Are you fukking kidding me?? Dus als Rob er uit gaat/moet om medische redenen is dat een woke-actie en stop jij met kijken?? Begrijp ik dat goed??quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:45 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Rob er uit woke gemeenschap compleet inclusief regenboog servetjes einde voor mij dan. Te lief en te soft.
Zal nog steeds in DBK zitten als de rest van de bewoners er geen woord over zegt (denk ik dan)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:50 schreef Monique___ het volgende:
en iedereen die 'normaal' doet.. normaal zou rob nu de koffie staan te maken.
of hij ligt in bed...of hij is exit
dat zal ze zeker opgelegd zijn!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:51 schreef TheLuckyman het volgende:
En lijkt erop alsof er niet over gesproken mag worden?
Denk ook dat ze er moeten over zwijgen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:51 schreef TheLuckyman het volgende:
ik ben ook best vrij optimistisch over vanavond, en je moet ook gewoon positief blijven zelfs als je genomineerd bent hoor?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:51 schreef Monique___ het volgende:
mimi dat hij de handdoeken om de week gaat wassen.. hij is of heel positief of vergeet dat hij eruit kan gaan?
🤣quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:52 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor een vliegtuigje!!!![]()
Ok, boven Utrecht, maar de stemming zit er al in hier
zou het niet een leuke wending zijn als juist op dat moment rob de poort uitlooptquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:52 schreef Ireth het volgende:
Of ze weten ook nog niks, tijdens het "oog" al uitgebreid besproken door ze, nu klaar gespeculeerd...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:51 schreef TheLuckyman het volgende:
tuurlijk en wat dat betreft vind ik dat mimi er heeeel erg goed mee kan omgaan!! zullen niet veel mensen de nominatie zo goed kunnen 'dragen'.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben ook best vrij optimistisch over vanavond, en je moet ook gewoon positief blijven zelfs als je genomineerd bent hoor?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:52 schreef Ireth het volgende:
Danny bv, ja hoor ''ik ben er 80% zeker van dat ik er deze week niet op sta'' hoe arrogant kun je dan nog zijn als je al de afgelopen 2 weken genomineerd hebt gestaanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tuurlijk en wat dat betreft vind ik dat mimi er heeeel erg goed mee kan omgaan!! zullen niet veel mensen de nominatie zo goed kunnen 'dragen'.
Ze zijn buiten de poort 'n tribune plaatsen voor de vliegtuig-spotters.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
SL duurt tot vliegtuigje is geweest
Ik zeg maar wat hoor haha
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Are you fukking kidding me?? Dus als Rob er uit gaat/moet om medische redenen is dat een woke-actie en stop jij met kijken?? Begrijp ik dat goed??
Stond jouw schommeltje vroeger te dicht bij de schutting ofzo??
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:54 schreef Dragonbullet het volgende:
Wat grappig, de tepels van Jason zitten helemaal de zijkant, zie ik net.
In de categorie "nutteloze weetjes"quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:54 schreef Dragonbullet het volgende:
Wat grappig, de tepels van Jason zitten helemaal de zijkant, zie ik net.
Ja, dacht ik ook toen ik op versturen drukte. Ik dacht, ik doe eens wat luchtigs.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
In de categorie "nutteloze weetjes"
Gaat over de fiat 500quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:01 schreef Ireth het volgende:
Gesprek tussen Bart, jolien, MA en soms Ias tussendoor. Streamverslag kan je vergeten, 80% is onverstaanbaar
🤣quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:01 schreef Ireth het volgende:
Gesprek tussen Bart, jolien, MA en soms Ias tussendoor. Streamverslag kan je vergeten, 80% is onverstaanbaar
Dat was ook serieus een van de weinige woorden die ik wel verstondquote:
Las ergens dat er ook mensen buiten gaan schreeuwenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:04 schreef Ireth het volgende:
Ik zweer je, in dit tempo zitten ze om 11 uur allemaal aan tafel te schransen en niemand ziet dat vliegtuigje
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Sowieso weer zo een hysterie actie zo een vliegtuigje. Stel je voor dat er voor elke scheet een vliegtuigje moet gaan vliegen.
Vorig jaar met Nawel werd het vliegtuigje ook in beeld gebracht door de febo op de streams, dus ze waren er toen niet op tegen. Zou het flauw vinden als ze nu op de een of andere manier ook geen seintje zouden krijgen..dat er sowieso een om de een of andere reden de tuin in wordt gestuurd ofzo..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Las ergens dat er ook mensen buiten gaan schreeuwen
Vind dat bedrijf helemaal niet erg om 10x per week ff 'n sleep te vliegen bij de Arenaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Sowieso weer zo een hysterie actie zo een vliegtuigje. Stel je voor dat er voor elke scheet een vliegtuigje moet gaan vliegen.
Eerst nog het gevalletje Rob afhandelenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:07 schreef Lillfex het volgende:
Goedemorgen allemaal Zitten we er klaar voor vooe het vliegtuigje en de avond?
massa is kassaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vind dat bedrijf helemaal niet erg om 10x per week ff 'n sleep te vliegen bij de Arena
Eehhmm.. zolang het niet van mijn centen is mag ie wat mij betreft voor elke scheet opstijgenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Typische Danny opmerking maar gisteren wel los op het bierquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:08 schreef ledn81 het volgende:
Smerige Danny weer "Met zijn 3en een hele meloen"
Ali en Ias hebben gisteravond laat een meloen gegeten. Jason kwam buiten van het rennen en ging douchen en heeft niets op van die meloen.
Danny "Maar dat zijn de meer egoistische types dan wij. Dan daarom ga ik ook niet meer delen"
Ik hoop dat ie mee mag als begeleiding van Rob naar buiten vandaag
Die hele grijns staat al smerig vanaf dag één.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:08 schreef ledn81 het volgende:
Smerige Danny weer "Met zijn 3en een hele meloen"
Ali en Ias hebben gisteravond laat een meloen gegeten. Jason kwam buiten van het rennen en ging douchen en heeft niets op van die meloen.
Danny "Maar dat zijn de meer egoistische types dan wij. Dan daarom ga ik ook niet meer delen"
Ik hoop dat ie mee mag als begeleiding van Rob naar buiten vandaag
Ow het kwam op mij niet over als klagen? Meer dat ie het grappig vond om te vertellen? (Maar zit met 1 oor te luisteren, ook andere dingen te doen..)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:07 schreef Monique___ het volgende:
op stream 2 is de keuken
dada weer aan het klagen over ali (versta hem bijna niet) ali heeft gister 4 bakken kwart gegeten, hij gaat straks weer bietsen voor koffie?
chiara beaamde het
ali zegt: buiten werkt geen enkele camera, ze bewegen daar helemaal niet en blijven op dezelfde plaats staan.
ja dada ging gister ook mee in de negatieve dingen die rob zei over ali.. dat hij ali nu op een andere manier had leren kennen (zei dada)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:09 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Die hele grijns staat al smerig vanaf dag één.
nee want gisterochtend tegen rob was dada ook negatieve dingen aan het vertellen over ali.. tegen rob. Snapte ik niet goed dat hij dat deed.. staat vast een filmpje van.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow het kwam op mij niet over als klagen? Meer dat ie het grappig vond om te vertellen? (Maar zit met 1 oor te luisteren, ook andere dingen te doen..)
Ah oke, daarom zei ik al, zit maar half te luisterenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee want gisterochtend tegen rob was dada ook negatieve dingen aan het vertellen over ali.. tegen rob. Snapte ik niet goed dat hij dat deed.. staat vast een filmpje van.
Zieltjes winnen, hij d3nkt waarschijnlijk dat Rob nog hoog bij de favorieten staat🤣quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee want gisterochtend tegen rob was dada ook negatieve dingen aan het vertellen over ali.. tegen rob. Snapte ik niet goed dat hij dat deed.. staat vast een filmpje van.
Hebben er echt wel meer last van.. alleen die zijn geniepiger en pakken het anders in😉quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:14 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Jason zit alweer lekker in zijn verdeel rol. Waarom zou hij er nu uit gestemd zijn door de groep he. Niet vanwege zijn fijne karakter.
Waarom is het erg als je wil dat iedereen een gelijk aandeel krijgt van de voorraad?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:14 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Jason zit alweer lekker in zijn verdeel rol. Waarom zou hij er nu uit gestemd zijn door de groep he. Niet vanwege zijn fijne karakter.
tuurlijk want Rob was vorige week als eerste veiligquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:13 schreef Kayro het volgende:
[..]
Zieltjes winnen, hij d3nkt waarschijnlijk dat Rob nog hoog bij de favorieten staat🤣
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:15 schreef Kayro het volgende:
[..]
Hebben er echt wel meer last van.. alleen die zijn geniepiger en pakken het anders in😉
Omdat hij zelf wel tegen de klippen op loopt te vreten en hij gewoon vervelend is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:15 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Waarom is het erg als je wil dat iedereen een gelijk aandeel krijgt van de voorraad?
🤣🤣 geen morfine maar 1 stap onder de morfine..quote:
dat hoorden we hem dus net nog zeggen.. dat hij zo 2 weken verder komt..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:19 schreef ledn81 het volgende:
Rob is plat gespoten volgens Danny en kan 2 weken niets doen. Danny vind het vast niet eerlijk, maar we horen het niet meer want krijgen streamwissel
Weet je Ik heb spijt van mijn stem op Danny om te blijven Ik vind dat gedrag sinds hij met Rob praat tegen staan He dat nooit gezien in hem. Ik ben Ali fan en dacht dat hij goed was voor Ali maar dat is niet zo. Hij ziet Ali als een gevaarquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Typische Danny opmerking maar gisteren wel los op het bier
😂😂😂quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:22 schreef engine het volgende:
Als Rob drugs mag dan vind ik dat ze dat allemaal mogen
Bart heeft ook zware morfine pillen bij zich heeft hij verteld.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:22 schreef engine het volgende:
Als Rob drugs mag dan vind ik dat ze dat allemaal mogen
oxycodon of tramadol denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:21 schreef Kayro het volgende:
[..]
🤣🤣 geen morfine maar 1 stap onder de morfine..
Geen idee wat dan wel? (Iemand?)
Maar Danny denkt in eigen win win...
Valt mee hoor als je het maar voor korte tijd gebruiktquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:22 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nou, beter van niet, die zooi is even erg/verslavend als heroine!
Tramadol.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:23 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Bart heeft ook zware morfine pillen bij zich heeft hij verteld.
ja dat viel mij dus ook vies tegen om hem gisterochtend ook negatief te horen over ali! en mee te gaan in het verhaal van rob..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Weet je Ik heb spijt van mijn stem op Danny om te blijven Ik vind dat gedrag sinds hij met Rob praat tegen staan He dat nooit gezien in hem. Ik ben Ali fan en dacht dat hij goed was voor Ali maar dat is niet zo. Hij ziet Ali als een gevaar
he waarom heeft hij die bij zich? die krijg je toch ook niet zomaar?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:23 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Bart heeft ook zware morfine pillen bij zich heeft hij verteld.
Eigenlijk ook wel logisch. Als jij kan blijven omdat een ander naar huis gaat schiet dat uiteraard door je gedachten...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:21 schreef Kayro het volgende:
[..]
Op 2quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:24 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Echt! Kom op met die beelden bb
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Valt mee hoor als je het maar voor korte tijd gebruikt
Komt door dat hoofd wat er op gedraaid zit. Negativiteit weegt zwaar...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:26 schreef viseenoptie het volgende:
Omdat hij pijn heeft in zn nek? (en enkel)
Kan toch alleen spier zijn
tramadolquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:21 schreef Kayro het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tramadol
lekker slapen en moe zijn
met wat geluk zakt hij alsnog door zn benen heen
En nog op een lege maag nemen. Binnenkort maagzweer.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tramadol
lekker slapen en moe zijn
met wat geluk zakt hij alsnog door zn benen heen
Nekquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:33 schreef freaky40 het volgende:
Waar heeft Rob nou precies last van?
Nouuuu ik vind het rot voor hem, maar ook nogal een storend element met zijn gezeur op alles.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat niet veel mensen rob zullen nomineren komende week.. want hij is zielig..
en als rob nu eruit was gegaan dan had hij waarschijnlijk 1 van de 3 gesaved voor een week.
snap in deze wel de gedachte
hoor dat hij tramadol heeft inderdaad
precies is de lichtste opiaat.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:33 schreef Lillfex het volgende:
Hij krijgt dus trammadol Zo heftig is dat niet hoor.
Dat kun je verwachten met oudere deelnemers, dat gaat irritaties veroorzaken maar wat weer TV op gaat leveren daarom doen ze dat en mag Rob er niet uit. Hij is bovendien ster van de show, dus die blijft wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:34 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nouuuu ik vind het rot voor hem, maar ook nogal een storend element met zijn gezeur op alles.
Het kan na een paar dagen al heel verslavend zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Valt mee hoor als je het maar voor korte tijd gebruikt
Ik wordt er hondsberoerd vanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
precies is de lichtste opiaat.
maar hij zal er wel suf van worden , rustige streams deze week met robbie
Of de psycholoog was snel klaar met Jacq.. we zullen het nooit wetenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Jacq is snel klaar bij de psycholoog
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:35 schreef Dragonbullet het volgende:
Eigenlijk begrijp ik niet zo dat ze hem dit geven en laten blijven. Hij mag twee weken niets doen. Waarom niet gewoon naar huis en daar ziek zijn dan?
ik kan er ook niet tegen.. krijg er hypotensie van.quote:
en thuis laten svpquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:35 schreef Dragonbullet het volgende:
Eigenlijk begrijp ik niet zo dat ze hem dit geven en laten blijven. Hij mag twee weken niets doen. Waarom niet gewoon naar huis en daar ziek zijn dan?
niet wat wij hoorden lolquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:35 schreef Monique___ het volgende:
oh jolien spills the beans tegen bart nu!!!! over de nominatie
dat ze liever mimi niet erop had willen hebben.. en dat zij niet bart erop wilde maar dan liever dada
ik en chiara dnkeen het zelfde ze gooit chacha dus voor de bus!
ik heb tramadol liggen wat volgens mij automatisch ook paramol erin heeft zittenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Tramadol nemen samen paracetamol volgens Rob op de achtergrond
Je hebt 2 soorten gewone tramadol en tramadol paracetamolquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb tramadol liggen wat volgens mij automatisch ook paramol erin heeft zitten
Alleen als Febo meeleest op Fok/Twitter/FBquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:40 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Hoe groot is de kans dat we het vliegtuigje van Jason in beeld zullen krijgen
ja dat zou het zijn, maar las hier over vertraging ivm weersomstandighedenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:40 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Was dat niet ronde klok van 11?
Toch ben ik bang dat hij het niet red verder in het huis. Hij is er mentaal erg aan toe denk ik en hij wil heel graag naar huis. En wij als outsiders houden hem in het huis. Vind dat zielig maar misschien heb ik het ook helemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:33 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij is ie getipt, valt me op dat ie vaak naar boven draait met zijn ogen?
Dat doet ze toch altijd. Vlak haar niet weg. Dat is en blauwe kamer iemand.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:35 schreef Monique___ het volgende:
oh jolien spills the beans tegen bart nu!!!! over de nominatie
dat ze liever mimi niet erop had willen hebben.. en dat zij niet bart erop wilde maar dan liever dada
ik en chiara dnkeen het zelfde ze gooit chacha dus voor de bus!
veel mensen hier vermoed ikquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:39 schreef Dragonbullet het volgende:
Echt, ik doe niks meer met dit programma op mijn vrije dagen... 😂 ik heb serieus last van Fomo.
dacht rond half elf?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:40 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Was dat niet ronde klok van 11?
Als hij het vliegtuig ziet, kan hem dat heel goed doen en als hij blijft tot het moment dat er meer feedback komt van buitenaf (doen ze toch altijd?), gaat hij het redden tot aan de finale. Nu weet hij niet hoe mensen hem steunen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Toch ben ik bang dat hij het niet red verder in het huis. Hij is er mentaal erg aan toe denk ik en hij wil heel graag naar huis. En wij als outsiders houden hem in het huis. Vind dat zielig maar misschien heb ik het ook helemaal verkeerd.
Ja zo komt ze niet meteen over (op mij) maar ondertussen doet ze dit soort acties.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:42 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat doet ze toch altijd. Vlak haar niet weg. Dat is en blauwe kamer iemand.
Ik hoop het voor jullie. Net wat ik zeg het kan beide kanten op gaanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:44 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Als hij het vliegtuig ziet, kan hem dat heel goed doen en als hij blijft tot het moment dat er meer feedback komt van buitenaf (doen ze toch altijd?), gaat hij het redden tot aan de finale. Nu weet hij niet hoe mensen hem steunen.
Daarom heb ik ook op Danny gestemt Ik vind de blauwe kamer gewoon ieuw. Maar of dat een goede keuze is ......quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja zo komt ze niet meteen over (op mij) maar ondertussen doet ze dit soort acties.
ze lijkt heel erg op iemand die met alle winden mee waait.. maar kan dan ook char voor de bus gooien..
Ik hoop het voor hém, mij maakt het niet zo uitquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie. Net wat ik zeg het kan beide kanten op gaan
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is niet het betreffende vliegtuigje.
heb 1x jason, 1x mimi gestemdquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:46 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook op Danny gestemt Ik vind de blauwe kamer gewoon ieuw. Maar of dat een goede keuze is ......
Ik heb gisteren tijdens het feestje ook zó hard gelachen om die kakenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik wil die ingevallen kaken niet zien malen
Traumatologie zelfde trap stap voor opiaten zijn pillen zoals naproxen en nsaid pillen onstekingremmersquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:48 schreef mario390 het volgende:
is zo als en zak fallt
zoveel boeit me de vliegtuig
Je hoeft niet te kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:48 schreef mario390 het volgende:
is zo als en zak fallt
zoveel boeit me de vliegtuig
ah leuk om zelf even te kijkenquote:
Dat is een SR22 die is niet in staat om een banner te towen.quote:
Zal een A4 tje achterhangen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is een SR22 die is niet in staat om een banner te towen.
Daarnaast staat dit specifieke vliegtuigje gepland om op Schiphol oost te landen.
Van Bunte maakt gebruik van een Aviat Husky of Piper supercub
Ik niet hoor! Hij mag van mij blijven, maar ook vertrekken. Vind hem een leuke kandidaat, maar niet perse iemand die moet blijven.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Toch ben ik bang dat hij het niet red verder in het huis. Hij is er mentaal erg aan toe denk ik en hij wil heel graag naar huis. En wij als outsiders houden hem in het huis. Vind dat zielig maar misschien heb ik het ook helemaal verkeerd.
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48498aquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is een SR22 die is niet in staat om een banner te towen.
Daarnaast staat dit specifieke vliegtuigje gepland om op Schiphol oost te landen.
Van Bunte maakt gebruik van een Aviat Husky of Piper supercub
Ja Ik heb niets met Mimmi Echt niet Vind hem een lafaard en steunt heel veel op Chiara plus dat hij teveel baseert op zijn verleden Ik heb er gewoon niets mee.quote:
ja dusquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48498a
[ afbeelding ]
jaa leuk om te zienquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt die niet eens aan tafel eten nou?quote:
Heb jij wel eens aan tafel gezeten als je last van je nek hebt?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Komt die niet eens aan tafel eten nou?
Er is toch contact geweest met de redactie van BB?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:56 schreef Schakeltopia het volgende:
neimand ziet straks het vliegtuigje
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
g m
kom maar door met the plain
Klopt, kwam vliegtuig nog op streams in beeld..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:57 schreef rinardo het volgende:
met Nawel waren ze wel buiten en werden er door bb beelden gemaakt (sorry Dot)
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:54 schreef mario390 het volgende:
zo wat van dom daar vor geld
betalen
zo en onzin![]()
Eensquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:01 schreef woveleed het volgende:
Charlotte & Jolien vinden dat Rob naar huis moet met zijn pijn.
Rob wordt mentaal voorbereid op het vliegtuigje, anders kan het nog wel eens erger met hem worden dan het nu is..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:01 schreef 36Chambers het volgende:
Rob naar de dbk?? Weten ze wel hoelaat het is
hij kan niet naar boven kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:02 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Rob wordt mentaal voorbereid op het vliegtuigje, anders kan het nog wel eens erger met hem worden dan het nu is..
hypochonderquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:01 schreef woveleed het volgende:
Ze hebben niets te willen. Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:01 schreef woveleed het volgende:
is dat hem echtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misschien worden ze daarom allemaal opgeroepen in de dbk om hun mening te geven? Zal wel niet maar je weet het noolitquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:01 schreef woveleed het volgende:
Moettie gaan liggen...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:02 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
hij kan niet naar boven kijken
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:02 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
hij kan gestrekt gaan liggen, anders krijgt hij een whiplashquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:02 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Zou kunnen maar de psycholoog is er ookquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
misschien worden ze daarom allemaal opgeroepen in de dbk om hun mening te geven? Zal wel niet maar je weet het noolit
hadden ze nou maar power of nomination gehad deze weekquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:01 schreef woveleed het volgende:
ja maar ze zijn snel terug van de gesprekjes..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou kunnen maar de psycholoog is er ook
ik hooop hetquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
misschien Rob vrijwillig naar huis vanavond en eliminatie gecancelt, maar diegene met minste stemmen volgende week automatisch op de bank?
De WDR is van van bunte en op de foto zie je een Piper super cub de sleep trekkenquote:
Iemand hem al gespot die in de omgeving woont van de vluchtroute?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wij zijn niet alleen COS maar ook Commentaar Op Vliegtuigjes
Siegtuigjesquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wij zijn niet alleen COS maar ook Commentaar Op Vliegtuigjes
ze kunnen de wensambulance regelenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:04 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hij wordt op een brancard aan het infuus naar buiten gereden.
Lolquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze kunnen de wensambulance regelen
dat zijn vrijwilligersquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En daar heeft ie gewoon gelijk inquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:08 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Danny wordt weer weg gedrukt met zijn geklaag over Rob dat hij het allemaal maar niet vind kunnen.
Geef ze een pot pindakaas en kwarkquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:08 schreef Ireth het volgende:
En uitgerekend nú beginnen de hyena's hier te roepen om ontbijt![]()
Maak zelf maar een boterham
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:08 schreef Ireth het volgende:
waarom mogen we dat niet horen?? is toch raar.lquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:08 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Danny wordt weer weg gedrukt met zijn geklaag over Rob dat hij het allemaal maar niet vind kunnen.
gewoon ff een brood gooienquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:08 schreef Ireth het volgende:
Haarpijn.. het sterke geslachtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:09 schreef Lux069 het volgende:
Jolien heeft last van "haarpijn" en vraagt om pijnstillers ??
kan heel goed hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:09 schreef Lux069 het volgende:
Ooit in Utopia een meneer zijn laatste wens.Ik heb zijn dochter nog de caps gestuurd.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zijn vrijwilligers
die houden zich bezig met echte mensen
ipv hypochondere zeikstralen
FEBO is bang voor de publieke opiniequote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waarom mogen we dat niet horen?? is toch raar.l
en ja er is ook wat voor te zeggen ben geen dada fan maar het is ook raar om iemand die niet veel kan in het huis te laten zeker omdat hij al een poos niet veel kan
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:11 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Is dat passagiersvliegtuig alweer op zijn retour?
Bijna boven huizen. Nog een kwartiertje ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:11 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Is dat passagiersvliegtuig alweer op zijn retour?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit in Utopia een meneer zijn laatste wens.Ik heb zijn dochter nog de caps gestuurd.
Knip het anders eens Jolienquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:09 schreef Lux069 het volgende:
goed verwoord. Ik zat al te zoeken naar de juiste woorden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zijn vrijwilligers
die houden zich bezig met echte mensen
ipv hypochondere zeikstralen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |