Dit is momenteel mijn nummer 2. Ik vind het wel leuk. Beetje de oude Coldplay sound. Dit wordt een leuk feestje bij EICquote:Op zondag 5 februari 2023 10:07 schreef molloot200 het volgende:
Dit is dus mijn nummer 1 uit mijn top 7 op het moment
En zij hebben 1e helft getrokken, dus het zou geinig zijn als ze hen op nummer 1 plaatsen in de running order, dan krijg “Tonight we are one” een dubbele betekenis(Twan heeft dit soort geintjes wel vaker geflikt dus ik zie het hem nog wel doen ook)
Inmiddels het hele nummer van Ierland beluisterd en ik vind het 3x niks.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:16 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb enkel de recap teruggekeken en op basis daarvan maakte ik dezelfde keuze. Al zat er niets spannends tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Doodzonde en onbegrijpelijk. Nummer is wel een beetje aangepast, wat meer impact momenten. Ik ben nog steeds een van de weinigen die het vrij hoog heeft staan. Alleen de clip is echt idioot, als je er geen tijd of budget of zin voor hebt dan doe een lyric video. Dit is gewoon RAARRRR.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:42 schreef Momo het volgende:
Ik snap de hele videoclip niet echt bij het nummer eigenlijk met die glitterzakken op hun kop
Die clip van Brooke volgend jaar had net zo weinig budget.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:42 schreef Momo het volgende:
Ik snap de hele videoclip niet echt bij het nummer eigenlijk met die glitterzakken op hun kop
Jaaaa hier lijkt het ontzettend op!quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:25 schreef ijs_beer het volgende:
Every teardrop is a waterfall.
Verder, tja, deze nieuwe versie ligt wel aardig in het gehoor hoor. Maar ik weet het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |