Net als de Russische bevolking? Het wij hebben het niet geweten scenario.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Natuurlijk is zo’n oorlog op Europees grondgebied reuze interessant om te volgen.
Toch neem ik steeds zo een dag of 5-6 afstand en lees ik er niks over, dan vergeet je ook dat de oorlog eigenlijk speelt en geeft een beter gevoel dan constant elk feitje volgen.
Ik adviseer meer mensen dit te doen.
Ik vind dat je de Jostiband hier erg tekort doet. Men doet daar erg z'n best om een acceptabel optreden voor elkaar te krijgen, ze repeteren zich een slag in de rondte en nemen hun instrument erg serieus, ook al is het maar een triangle.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar hier een gedachtentrein opzetten waarin je jezelf niet tegenspreekt, vind je niet zo belangrijk ofzo?
Beetje jostiband mentaliteit, resultaat boeit niet, als ik maar probeer ofzo?
Geen idee en je maakt een goed punt. roept gelijk de vraag op; hoe men dit gemeten heeft?Als men sec het overeids beleid volgt, in het kader van van opleggen van sancties dan zie je dat veel landen west leanend zijn doordat er een complete boycot is op bepaalde spullen te kopen en indirect te verkopen maar geen blokkade op import olie en gas, als overheids beleid van china bepalend is voorkeur op rusland, dan is sterk de vraag of de cijfers van populatie kloppend zijn. Net als Iran vraag me af of de bevolking van het land heel veel steun heeft voor rusland, gezien de zeer brede steun voor revolutie in het land.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Kazachstan staat er als Russia Leaning op. Maar wat ik gezien heb vanuit mijn eigen beleving;grote petitie tegen optredens van Russische artiesten die Putin steunen in Kazachstan. Kazachse wielrenners die allemaal "Support Ukraine" dingen posten. Ineens allemaal Kazakken die onder Eurovisie video posten dat ze graag mee willen doen met het songfestival. Misschien is dat ook een beperkte groep hoor, weet niet hoe de verhoudingen liggen. Maar denk wel dat Russia Leaning nog wel eens vertekend kan zijn.
Zo treffend omschrevenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:45 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik vind dat je de Jostiband hier erg tekort doet. Men doet daar erg z'n best om een acceptabel optreden voor elkaar te krijgen, ze repeteren zich een slag in de rondte en nemen hun instrument erg serieus, ook al is het maar een triangle.
Van de Poetintrollen hier kan je dat niet zeggen. Die gaan gewoon voluit met hun armen op het toetsenbord liggen, als er maar zoveel mogelijk disharmonie ontstaat, zo hard mogelijk.
En dat dan in voortdurende herhaling, niet gehinderd door enige kennis van zaken, logica of consistentie. Eigenlijk zou je de trollen en de kritische denkers moeten vergelijken met kleuters die in de supermarkt lopen te dreinen en te janken, en zich uiteindelijk krijsend op de vloer storten. De krijsende kleuter mentaliteit, zeg maar.
Dus hij is een hoge bobo binnen de Duitse inlichtingendienst die stiekem voor Rusland werkt en is hij erbij gelapt door een Westerse (Amerika of Israel) inlichtingendienst. Wat een wereldjequote:Mr Linke's cover was blown by a tip-off from a foreign intelligence agency, further embarrassing the BND.
Daar staat voor een kapitaal aan Lada'squote:
Links? Ja.quote:
Dacht ik al.quote:
Wat werken die sancties toch goed h?quote:
En voor de mods die naar deze gerapporteerde post gaan kijken: Ik wens niet alleen Dugin dood. Die hele kliek rondom Poetin mag opgeblazen worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als ze haar vader opblazen is het nog gezelliger
Misschien moet je ff klagen bij putin, dat je die oorlog heulemaal niet "gezellig" vind.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Goh, wat zijn we weer gezellig.
Hopelijk overleeft het niet en lijdt hij flinkquote:
Ze zullen in het Pentagon toch regelmatig huilend van het lachen op de grond rollen om al dat geprutsquote:
Misschien kan Zelensky na de oorlog een leuke comedy makenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze zullen in het Pentagon toch regelmatig huilend van het lachen op de grond rollen om al dat gepruts
Goed punt. De sancties moeten idd zwaarder worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:29 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Wanneer gaan ze eens ophouden met die niet werkende sancties.
ze zijn het meeste nog steeds aan het zoekenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Moet ie niet het graf van zijn dochter bijschoffelen?
O, wat zijn die Russen weer kkdom en bezopen. Lachen, man.quote:
NOSquote:Bij de gevangenenruil eerder vandaag tussen Rusland en Oekrane zijn ook de lichamen van twee Britse hulpverleners aan Oekrane overgedragen. Chris Parry (28) en Andrew Bagshaw (47) werden begin vorige maand voor het laatst levend gezien, toen ze onderweg waren naar Soledar, een stad ten noorden van Donetsk. Het is nog niet duidelijk wanneer hun lichamen worden gerepatrieerd naar Groot-Brittanni.
Hoe is het trouwens met die andere twee Engelse dudes en die Marokkaanse die aan het begin gevangen genomen waren. Inmiddels ook dood of?quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met die andere twee Engelse dudes en die Marokkaanse die aan het begin gevangen genomen waren. Inmiddels ook dood of?
quote:What happened to Aiden Aslin?
He was sentenced to death on 9 June by authorities of the Donetsk People's Republic (DPR) for "mercenary activities and committing actions aimed at seizing power and overthrowing the constitutional order of the DPR." He was released in a prisoner exchange in September 2022.
quote:On September 21, 2022, Sadoune was released in a prisoner exchange deal mediated by Saudi Crown Prince Mohammed Bin Salman
quote:Whats happened to Shaun Pinner?
He was captured in April, while fighting in port city of Mariupol, and was released in September.
Dit inderdaad. Het economische verhaal is ontzettend belangrijk en ingewikkeld. Het GDP posten is simplistisch. Feit blijft ook dat de handel met Europa stil ligt, waarschijnlijk voor lange tijd.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Klopt, maar de duivel zit in de details. Wat meet het IMF? GDP.
En als je nou je kalashnikov fabriek vollledig aanzwengelt, aan de lopende band AK's uit poept, contracten uitdeelt zodat antieke T-62s opgekalefaterd worden, wat doet dat dan voor je GDP?
Wat een mooi stukje pozie.quote:
Tja als Europa massaal nog in het bezit zou zijn van tanks en ander spul was die hele oorlog er misschien wel niet eens.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:06 schreef oheng het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het economische verhaal is ontzettend belangrijk en ingewikkeld. Het GDP posten is simplistisch. Feit blijft ook dat de handel met Europa stil ligt, waarschijnlijk voor lange tijd.
Wat anders over Leopards 1:
Een bedrijf in Belgi heeft een magazijn vol Leopard 1A5's, die ze ooit hadden gekocht voor 2 miljoen euro. Dat wordt nu een fijne winst. Nederland had ook ooit 1000 Leopards (IIRC), die we voor veel te weinig geld weggegeven hebben. Waarom. Parkeer die dingen gewoon in een magazijn.
Hoe meer ik lees over de Leopard 1A5 van ex-militairen, hoe leuker hij wordt. Echt geen slechte tank. Goede ergonomics, rijdt lekker, gebruiksvriendelijk (dus korte trainingstijd), compleet gedigitaliseerd, nachtvisie. En er zijn toch geen tankslagen in Oekraine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |