😂😂😂quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:18 schreef ledn81 het volgende:
Ali "Ik ga mijn gezicht wassen" (hij durft geen washand te pakken)
[ afbeelding ]
Met Chayron ging het tussen Jason en Micha gaan waarbij Jason aan de laatste eind trekt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:16 schreef ben34567 het volgende:
Het huis lijkt opeens leeg zonder Danny. Charlotte had Chayron niet moeten saven.
Dacht dat ze na 2 jaar karigheid nu wel zouden uitpakken, maar helaas. Het is ietsjes beter zeker gezien het uurtje, maar er zit progressie in. Volgend jaar gewoon studio met live publiek en meer interacties.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens 90 minuten zou beter zijn, maar weet niet wat de Belgen hierna gepland hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱❤️
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:19 schreef PunkieePie het volgende:
Ben benieuwd hoe laat de erfenis komt.fok verkiezingen vermoed ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FB / FOK!verkiezingen 2022 - de uitslagen!Ik heb het recht om te bepalen!
Ben benieuwd hoe laat de erfenis komt.zelf verzinnen als je het topic moet openen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind het zo een vies mannetjes achtige trek he datquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:19 schreef Monique___ het volgende:
Het enige dat nog wel werkt bij rob, zijn beweeglijke tong:
[ afbeelding ]
slim ligt nog een washandjekibbeling geurquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:18 schreef ledn81 het volgende:
Ali "Ik ga mijn gezicht wassen" (hij durft geen washand te pakken)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob praat mee in de badkamer
hij had over Danny gezegt
een supper lieve goeie jongen
Ze komen met hun face op de openbare TV. Dus denk het wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:19 schreef odie22 het volgende:
mogen caps van familieleden van de liveshow wel hier geplaatst worden ?
ja tuurlijk, ze zijn op tv geweest.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:20 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Ze komen met hun face op de openbare TV. Dus denk het wel.
Ben benieuwd hoe laat de erfenis komt.
even een off topic vraagje. Waar komen die titels bij sommige users vandaan? Is er ergens een lijstje? Ik vind dat leuk om te lezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, de manier waarop hij uit zijn ogen kijkt versterkt datquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind het zo een vies mannetjes achtige trek he dat
De vogeltjesdansquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:21 schreef jazz-e het volgende:
Op Instaram kun je nu kiezen welk nummer er morgenochtend komt.
De vogeltjesdans of Que Si, Que No.
moet carnaval wezen houd chiara van ! hahaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:21 schreef jazz-e het volgende:
Dat dus wat een muil!!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Rob ergert zich kapot dat Danny weg is in plaats van Jason en nog erger...dat Jason publiekslieveling blijkt te zijn
gestemdquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:21 schreef jazz-e het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet nou niet wie ik erger vind. Jaq of Rob..🐱❤️
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef PunkieePie het volgende:
AllebeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet nou niet wie ik erger vind. Jaq of Rob..![]()
nou hoofdzakelijk met jolien hoor charlotte stond er niet achterquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:25 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Vals wijf Chiara met traantjesje hebt hem met Charlotte en Jolien erop gezet
![]()
Hypocriet wijf. Moest ik bewoner zijn ik zou het wel duidelijk maken maar ik zou niet durven
🤣🤣quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Chiara jenken, die wilde natuurlijk de kleine Danny in haar vooronder hebben, maar nu gaat de kleine Danny bij Chelsea in het vooronder...tja, shit happenssss....
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:26 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
[..]
totaal hypocriet toch?
Ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:26 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
[..]
totaal hypocriet toch?
Jason = Nawel van vorig seizoenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:27 schreef -river- het volgende:
We moeten er nu wel aan gaan wennen dat Jason vanaf nu iedere week op de bank gezet zal worden.
🤣🤣quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:27 schreef Monique___ het volgende:
buiten is de koffietafel zo te zien, mimi aan het knabbelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weet niet of dat zin zal hebben getuigen het vliegtuigje vandaag en gelijk al veiliggesteld vanavond. Zegt iets over de populariteit.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:27 schreef -river- het volgende:
We moeten er nu wel aan gaan wennen dat Jason vanaf nu iedere week op de bank gezet zal worden.
Ze wachten op de lijkwagenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:27 schreef Monique___ het volgende:
buiten is de koffietafel zo te zien, mimi aan het knabbelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie actrice, kan huilen als het uitkomtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:29 schreef ben34567 het volgende:
Chiara zag er wel echt verdrietig uit; geen krokodillentranen
Stiekem toch een crushquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:29 schreef ben34567 het volgende:
Jammer voor haar. Dat is het spel en nu weer doorquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:29 schreef ben34567 het volgende:
Onzin, zij zette hem op die bank.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:29 schreef ben34567 het volgende:
En de realisatie dat hij van Jason af moet komenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:29 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de zoete smaak der overwinning
neuh hij is belg , dus kan samen met jees naar de finale toe racenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
En de realisatie dat hij van Jason af moet komen
en zo is hetquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:30 schreef Lillfex het volgende:
Flauwekul Chiara nu niet beginnen te janken want jij was de drijveer met Jolien samen. Hypocriete gedoe
klopt a;s een zwerende vingerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:30 schreef Lillfex het volgende:
Flauwekul Chiara nu niet beginnen te janken want jij was de drijveer met Jolien samen. Hypocriete gedoe
Dan nog kan je verdrietig zijn. Ze maakte onderscheid tussen spel Danny en persoon Dannyquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Onzin, zij zette hem op die bank.
Hoezo? het is toch een mooi gebaar? Danny wist van te voren al dat Charlotte zich immens schuldig zou voelen als hij eruit ging, zoals nu blijkt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:30 schreef ledn81 het volgende:
Insturen voor de verkiezing van dichter des vaderland op een stuk pleepapier ook zie ik nu
[ afbeelding ]
zuipen,vretenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:31 schreef Jockari het volgende:
Zo staan de mensen dan op je uitvaart
[ afbeelding ]
Mensen nomineren en dan achteraf gaan janken of zeggen dat die persoon niet hoefde te gaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte jammer dat ik verantwoordelijk ben voor zijn vertrek, maar als het mij lag was hij niet gegaan
Die wil waarschijnlijk met Char naar de USA emigrerenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:30 schreef ledn81 het volgende:
Insturen voor de verkiezing van dichter des vaderland op een stuk pleepapier ook zie ik nu
[ afbeelding ]
streamers hebben een ziel van Eelt inmiddelsquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mensen nomineren en dan achteraf gaan janken of zeggen dat die persoon niet hoefde te gaan.![]()
Lijkt elke keer te gebeuren.
Ja Charlotte moest water bij de wijn doen bij wat die andere 2 beslisten hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoezo? het is toch een mooi gebaar? Danny wist van te voren al dat Charlotte zich immens schuldig zou voelen als hij eruit ging, zoals nu blijkt.
Kweet niet...ik heb het idee dat het dan hetzelfde was geweestquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:18 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Met Chayron ging het tussen Jason en Micha gaan waarbij Jason aan de laatste eind trekt.
Dat weet hij zelf ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:27 schreef -river- het volgende:
Zij moest water bij de wijn doen bij die andere 2 hoor Niet andersomquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mensen nomineren en dan achteraf gaan janken of zeggen dat die persoon niet hoefde te gaan.![]()
Lijkt elke keer te gebeuren.
Nog meer onzin, er zijn 13 mensen in dat huis, waarom dan nu op hem stemmen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dan nog kan je verdrietig zijn. Ze maakte onderscheid tussen spel Danny en persoon Danny
Iedergeval flink stuk erafquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:32 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Ik wil zo graag jolien haar haar afknippen.
Kijk ook even wat voor twee types er naast dat relatief onzeker meisje zaten in die dagboekkamer. Ik vind het echt een mooi gebaar om te zeggen 'ik neem het je niet kwalijk'.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja Charlotte moest water bij de wijn doen bij wat die andere 2 beslisten hoor
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat doe ik ook al 4 weken, wat een droevige droevenis die man
Omdat nu de kans zich voordeedquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Nog meer onzin, er zijn 13 mensen in dat huis, waarom dan nu op hem stemmen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:35 schreef suzi1 het volgende:
chi heeft zeep van dandan gehad. ze stinkt
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Omdat nu de kans zich voordeed
Maar denk dat ze jason als verliezer zagen ...tot het vliegtuigje
Brood roosteren, brood bakkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:36 schreef mario390 het volgende:
also koken heb ik danny echt
niet gezien
Misschien dat er opdrachten komen waar hij z'n 10k verliest :dquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron je hebt 10k als je echt Wil kan je morgen naast hem op het terras zitten
ok, ik heb deze eliminatie gemist.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zij moest water bij de wijn doen bij die andere 2 hoor Niet andersom
het is geen angelo bij dequote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:35 schreef Krambo het volgende:
Angelo staat weer in de camera te staren op de achtergrond
Nee hij had personeel🙄quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:36 schreef mario390 het volgende:
also koken heb ik danny echt
niet gezien
kotsbeuquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
De kijkers waren hem gewoon zat Charlotte
Hebben slangen ookquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
droge huid heeft chi, zo vervelend he
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:38 schreef Jockari het volgende:
Eigenlijk allemaal schijnheilig. Weet je pas als je de streams volgt.
logischquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:35 schreef Krambo het volgende:
Angelo staat weer in de camera te staren op de achtergrond
Nee, hoeft niet. Alle 50+ camera's staan uitquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:37 schreef engine het volgende:
Chiara vraagt zich af of ze nog wat mascara op moet doen.....misschien komen ze nog in beeld.
dat is dan weer iets anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:38 schreef RobjeGeus het volgende:
Chiara zei dat toen er bekend werd dat Danny er uit moest Ali tegen haar zei dat zij hier verantwoordelijk voor was.. daarom moest ze huilen zei ze.
Is toch de waarheidquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:38 schreef RobjeGeus het volgende:
Chiara zei dat toen er bekend werd dat Danny er uit moest Ali tegen haar zei dat zij hier verantwoordelijk voor was.. daarom moest ze huilen zei ze.
?? Paar keer genoemd al, omdat Charlotte absoluut niet Chayron erop wou. Danny was ter compensatie.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:39 schreef BB-King het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Charlotte en Chiara Danny erop hebben gezet.
Jolien die haar zin heeft doorgedrukt omdat ze dacht dat hij haar zou nomineren?
Hadden niks te vrezen van Danny en verliezen daarmee ook iemand die hun had kunnen redden.
die heeft geen vocht meerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Jacq heeft er niet zoveel mee niet verdrietig
Flauwekul Charlotte wilde Bart en dat wilden hun nietquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:39 schreef Lux069 het volgende:
[..]
?? Paar keer genoemd al, omdat Charlotte absoluut niet Chayron erop wou. Danny was ter compensatie.
kamillentee?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
chichi verstopt haar kamelenteen
chichi en jolien heb ik erover horen praten dat ze het bondje dada en chay wilden verbreken en misschien niet meer mochten nomineren.. en dit dus wellicht hun enige kans was om 1 van de 2 erop te zetten (eigenlijk wilden ze hun beiden.. er van uit gaande dat ze allebei 1 mochten nomineren)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:39 schreef BB-King het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Charlotte en Chiara Danny erop hebben gezet.
Jolien die haar zin heeft doorgedrukt omdat ze dacht dat hij haar zou nomineren?
Hadden niks te vrezen van Danny en verliezen daarmee ook iemand die hun had kunnen redden.
Klopt, 'hun' wilden Chayron. Anders kijk je even terug ofzo?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:41 schreef Lillfex het volgende:
Flauwekul Charlotte wilde Bart en dat wilden hun niet
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
't is net zorgcentrum "de Treurwilg"
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:42 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Zo zit ik er ook elke keer bij wanneer ik zijn gejammer weer hoor.
Jolien wilde Dannyquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
chichi en jolien heb ik erover horen praten dat ze het bondje dada en chay wilden verbreken en misschien niet meer mochten nomineren.. en dit dus wellicht hun enige kans was om 1 van de 2 erop te zetten (eigenlijk wilden ze hun beiden.. er van uit gaande dat ze allebei 1 mochten nomineren)
ik zeg; lekker zachtjes heen gaan met een flinke dot tramadol erbijquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iedere morgend toch weer spannend dat hij nog in leven is.
zo lang mocht hij huilen of zo iets , secret missionquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:40 schreef ledn81 het volgende:
Chayron en zijn kookwekker. Mag ie maar 10 minuten per uur praten en moet ie nu zijn waffel houden van BB![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
't is net zorgcentrum "de Treurwilg"
Wie is dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:42 schreef odie22 het volgende:
pfffff de lumberjack mag winnen van chacha
Zo zit ik na 2 glazen Likor43 Chocolat en m'n medicatiequote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:42 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Zo zit ik er ook elke keer bij wanneer ik zijn gejammer weer hoor.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:42 schreef Kinga het volgende:
omg. die chiara koe kan echt geen brood snijden
wat zijn de ergernissen aan Bart?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:42 schreef odie22 het volgende:
pfffff de lumberjack mag winnen van chacha
Nee hoor, ze hebben afgesproken dat ze er samen voor gaan zorgen dat de rest wordt weggespeeld...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
En de realisatie dat hij van Jason af moet komen
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jolien wilde Danny
Chiara wilde Chayron
Charlotte wilde niet alle 2 erop
Oh ik dacht Bartquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
die de hele dag met die boomstronk in haar bakkus rondloopt
oeh dat word wel lastig. maar dan zou ik zelfs op rob stemmenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:44 schreef ben34567 het volgende:
Exit Chiara volgende week indien iemand uit rode kamer PON wint ? Of kan ze winnen tegen Jacq of Rob ?
Weet ik het nog steeds nietquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
ah ok, die had ik nog niet gehoord hierquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja die wint van sjakquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:44 schreef ben34567 het volgende:
Exit Chiara volgende week indien iemand uit rode kamer PON wint ? Of kan ze winnen tegen Jacq of Rob ?
Ik denk niet dat ze helemaal onderaan staat. Zou ook kunnen winnen van Ias denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:44 schreef ben34567 het volgende:
lkkr wakker worden met Für Elisequote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iedere morgend toch weer spannend dat hij nog in leven is.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:46 schreef Kayro het volgende:
Gelukkig heeft Jolien nergens last van.. 🤣🤣
Ja dat snap ik maar dan nog was het een slechte keuze.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:39 schreef Lux069 het volgende:
[..]
?? Paar keer genoemd al, omdat Charlotte absoluut niet Chayron erop wou. Danny was ter compensatie.
hier heb ik dat nog niet gehad vanavondquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Gaat niet lekker met de streams vanavond, steeds een grijs scherm met een kringeltje wat aan het draaien is via Videoland.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
BB in DBK tegen Ali
En Ali ben je uitgehuild?
ze houd van ervanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:49 schreef mario390 het volgende:
hoezo heeft chiara kamillenteepakjes?
Dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die mag zijn erfenis van Danny halen
chichi wilde bart er zeker niet op zetten zei ze toen chacha bart noemde..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar dan nog was het een slechte keuze.
Chayron en Danny hadden een bondje maar waren voorlopig niet op de meiden gegaan.
Ze hebben meer te vrezen van de andere bewoners in de groep.
owquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Gaat niet lekker met de streams vanavond, steeds een grijs scherm met een kringeltje wat aan het draaien is via Videoland.
No way!! Die gaat niet naar Aliquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die mag zijn erfenis van Danny halen
Ze houd van soppenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:49 schreef mario390 het volgende:
hoezo heeft chiara kamillenteepakjes?
nee het is kutzacht en laat zichquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:42 schreef Kinga het volgende:
omg. die chiara koe kan echt geen brood snijden
Een +je voor Bart bij mequote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart ;
als ik zou weggaan wil ik nie dah er zo'n beravenis sfeer is he!
![]()
thnxs Bart prima gesproken
zal hij wel 'vergeten' zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:50 schreef ledn81 het volgende:
Jason : Mies gaat zo glad![]()
Mies ging zijn baard/snor eraf halen geloof ik als ie zou blijven
Toch nog wat leven op de streams vanavond
Met gemak denk ik. Ias heeft nog niet betekend in het huis. Wat rondlummelen, maar voor de rest....quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:46 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze helemaal onderaan staat. Zou ook kunnen winnen van Ias denk ik.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Danny kreeg vanavond nog 15 munten.... kan Ali eindelijk zijn handdoeken wassen
Die zit echt te trippen op de tramadolletjesquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
hij had echt z'n ogen open. je moet me geloven
[ afbeelding ]
Rigor mortis !quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
hij had echt z'n ogen open. je moet me geloven
[ afbeelding ]
Scheren van wat?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:52 schreef Monique___ het volgende:
jaa chi heeft het al aan mimi gevraagd: hoe laat gaan we schreren
Die man wil morgen echt naar huis.. het begrip zal ook onder d3 bewoners nu snel dalen.. ik vermoed toffe streams🫣🫣quote:
Die stalkerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:53 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Die IAS doet me aan Matt van BB2021 denken
qua wat?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:53 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Die IAS doet me aan Matt van BB2021 denken
ik vind sjairon een beetje een praatjes maker. waait lekker mee met de wind. achter de elleboogquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:54 schreef Lillfex het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zon hekel heeft aan Charon Alleen omdat die een bondje had met Danny Wat is daar nu ... aan
Het kaarsje dooft langzaam uitquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En heel langzaam valt de boom om![]()
Hij glibbert steeds overal tussendoor. Hij heeft al zeker 1 keer de bank verdiend.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:54 schreef Lillfex het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zon hekel heeft aan Charon Alleen omdat die een bondje had met Danny Wat is daar nu ... aan
is wel de ultime rlsquote:
Danny gaat daar woest over zijn als die vent deze week naar huis gaatquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:55 schreef Kayro het volgende:
[..]
Die man wil morgen echt naar huis.. het begrip zal ook onder d3 bewoners nu snel dalen.. ik vermoed toffe streams🫣🫣
kost geen drol bij boohoooquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
lichte paniek, kwakje op zijn broekje
[ afbeelding ]
Ja wat een ramp dat haar, soms heb je van die vrouwen, die blijven daar in hangen van kinds af aan...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:32 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Ik wil zo graag jolien haar haar afknippen.
Eigen gewin.. hij was de aanjager van het bontje dat Danny nu de kop kost🤣🤣quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vind sjairon een beetje een praatjes maker. waait lekker mee met de wind. achter de elleboog
Ik heb de tijdquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
is wel de ultime rls
grote wens van J. de Mo..l
punt is met die paar pilletjes Tramadol gaat he een lang traject worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |