Echt om misselijk van te wordenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:06 schreef Clasientje het volgende:
Wat zit Esther weer te plukken aan Jan-Willem
Misschien denkt ze wel dat de aanhouder wint?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:06 schreef Clasientje het volgende:
Wat zit Esther weer te plukken aan Jan-Willem
Waarom eigenlijkquote:
Bij de andere plukkers gaat het wederzijds. JW zie ik niet terugplukken aan Esther, dat is het verschil denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk![]()
Ze geeft om hem, heeft gevoelens voor hem, maar buiten dat zijn ze ook maatjes, iedereen zit daar te plukken aan elkaar, ik begrijp haar wel
Het verschil is echter dat Esther verliefd is op JW en JW niet op haar en dat weet ze. Afstand nemen is dan het beste maar zij plakt aan hem als een vlieg die in de honing is gevallen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk![]()
Ze geeft om hem, heeft gevoelens voor hem, maar buiten dat zijn ze ook maatjes, iedereen zit daar te plukken aan elkaar, ik begrijp haar wel
Ik snap helemaal niets van Esther, maar snap er dan ook alles weer van. Maar Esther wil je niet begrijpen. Snap je het nog?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk![]()
Waarvan aktequote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij de andere plukkers gaat het wederzijds. JW zie ik niet terugplukken aan Esther, dat is het verschil denk ik
Ik niet.. imo heeft ze echt een schroefje los en vind het echt opdringerig worden. Hoe vaak wil worden afgewezen en dan toch maar blijven proberen. Snap Dan JW ook echt niet.. ik had allang heel duidelijk gemaakt dat ik niets van haar zou willen maar denk dat hij er toch een beetje gebruik van maakt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk![]()
Nee, maar als ie denkt dat de muziek hard genoeg staat en niemand hem kan horen noemt ie haar wel even een gewéldige vrouw, dat wakkert ook het een en ander aan als je verliefd bent, bovendien zoekt ie haar ook altijd op en houdt ie haar ook niet tegen als ze aan hem friemeltquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij de andere plukkers gaat het wederzijds. JW zie ik niet terugplukken aan Esther, dat is het verschil denk ik
Ze wonen daar samen en ze heeft niet zoveel met anderen dus hoe neem je afstand als hij je enige maatje is en je bovendien ook nog verliefd bentquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het verschil is echter dat Esther verliefd is op JW en JW niet op haar en dat weet ze. Afstand nemen is dan het beste maar zij plakt aan hem als een vlieg die in de honing is gevallen.
Dat is ook de fout van JW. Hij moet duidelijk zijn. Krijg ook de indruk, dat het hem allemaal niet boeit. Nuchtere boer.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik niet.. imo heeft ze echt een schroefje los en vind het echt opdringerig worden. Hoe vaak wil worden afgewezen en dan toch maar blijven proberen. Snap Dan JW ook echt niet.. ik had allang heel duidelijk gemaakt dat ik niets van haar zou willen maar denk dat hij er toch een beetje gebruik van maakt.
tijdens dat dansen had hij flink wat gedronken en heeft hij volgens mij elke vrouw geweldig genoemdquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee, maar als ie denkt dat ze muziek hard genoeg staat en niemand hem kan horen noemt ie haar wel even een gewéldige vrouw, dat wakkert ook het een en ander aan als je verliefd bent, bovendien zoekt ie haar ook altijd op en houdt ie haar ook niet tegen als ze aan hem friemelt
[..]
Ze wonen daar samen en ze heeft niet zoveel met anderen dus hoe neem je afstand als hij je enige maatje is en je bovendien ook nog verliefd bent
is misschien allemaal niet handig maar ik begrijp het wel
Zoe is er ook nogquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:17 schreef engine het volgende:
Iedereen is vertrokken lijkt het..
Behalve Mirthe...dan is ze de winnaar
Je bent scherp vandaagquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
tijdens dat dansen had hij flink wat gedronken en heeft hij volgens mij elke vrouw geweldig genoemd
Alsof Esther dat weetquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
tijdens dat dansen had hij flink wat gedronken en heeft hij volgens mij elke vrouw geweldig genoemd
Hij heeft in de beginfase al aan haar duidelijk gemaakt dat het niet wederzijds is maar doordat zij in een beperkte ruimte leven zal het moeilijker zijn afstand te nemen. Het blijft zielig natuurlijk, ik zou niet blijven plakken als het niet wederzijds is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik niet.. imo heeft ze echt een schroefje los en vind het echt opdringerig worden. Hoe vaak wil worden afgewezen en dan toch maar blijven proberen. Snap Dan JW ook echt niet.. ik had allang heel duidelijk gemaakt dat ik niets van haar zou willen maar denk dat hij er toch een beetje gebruik van maakt.
Is ook moeilijk daar denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee, maar als ie denkt dat de muziek hard genoeg staat en niemand hem kan horen noemt ie haar wel even een gewéldige vrouw, dat wakkert ook het een en ander aan als je verliefd bent, bovendien zoekt ie haar ook altijd op en houdt ie haar ook niet tegen als ze aan hem friemelt
[..]
Ze wonen daar samen en ze heeft niet zoveel met anderen dus hoe neem je afstand als hij je enige maatje is en je bovendien ook nog verliefd bent
is misschien allemaal niet handig maar ik begrijp het wel
JW ziet Esther als vriendin, Esther ziet JW als haar toekomstig man. Dat is het verschil. Dringt zich op, JW doet dat niet. Daar ligt het verschil. We kunnen er een lange discussie van maken, maar onnodig lijkt me.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Alsof Esther dat weet![]()
Hij danste niet met elke vrouw , schuurde hooguit een beetje met zijn rug tegen Eunice aan en tegen babette, maar de enige vrouw die hij écht vast pakte was Esther , waar hij echt mee danste, armen om haar heen , hij sloeg haar ook nog tegen haar kont
Ze was zo blij met zijn aandacht en heeft de volgende dag aan hem gevraagd of hij het nog wist en of hij het meende. Hij wist het niet meer en zei dat hij het dan niet meende want zijn gevoelens waren niet veranderd. Heb je dan een bord voor je kop als je het dan toch weer blijft proberenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
In plaats van een vliegtuig een limousinequote:
In principe kun je daar gewoon met een megafoon gaan staan roepen en zodoende allerlei informatie uitdelenquote:
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #3quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb jij het begin van de flashmob ook ?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:26 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Hoempah in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #3
Was het een discussie dan? Gewoon ieder zijn mening spuien vind ik geen discussie hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
JW ziet Esther als vriendin, Esther ziet JW als haar toekomstig man. Dat is het verschil. Dringt zich op, JW doet dat niet. Daar ligt het verschil. We kunnen er een lange discussie van maken, maar onnodig lijkt me.
Nou mening danquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was het een discussie dan? Gewoon ieder zijn mening spuien vind ik geen discussie hoor.
Omdat ze klaarblijkelijk denken dat wij helemaal achterlijk zijn en ze draaien de streams al weg als twee mensen friemelenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:26 schreef lojanda het volgende:
Waarom mogen we nu niet horen dat er mensen aan het hek zijn voor Bern?? Dat is toch alleen maar leuk?
Eerst moet iedereen even klaar zijn met praten over de aktie die net geweest is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:33 schreef lojanda het volgende:
Waarom nou weer een stream op GJ.. hoe interessant is het om iemand te volgen die niets doet of niets zegt??
De streams worden echt elke dag saaier en slechter.. vraag me af wat voor mensenwerk achter die camera’s zitten
Echt belachelijk gewoon.. dit soort momenten beïnvloeden mijn kijkmomenten.. ga dan ook steeds vaker weg van de streams.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat ze klaarblijkelijk denken dat wij helemaal achterlijk zijn en ze draaien de streams al weg als twee mensen friemelen
Het vriendje van Alicia stond ook eens aan het hek en dat moest je toen achteraf in een niet weggedraaid nachtgesprek horen
Echt belachelijk..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:34 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Eerst moet iedereen even klaar zijn met praten over de aktie die net geweest is.
Heb het niet eens gezien maar je kunt het al wel invullenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt belachelijk gewoon.. dit soort momenten beïnvloeden mijn kijkmomenten.. ga dan ook steeds vaker weg van de streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |