Man, ga toch stratenmaker op zee worden.quote:
Die waren toen wel nuttig. Nu heb je zingende dingen wat aan je oor pijn doet.quote:
Je moet een film ook als vermaak kijken. Of het relevant is doet niet terzake.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb hem ook meerdere keren gezien![]()
De vraag of Jack en Rose samen op één deur kunnen vind ik niet relevant.
Ik heb daar nooit over nagedacht...vind het grappig, dat er na 25 jaar hele onderzoeken zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb hem ook meerdere keren gezien![]()
De vraag of Jack en Rose samen op één deur kunnen vind ik niet relevant.
Films zijn vermaak en documentaires zijn feitelijk juist. Soms een dun lijntje maar tochquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Als het moet dan kan ik elke film wel afkraken. Zelfs de films die ik goed vind.
Tortilla's zijn het ding nuquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bud Spencer sloeg ook mensen plat met een nat brood
Welke films vind je wel goed?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Als het moet dan kan ik elke film wel afkraken. Zelfs de films die ik goed vind.
Bud Spencer & Terence Hill.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit over nagedacht...vind het grappig, dat er na 25 jaar hele onderzoeken zijn.
Bud Spencer sloeg ook mensen plat met een nat brood
Ik sla over .... ik maak andere tortillasquote:
Ik weet echt niet welke goed of slecht was. Kreeg soms de slappe lach van die doffe dreunenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bud Spencer & Terence Hill.![]()
Hoewel sommige films bagger zijn.
My name is nobody blijf ik meesterlijk vinden. Terence Hill en Henry Fonda speelde daar goed in.
quote:
En dan maar hopen dat hij niet echt doorslaat met dat dingquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Die vind ik leuk om met mijn oudste kleinzoon te doen. Tnx voor de tip
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet echt niet welke goed of slecht was. Kreeg soms de slappe lach van die doffe dreunen
Die wacht tot ik ze gevuld heb met pittige kip en katjang saus..quote:Op zondag 5 februari 2023 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat hij niet echt doorslaat met dat ding
Je vergeet de afgezogen pindarotsjes.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die wacht tot ik ze gevuld heb met pittige kip en katjang saus..
Die krijgt hij nooit. Zijn speciaal voor de Fokkersquote:Op zondag 5 februari 2023 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je vergeet de afgezogen pindarotsjes.
Alleen voor de Dees toch?quote:Op zondag 5 februari 2023 00:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die krijgt hij nooit. Zijn speciaal voor de Fokkers
Ja, daar begon het wel mee. Maar het waren openbare bakjesquote:
Neuh, wees niet bang, die gaat slaanquote:Op zondag 5 februari 2023 00:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die wacht tot ik ze gevuld heb met pittige kip en katjang saus..
Catsquote:Op zondag 5 februari 2023 00:46 schreef BasEnAad het volgende:
Freddie got Fingered is mijn favoriete film. Of dat nou fout is of niet boeit me niet.
Vroeger toen ik ging spelen bij vriendjes van de basisschool, hadden die ouders echt wanden vol met VHS-videobanden staan.quote:
Ja dat kan.... Had de Griek van FAnnn ookquote:Op zondag 5 februari 2023 02:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vroeger toen ik ging spelen bij vriendjes van de basisschool, hadden die ouders echt wanden vol met VHS-videobanden staan.
Ja, ik dacht; hoe vaak ga je die films nog kijken dat je ze allemaal in bezit wil hebben...quote:Op zondag 5 februari 2023 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan.... Had de Griek van FAnnn ook
Favoquote:
Ik schrijf ook een boekquote:Op zondag 5 februari 2023 06:53 schreef pullup het volgende:
Gvd het zijn ook belachelijke tijden
[ twitter ]
Yep, hoop dat je er geen doodsbedreigingen om krijgtquote:
Dat denk ik welquote:Op zondag 5 februari 2023 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, hoop dat je er geen doodsbedreigingen om krijgt
Kutfilm !!!quote:Op zondag 5 februari 2023 07:00 schreef pullup het volgende:
Maar wel mooi dat die Leonardo dood gaat aan het einde
Ja beter had er een trekker over hem heengeredenquote:
quote:Op zondag 5 februari 2023 06:53 schreef pullup het volgende:
Gvd het zijn ook belachelijke tijden
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |