SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
L2B's Mixcloud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:08 schreef livelink het volgende:
Die TT![]()
En er zitten pittige platen bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Milkshake.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:11 schreef Melting het volgende:
@:Lucky2Bastard:
deze is beter.
[ afbeelding ]
Ik zit hier aan de echte melk, met orgeade siroop…quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:11 schreef Melting het volgende:
@:Lucky2Bastard:
deze is beter.
[ afbeelding ]
Ik lust geen milkshake. Maar deze is wel lekker. Proef er geen milkshake in.quote:
Moest even opzoeken wat orgeade was.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit hier aan de echte melk, met orgeade siroop…
Voor een milkshake mag je me om 3 uur 's nacht wakker maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lust geen milkshake. Maar deze is wel lekker. Proef er geen milkshake in.
Dat hebben we al een keer besproken, volgens mij…quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Moest even opzoeken wat orgeade was.
Lijkt me ook geen beste combinatie met alcohol.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lust geen milkshake. Maar deze is wel lekker. Proef er geen milkshake in.
*noteert*quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een milkshake mag je me om 3 uur 's nacht wakker maken.
Drink ik 'm slapend op…
Dan moest ik het toch weer opnieuw opzoeken.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hebben we al een keer besproken, volgens mij…
Het is Hebreeuws, volgens mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Is eerder Russisch.
[ afbeelding ]
Dat was inderdaad een hele beste titel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hele lange titel, ik waag me er niet aan…
4 wekenquote:
Hmmm, ik heb het heel vaak gehoord én gedraaid.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:34 schreef Melting het volgende:
[..]
4 weken
34 piekpositie
1984
Niet echt in Nederland, toch?
Ik ben wel wakker, maar ga het vanavond niet tot 00.30 volhouden. Ik heb de hele dag al oorpijn en de pijnstillers raken zo langzamerhand uitgewerktquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:35 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even de rest wakker schudden.
En waarom ben je niet even naar de dokter geweest dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel wakker, maar ga het vanavond niet tot 00.30 volhouden. Ik heb de hele dag al oorpijn en de pijnstillers raken zo langzamerhand uitgewerkt
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Hoor ik daar MC Miker G?
[ afbeelding ]
Die zou vragen, luisterde je soms naar DJ Vout?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
En waarom ben je niet even naar de dokter geweest dan?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Hoor ik daar MC Miker G?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zou vragen, luisterde je soms naar DJ Vout?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Little Jimmy Osmond - Long Haired Lover From Liverpool
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:42 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dat het Shirley Temple was.
Welkom BasEnAad.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:42 schreef BasEnAad het volgende:
Goeienavond!
Ik ben niet te laat hoop ik
Hoi BasEnAadquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:42 schreef BasEnAad het volgende:
Goeienavond!
Ik ben niet te laat hoop ik
Dat leek me nog niet nodig. Maandag bel ik wel als het dan nog niet over is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
En waarom ben je niet even naar de dokter geweest dan?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoop dat zo'n snorretje geen aanstoot geeft.
Zolang je er niet zo kapsel bij neemt:quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoop dat zo'n snorretje geen aanstoot geeft.
Is super, binnenkort komen ze weer naar Utrecht…quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja die deed het erom, maar de muziek was super.
Dat lukt bij mij al een jaar of 40 niet meer.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Zolang je er niet zo kapsel bij neemt:
[ afbeelding ]
Oh ze treden nog op! Ga je erheen?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is super, binnenkort komen ze weer naar Utrecht…
Dat is geen raden meer.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:49 schreef MadMaster het volgende:
O ja, raden: Coco Jambo - Mr. President
Weet ik nog niet…quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ze treden nog op! Ga je erheen?
Wat staan ze er raar bijquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is geen raden meer.
[ afbeelding ]
Je hebt gewoon de hele SRV-man serie ingeslagen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:53 schreef Melting het volgende:
@:Lucky2Bastard, nu deze:
[ afbeelding ]
Opvolger van.....
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Melting In The Mashup…
Flying Pickets vs. Elton John
quote:
quote:
Ging even iets fout tijdens het opstaan.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Heb de Mot In Mijn Lijf …
Vraag niet van wie.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:59 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat het toch een Milkshake te veel was.
Nee, dat niet. Maar de #20 is iets minder dan de #19.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:59 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat het toch een Milkshake te veel was.
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:01 schreef livelink het volgende:
Elke vinger staat stijf, ik krijg mijn broek niet meer toe.
Dat zong hij echt.
Ik wil niet weten in welke stemming Melting op dit moment is.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de opgefokte versie van Voyage Voyage van Desire…
Als De Aal met een Krul In Mun Steert zo maar niet voorbij komt dan…quote:Op zondag 5 februari 2023 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil niet weten in welke stemming Melting op dit moment is.
Net met mijn beste maat afgesproken dat we volgende week zondag weer bijzondere biertjes gaan proeven.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil niet weten in welke stemming Melting op dit moment is.
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als De Aal met een Krul In Mun Steert zo maar niet voorbij komt dan…
Als DJVout ingrijpt vrees ik het ergste.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als De Aal met een Krul In Mun Steert zo maar niet voorbij komt dan…
Milkshake 21 t/m 30?quote:Op zondag 5 februari 2023 00:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Net met mijn beste maat afgesproken dat we volgende week zondag weer bijzondere biertjes gaan proeven.
Die blijft met zijn poten vandaag van de computer.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Als DJVout ingrijpt vrees ik het ergste.
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:05 schreef livelink het volgende:
Elvin Bishop - Fooled around and fell in love
Ja, en toen noemde jij hem Elton Johnquote:
Yep, die dacht ik toen te horen…quote:Op zondag 5 februari 2023 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en toen noemde jij hem Elton John
Mooie herinneringen hoop ik?quote:Op zondag 5 februari 2023 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er komen camping Liendebos herinneringen naar boven bij dit nummer.
Aangezien ik nog nooit van Camping Liendebos gehoord heb, heb ik dat wat minder…quote:Op zondag 5 februari 2023 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er komen camping Liendebos herinneringen naar boven bij dit nummer.
Volgens mij is het een 70-er jaren nummer.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen idee of het nummer uit die tijd stamt.
Dat komt wel overeen. Bij KC and the Sunshine Band's That's the way hetzelfde. Raar is dat hoe muziek dat naar boven kan halen vanuit het niets. Of bepaalde geuren.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is het een 70-er jaren nummer.
Slaap lekker, livelink en druppel wat olijfolie in je oor.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:14 schreef livelink het volgende:
Ik ga mijn oor te rusten leggen, Melting.
Dank je wel voor de show en de gezelligheid. De anderen ook bedankt en welterusten
Welterusten!quote:Op zondag 5 februari 2023 00:14 schreef livelink het volgende:
Ik ga mijn oor te rusten leggen, Melting.
Dank je wel voor de show en de gezelligheid. De anderen ook bedankt en welterusten
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:25 schreef MadMaster het volgende:
I Only Wanna Be With You - Samantha Fox
Dat had zij volgens mij niet nodig.quote:
Welterusten, MadMaster.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:29 schreef MadMaster het volgende:
Dank alvast Melting!
Ik ga mijn tanden poetsen…
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:29 schreef MadMaster het volgende:
Dank alvast Melting!
Ik ga mijn tanden poetsen…
Dat komt hierna.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En het laatste nummer waar niemand een idee van heeft wie of wat het is.
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe weet jij bij voorbaat dat niemand het gaat raden?
Oh ik hoor het al.
Bedanktquote:Op zondag 5 februari 2023 00:35 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik wens jullie een goede nacht.
Wellicht tot donderdag.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2023 08:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eindelijk weer wat wind en grijs weer. Was die zon van gisteren spuugzat.![]()
Goedemorgen.
Goedemorgen just me.quote:Op zondag 5 februari 2023 08:35 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ik had dat zonnetje graag gezien vandaag
Het wordt wel wat lichter al.quote:Op zondag 5 februari 2023 08:35 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ik had dat zonnetje graag gezien vandaag
Junior komt straks even langs en een kleine wandeling in de zon is wel leuker.quote:Op zondag 5 februari 2023 08:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Was je dan op pad gegaan?
Hebben ze je nog niet gemist op de club?
Dat is dan inderdaad wel leuker.quote:Op zondag 5 februari 2023 08:43 schreef just me het volgende:
[..]
Junior komt straks even langs en een kleine wandeling in de zon is wel leuker.
De mensen op de club die het "moeten" weten weten het en ik heb zelf aangegeven er geen ruchtbaarheid aan te geven, even de onderzoeken afwachten hè. Geen zin in mensen die ik normaal ook niet zie.
Preciesquote:Op zondag 5 februari 2023 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad wel leuker.
En je hebt groot gelijk. Anders krijg je van die mensen die je normaal nooit spreekt op je dak.
Ik zal eens kijken of ik een lijstje kan maken.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Goedemiddag, doen jullie mee: MUZ / NPO Radio 2 - De Top 80's (13 t/m 17 februari 2023) ?
Nicequote:Op maandag 6 februari 2023 11:06 schreef Fogel het volgende:
@:dj11
https://www.ticketmaster.no/event/707015
Susanne Sundfør en Metteson, live in concert!
Ik ga tickets kopen
quote:Op maandag 6 februari 2023 08:46 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
@:Melting was het gezellig gisteren met je vader?
Hoe het eten smaakt is uiteindelijk toch het belangrijkste.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Was heel gezellig.
Restaurant eten was lekker, maar locatie was minder.
Hindert niet, omdat we toch steeds naar een ander restaurant gaan.
Goed bericht, Raf. Wat jammer dat het je thuis niet zelf lukt. Worden de plannen voor begeleid wonen inmiddels wat concreter?quote:Op maandag 6 februari 2023 16:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ik mag voorlopig in opname blijven, hoe wat, waar en hoelang weet ik nog niet dat hoor ik morgen of overmorgen,
Zit hier nu anderhalve week en ben al ruim 6 kilo aangekomen![]()
mogen er nog wel 15-20 bij maar gaat zowel fysiek als mentaal echt al stukken beter, dus blij dat ik nog even mag blijven.
Ik ben gisteren door Junior uitgelaten en vanmorgen door een vriendinquote:Op maandag 6 februari 2023 14:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe is het vandaag met just me? Even lekker in de zon naar buiten geweest?
Da’s naar. Ik heb ooit begrepen dat olie druppelen geen enkel effect heeft, maar dat het advies nog hardnekkig blijft bestaan. Hier een interessant artikel https://www.volkskrant.nl(...)nd-terrein~b3787890/quote:Op maandag 6 februari 2023 16:42 schreef livelink het volgende:
Ja, just me, ik hoop dat je toch nog een beetje ontspannen dag hebt gehad.
Ik moet helaas vrijdag weer terug naar de dokter. Ze hebben geprobeerd mijn oor uit te spuiten, maar het lukte met geen mogelijkheid ondanks dat ik ook al sinds zaterdag met olijfolie aan het druppelen ben.
Het lijkt nu alleen nog maar erger te zijn geworden na al dat geweld, dus nu moet ik met olijfolie blijven doorgaan en dan vrijdag hopelijk meer succes.
Ja, dat had ik ook begrepen, maar na zo'n 20 pogingen om het uit te spuiten zonder succes hoop ik toch dat dit helpt, want anders weet ik het ook niet.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s naar. Ik heb ooit begrepen dat olie druppelen geen enkel effect heeft, maar dat het advies nog hardnekkig blijft bestaan. Hier een interessant artikel https://www.volkskrant.nl(...)nd-terrein~b3787890/
Dan kan de kno-arts wel wat voor je betekenen, die heeft andere apparatuurquote:Op maandag 6 februari 2023 17:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook begrepen, maar na zo'n 20 pogingen om het uit te spuiten zonder succes hoop ik toch dat dit helpt, want anders weet ik het ook niet.
Oh balen, wat vervelend! Ik moet altijd zure druppels gebruiken die ik bij de apotheek moet kopen.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook begrepen, maar na zo'n 20 pogingen om het uit te spuiten zonder succes hoop ik toch dat dit helpt, want anders weet ik het ook niet.
quote:Op maandag 6 februari 2023 16:42 schreef livelink het volgende:
Ja, just me, ik hoop dat je toch nog een beetje ontspannen dag hebt gehad.
Ik moet helaas vrijdag weer terug naar de dokter. Ze hebben geprobeerd mijn oor uit te spuiten, maar het lukte met geen mogelijkheid ondanks dat ik ook al sinds zaterdag met olijfolie aan het druppelen ben.
Het lijkt nu alleen nog maar erger te zijn geworden na al dat geweld, dus nu moet ik met olijfolie blijven doorgaan en dan vrijdag hopelijk meer succes.
Goed om te horen, Raf. Maar maak je niet blij met een dooie mus hè? Nu blijf je daar ook maar even zitten.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ik mag voorlopig in opname blijven, hoe wat, waar en hoelang weet ik nog niet dat hoor ik morgen of overmorgen,
Zit hier nu anderhalve week en ben al ruim 6 kilo aangekomen![]()
mogen er nog wel 15-20 bij maar gaat zowel fysiek als mentaal echt al stukken beter, dus blij dat ik nog even mag blijven.
Als ik in de buurt woonde, zou ik daar ook zeker bij willen zijnquote:Op maandag 6 februari 2023 11:06 schreef Fogel het volgende:
@:dj11
https://www.ticketmaster.no/event/707015
Susanne Sundfør en Metteson, live in concert!
Ik ga tickets kopen
Je woont in de buurt, het is maar 2 uur vliegen. Directe vlucht Amsterdam-Trondheim.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als ik in de buurt woonde, zou ik daar ook zeker bij willen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is mooi weer, genieten
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:02 schreef just me het volgende:
Tijdens een MRI moet je gewoon denken dat bij een stevige houseparty aanwezig bent en moet je zelf de melodie er bij denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is mooi weer, genieten
Boem, boem, boem, boem, etc. etc...![]()
Ik dacht hoeveel bpm's zijn het maar ik kon het niet bijhouden!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens een MRI moet je gewoon denken dat bij een stevige houseparty aanwezig bent en moet je zelf de melodie er bij denken.
Boem, boem, boem, boem, etc. etc...
Goedemiddag Bubbles.quote:
Hoi MTB.quote:
Mmm.... ik denk dat het wel minder wordt. Zoals je zegt.... andere spelers, en Cleese die niet meer zo'n chaoot is, als hij was.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:16 schreef MadMaster het volgende:
@:Melting: https://www.nu.nl/film/62(...)met-john-cleese.html
Zou dat nog leuk zijn?
Manuel is overleden, Sybil is 90…
Goedemorgen deze morgen.quote:
Ja, het is hier echt heel koud. Had de verwarming in bijna alle kamers op 15 staan en zag dat hij heeft moeten stokenquote:Op woensdag 8 februari 2023 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Daar ook zo koud?
quote:Op woensdag 8 februari 2023 06:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is hier echt heel koud. Had de verwarming in bijna alle kamers op 15 staan en zag dat hij heeft moeten stoken![]()
De kamer op vorstbeveiliging is het 11 graden. Ik heb zo'n behoefte aan wat warmte.
Het ov staakt. Deze hele week. Dus het is thuis werken.quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:15 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Op tijd naar kantoor dan. In een warme bus. Of als je thuis werkt, toch maar even de verwarming aanzetten.
Goedemorgen just me.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:04 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ik wil en ga geen kou lijden hoor, het was koud toen ik beneden kwam en heb meteen de cv omhoog gegooid (niet letterlijk hoor)
Dat is minder leuk, een keertje goed warm worden en dan proberen warm te blijvenquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Je hebt gelijk hoor. Maar ik heb het de laatste tijd zelfs koud met de verwarming aan.
quote:
quote:
Ik las in eerste instantie menstrueel therapeutquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een heerlijk zonnetje vandaag, het was buiten best goed te doen. Was bij de manueel therapeut en daarna inschrijfformulieren bij de huisarts opgehaald, ze hebben even geen patiëntenstop meer, we hebben dus precies geluk
Ook die zullen vast wel bestaan, voor alles is wel een therapeut of coachquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie menstrueel therapeut![]()
Ik was een echt late vogel. Ben net pas thuis.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Geen late vogels, dus dan word ik zelf een vroege vogel...
Goedemorgen.quote:
Nee, was naar de film over Whitney Houston. Wandelen was beter geweest.quote:Op donderdag 9 februari 2023 06:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Was je gisteren nog laat aan de wandel geweest?
quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Auto bij de garage voor APK, 2 nieuwe banden en uitlijnen, dat was het plan. Wordt toch even wat anders want we hebben een lekkende schokbreker en nog wat dingen. Dan de 2 andere banden ook nu maar vervangen ipv volgend jaar, dan is alles weer symmetrisch en in balans
Symph mag nog ook een dag extra in de knalgele vervangende Up rondcrossen
Het zijn fikse bedragen ja, wij komen ruim over het dubbele heenquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:56 schreef Melting het volgende:
[..]Symph in een Up......
Ik kreeg gisteren de rekening voor mijn auto binnen. Dik ¤ 850,-.![]()
Dan gaat de lol er ook snel vanaf.
Ik lees dit nu pasquote:
Awwquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind Nijn liefEn Heloef ook hoor
Maar.... Ik weet5 niet, ik wil haar beschermen ofzo
Nou ja zegquote:
Geen probleem, livelink.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:05 schreef livelink het volgende:
Ik tune wat later in, Melting. Ik ben nu nog aan het koken.
Laat het smaken.quote:
Nee, in principe niet…quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat het smaken.
Morgen dagje vrij?
Dan maar niet teveel proeven vanavond.quote:
Hier heb ik op gestemd voor de top '80's. In 1 van mijn twee lijstjes.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier heb ik op gestemd voor de top '80's. In 1 van mijn twee lijstjes.
Welkom dan.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:18 schreef livelink het volgende:
Eten is even aan het stomen. Dus tussendoor even luisteren.
Wat ga je eten?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:18 schreef livelink het volgende:
Eten is even aan het stomen. Dus tussendoor even luisteren.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij aten witlof met ham en kaas en ovenaardappeltjes met tijm en rozemarijn. Lekker en vooral ook makkelijk: gewoon in de oven schuiven
Ik hou niet van witlofquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij aten witlof met ham en kaas en ovenaardappeltjes met tijm en rozemarijn. Lekker en vooral ook makkelijk: gewoon in de oven schuiven
quote:
Ik dacht inderdaad wel Sandra te horen, maar hij heeft er wel een paar versletenquote:
Die tante Bets had wel een stem hoor.quote:
Moet kunnen. Smakelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:30 schreef livelink het volgende:
Klaar met koken en alleen, dus even niet verantwoord achter de pc eten.
Ja, het lukte me echt niet in 1 lijstjequote:Op donderdag 9 februari 2023 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je 2 lijstjes ingevuld? Beetje de uitslag beïnvloeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |