Are you fukking kidding me?? Dus als Rob er uit gaat/moet om medische redenen is dat een woke-actie en stop jij met kijken?? Begrijp ik dat goed??quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:45 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Rob er uit woke gemeenschap compleet inclusief regenboog servetjes einde voor mij dan. Te lief en te soft.
Zal nog steeds in DBK zitten als de rest van de bewoners er geen woord over zegt (denk ik dan)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:50 schreef Monique___ het volgende:
en iedereen die 'normaal' doet.. normaal zou rob nu de koffie staan te maken.
of hij ligt in bed...of hij is exit
dat zal ze zeker opgelegd zijn!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:51 schreef TheLuckyman het volgende:
En lijkt erop alsof er niet over gesproken mag worden?
Denk ook dat ze er moeten over zwijgen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:51 schreef TheLuckyman het volgende:
ik ben ook best vrij optimistisch over vanavond, en je moet ook gewoon positief blijven zelfs als je genomineerd bent hoor?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:51 schreef Monique___ het volgende:
mimi dat hij de handdoeken om de week gaat wassen.. hij is of heel positief of vergeet dat hij eruit kan gaan?
🤣quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:52 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor een vliegtuigje!!!![]()
Ok, boven Utrecht, maar de stemming zit er al in hier
zou het niet een leuke wending zijn als juist op dat moment rob de poort uitlooptquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:52 schreef Ireth het volgende:
Of ze weten ook nog niks, tijdens het "oog" al uitgebreid besproken door ze, nu klaar gespeculeerd...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:51 schreef TheLuckyman het volgende:
tuurlijk en wat dat betreft vind ik dat mimi er heeeel erg goed mee kan omgaan!! zullen niet veel mensen de nominatie zo goed kunnen 'dragen'.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben ook best vrij optimistisch over vanavond, en je moet ook gewoon positief blijven zelfs als je genomineerd bent hoor?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:52 schreef Ireth het volgende:
Danny bv, ja hoor ''ik ben er 80% zeker van dat ik er deze week niet op sta'' hoe arrogant kun je dan nog zijn als je al de afgelopen 2 weken genomineerd hebt gestaanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tuurlijk en wat dat betreft vind ik dat mimi er heeeel erg goed mee kan omgaan!! zullen niet veel mensen de nominatie zo goed kunnen 'dragen'.
Ze zijn buiten de poort 'n tribune plaatsen voor de vliegtuig-spotters.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
SL duurt tot vliegtuigje is geweest
Ik zeg maar wat hoor haha
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Are you fukking kidding me?? Dus als Rob er uit gaat/moet om medische redenen is dat een woke-actie en stop jij met kijken?? Begrijp ik dat goed??
Stond jouw schommeltje vroeger te dicht bij de schutting ofzo??
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:54 schreef Dragonbullet het volgende:
Wat grappig, de tepels van Jason zitten helemaal de zijkant, zie ik net.
In de categorie "nutteloze weetjes"quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:54 schreef Dragonbullet het volgende:
Wat grappig, de tepels van Jason zitten helemaal de zijkant, zie ik net.
Ja, dacht ik ook toen ik op versturen drukte. Ik dacht, ik doe eens wat luchtigs.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
In de categorie "nutteloze weetjes"
Gaat over de fiat 500quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:01 schreef Ireth het volgende:
Gesprek tussen Bart, jolien, MA en soms Ias tussendoor. Streamverslag kan je vergeten, 80% is onverstaanbaar
🤣quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:01 schreef Ireth het volgende:
Gesprek tussen Bart, jolien, MA en soms Ias tussendoor. Streamverslag kan je vergeten, 80% is onverstaanbaar
Dat was ook serieus een van de weinige woorden die ik wel verstondquote:
Las ergens dat er ook mensen buiten gaan schreeuwenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:04 schreef Ireth het volgende:
Ik zweer je, in dit tempo zitten ze om 11 uur allemaal aan tafel te schransen en niemand ziet dat vliegtuigje
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Sowieso weer zo een hysterie actie zo een vliegtuigje. Stel je voor dat er voor elke scheet een vliegtuigje moet gaan vliegen.
Vorig jaar met Nawel werd het vliegtuigje ook in beeld gebracht door de febo op de streams, dus ze waren er toen niet op tegen. Zou het flauw vinden als ze nu op de een of andere manier ook geen seintje zouden krijgen..dat er sowieso een om de een of andere reden de tuin in wordt gestuurd ofzo..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Las ergens dat er ook mensen buiten gaan schreeuwen
Vind dat bedrijf helemaal niet erg om 10x per week ff 'n sleep te vliegen bij de Arenaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Sowieso weer zo een hysterie actie zo een vliegtuigje. Stel je voor dat er voor elke scheet een vliegtuigje moet gaan vliegen.
Eerst nog het gevalletje Rob afhandelenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:07 schreef Lillfex het volgende:
Goedemorgen allemaal Zitten we er klaar voor vooe het vliegtuigje en de avond?
massa is kassaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vind dat bedrijf helemaal niet erg om 10x per week ff 'n sleep te vliegen bij de Arena
Eehhmm.. zolang het niet van mijn centen is mag ie wat mij betreft voor elke scheet opstijgenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:06 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Typische Danny opmerking maar gisteren wel los op het bierquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:08 schreef ledn81 het volgende:
Smerige Danny weer "Met zijn 3en een hele meloen"
Ali en Ias hebben gisteravond laat een meloen gegeten. Jason kwam buiten van het rennen en ging douchen en heeft niets op van die meloen.
Danny "Maar dat zijn de meer egoistische types dan wij. Dan daarom ga ik ook niet meer delen"
Ik hoop dat ie mee mag als begeleiding van Rob naar buiten vandaag
Die hele grijns staat al smerig vanaf dag één.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:08 schreef ledn81 het volgende:
Smerige Danny weer "Met zijn 3en een hele meloen"
Ali en Ias hebben gisteravond laat een meloen gegeten. Jason kwam buiten van het rennen en ging douchen en heeft niets op van die meloen.
Danny "Maar dat zijn de meer egoistische types dan wij. Dan daarom ga ik ook niet meer delen"
Ik hoop dat ie mee mag als begeleiding van Rob naar buiten vandaag
Ow het kwam op mij niet over als klagen? Meer dat ie het grappig vond om te vertellen? (Maar zit met 1 oor te luisteren, ook andere dingen te doen..)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:07 schreef Monique___ het volgende:
op stream 2 is de keuken
dada weer aan het klagen over ali (versta hem bijna niet) ali heeft gister 4 bakken kwart gegeten, hij gaat straks weer bietsen voor koffie?
chiara beaamde het
ali zegt: buiten werkt geen enkele camera, ze bewegen daar helemaal niet en blijven op dezelfde plaats staan.
ja dada ging gister ook mee in de negatieve dingen die rob zei over ali.. dat hij ali nu op een andere manier had leren kennen (zei dada)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:09 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Die hele grijns staat al smerig vanaf dag één.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |