Doodzonde en onbegrijpelijk. Nummer is wel een beetje aangepast, wat meer impact momenten. Ik ben nog steeds een van de weinigen die het vrij hoog heeft staan. Alleen de clip is echt idioot, als je er geen tijd of budget of zin voor hebt dan doe een lyric video. Dit is gewoon RAARRRR.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:42 schreef Momo het volgende:
Ik snap de hele videoclip niet echt bij het nummer eigenlijk met die glitterzakken op hun kop
Die clip van Brooke volgend jaar had net zo weinig budget.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:42 schreef Momo het volgende:
Ik snap de hele videoclip niet echt bij het nummer eigenlijk met die glitterzakken op hun kop
Jaaaa hier lijkt het ontzettend op!quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:25 schreef ijs_beer het volgende:
Every teardrop is a waterfall.
Verder, tja, deze nieuwe versie ligt wel aardig in het gehoor hoor. Maar ik weet het niet.
Ja, ontzettend tof! En het heeft gewerkt!quote:Op maandag 10 april 2023 21:47 schreef Prego het volgende:
[ twitter ]
Wild Youth reageerde op deze Tweet![]()
![]()
Nog een Wild Youth fan!quote:Op maandag 10 april 2023 21:47 schreef Prego het volgende:
[ twitter ]
Wild Youth reageerde op deze Tweet![]()
![]()
Ik vind deze helemaal leuk! Ja het is misschien vrij eenvoudig maar de boodschap is positief, de zanger heeft een fijne stem, het is feestelijk, het is dansbaar en ik ben fan van het refreinquote:
Oh echt? Gaat Joor met jullie mee?quote:Op maandag 10 april 2023 21:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ja, ontzettend tof! En het heeft gewerkt!
Ja!quote:
Inmiddels niet meer in mijn top 10 maar rond de 11/12de plek. Ik word er vrolijk van. Beetje de oude Coldplay stylequote:Op maandag 10 april 2023 22:14 schreef Prego het volgende:
[..]
Ik vind deze helemaal leuk! Ja het is misschien veij eenvoudig maar de boodschap is positief, de zanger heeft een fijne stem, het is feestelijk, het is dansbaar en ik ben fan van het refrein![]()
Deze staat in mijn top 5.
quote:30 April 2023 at 15:55 CEST
🇮🇪 Ireland takes to the stage…
Can confirm that the sequinned masks from the official video are nowhere to be seen – instead it’s Conor in a glam rock gold catsuit with flares. This staging also features our first stairs of the day - a horseshoe arrangement featuring ALL the LEDs. The whole performance looks and sounds fabulous, and we've already heard there's pyro incoming. Update on that shortly.
Even on the first rehearsal, it’s easy to imagine the crowd in the Liverpool Arena singing along to this euphoric chorus. If we weren’t typing furiously, our hands would definitely be in the air.
Bron: https://eurovision.tv/live-blog-sunday-30-aprilquote:30 April 2023 at 16:18 CEST
⚡️ Tonight, we have PYRO ⚡️
Ireland's Wild Youth have SPARKS. Huge jets of them, around the whole stage just before the final chorus. Definitely leading the pyro charge so far, but we've still got many, many performances to go.
De bookies zijn het niet eens met je en geven ze 23% kans op de finale. Maar het zou zo maar kunnen.quote:Op zondag 30 april 2023 19:21 schreef marsan het volgende:
Ik zie ze verrassend makkelijk de finale halen.
Ja, maar deze week zullen er nog veel verschuivingen zijn bij de bookies. In de wat lagere regionen, verwacht ik.quote:Op zondag 30 april 2023 19:24 schreef Momo het volgende:
[..]
De bookies zijn het niet eens met je en geven ze 23% kans op de finale. Maar het zou zo maar kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |