk wel heel serieus, denk dat Rob weggaat, hij was ook heel lang in de dbk vanochtend. je moet fysiek toch ook iets kunnen doen in bb anders heeft het geen zin. en bb zal wel denken als Rob om morfine gaat vragen , waar zijn we dan mee bezig.
De huisarts was er voor Rob en zei tegen hem "je ziet er beter uit."quote:Op maandag 6 februari 2023 15:13 schreef rinardo het volgende:
100k de manquote:Op maandag 6 februari 2023 15:24 schreef bpi het volgende:
Bart en jaq 5000¤ gewonnen weer. Op hoeveel zitten ze nu?
Idd, misschien wel het beste filmpje van deze BBquote:Op maandag 6 februari 2023 15:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bezopen Linds in dat filmpje is om te gieren
ff nog een luchtje random sprayy
Ali is domme clown die een negatieve intelligentie coefficient heeft. Die gun jij dat? Hallo!quote:Op maandag 6 februari 2023 15:23 schreef Lillfex het volgende:
Ik kies voor Ali Die mag van mij de finale halen
quote:Op maandag 6 februari 2023 15:25 schreef bpi het volgende:
[..]
Moeten de andere dan bijleggen als de pot leeg is?
wie vond jij ook weer leukquote:Op maandag 6 februari 2023 15:26 schreef czvt het volgende:
[..]
Ali is domme clown die een negatieve intelligentie coefficient heeft. Die gun jij dat? Hallo!
🤣🤣quote:Op maandag 6 februari 2023 15:24 schreef bpi het volgende:
Bart en jaq 5000¤ gewonnen weer. Op hoeveel zitten ze nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |