Man, ga toch stratenmaker op zee worden.quote:
Die waren toen wel nuttig. Nu heb je zingende dingen wat aan je oor pijn doet.quote:
Je moet een film ook als vermaak kijken. Of het relevant is doet niet terzake.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb hem ook meerdere keren gezien![]()
De vraag of Jack en Rose samen op één deur kunnen vind ik niet relevant.
Ik heb daar nooit over nagedacht...vind het grappig, dat er na 25 jaar hele onderzoeken zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb hem ook meerdere keren gezien![]()
De vraag of Jack en Rose samen op één deur kunnen vind ik niet relevant.
Films zijn vermaak en documentaires zijn feitelijk juist. Soms een dun lijntje maar tochquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Als het moet dan kan ik elke film wel afkraken. Zelfs de films die ik goed vind.
Tortilla's zijn het ding nuquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bud Spencer sloeg ook mensen plat met een nat brood
Welke films vind je wel goed?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Als het moet dan kan ik elke film wel afkraken. Zelfs de films die ik goed vind.
Bud Spencer & Terence Hill.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit over nagedacht...vind het grappig, dat er na 25 jaar hele onderzoeken zijn.
Bud Spencer sloeg ook mensen plat met een nat brood
Ik sla over .... ik maak andere tortillasquote:
Ik weet echt niet welke goed of slecht was. Kreeg soms de slappe lach van die doffe dreunenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bud Spencer & Terence Hill.![]()
Hoewel sommige films bagger zijn.
My name is nobody blijf ik meesterlijk vinden. Terence Hill en Henry Fonda speelde daar goed in.
quote:
En dan maar hopen dat hij niet echt doorslaat met dat dingquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Die vind ik leuk om met mijn oudste kleinzoon te doen. Tnx voor de tip
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet echt niet welke goed of slecht was. Kreeg soms de slappe lach van die doffe dreunen
Die wacht tot ik ze gevuld heb met pittige kip en katjang saus..quote:Op zondag 5 februari 2023 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat hij niet echt doorslaat met dat ding
Je vergeet de afgezogen pindarotsjes.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die wacht tot ik ze gevuld heb met pittige kip en katjang saus..
Die krijgt hij nooit. Zijn speciaal voor de Fokkersquote:Op zondag 5 februari 2023 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je vergeet de afgezogen pindarotsjes.
Alleen voor de Dees toch?quote:Op zondag 5 februari 2023 00:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die krijgt hij nooit. Zijn speciaal voor de Fokkers
Ja, daar begon het wel mee. Maar het waren openbare bakjesquote:
Neuh, wees niet bang, die gaat slaanquote:Op zondag 5 februari 2023 00:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die wacht tot ik ze gevuld heb met pittige kip en katjang saus..
Catsquote:Op zondag 5 februari 2023 00:46 schreef BasEnAad het volgende:
Freddie got Fingered is mijn favoriete film. Of dat nou fout is of niet boeit me niet.
Vroeger toen ik ging spelen bij vriendjes van de basisschool, hadden die ouders echt wanden vol met VHS-videobanden staan.quote:
Ja dat kan.... Had de Griek van FAnnn ookquote:Op zondag 5 februari 2023 02:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vroeger toen ik ging spelen bij vriendjes van de basisschool, hadden die ouders echt wanden vol met VHS-videobanden staan.
Ja, ik dacht; hoe vaak ga je die films nog kijken dat je ze allemaal in bezit wil hebben...quote:Op zondag 5 februari 2023 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan.... Had de Griek van FAnnn ook
Favoquote:
Ik schrijf ook een boekquote:Op zondag 5 februari 2023 06:53 schreef pullup het volgende:
Gvd het zijn ook belachelijke tijden
[ twitter ]
Yep, hoop dat je er geen doodsbedreigingen om krijgtquote:
Dat denk ik welquote:Op zondag 5 februari 2023 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, hoop dat je er geen doodsbedreigingen om krijgt
Kutfilm !!!quote:Op zondag 5 februari 2023 07:00 schreef pullup het volgende:
Maar wel mooi dat die Leonardo dood gaat aan het einde
Ja beter had er een trekker over hem heengeredenquote:
quote:Op zondag 5 februari 2023 06:53 schreef pullup het volgende:
Gvd het zijn ook belachelijke tijden
[ twitter ]
Ik hoop, dat het af is voordat ik sterf.quote:
Hoe is het met je kleinzoon Nijn?quote:Op zondag 5 februari 2023 07:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoop, dat het af is voordat ik sterf.
Goed.quote:
The fu****** boat sinks.quote:
Lekker knusquote:
Mwah, niet eens een fotolijstje aan de muur.quote:
Komt nog als gezinnetje compleet isquote:Op zondag 5 februari 2023 14:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, niet eens een fotolijstje aan de muur.
Allemaal foto's van eitjesquote:Op zondag 5 februari 2023 14:09 schreef Loveable het volgende:
[..]
Komt nog als gezinnetje compleet is
Dat is wel knapquote:Op zondag 5 februari 2023 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Dus je moet rondjes rennen, maar kan nog niet zo goed tellen.
Je stopt een rondje te vroeg, gaat zitten.
Oke, ze maken je duidelijk dat je toch nog 1 rondje moet, dus maar door.
En dan nog de beste jaartijd lopen![]()
https://www.ad.nl/andere-(...)e-jaartijd~ac2addc8/
quote:Op zondag 5 februari 2023 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Jajaquote:
Feyenoord - PSVquote:
Ik ookquote:
Hehe, eindelijk weten we wat er nou zo serieus mis met je isquote:
nog steedsquote:Op zondag 5 februari 2023 16:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die mislukte lampjes fabriek sponserde die club toch
Philips sportvereniging.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die mislukte lampjes fabriek sponserde die club toch
quote:
quote:
Wees maar boos op de mensen die wel om voetbal gevenquote:
Dat doet ze beter dan Hilbert destijds.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ik geef nergens om hahaquote:Op zondag 5 februari 2023 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees maar boos op de mensen die wel om voetbal geven
Auwquote:
Moet niet, mag wel.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet er nou echt in ieder topic op FOK! over voetbal worden gepraat
Maar wanneer ga je het publiceren?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn boek is veilig dat zit in mijn hoofd
Die kan ik vrijlaten die redden zich welquote:Op zondag 5 februari 2023 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wanneer ga je het publiceren?
En de kippen geef je niet om, duidelijk.
Zolang ze niet in het douchegebouw gaan zitten misschien wel jaquote:Op zondag 5 februari 2023 16:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die kan ik vrijlaten die redden zich wel
Wij wonen in een normaal land, die heb je hier niet die herhalingenquote:Op zondag 5 februari 2023 16:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet continue naar superbowl herhalingen kijken
Geen idee, maar de cassiere in de supermarkt vertelde me dat ze dacht dat Rhianna waarschijnlijk wel een nieuw album zou uitbrengen voor haar optreden daar. Ik heb haar maar verteld dat ik daar naar uitkeekquote:
Er is vast wel een alle superbowl goals in 1000 uur video op youtubequote:Op zondag 5 februari 2023 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij wonen in een normaal land, die heb je hier niet die herhalingen
Niet, hoogtepunt van het decennium toch?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee, maar de cassiere in de supermarkt vertelde me dat ze dacht dat Rhianna waarschijnlijk wel een nieuw album zou uitbrengen voor haar optreden daar. Ik heb haar maar verteld dat ik daar naar uitkeek
Ik werk in Brabant en heb er gewoond, dan gaat het snelquote:
Maandag 13 feb, 00h30quote:Op zondag 5 februari 2023 16:57 schreef engine het volgende:
Ik kijk verder geen american football maar Superbowl vind ik wel leuk om te kijken als het uit komt
Geweldige provinciequote:Op zondag 5 februari 2023 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik werk in Brabant en heb er gewoond, dan gaat het snel
Dat scheelt een hoop jaquote:Op zondag 5 februari 2023 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik werk in Brabant en heb er gewoond, dan gaat het snel
Ja dat is altijd een beetje het probleem hequote:
Ik kom uit Zuid Holland en schaam me ook voor ADO hoorquote:Op zondag 5 februari 2023 16:58 schreef engine het volgende:
[..]
Geweldige provinciewaar we ons massaal schamen voor PSV
Is dat zo?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:58 schreef engine het volgende:
[..]
Geweldige provinciewaar we ons massaal schamen voor PSV
Niet iedereen in Brabant is voor PSV...het merendeel niet denk ikquote:
Meer dan terechtquote:Op zondag 5 februari 2023 16:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom uit Zuid Holland en schaam me ook voor ADO hoor
Zat een tijdje zelfs 1 van die muntjesgooiers tussen. Al ontkende hij het hard, zo bekend staan kon niet echt op het werkquote:
Weet idd niet wat een grotere schandvlek is, adow of die kakkerlakkenquote:Op zondag 5 februari 2023 16:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Brabant en was altijd wel voor PSV. Maar nu boeit het me totaal niet meer.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Niet iedereen in Brabant is voor PSV...het merendeel niet denk ik
Dat is dan ook wel weer logisch.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dat valt me wel een beetje tegenquote:Op zondag 5 februari 2023 17:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Brabant en was altijd wel voor PSV. Maar nu boeit het me totaal niet meer.
Ieder zijn dingquote:Op zondag 5 februari 2023 17:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Brabant en was altijd wel voor PSV. Maar nu boeit het me totaal niet meer.
Dat ja. Iedereen moet gewoon zelf weten van welke club of sport hij houdt. Ik ken iemand die al jaren in Tampa woont, maar omdat hij uit Pittsburgh kwam, kon hij alleen maar fan van de Steelers zijn en niet van het plaatselijke ploegje.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ieder zijn dingMijn vader ook. M'n broertje en ik voor Feyenoord
Dat vind ik dan eigenlijk wel weer heel erg logischquote:Op zondag 5 februari 2023 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat ja. Iedereen moet gewoon zelf weten van welke club of sport hij houdt. Ik ken iemand die al jaren in Tampa woont, maar omdat hij uit Pittsburgh kwam, kon hij alleen maar fan van de Steelers zijn en niet van het plaatselijke ploegje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Heb nog een foto van mezelf op de middenstipquote:Op zondag 5 februari 2023 17:35 schreef pullup het volgende:
Vlakbij het oude Ajax stadion opgegroeid.
Ik woon er op ongeveer een kwartier lopen vanaf...quote:
Balenquote:Op zondag 5 februari 2023 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik woon er op ongeveer een kwartier lopen vanaf...
Altijd voor Ajax geweest. In goeie en slechte tijdenquote:Op zondag 5 februari 2023 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb in rotterdanen Eindhoven
gewoond, natuurlijk ben ik voor Ajax
Ik woonde op 5 minuten loopafstand.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik woon er op ongeveer een kwartier lopen vanaf...
Neuh, want ik kom er al meer dan 30 jaar graagquote:
Dan hebben wij vlak bij elkaar gewoond, als het dezelfde periode wasquote:
quote:Op zondag 5 februari 2023 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan hebben wij vlak bij elkaar gewoond, als het dezelfde periode was
1994 - 2000 hierquote:
Ik ga een partij oud worden johquote:Op zondag 5 februari 2023 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is ver in de toekomst..
Had je niet liever in Geldrop willen blijven?quote:Op zondag 5 februari 2023 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik woon sinds 2008 in EHV. Op meerdere locaties. Daarvoor nog thuis in Geldrop, Wat ook gewoon Eindhoven is zo onderhand. Ligt er gewoon tegen aan geplakt iig
Ja en Nee. Ik was misschien uiteindelijk toch wel hier in EHV terecht gekomen. Maar ik sluit niet uit om ooit nog een keer in Geldrop te gaan wonen hoor..quote:Op zondag 5 februari 2023 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je niet liever in Geldrop willen blijven?
Nou ja, je bent van het ene naar het andere dorp gegaanquote:Op zondag 5 februari 2023 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en Nee. Ik was misschien uiteindelijk toch wel hier in EHV terecht gekomen. Maar ik sluit niet uit om ooit nog een keer in Geldrop te gaan wonen hoor..
Ja. Mijn vader woont er nog en ik mag er ook wel eens heen om post te bezorgen. Afgelopen donderdag nog. Toen heb ik zelfs met mijn horloge bijgehouden hoeveel km ik heb afgelegd in totaal. Dus vanaf het moment ik vertrok van het werk tot ik weer terug wasquote:Op zondag 5 februari 2023 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, je bent van het ene naar het andere dorp gegaan
Al is Geldrop ook best leuk.
Klinkt als een lekker ritje dan jaquote:Op zondag 5 februari 2023 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Mijn vader woont er nog en ik mag er ook wel eens heen om post te bezorgen. Afgelopen donderdag nog. Toen heb ik zelfs met mijn horloge bijgehouden hoeveel km ik heb afgelegd in totaal. Dus vanaf het moment ik vertrok van het werk tot ik weer terug was
35km in ruim 3 uur
op de fiets?quote:Op zondag 5 februari 2023 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Mijn vader woont er nog en ik mag er ook wel eens heen om post te bezorgen. Afgelopen donderdag nog. Toen heb ik zelfs met mijn horloge bijgehouden hoeveel km ik heb afgelegd in totaal. Dus vanaf het moment ik vertrok van het werk tot ik weer terug was
35km in ruim 3 uur
ching inquote:Op zondag 5 februari 2023 19:19 schreef engine het volgende:
Het is niet vaak dat ik voor Spurs juich maar vandaag wel
Oh when the saints...quote:
Moet je ook niet willen.quote:
Dan ligt het gewoon aan mijn indruk ervanquote:
Nou ja gelukkig is het morgen weer maandag.quote:
Héé valt best wel mee windows 11. Moet nog wel even de weg zoeken. Wat ik meest erg vind is mijn toetsenbord. Niks mis mee maar valt me nu pas op hoe vaak in blind type en nu alles mis sla en moet corrigeren. Apart wel, heeft niks met Windows te maken maar wel de gewenning van je oude toetsenquote:
Ik type nooit blind omdat ik het niet kan .... misschien automatische aanvulling etc weer ff aanzettenquote:Op zondag 5 februari 2023 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé valt best wel mee windows 11. Moet nog wel even de weg zoeken. Wat ik meest erg vind is mijn toetsenbord. Niks mis mee maar valt me nu pas op hoe vaak in blind type en nu alles mis sla en moet corrigeren. Apart wel
Nee de toetsen zijn net even kleiner. De shift knop was twee keer zo groot. \ Dit is het resultaat meestalquote:Op zondag 5 februari 2023 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik type nooit blind omdat ik het niet kan .... misschien automatische aanvulling etc weer ff aanzetten
Denk dat het in verhouding is met je screensize...quote:Op zondag 5 februari 2023 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de toetsen zijn net even kleiner. De shift knop was twee keer zo groot. \ Dit is het resultaat meestal
En ik was gewend om het geluid via knoppen boven te regelen. Ik heb mezelf al een aantal keren uitgelogd.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:48 schreef Loveable het volgende:
Dat is idd altijd wel een andere laptop of toetsenbord, ik kan sneller op de laptop toetsenbord typen dan op een losse toetsenbord
Nou nee ik kan mijn toetsen niet breeder maken, maar alles went.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het in verhouding is met je screensize...
Hoe log je je zelf uit ? Van wat ? Windows? FoK?quote:Op zondag 5 februari 2023 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
En ik was gewend om het geluid via knoppen boven te regelen. Ik heb mezelf al een aantal keren uitgelogd.
Ja ik zie dat icoontje van geluid. Die zit net boven F4quote:Op zondag 5 februari 2023 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe log je je zelf uit ? Van wat ? Windows? FoK?
Die zitten bij mij nog wel boven aan..quote:Op zondag 5 februari 2023 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
En ik was gewend om het geluid via knoppen boven te regelen. Ik heb mezelf al een aantal keren uitgelogd.
https://forum.fok.nl/fok/logoutquote:Op zondag 5 februari 2023 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe log je je zelf uit ? Van wat ? Windows? FoK?
medionquote:Op zondag 5 februari 2023 19:55 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die zitten bij mij nog wel boven aan..
Welk merk laptop heb je gekocht dan?
Jawel wat f4 moet doen, die ken ik wel maar shift of alt doet niksquote:
Ooit een PC van gehad jaren lang.quote:
Wel electrisch ?quote:Op zondag 5 februari 2023 19:58 schreef engine het volgende:
Ik ging vandaag rondje rijden met mijn vader en zijn nieuwe auto. Ook alle knopjes indrukkenNet een cockpit van een vliegtuig zei m'n moeder.
Aldi idd het is Duits.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ook .. van de Aldi of was het de Lidl
Niet op de verkeerde knopjes drukken he?quote:Op zondag 5 februari 2023 19:58 schreef engine het volgende:
Ik ging vandaag rondje rijden met mijn vader en zijn nieuwe auto. Ook alle knopjes indrukkenNet een cockpit van een vliegtuig zei m'n moeder.
Ja dat bedoel ikquote:
Jaquote:Op zondag 5 februari 2023 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet op de verkeerde knopjes drukken he?
Ik ben daar wat huiverig voor. Mijn laatste auto had niks van dat soort electronica. Ik moest mijn ramen nog handmatig zwengellen.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Jamaar ik heb hem wel zijn eigen auto leren kennen
Nouja ik heb het vandaag geprobeerd en dat rijdt echt wel lekker hoor.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben daar wat huiverig voor. Mijn laatste auto had niks van dat soort electronica. Ik moest mijn ramen nog handmatig zwengellen.
Zal best maar zelf iets vervangen is er niet meer bij. Kost weer klauwen met geld als iets loopt te piepenquote:Op zondag 5 februari 2023 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik heb het vandaag geprobeerd en dat rijdt echt wel lekker hoor.
Ja dat is waar maar met een nieuwe auto ga je daar niet meteen vanuit.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal best maar zelf iets vervangen is er niet meer bij. Kost weer klauwen met geld als iets loopt te piepen
Die BMW van mij had ook een "board computer" nou ik was er op een gegeven moment wel klaar mee en heb wat stickers over de altijd maar weer rode lampjes geplakt.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:21 schreef chufi het volgende:
Mijn laatste auto was een BMW A1er met navigatie etc .. niet dat ik er echt gebruik van maakte want ik wist meestal wel de weg ... maar het reed verder prima
Die van mij geeft constant aan dit ik moet stoppen. Mijn pa grapte vandaag nog dat niemand die auto gaat stelen want je krijgt zoveel foutmeldingen de eerste vijf minuten dat je de auto weer terug brengt.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Die BMW van mij had ook een "board computer" nou ik was er op een gegeven moment wel klaar mee en heb wat stickers over de altijd maar weer rode lampjes geplakt.
Ik neem wel de bus.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Die van mij geeft constant aan dit ik moet stoppen. Mijn pa grapte vandaag nog dat niemand die auto gaat stelen want je krijgt zoveel foutmeldingen de eerste vijf minuten dat je de auto weer terug brengt.
Ja doe ik ook wel soms maar dan ben je wel dubbel zo lang onderweg.quote:
Ik had niet zo veel keus ivm parkeervergunningen heb ik mij auto na 23 jaar trouwe dienst laten wegslepen.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel soms maar dan ben je wel dubbel zo lang onderweg.
quote:Op zondag 5 februari 2023 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had niet zo veel keus ivm parkeervergunningen heb ik mij auto na 23 jaar trouwe dienst laten wegslepen.
Ja soms moet je een traantje laten, ook al is het een auto. Ik heb het niet meer nodig en in Amsterdam is een auto ronduit kut en duur.quote:
De mijne was een overname lease bak van een ex-baas .... leren fauteilsquote:Op zondag 5 februari 2023 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Die BMW van mij had ook een "board computer" nou ik was er op een gegeven moment wel klaar mee en heb wat stickers over de altijd maar weer rode lampjes geplakt.Nee sterker nog eruit laten slopen op een gegeven moment
Lekkerquote:Op zondag 5 februari 2023 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne was een overname lease bak van een ex-baas .... leren fauteils
Geen idee hoe lease werktquote:Op zondag 5 februari 2023 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Telde wel meein de bijtelling achteraf ....
Nee jij bent ook al een tijdje auto loos. Beterquote:
Ja ik mis m nog steeds niet ..quote:Op zondag 5 februari 2023 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee jij bent ook al een tijdje auto loos. Beter
Ik ook niet. Prima te doen hier qua boodschappen. Ik ga naar Purmerend één keer per week naar moeder met de bus. Lekker fokken op mijn telefoonquote:
Nou dan is een tram handigerquote:Op zondag 5 februari 2023 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat alhoewel ik jaren met de auto naarr mn werk moest bij het Waterlooplein
Ik had ook meer dan 100 meters kabels in mn achterbak ... glas en of koperquote:Op zondag 5 februari 2023 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik moest daarna naar her en der vaak
Welkomquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Iig 1x omdat die op de camping draaiden en waar we maar met de vriendengroep heen gingen. En omdat dat een leuke herinnering was heb ik hem ook op DVD.
Ja ik haatte dat met dat sloop werk.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik moest daarna naar her en der vaak
Ik vond het wel fijn, maar plande zelf en vaak was ik om 14 uur ergens bezig in datacentre in West en vaak snel klaar .,, 15 uur thuis of zo .. begon wel meestal om 7 uurquote:Op zondag 5 februari 2023 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik haatte dat met dat sloop werk.3 of 4 adressen op één dag.
Dat was dan ook zonder navigatie. Ik was altijd redelijk verdwaald en toch kwam ik erquote:Op zondag 5 februari 2023 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het wel fijn, maar plande zelf en vaak was ik om 14 uur ergens bezig in datacentre in West en vaak snel klaar .,, 15 uur thuis of zo .. begon wel meestal om 7 uur
Ja nee navigatie was niet nodig ,,,,quote:Op zondag 5 februari 2023 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was dan ook zonder navigatie. Ik was altijd redelijk verdwaald en toch kwam ik er
Nou ik had overal briefjes met afslagen en straatnamen en toch ging het wel eens misquote:
Kan je ook Twerken muisquote:
Nou ik vind dat apen gedrag.quote:
Tegenwoordig gewoon op je mobielquote:Op zondag 5 februari 2023 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik had overal briefjes met afslagen en straatnamen en toch ging het wel eens mis
Ja tegenwoordig. Wij zijn nog van de ruzie met papieren wegen kaarten. JE HAD HIER AF MOETEN SLAANquote:
Hoe kom je erop dan?quote:
Nee dat kloptquote:
En toen dacht je aan mijquote:
Grootendeels wel. Ook de meters die ik maak vanaf de fiets naar de brievenbus zit er in berekend..quote:
Nee deze moeten in de oven.quote:
Soms moet je de sticker lezen hoe en wat.quote:
Blijf je toch lekker hier.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:42 schreef aloa het volgende:
Man man man, het niveau van dts is echt gedaald naar onder het nulpunt
Ik vind ONZ niet zo boeiend, het was ooit wel leuk. Ik doe nu een spelletje daar en bemoei me niet meer met DTSquote:
Ik had er al een paar weken niet gepost, maar die act van Paul is echt te treurig voor woordenquote:Op zondag 5 februari 2023 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind ONZ niet zo boeiend, het was ooit wel leuk. Ik doe nu een spelletje daar en bemoei me niet meer met DTS
Dat is toch al tijden zo?? Of was het weer even goed dan??quote:Op zondag 5 februari 2023 21:42 schreef aloa het volgende:
Man man man, het niveau van dts is echt gedaald naar onder het nulpunt
Ja nou dit is niet de plek. Paul daagt je uit en je trapt erinquote:Op zondag 5 februari 2023 21:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had er al een paar weken niet gepost, maar die act van Paul is echt te treurig voor woordenWat een kleuter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |