Klinkt wel echt als erg veel werk inderdaad. Snap Ali wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:58 schreef Jockari het volgende:
;"Eten maken, brood maken, personal coach, badkamer
ja en ali wilde het niet leren van dada! Nu moet hij het zelf uitvogelen allemaal..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:58 schreef ledn81 het volgende:
Lichte paniek bij Ali : "hij deed alles"
Ali moet nu zelf aan de bak
Geilquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:59 schreef mario390 het volgende:
wat willt ik zeggen
aja ik willt tt doen
diklemma
iemand moest het doenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:00 schreef engine het volgende:
Het is de schuld van Chiara en Jolien!
🤣🤣quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:59 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Klinkt wel echt als erg veel werk inderdaad. Snap Ali wel.
om de 20minquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:01 schreef Jockari het volgende:
Tis weer 22 uur. Tijd voor reclame in belgië.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:01 schreef engine het volgende:
Chiara krijgt nu de schuld van het vertrek van Danny. Die lui vergeten even dat wij FEBO daar voor gestemd hebben.
Wat moeten we kopen of is er in de aanbieding?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:01 schreef Jockari het volgende:
Tis weer 22 uur. Tijd voor reclame in belgië.
Nou echt hè. En maar op elkaar haten.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:01 schreef engine het volgende:
Die lui vergeten even dat wij daar voor gestemd hebben.
maarja als je er niet op staat kunnen wij er niet op stemmen hequote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:01 schreef engine het volgende:
Chiara krijgt nu de schuld van het vertrek van Danny. Die lui vergeten even dat wij daar voor gestemd hebben.
jaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:01 schreef engine het volgende:
Chiara krijgt nu de schuld van het vertrek van Danny. Die lui vergeten even dat wij daar voor gestemd hebben.
we hebben maar 3 min op tv gezien.. heeft heeel lang geduurd in de dbkquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:00 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Charlotte trekt haar woorden in
hoe opquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:02 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
En terecht, eindelijk wordt ze eens aangepakt.
eindelijk.. die 2 feeksen hebben chacha ook al een paar keer voor de bus gegooid, vandaag nog.. (jolien)quote:
Ja voor Ali is het game on🤣😅quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali gaat vechten voor PON en beslissingen nemen
Het spel is begonnen
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:05 schreef ledn81 het volgende:
Dit zijn woorden van Ali Buhran, Het spel is officieel begonnen.. 4 februari 2023 een maand na binnenkomst
🤣prachtig!!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:05 schreef ledn81 het volgende:
Dit zijn woorden van Ali Buhran, Het spel is officieel begonnen.. 4 februari 2023 een maand na binnenkomst
ali heeft bij alles wat meer tijd nodigquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:05 schreef ledn81 het volgende:
Maar het is ook nu een BB zonder kok, personal coach, broodmaker, etcquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:05 schreef ledn81 het volgende:
Dit zijn woorden van Ali Buhran, Het spel is officieel begonnen..
Nee hoor Hij heeft net 5 coins erbij gewonnenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:04 schreef odie22 het volgende:
ali heeft 1 coin, ik koop alles wat er in de wall komt
dat heb ik even gemist denk ik in alle euforiequote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:07 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee hoor Hij heeft net 5 coins erbij gewonnen
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:09 schreef Monique___ het volgende:
Ik hoooop dat ali de pon krijgt deze week , vermoed dat die chiara en jolien er dan op zet![]()
![]()
ja die mag van mij ook weg, chay waait ook met iedereen mee..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:10 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik wil Cheyron en Lindsey genomineerd zien
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:13 schreef Lux069 het volgende:
[..]
"IK GA AL MIJN COINS BESTEDEN AAN SPELTICKETS"
3 min later.
lekker impulsief, denk dat zijn frontaalkwab nooit helemaal ontwikkelt is bij Ali.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:13 schreef Lux069 het volgende:
[..]
3 min later.
Rob ???quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:13 schreef odie22 het volgende:
wat een aanstellers , ze doen net of er iemand dood is
Goeie vraag .. zou Willie #TeamJason zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:13 schreef Jockari het volgende:
Chayron over vliegtuigje voor Jason? Denkt wel dat het uit zijn community komt. Ja van waar anders ? Willem-Alexander ?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:13 schreef Lux069 het volgende:
[..]
3 min later.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee die wacht nog een nachtje, hij wilde er eerst iemand uit hebben
Die gaat Chiara er helaas niet op zetten.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:09 schreef Monique___ het volgende:
Ik hoooop dat ali de pon krijgt deze week , vermoed dat die chiara en jolien er dan op zet![]()
![]()
Nick deed dat toch ook bij iedereenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:07 schreef ledn81 het volgende:
Chayron staat de halve tent op te noemen als mensen met wie hij door wilde tot het einde en vergat Ali.
Maar Ali hoefde hij niet te noemen, want hij wist toch wel dat Ali tot het einde zou door gaan.
Ga toch naar huis ouwehoer
Rob ook niet, want die heeft alle respectquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:16 schreef -river- het volgende:
Die gaat Chiara er helaas niet op zetten.
brr dat was indd ook zo'n snot emmer bewonerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Nick deed dat toch ook bij iedereen
nee daarom denk ik ook niet dat hij die erop zet..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:17 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Rob ook niet, want die heeft alle respect
Dat is die goudvis morgen wel weer vergetenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:18 schreef Monique___ het volgende:
chiara maakt nog een kans omdat ze danny weg heeft gestuurd
Hij zal wel moeten, kan nu niet meer blind met Danny meedoenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:07 schreef Jockari het volgende:
Chayron gaat het spel ook anders spelen zegt ie.
Nickxke was een klote bewoner die enkel pasta kon maken en met rudy de camera spelen. Heeft hij trouwens mee naar huis gekregen die camera van 5000 euries.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:16 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Nick deed dat toch ook bij iedereen
alle wat ie geleerd heeft gaat ie doenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron gaat door met trainen
Volgende week alles vergeten
ja dat leunen is wel klaar nuquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:19 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten, kan nu niet meer blind met Danny meedoen
Dat had hij al...babyface met snor en sikje....beter gewoon babyfacequote:
of bb heeft ze die gegeven omdat de aders aan het dichtslippen zijn van al die oliebroodsneetjesquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:22 schreef Schakeltopia het volgende:
broodrooster is gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
staat Angelo goed
zonder dat haar
mooie neus ook nu
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
staat Angelo goed
zonder dat haar
mooie neus ook nu
nee stond daar al een tijdjequote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
of bb heeft ze die gegeven omdat de aders aan het dichtslippen zijn van al die oliebroodsneetjes
staat er al zeker 3 wekenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
of bb heeft ze die gegeven omdat de aders aan het dichtslippen zijn van al die oliebroodsneetjes
op die handmadequote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en nu zo zonder weet ik eindelijk op wie hij zo lijkt!!
[ afbeelding ]
Neejolien nu hij weet dat jolien danny op de bank wildequote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:24 schreef ben34567 het volgende:
Ali zou volgens mij Mich; Bart en Rob (of Jacq) nomineren
is ook al lang over zijn bedtijd heenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat had hij al...babyface met snor en sikje....beter gewoon babyface
Das ook weer overdrevenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:26 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Michelangelo lijkt net een vrouw/meisje!
Het is toch even schrikken hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Das ook weer overdreven
Maar nu is het wel duidelijk dat zijn haar ook geknipt moet worden
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:28 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Het is toch even schrikken hoor
Ik weet niet wie hier van België is....maar hij doet mij ook wat aan Tom van Grieken denken nu....zowat de Geert Wilders van Vlaanderen
Dat is beter dan Tom van Griekenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:28 schreef Jockari het volgende:
Hij gaat de smos achterna (gekend bij de vlamingen !)
[ afbeelding ]
precies datquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:29 schreef Yolk het volgende:
Michelangelo ziet er minder 'glad' uit, terwijl hij letterlijk glad is nu.
Huh, zijn er geen knappere mannen in Vlaanderen?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:28 schreef Jockari het volgende:
Hij gaat de smos achterna (gekend bij de vlamingen !)
[ afbeelding ]
Weet ik niet, maar dat is een ander forum waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:29 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Dat is beter dan Tom van Grieken
Ja is mijn cap zelfs zo te zien. Die twitter account post meer van 'hier'quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:27 schreef Monique___ het volgende:
was dat briefje met pakkende tekst van dada al hier neergezet?
[ twitter ]
In Holland wel ???quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:30 schreef Yolk het volgende:
[..]
Huh, zijn er geen knappere mannen in Vlaanderen?
ahh hij staat hier al.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja is mijn cap zelfs zo te zien. Die twitter account post meer van 'hier'![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het grote voorbeeld van mimi: (geen grapje)
[ afbeelding ]
Ach heb er niet zo'n probleem mee, maar zou leuk zijn als diegene zich zou melden of misschien is het wel een van 'ons'. Ik post daar ook. Zeker korte filmpjes soms. Deze was net ook leukquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahh hij staat hier al.
hmm ja jammer dat dat steeds gebeurt
Moet nog snel 15 coins betalen aan haar persoonlijke lijfwacht op de achtergrondquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:33 schreef Jockari het volgende:
Char net 185 coins verdient op de walletjes
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:34 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Moet nog snel 15 coins betalen aan haar persoonlijke lijfwacht op de achtergrond
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:33 schreef Jockari het volgende:
Char net 185 coins verdient op de walletjes
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij heeft nog een lange weg te gaan..
jaaa die vond ik ook grappig!! had al gezien dat je daar ook vaker wat op zetquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach heb er niet zo'n probleem mee, maar zou leuk zijn als diegene zich zou melden of misschien is het wel een van 'ons'. Ik post daar ook. Zeker korte filmpjes soms. Deze was net ook leuk![]()
[ twitter ]
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:14 schreef ben34567 het volgende:
Lindsey begint me ook te irriteren met haar "I'm real and ik heb Chiara door". Ze is zelf een van de meest sneaky mensen daar.
Dat kan Ik kan hem de helft van de tijd niet verstaanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:36 schreef Jockari het volgende:
Ik vind Ias constant arrogant in zijn uitspraken naar zijn mannelijke bewoners zoals MiMi en Ali.
Volgens mij wast die niet veel ramen, zijn vader waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ias kan snel weer ramen gaan wassen als het aan mij ligt
Antwerpenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:36 schreef Jockari het volgende:
Ik vind Ias constant arrogant in zijn uitspraken naar zijn mannelijke bewoners zoals MiMi en Ali.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toast Cannibale = tosti met americaine preparee, ajuinsnippers, augurken en kappertjes.
wutquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toast Cannibale = tosti met americaine preparee, ajuinsnippers, augurken en kappertjes.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wut
okr dnsp ut ff goed lezen indd
kennen jullie
Toast Croquette cremated ?
Hij kan het mentaal niet aanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:42 schreef Monique___ het volgende:
denk dat de hele nominatie motivatie nu wel weer weg is bij ali..
Cremated zijn die broden uit BB-huis.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wut
okr dnsp ut ff goed lezen indd
kennen jullie
Toast Croquette cremated ?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:42 schreef Monique___ het volgende:
Juf Ank Chiara legt het ali even uit in jip en janneke taal.
spijker op zn Kopquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:42 schreef Monique___ het volgende:
Juf Ank legt het ali even uit in jip en janneke taal.
is al naar Dboek geweestquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:43 schreef BBERTJE het volgende:
Hoe weet Charlotte het thema?? Is toch nog niet bekend gemaakt in het huis?
Vriendenkring van Ias in Schilde en Knokke le Zoute kennende komt er volgende week een airbus overgevlogen voor hem.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:42 schreef ledn81 het volgende:
ias is een beetje stil en platgeslagen vanavond sowieso. Sinds vliegtuigje Jason misschien. Moet ook nieuwe vriendjes maken nu ? Ook al aanvaring met Jacq gehad vandaag. Is Ali even kwijt omdat die aangeslagen is door vertrek Danny. Dan blijft er niks van ias over eigenlijk.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Cremated zijn die broden uit BB-huis.
Oh man nog een vliegtuigquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:43 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik voel een vliegtuig #teamali aankomen
lkkr zwemmen int geldquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vriendenkring van Ias in Schilde en Knokke le Zoute kennende komt er volgende week een airbus overgevlogen voor hem.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:43 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik voel een vliegtuig vliegend tapijt #teamali aankomen
ik heb de verhalen van ias zelf gehoord (kreeg alles betaald altijd, appartement, brommer kreeg alles wat hij maar wilde altijd van zijn ouders en vond dat wel jammer achteraf dan)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vriendenkring van Ias in Schilde en Knokke le Zoute kennende komt er volgende week een airbus overgevlogen voor hem.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:45 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Mijn ogen gaan open maarja hoe lang blijven ze open
Wat een zelfkennis![]()
Zijn vrienden op weg naar Qatar/Abu Dhabi zonder hem?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
dat toontje..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:46 schreef suzi1 het volgende:
hou jij je ogen maar dich ali
dan hou ik ze wel open. kjoot chi
sja .. glazenwasser/nagelsalon/knip en wipquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:46 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ias zijn vliegtuig wordt gewoon betaald met al zijn zwart geld
Zal het tuinhuis geweest zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb de verhalen van ias zelf gehoord (kreeg alles betaald altijd, appartement, brommer kreeg alles wat hij maar wilde altijd van zijn ouders en vond dat wel jammer achteraf dan)
maar ik zag dat niet terug toen ze bij hem thuis filmden voor het promo filmpje..
niet veel wat er in de huiskamer stond van meubels, (ouwe meuk).
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:50 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Het knopjesbord van de stagiaars is ook uitgelekt:
[ afbeelding ]
Is wel zo. Echt goed gecast. Moet er nog even in blijven. Is volgens mij de Mol van BB.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:52 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is tot nu toe de main character van dit seizoen.
Lekker ge-paint o/quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:50 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Het knopjesbord van de stagiaars is ook uitgelekt:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:52 schreef ben34567 het volgende:
Ja, dat is te verwachten, maar ze hebben niks te klagen. Jason was niemand iets verschuldigd!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
woonkamer
Jason krijgt een kruisverhoor
van o.a Chiara, Jolien
keuken
chay en Ali klein vaatje fixsen
The one you love to hatequote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:52 schreef ben34567 het volgende:
Hier zet ik Chiara toch ook bij.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Jason /Rob
meeste content
Nee was achter SLquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:54 schreef Lillfex het volgende:
Hebben we ook een filmpje ergens van de ruzie tussen Jaqueline en Ias?
Vind je? Ik had meer het idee dat het Jason of Rob isquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:52 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:54 schreef Lillfex het volgende:
Was tijdens SLquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:54 schreef Lillfex het volgende:
zal best iemand hebben opgenomenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:54 schreef Lillfex het volgende:
je hoorde ze toch klagen. m.n. jak en jolquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:54 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ja, dat is te verwachten, maar ze hebben niks te klagen. Jason was niemand iets verschuldigd!
Ja ik wil ook wel weten wat ias tegen haar zei waardoor ze ging huilenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:54 schreef Lillfex het volgende:
hemal zwart, zo officieelquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Vind je? Ik had meer het idee dat het Jason of Rob is
je moet je grote bek houden tegen mijquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel weten wat ias tegen haar zei waardoor ze ging huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |