enkel als ze coins betalen he, en dat deden ze al amper, dus er veranderd niet zoveel. behalve dat de hottub niet gebruikt kan wordenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:32 schreef chufi het volgende:
Is er nu warm water ? Waarom staan ze nog niet onder de douche?
Nee ook niet met coins deze week, enkel met gekookt water uit de keukenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
enkel als ze coins betalen he, en dat deden ze al amper, dus er veranderd niet zoveel. behalve dat de hottub niet gebruikt kan worden
voor Jolien verandert heel haar leven momenteelquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
enkel als ze coins betalen he, en dat deden ze al amper, dus er veranderd niet zoveel. behalve dat de hottub niet gebruikt kan worden
Nee koud it is, met toetjes..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:32 schreef chufi het volgende:
Is er nu warm water ? Waarom staan ze nog niet onder de douche?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilemma 1/2 pot en weg
Zou Rob dat doen om weg te gaan
kan hem geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:36 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Je ziet Bart echt denken "wat een zeikerds"
Helemaalquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
het zijn een stel koekenbakkers bij elkaar dat is wel duidelijk
die pakt the lead nu dada weg isquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:37 schreef Schakeltopia het volgende:
sjairon mag ook wel even wat minderen, erg aanwezig
Benieuwd of hij Jonnie boer gaat opvolgenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:37 schreef Schakeltopia het volgende:
Stond vast op het briefje van Jonnie Boer "Laat jezelf zien/horen in de groep"quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:37 schreef Schakeltopia het volgende:
En dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason ik zou even dimmen anders heb je straks weer een nominatie te pakken
en iedereen in zijn waarde laten.. pastor rob heeft ook gesprokenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob laten we elkaar even uit laten spreken
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
grappige opmerking van chiara
is Ias ook naar huis??
oh hij zit daar
Ias houd zn mond ,..slim
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
jaq vind het nu al leuk zegt ze
[ afbeelding ]
wijze raadquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:41 schreef odie22 het volgende:
lekker zinvol opa , als het 6-6 wordt blijf je dat gekloot houden druiloor
so is zij ook leukquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
jaq vind het nu al leuk zegt ze
[ afbeelding ]
citeer: ik vind het nu al leuk worden , dit wordt lachen.quote:
We hebben er tempo in op zaterdagavondquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:42 schreef mario390 het volgende:
hoezo was topic 163 nur en
halfe ur?
ik was nog in 162 hoor
Und?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:42 schreef mario390 het volgende:
hoezo was topic 163 nur en
halfe ur?
ik was nog in 162 hoor
Max half dagjequote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
citeer: ik vind het nu al leuk worden , dit wordt lachen.
hoe lang eer ze weer jankie jankie of fittie gaat houden
zegt de spammer van de COSquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
We hebben er tempo in op zaterdagavond
lkkr Haaartjes in de oliequote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:42 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
secret mission: Gooi een pot koude olie over Jolien
Allemaal buiten slapen of 'n toetjequote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Om 00:00 uur zal wel het volgende komen
wat is daar gebeurd?,quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
We hebben er tempo in op zaterdagavond
en Jasonquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:46 schreef ledn81 het volgende:
Rob : "Je kan gewoon luisteren naar elkaars mening en elkaar laten uitpraten"
behalve Ali natuurlijk
dr helpen met dr bossie wassenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:47 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
oow, wat ging Bart tegen Jolien zeggen?
Die kokosmat die voor de deur lag???quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr helpen met dr bossie wassen
en zuks
ik dacht ook dat ze dat zei......maar ik heb bijgeleerd na vorige weekquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:49 schreef Monique___ het volgende:
Ik kan het verkeerd begrepen hebben.. maar ging de dilemma week deze week EN moeten ze vanavond al een vrijstelling of nominatie geven?
OF was dat vrijstellng en nom iets wat gaat komen deze week?
Volgens mij kiezen tussen een vrijstelling of nominatiequote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:49 schreef Monique___ het volgende:
Ik kan het verkeerd begrepen hebben.. maar ging de dilemma week deze week EN moeten ze vanavond al een vrijstelling of nominatie geven?
OF was dat vrijstellng en nom iets wat gaat komen deze week?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die kokosmat die voor de deur lag???
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is daar gebeurd?,
heb op stream de faden verloren
sowieso had ik ook gedaanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou echt voor die 1000 uit de pot zijn gegaan.
Er gaat er maar 1 winnen en ik zou zoiets hebben dan maar met zo min mogelijk geld
Stream 2?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:52 schreef Monique___ het volgende:
kijk ze pushen om jolien wat te laten zeggen..
Jolien zegt dat er mensen zijn die zich 3 weken niet wassen die zijn gemakkelijk om niet te kiezen voor warm water
rob: ja ik weet precies wat je bedoeld, ik zie het ook, gewoon met een washand erover en dat is het. Ik ben voor hygiene.
wie bedoelen ze ??
en gooien hem in de wasmandquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jolien: ik wil iets zeggen, maar het is niet mooi.
Rob: Zeg het maar.
Jolien: Er zijn hier mensen die drie weken zich niet wassen.
Rob: Dat weet ik, die halen alleen een washand over hun gezicht.
jaq zei ook: zeg maar hier mag je alles zegen he..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die kokosmat die voor de deur lag???
ik heb de faden verloren bij kijken ik weet nur dat ze plötzlichquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kodiak100 in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is daar gebeurd?,
heb op stream de faden verloren
huh? en dan gek vinden dat die hottub stinktquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:56 schreef Kayro het volgende:
Sjairon heeft fmde gehele week z'n onderbroeken i n de hottub gewassen die was voorbereid 🤣🤣 gewoon 2x opnieuw instappen met een ander broekje😏
Gewoon streamverslagen lezen, staat het ook in.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb de faden verloren bij kijken ik weet nur dat ze plötzlich
alle in de bad moesten staan maar costopic war daar 25 min
kann ik de hele teruglezen
Jazeker maar toch is ie er veelvuldig ingeweest😉quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
huh? en dan gek vinden dat die hottub stinkt
Moet ie niet ff liggen?? Of is ie wonderbaarlijk genezen??quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:58 schreef Monique___ het volgende:
helft gaat naar bed en bart angelique rob jolien chichi roddelen op de bank
Dat weet niemandquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:59 schreef ledn81 het volgende:
WTF
"Geen warm water uit de kraan"
Jolien : "maar een wasmachine heeft ook warm water toch.. ohnee"![]()
Hoe is die door de IQ test gekomen
ja die hoorde ik ook.. erg blonT momentquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:59 schreef ledn81 het volgende:
WTF
"Geen warm water uit de kraan"
Jolien : "maar een wasmachine heeft ook warm water toch.. ohnee"![]()
Hoe is die door de IQ test gekomen
Tramadol doet wonderenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet ie niet ff liggen?? Of is ie wonderbaarlijk genezen??
geen idee. lindsey moest er naar toe. was niet op streamquote:Op zondag 5 februari 2023 00:00 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Wat is er in die buitengamearea te zien?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet ie niet ff liggen?? Of is ie wonderbaarlijk genezen??
Dat had je ook al gezegd.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:59 schreef mario390 het volgende:
wel zeer komisch dat topic 163 geen halfe
ur was
Zelfquote; Ja dusquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:58 schreef Krambo het volgende:
Over wie hebben ze het nu op steram 1? Jason weer?
neem nog een pilletje rob, lekker slapequote:Op zondag 5 februari 2023 00:01 schreef suzi1 het volgende:
ah mopper op jason
eventjes heeft hij zich aangepast zegt jol
hij weet alles weer beter. zegt rob
Iedereen mag een mening hebben, maar Jason nietquote:Op zondag 5 februari 2023 00:01 schreef suzi1 het volgende:
ah mopper op jason
tot dusver prima gozer!quote:Op zondag 5 februari 2023 00:02 schreef suzi1 het volgende:
niks geen arme zieltje. jason is gwn leuk![]()
![]()
Waarmee die dus eigenlijk bedoelt "hij deelt mijn mening niet en dat is wel de beste mening!"quote:Op zondag 5 februari 2023 00:01 schreef suzi1 het volgende:
ah mopper op jason
leeft..quote:Op zondag 5 februari 2023 00:03 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
"Jolien is thuis niet zo"
Nee meid, omdat je daar als een prinses behandeld wordt......
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:04 schreef PunkieePie het volgende:
Je zou toch denken dat ze nu wat meer zouden oppassen met dat negatieve over Jason
Het zijn een stelletje chagrijnende simpele zielen he, vergeet dat nietquote:Op zondag 5 februari 2023 00:04 schreef PunkieePie het volgende:
Je zou toch denken dat ze nu wat meer zouden oppassen met dat negatieve over Jason
Of op de stilte ineens. Ik ken het als "de dominee komt langs" als iedereen ineens stil is.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Pastoor komt langs volgens Rob doelend op Ali
Ze is ook over de pis dat zij geen geld kreeg tijdens dat spel. "ik heb niks" zei ze net een keerquote:
ook wordt hoor....ik zag op haar social media haar huwelijksaanzoek....heel romantisch, heel de vrouwelijke jeugdbeweging was komen figurerenquote:
Wel leuk dat Bart ernaar vraagt.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien geeft even lesje nagels zetten
zijn dochter wil graag een eigen salon tztquote:Op zondag 5 februari 2023 00:07 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Wel leuk dat Bart ernaar vraagt.
Lijkt mij toch helemaal niet boeiend voor hem.
kun je nagaan dat ik achter lig op anderen hier!quote:Op zondag 5 februari 2023 00:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jij hoort het veeel vroeger dan ik
Valt me tegen van Bartquote:Op zondag 5 februari 2023 00:08 schreef ledn81 het volgende:
Bart en Jacq zijn echt niet eerlijk nu. Jason stond te twijfelen over dat broodje en ging het vragen aan Ias
Oohh dat heb ik gemist!quote:Op zondag 5 februari 2023 00:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zijn dochter wil graag een eigen salon tzt
vanm ook vragen qwa kosten /investeren
3quote:Op zondag 5 februari 2023 00:07 schreef Hoylei het volgende:
Er moet deze week wel echt 1 van dat zeikgroepje genomineerd worden hoor...
Precies e hij had al gelijk door dat dit luxe broodje voor maar 1 coin voor de jarige bedoeld moest zijn.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:08 schreef ledn81 het volgende:
Bart en Jacq zijn echt niet eerlijk nu. Jason stond te twijfelen over dat broodje en ging het vragen aan Ias
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:10 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja, je moet wat met je tijd he. Wel doodvermoeiend
Is niet voor het eerst, toen jason terug kwam maakte hij ook danny zwart dat hij op hem gestemd zou hebbenquote:
Ja. Ali moest de deur dichtdoen.quote:
Ochoch en zich zo schuldig voelen....neenee bartje is achter de ellebogenquote:Op zondag 5 februari 2023 00:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die heeft zich al vaker negatief uitgelaten over jason tegen rob angelique chichi
Rob ?quote:Op zondag 5 februari 2023 00:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart er is 1 dilemma waar ik het moeilijk mee zou hebben
Chiara en dat is
Bart dat zeg ik niet
denk dat er toch wel wat zitquote:Op zondag 5 februari 2023 00:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
snap ff niet waarom Linds dr BH aan moet doen
Ja vind ik ook, hij is populair maar ik moet hem al niet vanaf het begin. Geen fijn typequote:Op zondag 5 februari 2023 00:12 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ochoch en zich zo schuldig voelen....neenee bartje is achter de ellebogen
iemand = robquote:Op zondag 5 februari 2023 00:14 schreef Ptr67 het volgende:
Bart : Met 1 dilemma zou ik het moeilijk hebben... iemand vraagt wat dan ?
Bart : Zeg ik bewust niet.
==> Hou dan je muil dicht man! !
Ik hoorde hem daarstraks zeggen tegen Jason. ''Ik was al opgelucht toen je terugkwam maar nu (hij mag blijven) ben ik helemaal gerust'' (vrij vertaald)quote:Op zondag 5 februari 2023 00:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die heeft zich al vaker negatief uitgelaten over jason tegen rob angelique chichi
en dan op haar toch wel snerende toon alsof ze een hele stoute kleuter toespreektquote:Op zondag 5 februari 2023 00:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
Chiara: ga eens even in de spiegel kijken, lijkt net of dat je een potloosventer bent. Ik vind het er echt niet uitzien, kan je echt niet een lange broek aandoen,
Wat een zeiklap.
Shit dat heb ik gemistquote:Op zondag 5 februari 2023 00:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob tegen Ali
we hebben het mooi opgelost he
zo in de live
Jac; de mensen smullen ervan thuis he
Jaqueline: De mensen smullen er thuis van.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en dan op haar toch wel snerende toon alsof ze een hele stoute kleuter toespreekt
en die Turken,..quote:Op zondag 5 februari 2023 00:14 schreef Hoylei het volgende:
Lul niet Rob, met "dat hebben we mooi opgelost".
Er is wat kapot heb je nog gezegd!
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:17 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ali had de hoop dat het niet zou worden uitgezonden
Het interesseert Rob niets!
Hij zegt net dat die kraag lekker in zijn nek isquote:Op zondag 5 februari 2023 00:17 schreef chufi het volgende:
Heeft Rob nog andere kleren dan die badjas ?
Nee Rob... de nachtzon brandt volle bak... zodadelijk krijg je een nachtzonnesteek er bovenop.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob is het koud buiten
Ali het kan wel koud zijn
Nee, hij gaat zich niet anders voordoen en hij is zoals hij is 🤮quote:Op zondag 5 februari 2023 00:17 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ali had de hoop dat het niet zou worden uitgezonden
Het interesseert Rob niets!
Kan ik wel beamen ... heb net zo een badjasquote:Op zondag 5 februari 2023 00:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij zegt net dat die kraag lekker in zijn nek is
geduld,..quote:Op zondag 5 februari 2023 00:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
hij schaamt er niet voor zei rob
Hij zegt net dat die kraag lekker in zijn nek isquote:Op zondag 5 februari 2023 00:17 schreef chufi het volgende:
Heeft Rob nog andere kleren dan die badjas ?
Als je iets met de groep unaniem moet beslissen, kan dat nooit een individuele keuze wordenquote:Op zondag 5 februari 2023 00:17 schreef ledn81 het volgende:
Sneu volk daar, Jason had het over 'groepsbelang', maar ze en vooral Rob heeft weer niet geluisterd.
Jas had het over stel je krijgt de keuze voor iets á 750 per persoon. Dat is dan wel 10.000 uti de pot als iedereen het zou doen. Dus voor het groepsbelang is het dan handig...
Rob tetterde er meteen weer doorheen "dat is maar 250 minder dan net... 250 minder maar..."
Maar nu elkaar weer ophitsen dat Jason iets belachelijks heeft gezegd met dat groepsbelang.
"We zitten hier voor ons zelf hoor..."![]()
Noujah zeik dan ook niet over je koude douche ouwe
😂😂😂 Jammer dat ze er niet bijzatquote:Op zondag 5 februari 2023 00:19 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Jolien naar buitengame area
Komt ze nadien gezellig terecht bij Jason en Lindsey
Ali zei alweer Angelique
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:19 schreef odie22 het volgende:
is er een gang bang in de secret game area room
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:20 schreef suzi1 het volgende:
jol tegen jak, we gaan ze het laten ruiken. een week ons niet wassen
en jak gelijk liggend op de bank, benen omhoog spreidend
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:20 schreef suzi1 het volgende:
viez goor wijfquote:Op zondag 5 februari 2023 00:20 schreef suzi1 het volgende:
Echt, die is niet goed hoorquote:Op zondag 5 februari 2023 00:20 schreef suzi1 het volgende:
ja jolien bedoelde haar stinkkakken.. had ze deze week ook al last van.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:20 schreef suzi1 het volgende:
reminderquote:Op zondag 5 februari 2023 00:20 schreef suzi1 het volgende:
ik weet het ook nietquote:Op zondag 5 februari 2023 00:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat moeten ze nu nog doen wat een tijdstip haha
En over wie had jolien het nou over washandje met koud water in 3 weken, was dar over Lindsey ofzo?
Alleen laten zitten en een kat naar binnenquote:Op zondag 5 februari 2023 00:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
Chiara: Ik wil hier niet als laatste hier zitten, dat vind ik eng.
Ja dacht ik ook, zie haar nooit douchen..quote:Op zondag 5 februari 2023 00:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat moeten ze nu nog doen wat een tijdstip haha
En over wie had jolien het nou over washandje met koud water in 3 weken, was dar over Lindsey ofzo?
Horror week zal echt wel komenquote:Op zondag 5 februari 2023 00:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alleen laten zitten en een kat naar binnen
En ondertussen De Vogeltjesdans op standje 85 dBquote:Op zondag 5 februari 2023 00:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alleen laten zitten en een kat naar binnen![]()
Ik hoop voor jou dat Chiara als laatste mag blijven voor naar de game area te gaan.........krijg je alleen beelden van haarquote:
Nou je het zegt...quote:Op zondag 5 februari 2023 00:25 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, zie haar nooit douchen..
1x maar ik heb niet gezien dat ze haar pruik gewassen heeftquote:Op zondag 5 februari 2023 00:25 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, zie haar nooit douchen..
nopequote:Op zondag 5 februari 2023 00:26 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
I
[..]
Ik hoop voor jou dat Chiara als laatste mag blijven voor naar de game area te gaan.........krijg je alleen beelden van haar
Geen geluk vandaag!quote:Op zondag 5 februari 2023 00:26 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
I
[..]
Ik hoop voor jou dat Chiara als laatste mag blijven voor naar de game area te gaan.........krijg je alleen beelden van haar
Oh toch wel 1 keer. Heb ik gemist. Maar dan nog, heel raarquote:Op zondag 5 februari 2023 00:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
1x maar ik heb niet gezien dat ze haar pruik gewassen heeft
Natte lap tussen de benen doorquote:Op zondag 5 februari 2023 00:29 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Oh toch wel 1 keer. Heb ik gemist. Maar dan nog, heel raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |