Truste Schakelquote:Op zondag 5 februari 2023 02:45 schreef Schakeltopia het volgende:
jongelui, slaaplekker
[ afbeelding ]
1 nomineren vs 3 vrijstellingenquote:Op zondag 5 februari 2023 02:55 schreef Lillfex het volgende:
Welk dilemma hebben ze in hemelsnaam gehad buiten
Ja ik zag dus wel steeds alle discussies en wist dat Charon boos is op Bart en Mich Angelo omdat er werd gezegd dat hij had gezegd samen met Danny dat ze Mich zouden gebruiken om de blauwe kamer eruit te stemmen. maar dacht waar gaat het in hemelsnaam allemaal omquote:Op zondag 5 februari 2023 02:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
1 nomineren vs 3 vrijstellingen
Maar lijkt erop dat ze ook weten wie wat op wie heeft gedaan en waarom
Trustequote:Op zondag 5 februari 2023 03:33 schreef suzi1 het volgende:
zo klaar. ik kan ook naar bed.
het is me ondertussen een stukje duidelijker
jol had ook blijkbaar nog t eea gezegd wat niet in goede aarde was gevallenquote:Op zondag 5 februari 2023 03:08 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja ik zag dus wel steeds alle discussies en wist dat Charon boos is op Bart en Mich Angelo omdat er werd gezegd dat hij had gezegd samen met Danny dat ze Mich zouden gebruiken om de blauwe kamer eruit te stemmen. maar dacht waar gaat het in hemelsnaam allemaal om
quote:Op zondag 5 februari 2023 03:38 schreef suzi1 het volgende:
fijn jouw 'gezicht' hier ook nog even te zien engine. weet ik dat ik niet de enige zal zijn die de ochtend wrs gaat missen
nu gaat de laptip echt dicht
Ja ik ook 🙃 Ze zullen wel moe zijn straks. Ene avond om 21u in bed en nu ineens om half 3 ofzo 😄quote:Op zondag 5 februari 2023 05:06 schreef Dragonbullet het volgende:
Kutkutkut in slaap gevallen. Ik wilde de uitkomst heel graag zien!
Haha nou, zoals ik het hier lees is er behoorlijk wat adrenaline vrijgekomen, misschien stuiteren ze nog even door, dat hoop ik tenminste 😆quote:Op zondag 5 februari 2023 06:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ik ook 🙃 Ze zullen wel moe zijn straks. Ene avond om 21u in bed en nu ineens om half 3 ofzo 😄
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |