Slaap welquote:Op zondag 5 februari 2023 00:38 schreef Monique___ het volgende:
Ik ga er ook niet meer voor opblijven, denk dat dit toch hetgeen is wat ze bij de live vertelden..
pon of vrijstelling..![]()
![]()
![]()
dank je jij ook!quote:
Hebben er wel meer last van te weinig vezels en bewegingquote:Op zondag 5 februari 2023 00:41 schreef Dragonbullet het volgende:
Jacq is al twee dagen niet naar wc geweest zei ze net. Waarom verbaast me dat niet
Niet voor langquote:Op zondag 5 februari 2023 00:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte is maar in de foetus houding gaan liggen
Komt door de kiwi die er niet is, nu kan ze niet afquote:Op zondag 5 februari 2023 00:41 schreef Dragonbullet het volgende:
Jacq is al twee dagen niet naar wc geweest zei ze net. Waarom verbaast me dat niet
Er komt toch genoeg poep uit!quote:Op zondag 5 februari 2023 00:41 schreef Dragonbullet het volgende:
Hij wil fanmail van meisjesquote:Op zondag 5 februari 2023 00:51 schreef Schakeltopia het volgende:
mimi wil valentijn meemaken. dat is echt zijn grote wens.
wat voor klapjurk ben je dan
Ik vraag me ook steeds vaker af, waarom kijk ik dit nogquote:Op zondag 5 februari 2023 00:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Typisch weer FEBO kijk naar de livestream krijgen we dit![]()
En toch blijven we kijken.
Sterker nog, ik had me voorgenomen dit jaar helemaal niet te kijken 😂 gaat lekkerquote:Op zondag 5 februari 2023 00:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik vraag me ook steeds vaker af, waarom kijk ik dit nog
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:56 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had me voorgenomen dit jaar helemaal niet te kijken 😂 gaat lekker
We doen het samenquote:Op zondag 5 februari 2023 00:55 schreef b_engeltje het volgende:
Streamlock...midden in de nacht.... zit ik daar voor te wachten
die liggen zo lekker in bed na de SLquote:Op zondag 5 februari 2023 01:00 schreef PunkieePie het volgende:
Ik heb nog hoop iets te zien/te horen maar die hoop wordt wel steeds minder
Dan gooi ik Videoland door mn raam!quote:Op zondag 5 februari 2023 01:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die liggen zo lekker in bed na de SL
quote:Op zondag 5 februari 2023 01:01 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Dan gooi ik Videoland door mn raam!
Ik vrees het ook niet, maar alleen al hun gezichten als ze zijn populariteit te zien krijgen zou ook al mooi zijn...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker alvast iedereen!
🐱❤️
quote:Op zondag 5 februari 2023 01:19 schreef PunkieePie het volgende:
Nou ik geef het opslaaplekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker alvast iedereen!
Ik heb het recht om te bepalen!
Sluit me aan bij je top 4.....maar dacht steeds dat de laatste 4 uit 2 Nederlanders en 2 Belgen moest bestaan......ik kom niet aan een tweede Nederlanderquote:Op zondag 5 februari 2023 01:19 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ik vrees het ook niet, maar alleen al hun gezichten als ze zijn populariteit te zien krijgen zou ook al mooi zijn...
Wat mij betreft komen MA, Jason, Ali, Charlotte tot de laatste 4. Die spelen iig allemaal voor zichzelf zonder verder stiekem achter de rug om te lullen.
Ias dan op 5, want die lijkt ook wel zn eigen plan te trekken, maar die vind ik een stuk minder leuk.
Nou, dat moeten ze dan maar eens aan gaan passen!quote:Op zondag 5 februari 2023 01:21 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Sluit me aan bij je top 4.....maar dacht steeds dat de laatste 4 uit 2 Nederlanders en 2 Belgen moest bestaan......ik kom niet aan een tweede Nederlander
Ja zo'n BS regel .... echt dan weet je toch dat het gemanipuleerd wordtquote:Op zondag 5 februari 2023 01:21 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Sluit me aan bij je top 4.....maar dacht steeds dat de laatste 4 uit 2 Nederlanders en 2 Belgen moest bestaan......ik kom niet aan een tweede Nederlander
Die is toch ook Vlaams...?quote:
Bart vind ik ook best leuk, behalve dan dat hij ook mee lijkt te lullen met dat Anti-Jason gebeuren (wat op zich mag), maar tegenover Jason anders doet. Vandaag ook weer, toch nog even mopperen over dat Jason dat broodje van Ias uit de wall wou trekken (ik heb dat niet gezien, maar iemand anders had gezegd dat dit anders was en Jason t wel wilde checken?)quote:Op zondag 5 februari 2023 01:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn top 4
Bart
Charlotte
Jason
….. geen idee
Absoluut wilde Jason overleggen en Ias de kans geven eerst te gaan.quote:Op zondag 5 februari 2023 01:25 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Bart vind ik ook best leuk, behalve dan dat hij ook mee lijkt te lullen met dat Anti-Jason gebeuren (wat op zich mag), maar tegenover Jason anders doet. Vandaag ook weer, toch nog even mopperen over dat Jason dat broodje van Ias uit de wall wou trekken (ik heb dat niet gezien, maar iemand anders had gezegd dat dit anders was en Jason t wel wilde checken?)
Eensquote:Op zondag 5 februari 2023 01:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Om eerlijk te zijn is casting dit jaar slappe hap geen van deelnemers op een klein beetje Jason na heeft mij weet te bekoren
Ik vind anders dat Jason, Ali en Mimi elkaar mooi aanvullenquote:Op zondag 5 februari 2023 01:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Om eerlijk te zijn is casting dit jaar slappe hap geen van deelnemers op een klein beetje Jason na heeft mij weet te bekoren
Vooral teveel zeikerds negatieve mensen... Dat hoeft van mij echt niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 01:26 schreef Kodiak100 het volgende:
hier kan ik mij wel in vindenquote:Op zondag 5 februari 2023 01:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Neuh, niet Rob, als het dan toch een NL'der moet zijn, liever Chayron. Die kan het geld beter gebruikenquote:
Nope. NIemand gezien die eruit kwam.quote:Op zondag 5 februari 2023 01:30 schreef missmistreated het volgende:
al enig idee wat ze moeten beslissen (dilemma) ?
Is dat aparte met of zonder warm water? Anders wil ik het Jolien nog wel zien overwegenquote:Op zondag 5 februari 2023 01:29 schreef Hoylei het volgende:
En ik gun vooral ook 1 van die negatieve groep 3 dagen apart! Benieuwd hoe die dat zouden uithouden.
Ja vrijstelling of nominatie meer weten we ook nietquote:Op zondag 5 februari 2023 01:30 schreef missmistreated het volgende:
al enig idee wat ze moeten beslissen (dilemma) ?
Sorry maar die kleur is toch echt nie gezond hequote:Op zondag 5 februari 2023 02:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Alleen nog 'n rozenkrans in zijn handen en hij is klaar voor de reis naar huis...
Alleen nog ff 'n ambu bestellen.
[ afbeelding ]
Je bovenkamer staat op slaapstand, heb ik hier ook last van.quote:
ja er valt ook zo weinig van te maken. hak op de tak. ik kan de eindjes niet aan elkaar knopenquote:Op zondag 5 februari 2023 02:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bovenkamer staat op slaapstand, heb ik hier ook last van.
Wat ze zeggen gaat er links in, en dwarreld er rechts uit.....bla bla bla bla bla
Hij is ook niet gezond, en zwaar onder de tramadolquote:Op zondag 5 februari 2023 02:05 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Sorry maar die kleur is toch echt nie gezond he
Eerlijkheid?quote:Op zondag 5 februari 2023 02:06 schreef b_engeltje het volgende:
Niu zeg wat is er gebeurd
Nominatie...maarvooen nominatie want ze weten van elkaar wat er gezegd is
Wat was de dilema eraan?
Ik vecht al 2 uur tegen m'n slaappilquote:Op zondag 5 februari 2023 02:08 schreef suzi1 het volgende:
hier bleven we wakker voor lieve cossers <3
En kan geen voorbeelden geven,... ja, aan tafelquote:Op zondag 5 februari 2023 02:11 schreef suzi1 het volgende:
mimi over de grappen die worden gemaakt. maar dat er sneren tussen zitten in grap verpakt (zegt t anders, maar daar komt t op neer)
lolquote:Op zondag 5 februari 2023 02:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vecht al 2 uur tegen m'n slaappil [ afbeelding ]
haha even een housedreun er doorheen heeft mij er vorige week doorheen kunnen slepenquote:Op zondag 5 februari 2023 02:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vecht al 2 uur tegen m'n slaappil [ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2023 02:11 schreef Fikkert2 het volgende:
Die kartkabouter is ook weer niets aan het zeggen
Gelukkig ik ben niet alleenquote:Op zondag 5 februari 2023 02:13 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom zeg jij dit dat op tv. nu weer over chelsea en danny blabla ik snap er niks meer van
Ik heb nog nooit zo'n mafklapper meegemaakt als Robjequote:Op zondag 5 februari 2023 02:14 schreef suzi1 het volgende:
rob zou nooit zichzelf nomineren
alleen als iets mentaal in zn hoofd zegt dan doet hij dat. zegt cha
een pon?quote:Op zondag 5 februari 2023 02:19 schreef Schakeltopia het volgende:
dus niet ias, mimi, linsey, sjai of ali heeft dat ding
ja zoiets. brievenbus ging, toen zei iemand nominatie. ias haalt zo'n zakje eruit en leg het op keukenbar. dus zal niet voor 1 van die lui in de kamer zijnquote:
Hij moet zijn zin hebben was daarstraks ook met de keuze warm water of nietquote:Op zondag 5 februari 2023 02:23 schreef suzi1 het volgende:
shar is nog steeds fucking pissed. hij kookt
bammetje, olie
Terecht. Je gaat Rob toch niet nomineren? Dan ben je echt gestoord terwijl er deelnemers rondlopen die veel gevaarlijker zijn in de eindstrijd? Als Rob genomineerd is en degene die dat gedaan heeft snapt nietsss van het spel!quote:Op zondag 5 februari 2023 02:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat zou helemaal koekwaus zijn
Als ik daar zou zitten wil ik hem ook weg met zijn gezeikquote:Op zondag 5 februari 2023 02:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Terecht. Je gaat Rob toch niet nomineren? Dan ben je echt gestoord terwijl er deelnemers rondlopen die veel gevaarlijker zijn in de eindstrijd? Als Rob genomineerd is en degene die dat gedaan heeft snapt nietsss van het spel!
Nee mochten we niet zienquote:Op zondag 5 februari 2023 02:26 schreef b_engeltje het volgende:
3 vrijstellingen tegenover 1 nominatie
Beelden gezien ??
Volkomen kansloos. Hij gaat toch nergens heen volgende week.quote:Op zondag 5 februari 2023 02:28 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Als ik daar zou zitten wil ik hem ook weg met zijn gezeik
sharon is z'n vrouwtje hequote:Op zondag 5 februari 2023 02:35 schreef suzi1 het volgende:
ik heb mn gezin verlaten
heb 3 koters
een vrouw
maar ze steunen mij
t geld staat nu niet op zn bank
dus door met spel
(sharon)
Straks gaat de zandloper, elke 10 minuten 'n naam op het scherm en diegene moetquote:Op zondag 5 februari 2023 02:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kan blijven kijken maar word er geen steek wijzer van
dan krijgt hij geen zitgeld hequote:Op zondag 5 februari 2023 02:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan kan hij nog beter zelf vertrekken. Hij gaat toch niet zaterdag.
Streettalk ...staat stoer denkquote:Op zondag 5 februari 2023 02:41 schreef ben34567 het volgende:
Komt die Lindsey uit de ghetto met haar manier van praten ?
OGquote:Op zondag 5 februari 2023 02:41 schreef ben34567 het volgende:
Komt die Lindsey uit de ghetto met haar manier van praten ?
quote:Op zondag 5 februari 2023 02:40 schreef suzi1 het volgende:
geen slechte kontklusie sharon. wij zagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |