SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
Ah, zelfde leeftijd als m'n neefje... Nice!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Drie
En Knetter en ik gaan morgen plassen stampen in het bos met hem![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:41 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ah, zelfde leeftijd als m'n neefje... Nice!
En ToT, tis dat je 't zelf zegt.. ghehe
Funkadelic?quote:
Ja, heel leuk, en af en toe vind ik het jammer dat ik geen behang hebquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:41 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ah, zelfde leeftijd als m'n neefje... Nice!
En ToT, tis dat je 't zelf zegt.. ghehe
met wat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
Whihi, mijn zus gaat gewoon optreden in januari
quote:
lurk ik terug, mag ik gewoon niets zeggenquote:
Kee, leuk... wil zelf mss ook wel es band starten ofzo, maar ik doe ook projectjes her en der...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lurk ik terug, mag ik gewoon niets zeggen![]()
met een nieuwe band, geen idee nog wat
Oeh, wat doe jij dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Kee, leuk... wil zelf mss ook wel es band starten ofzo, maar ik doe ook projectjes her en der...
Ja ik ook wel...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, wat doe jij dan?
Naast mooi zingen?
Ik ken wel mensen die mensen kennen die weer mensen kennen die graag spelen enzo
Gewoon even regelen dat je je geld er mee gaat verdienen en klaar ben jequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja ik ook wel...
Ik zing, speel slagwerk, wil eigenlijk wel iets met sing/songwriting doen, of juist iets met electronica a la Muse... plannen genoeg, maar nu nog de tijd ervoor vrijmaken
ghehe ja idd... zeker ivm de baan die ik nu heb (vormgever bij stichting). Fantastisch werk, maar verdient voor geen meterquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon even regelen dat je je geld er mee gaat verdienen en klaar ben je
Oh, hmmm, stichtingen...vaak erg leuk werk en inderdaad precies genoeg geld voor een boterham met pindakaas op wilde dagenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ghehe ja idd... zeker ivm de baan die ik nu heb (vormgever bij stichting). Fantastisch werk, maar verdient voor geen meter
Ja, nou zo erg is het nu ook weer niet, maar het houdt niet echt over nee....quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, hmmm, stichtingen...vaak erg leuk werk en inderdaad precies genoeg geld voor een boterham met pindakaas op wilde dagen
quote:
Klopt, doet 't niet...quote:
Lekkere slaperige luisterdingetjesquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekkere slaperige luisterdingetjes
Okee, ff lijstje maken... en op shuffle zetten danquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:10 schreef SiIk het volgende:
Iets waarmee je een beetje fatsoenlijk wakker kan worden in ieder geval voor morgenochtend. Dus geen zware metalen dan.
Op shuffle? Heb je niet genoeg chille muziek om de nacht mee door te komen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:15 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[..]
Okee, ff lijstje maken... en op shuffle zetten dan
quote:
Aant genieten van de muziekquote:
shuffle, niet repeatquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Op shuffle? Heb je niet genoeg chille muziek om de nacht mee door te komen?
quote:
De grap faalde omdat Wicked er precies inkwam tijdens het typenquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:29 schreef WickedTunes het volgende:
Kheb nu alle chille deuntjes die ik heb in een lijstje gezet... nu lijstje van ong. 4000 nrs. die op shuffle-stand afgespeeld worden...
quote:
Chillen nummers natuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:35 schreef WickedTunes het volgende:
Kee. luitjes aan jullie de vraag... Viro heeft zojuist Gup in de kom gegooid.
Willen jullie dat:
- ik playlist met chille deuntjes aan laat staan
- jullie zelf Guppie gaan voeren?
Ik vind dit wel chill. Maar jij bent natuurlijk de enige die het uit kan zetten, dus ligt er een beetje aan vanaf hoelaat en hoelang je morgen aanwezig bentquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:35 schreef WickedTunes het volgende:
Kee. luitjes aan jullie de vraag... Viro heeft zojuist Gup in de kom gegooid.
Willen jullie dat:
- ik playlist met chille deuntjes aan laat staan
- jullie zelf Guppie gaan voeren?
Waar was jij vrijdag? Ik ging speciaal voor jou naar huis toe notabene.quote:
Dat meen je niet. Ik lag op mijn vriendin. Nee, dat is niet helemaal waar, ik lag naast mijn vriendin te slapen. Kortom: ik had een leven en geen zin me af te melden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waar was jij vrijdag? Ik ging speciaal voor jou naar huis toe notabene.
Ik meen het wel. Ik was een leven aan het hebben, en toen heb ik dat speciaal voor jou onderbrokenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Ik lag op mijn vriendin. Nee, dat is niet helemaal waar, ik lag naast mijn vriendin te slapen. Kortom: ik had een leven en geen zin me af te melden.
Ik ben gevleid, normaliter is het enkel mijn vriendin die dat voor me overheeftquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik meen het wel. Ik was een leven aan het hebben, en toen heb ik dat speciaal voor jou onderbroken
Ok. Volgende keer niet meer doen hèquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben gevleid, normaliter is het enkel mijn vriendin die dat voor me overheeft
Volgende keer draai ik weer en dan draag ik de show speciaal op aan mijn nu al trouwe luisteraar Silk.quote:
Komende vrijdag ben ik een leven aan het hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgende keer draai ik weer en dan draag ik de show speciaal op aan mijn nu al trouwe luisteraar Silk.
28/10? Heb je dan geen leven misschien? Want het staat nu genoteerd voor 14/10...quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Komende vrijdag ben ik een leven aan het hebben
Ik sta op de gastenlijst voor een of ander feest in Sundsvall
Ja, dat moet lukken, 21ste nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
28/10? Heb je dan geen leven misschien? Want het staat nu genoteerd voor 14/10...
Oh vergeet mij maar gewoon even.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben gevleid, normaliter is het enkel mijn vriendin die dat voor me overheeft
hiquote:
Oh we gaan zo doen, nee het is al goed meneertje.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt sowieso geen levenKan je moeilijk je leven onderbreken.
Ach, ik was ook maar gewoon bij een fokker, je kan je afvragen in hoeverre dat daadwerkelijk 'een leven hebben' te noemen isquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt sowieso geen levenKan je moeilijk je leven onderbreken.
mijn vriendin is een fokker.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, ik was ook maar gewoon bij een fokker, je kan je afvragen in hoeverre dat daadwerkelijk 'een leven hebben' te noemen is
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, ik was ook maar gewoon bij een fokker, je kan je afvragen in hoeverre dat daadwerkelijk 'een leven hebben' te noemen is
Jullie hebben net zo min een leven verdorie!quote:
Ik plaag heloef over het hebben van geen leven, terwijl elke fokker natuurlijk gewoon geen leven heeft.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik plaag heloef over het hebben van geen leven, terwijl elke fokker natuurlijk gewoon geen leven heeft.
Nee, dat ik ineens een vrouw Engels hoorde praten over de radioquote:
Het is dat je wat aan de jonge kant bent.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik wacht enkel op het moment dat ik gehosseld word door een fokster.
Nogal jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is dat je wat aan de jonge kant bent.
Wanneer is deze schone dame dan op de wereld gebracht?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je hebt nog zeker nooit een foto van mij gezien of wel?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt nog zeker nooit een foto van mij gezien of wel?
whaha... Gup staat aan (dankzij Viro), maar men wilde dat ik nog een playlistje met chille muziekjes liet draaien. Dit was live van Josh Rouse met stukje interview ervoor...quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat ik ineens een vrouw Engels hoorde praten over de radio
Owh, okquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:24 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
whaha... Gup staat aan (dankzij Viro), maar men wilde dat ik nog een playlistje met chille muziekjes liet draaien. Dit was live van Josh Rouse met stukje interview ervoor...
Ruim 19 jaar geleden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer is deze schone dame dan op de wereld gebracht?
Daar ben ik eigenlijk niet zeker vanquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt nog zeker nooit een foto van mij gezien of wel?
En dan is 17 veel te jong?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ruim 19 jaar geleden.
[..]
Daar ben ik eigenlijk niet zeker van
Vond ik wel toen ik 19 was hoorquote:
Ach, het kan altijd erger. Maar ik geef toch de voorkeur aan jongens van een jaar of 5 ouderquote:
Zo jong ben ik dan toch ook weer niet?quote:
Houden zo.quote:[..]
Daar ben ik eigenlijk niet zeker van
Ja, ik ken datquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger. Maar ik geef toch de voorkeur aan jongens van een jaar of 5 ouder
Dat slaat vanzelf wel een keer om johquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
Arme jongens die oud prefereren, meiden willen altijd een oudere jongen...
Hier niet andersquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat slaat vanzelf wel een keer om joh
Jongens zijn nou eenmaal vaak wat jonger in hun hoofd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik snap het welquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
Is 4 ook goed?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger. Maar ik geef toch de voorkeur aan jongens van een jaar of 5 ouder
Ik merk dat in mijn eigen omgeving niet echt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jongens zijn nou eenmaal vaak wat jonger in hun hoofd.
Uiteindelijk komt iedereen wel iemand tegenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap het wel
Ze willen een vent geen jochie.
Ohja dan zijn ze gewoon hypocriet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik merk dat in mijn eigen omgeving niet echt.
Ze zijn allemaal net zo kinderlijk.![]()
En dan maar janken dat jongens zo kinderachtig zijn.
Ik bedoelde ook niet meteen dat dat bij elke vrouw op de hele wereld altijd zo is hoorquote:
Ik nietquote:
Hoe jong bent u mevrouw?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hallo, waar is iedereen die minstens even oud is als ik
Nee dat snap ik welquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet meteen dat dat bij elke vrouw op de hele wereld altijd zo is hoor
Ach ja vast wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt iedereen wel iemand tegen
Of 3, of 6. Ik kijk niet zo nauw.quote:
Babe, je zegt precies de goede dingenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Of 3, of 6. Ik kijk niet zo nauw.
Je begrijpt dat tussen ons leeftijd sowieso geen rol speelt
Ik hoop toch dat ik me niet oud voel als ik 36 benquote:
Als je de juiste persoon tegen komt, dan maakt de leeftijd niks meer uitquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja vast wel.
Ik zeg alleen dat ik het begrijp.
Dat ze liever een vent hebben dan een jochie.
Want dat zijn jongens van mijn leeftijd toch wel.
Dat zei je net ook al en het kan me nog steeds niks schelen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is wel echt breaking news mensen, britt van fucking vet heeft zojuist besloten dat ze in het playboynummer van November komt te staan.
Ik geloof dat ik die niet zo nodig naakt hoef te zienquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is wel echt breaking news mensen, britt van fucking vet heeft zojuist besloten dat ze in het playboynummer van November komt te staan.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
Okee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
ik zei net alleen dat britt in de playboy komt, niet wanneer en welke britt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als je de juiste persoon tegen komt, dan maakt de leeftijd niks meer uit
[..]
Dat zei je net ook al en het kan me nog steeds niks schelen.
Lekker he?quote:
Ik voel me niet oud hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ik me niet oud voel als ik 36 ben
Britt van de M-Kidsquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zei net alleen dat britt in de playboy komt, niet wanneer en welke britt.
Oh, nou ja, je zegt er zelf nogal regelmatig iets over, maar dat zal dan zijn over hoe je denkt dat anderen je zienquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik voel me niet oud hoorik denk alleen dat andere mensen op Fok daar wel eens heel anders over kunnen denken
Heloef bijv
Ik voel me nog steeds 23
Sommige vrouwen wil ik gewoon niet naakt zien.quote:
Ik voel me ook 23quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik voel me niet oud hoorik denk alleen dat andere mensen op Fok daar wel eens heel anders over kunnen denken
Heloef bijv
Ik voel me nog steeds 23
Chantal? Janzen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Sommige vrouwen wil ik gewoon niet naakt zien.
Gerrie, Chantal en Britt eigenlijk ook.
Die ben ik helaas nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als je de juiste persoon tegen komt, dan maakt de leeftijd niks meer uit
Juistem.quote:
Ja, dat klopt helaas..quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nou ja, je zegt er zelf nogal regelmatig iets over, maar dat zal dan zijn over hoe je denkt dat anderen je zien
Ik heb trouwens nu pas door dat jij het over 4 jaar vanaf mijn leeftijd had, terwijl ik rekende vanaf heloefquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Babe, je zegt precies de goede dingen
nee weet ik..quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Die ben ik helaas nog niet tegengekomen.
Fapze.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
Maar ik ga even naar bed verhuizen.
Kusjekroel enzo.
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
Kusjekroel enzo.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nu pas door dat jij het over 4 jaar vanaf mijn leeftijd had, terwijl ik rekende vanaf heloef
Dus dat is dan niet echt nodig, denk ikquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
Kusjekroel enzo.
Maar wat ik al zei, 6 is ook primaquote:
Trustequote:Op maandag 10 oktober 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
Kusjekroel enzo.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus dat is dan niet echt nodig, denk ik
Ik weet alleen niet of jij het ook geen probleem vindt natuurlijkquote:
Volgens mij wel, opzich.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:44 schreef 92Merel het volgende:
Hebben jullie eigenlijk nog een leuk weekend gehad?
Leuk, maar rustigquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:44 schreef 92Merel het volgende:
Ziek geweest dus veel films gekeken en vanmiddag langs een goede vriendin met liefdesverdriet geweest.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:44 schreef 92Merel het volgende:
Meisjes van 6 of 4 jaar jonger? Totaal nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of jij het ook geen probleem vindt natuurlijk
Klinkt overtuigd..quote:
Mooi zoquote:
Nu wel weer helemaal beter? En moeilijk is dat altijd..quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ziek geweest dus veel films gekeken en vanmiddag langs een goede vriendin met liefdesverdriet geweest.
Het had zo zijn hoogte- en dieptepuntenquote:
Ah oke.. Mooi dat de balans positief was danquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het had zo zijn hoogte- en dieptepunten
Helemaal beter nog niet, maar voel me wel een stuk beter. En gelukkig zit ze in de fase waarbij ze hem een lul vind dus we hebben hard zitten roddelenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klinkt overtuigd..
[..]
Mooi zo
[..]
Nu wel weer helemaal beter? En moeilijk is dat altijd..
Roddelen is best leuk soms jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Helemaal beter nog niet, maar voel me wel een stuk beter. En gelukkig zit ze in de fase waarbij ze hem een lul vind dus we hebben hard zitten roddelen
Gelukkig maarquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Helemaal beter nog niet, maar voel me wel een stuk beter. En gelukkig zit ze in de fase waarbij ze hem een lul vind dus we hebben hard zitten roddelen
Klopt daarom wil ik haar niet naakt zien.quote:
Ik kom leuke meisjes alleen tegen in de bus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
nee weet ik..
Maar de leukste mensen kom je op de meest onverwachte plekken tegen![]()
True story
Klopt, maar het scheelt een stuk dat haar ex echt een totale klootzak is. De relatie heeft ook niet zo lang geduurd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Haha nice![]()
Duurt altijd wel een tijd om over iemand heen te komen..
Dat zou dus niks worden tussen ons hè.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt daarom wil ik haar niet naakt zien.
Move maken !quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt daarom wil ik haar niet naakt zien.
[..]
Ik kom leuke meisjes alleen tegen in de bus.
Snap nooit waarom meisjes daar in eerste instantie op vallen..quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar het scheelt een stuk dat haar ex echt een totale klootzak is. De relatie heeft ook niet zo lang geduurd.
Tja, hij is knap en heeft een goede uitstraling. En ik hoor nogal veel verhalen dat ze lang niet de eerste was die viel voor zijn charmes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Move maken !
[..]
Snap nooit waarom meisjes daar in eerste instantie op vallen..
Nee maar bij meisje als Chantal en Gerrie heb je een soort van droombeeld.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat zou dus niks worden tussen ons hè.
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
Wicked, bedankt voor de onuitputtelijke bron van geweldige muziekjes![]()
Geen droombeeld van Silk hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar bij meisje als Chantal en Gerrie heb je een soort van droombeeld.
Wil ik graag zo houden.
Trustequote:Op maandag 10 oktober 2011 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
Trustequote:Op maandag 10 oktober 2011 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
Hooiquote:
Ah dat soort typesquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja, hij is knap en heeft een goede uitstraling. En ik hoor nogal veel verhalen dat ze lang niet de eerste was die viel voor zijn charmes.
Welterustenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
Ja daaag.quote:
* schud hand *quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:55 schreef Zokunen het volgende:
Meh, vertel eens een goede mop.
Zit even in een fijne dip
Op het moppenforum van Stormfront kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:55 schreef Zokunen het volgende:
E-hosselaar.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op het moppenforum van Stormfront kijken.
Wat is de sportiefste stad van Nederland ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:55 schreef Zokunen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
graag gedaan... en onuitputtleijk is die wel jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
He bah, ik zie je ineens heel andersquote:
Nee.quote:
Ik kwam mijn biologische moeder tegen vanavond.quote:
quote:
Oh maar dat ben ik ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
He bah, ik zie je ineens heel andersPlayboy of loverboy ofzo
![]()
En dat wil ik niet hoor
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kwam mijn biologische moeder tegen vanavond.
En die woorden die daaruit kwamen waren niet echt jeej.
Zou ik ook niet durven hoor..quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Ik durf ze toch niet aan te spreken.
Domme dozenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
Britt tegen Jan Roos: 'Heb jij kaal haar?'
Ach ik faal met hosselen op FOK! en in het echte leven.quote:
Owh, wat rotquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kwam mijn biologische moeder tegen vanavond.
En die woorden die daaruit kwamen waren niet echt jeej.
Waarom hossel je RockNijntje niet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik faal met hosselen op FOK! en in het echte leven.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh maar dat ben ik ook nietIk ben meer een anti-player.
Ik hoop het beste voor jequote:Op maandag 10 oktober 2011 00:58 schreef Zokunen het volgende:
Ik wou dat ik op een flat woonde en geen familie had.
Blergh!
Maar morgen is alles wel weer mooi en lief en leuk enzo.
Toen ik 15 was, was mijn vriendje ook 17quote:
Zo'n slijmbal moet je niet willen.quote:
Toen ik 16 was, was mijn vriendje 27quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toen ik 15 was, was mijn vriendje ook 17
Nou dan. What's wrong?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toen ik 16 was, was mijn vriendje 27
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:00 schreef Insomnium het volgende:
Dit zei ze.
Ze stond serieus op aanraak afstand
ze zei tegen me
Je bent nooit goed genoeg.
Voor niets en niemand.
Je had niet geboren mogen worden.
Je kan het lerenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik faal met hosselen op FOK! en in het echte leven.
Wat een verschrikkelijk mens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:00 schreef Insomnium het volgende:
Dit zei ze.
ze zei tegen me
Voor niets en niemand.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:00 schreef Insomnium het volgende:
Dit zei ze.
ze zei tegen me
Voor niets en niemand.
Nou, ik zou soms wel willen dat wat meer player skills had, want ik kan het eigenlijk nietquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Dat is echt laag zeg..
![]()
Hier vinden we dat niet hoor![]()
![]()
Dat kan best zo zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je kan het leren
[..]
Wat een verschrikkelijk mens.
Je bent enorm aardig en zij verdient het niet jouw moeder te zijn.
Welke bitch heeft zulks een leed U aangedaan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:00 schreef Insomnium het volgende:
Dit zei ze.
ze zei tegen me
Voor niets en niemand.
Dat kan ik me heel goed voorstellen..quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Dat kan best zo zijn.
Maar het doet toch extreem zeer.
Mijn biologische moederquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welke bitch heeft zulks een leed U aangedaan?
Dat is heftig manquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:00 schreef Insomnium het volgende:
Dit zei ze.
ze zei tegen me
Voor niets en niemand.
Ik vind Nijn liefquote:
Daar zijn vrouwen gevoelig voor.quote:
Zal toch een keer moeten.quote:
Nah.quote:
Dat is misschien wel zo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is heftig man
Maar je weet dat het niet zo is he, je komt juist over als een hartstikke aardige gast
Hihi, Whiskers moederinstinct komt boven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind Nijn liefEn Heloef ook hoor
Maar.... Ik weet5 niet, ik wil haar beschermen ofzo
Deze man met ontzettend veel ervaring op dit gebied spreekt wel de waarheid.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
Een goed zelfvertrouwen is het halve werk in een hosselleven.
Ja, dat lijkt me logisch ja.. Wat enorm rot voor jequote:Op maandag 10 oktober 2011 01:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Dat kan best zo zijn.
Maar het doet toch extreem zeer.
Beschermen tegen Heloef?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind Nijn liefEn Heloef ook hoor
Maar.... Ik weet5 niet, ik wil haar beschermen ofzo
Kan ik me heel goed voorstellenquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo.
Maar ik ben dit gewoon zat.
Ik ben NIETS van haar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tering, dan te bedenken dat jij dus 50% haar bent...
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beschermen tegen Heloef?
Heloef is een knuffebeer, geen grizzly
Kan ik me voorstellen..quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo.
Maar ik ben dit gewoon zat.
Meer dan het halve werk denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
Via vrienden komen de meeste mensen hun relaties tegen en inmiddels 1/10 via internet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal toch een keer moeten.
Anders is het over een paar jaar *insert foreveralone.jpg*
Of ik moet gehosseld worden.
Maar die kans schat ik op 1 procent.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hihi, Whiskers moederinstinct komt boven.
Omdat ze mij drie jaar lang misbruikt en mishandelt heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen..
Hoe komt het dat de relatie tussen jullie zo slecht is?
Preciesquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben NIETS van haar.
Of in ieder geval niet zoals haar.
Ik mishandel niemand.
Verkracht niemand.
Sta altijd klaar voor anderen.
Dus ik ben NIETS zoals haar.
Ik probeer hier ook niemand te hosselen he.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat zou beter werken, het slijmen of het klagen?
Ja, maar ze is nog zo jongquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beschermen tegen Heloef?
Heloef is een knuffebeer, geen grizzly
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Omdat ze mij drie jaar lang misbruikt en mishandelt heeft.
En ik 3 jaar lang een vader voor mijn broertje en zusje ben geweest terwijl ik negen was.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer hier ook niemand te hosselen he.
Alleen te cockblocken.
Gelukkig niet nee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben NIETS van haar.
Of in ieder geval niet zoals haar.
Ik mishandel niemand.
Verkracht niemand.
Sta altijd klaar voor anderen.
Dus ik ben NIETS zoals haar.
Je weet dat cockblocken 1 van de laagste dingen is wat iemand kan doen he?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer hier ook niemand te hosselen he.
Alleen te cockblocken.
Ook dat nogquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Omdat ze mij drie jaar lang misbruikt en mishandelt heeft.
En ik 3 jaar lang een vader voor mijn broertje en zusje ben geweest terwijl ik negen was.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee.
Je bent echt een lieve vent en verdient gewoon beter dan dit hebben als moeder.
Daar gaat mijn hosselleven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
* Zokunen geeft insom de secret handshake.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:08 schreef Insomnium het volgende:
Dank jullie
Maar zit er gewoon een beetje doorheen nu.
Lijkt me logisch jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:08 schreef Insomnium het volgende:
Dank jullie
Dan moet je daar dus aan gaan werkenquote:
BlueBoy jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:08 schreef ACT-F het volgende:
Is dit Blue Boy - Remember me of het origineel?
Of slaapt Wicked al?
Dat doe je als je gefrustreerd bent.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je weet dat cockblocken 1 van de laagste dingen is wat iemand kan doen he?
Dit soort dingen hebben toch altijd een hoop effect, ondanks dat je het buiten probeert te sluiten..quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:08 schreef Insomnium het volgende:
Dank jullie
Zelfvertrouwen kan je opbouwenquote:
Wacht maar, ooit ga ik jou nog eens cockblockenquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat doe je als je gefrustreerd bent.
Ze wilt een vent.quote:
Soms ben je iemand dankbaar als ze je cockblockenquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wacht maar, ooit ga ik jou nog eens cockblocken
Dan heb je meestal al veel alcohol op.quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms ben je iemand dankbaar als ze je cockblocken
truequote:Op maandag 10 oktober 2011 01:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan heb je meestal al veel alcohol op.
Was je Romana aan het hosselen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms ben je iemand dankbaar als ze je cockblocken
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
'Zwemt dat beest schuin, zet ik dat op twitter, zegt iemand dat ik er zout bij moet doen, doe ik er een zoutpotje bij, is ie de volgende dag dood!'
Britt
Ik werd gehosseld door een ex van een maat van me.quote:
Ik heb haar live bij Coen en Sander gehoord... ik heb zo dubbel gelegen toenquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
'Zwemt dat beest schuin, zet ik dat op twitter, zegt iemand dat ik er zout bij moet doen, doe ik er een zoutpotje bij, is ie de volgende dag dood!'
Britt
Dus jij denkt dat ik niet onzeker ben?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wilt een vent.
Geen onzeker puberjochie.
Sla je slag.
ik lig nu dubbel, ze was dus net bij radio 1, echte jannenquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:17 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik heb haar live bij Coen en Sander gehoord... ik heb zo dubbel gelegen toen
Helpt wel ja, uiteindelijk wordt dat fake zelfvertrouwen echt zelfvertrouwen omdat het luktquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik niet onzeker ben?Ik heb meer dan genoeg onzekerheid voor ons tweetjes, maar ik probeer me er overheen te zetten, wat soms lukt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:19 schreef Zokunen het volgende:
Ik zou Britt op dit moment wel doen, al is het maar om m'n kwakje kwijt te raken
quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:19 schreef Zokunen het volgende:
Ik zou Britt op dit moment wel doen, al is het maar om m'n kwakje kwijt te raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |