Wicked lol. Willemijn Verkaik lacht hierom. Beauty and the beast Chantal Janzen lacht hieromquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Deze is het met jou eens @:Aoibhin
[ twitter ]
Schijnbaar nietquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch nog een vorige vertaling gebruiken?
Ja ze zou Sandy prima doen, maar ik zie haar liever in een vocaal wat zwaardere rol inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Deze is het met jou eens @:Aoibhin
[ twitter ]
Die lacht ook om zwaartekrachtquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wicked lol. Willemijn Verkaik lacht hierom.
Wat ik nooit begrijp is wat Disney bijvoorbeeld eist. Waarom kunnen ze niet gewoon de liedjes uit de tekenfilms zingenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:04 schreef Dave het volgende:
Of desnoods andere Nederlandstalige musicalnummers.
Aangezien ze bij Aida gaan voor een volledige gekleurde cast kan Danique geen Sandy worden of werkt het maar 1 kant op?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ze zou Sandy prima doen, maar ik zie haar liever in een vocaal wat zwaardere rol inderdaad![]()
Danique vind ik dan voor specifiek Sandy meer geschikt
Ik dacht Piaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:08 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
We zullen het waarschijnlijk nooit weten.
Ik denk Marlijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:08 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
We zullen het waarschijnlijk nooit weten.
Die is voor Victor zo te horenquote:
Idd zag ik ook al. Mensen hebben dus blijkbaar geen smaak.quote:
Uiteindelijk komen ze allemaal wel in het vak terechtquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:11 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, als Tristan het niet wordt is het ook wel weer goed, want verdient hij wel een hoofdrol.
Vraag me af wat er gaat gebeuren, zal wel met een sisser aflopen voor hem?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:15 schreef Dave het volgende:
Tristan is Danny voor maar een paar dagen, als die verhalen allemaal waar blijken.
Een bruine mag meespelen in een blanke musical maar een blanke niet in een bruine musical ( Aida ) Stukje hypocrisiequote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:15 schreef Guanabana het volgende:
Wow.
Ja, ben toch wel blij met Danique
Sisser? Hahaha dat denk ik nietquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vraag me af wat er gaat gebeuren, zal wel met een sisser aflopen voor hem?Geen idee.
Neequote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vraag me af wat er gaat gebeuren, zal wel met een sisser Sissing aflopen voor hem?Geen idee.
Laat gaan joh.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een bruine mag meespelen in een blanke musical maar een blanke niet in een bruine musical ( Aida ) Stukje hypocrisie
Je kan altijd in het hyena pak in Lion king?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een bruine mag meespelen in een blanke musical maar een blanke niet in een bruine musical ( Aida ) Stukje hypocrisie
Veels te duur. 1.5 jaar wachten en dan 2 tientjes. In het begin 80-150quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:18 schreef superniger het volgende:
Hoeveel kost een kaartje? Ben nog nooit naar een musical geweest.
Dat ligt er aan hoe goed je wilt zitten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:18 schreef superniger het volgende:
Die is na 4keer kapot dus kan rest vd week understudy los gaan idd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
Danique heeft de stem niet voor deze rol.
Voor Aladdin betaalde ik 125¤ per persoon maar dit is geen stage Entertainment productie dus goedkoper. Gok rond de 50¤quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:18 schreef superniger het volgende:
Lion King betaalde ik 120¤, Beauty and the Beast met Chantal Janzen 99¤ geloof ik en Zorro met Tommie Christiaan ook zoiets. Maar dit zijn allemaal Stage Entertainment productiesquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor Aladdin betaalde ik 125¤ per persoon maar dit is geen stage Entertainment productie dus goedkoper. Gok rond de 50¤
Stanley Burleson speelt geest ook maar 2-3 x p week. Rest understudies. Stukje oplichterij als je speciaal voor hem erheen gaatquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die is na 4keer kapot dus kan rest vd week understudy los gaan idd.
Verschilt nogal. Welke show, waar in de zaal je wil zitten en op welke dag van de week. Les Miserables in Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam is op zaterdag en zondag 20-30 euro per kaartje duurder dan op woensdag. De goedkoopste tickets op woensdag zijn 42,90 tegenover 62,90 in het weekend. Voor de duurste kaarten is het 62,90 tegenover 92,90quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:18 schreef superniger het volgende:
Les mis is ook Stage Entertainment.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Verschilt nogal. Welke show, waar in de zaal je wil zitten en op welke dag van de week. Les Miserables in Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam is op zaterdag en zondag 20-30 euro per kaartje duurder dan op woensdag. De goedkoopste tickets op woensdag zijn 42,90 tegenover 62,90 in het weekend. Voor de duurste kaarten is het 62,90 tegenover 92,90
De Graaf en Cornelissen dit keerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Les mis is ook Stage Entertainment.
Daniquequote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:39 schreef NailQueen het volgende:
Na de optredens geloofde ik het wel. Maar Tristan en Dominque hebben dus gewonnen. Die zag ik dus niet aankomen
Waarom niet eigenlijk? Waren wel al langer twee van de favorietenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:39 schreef NailQueen het volgende:
Na de optredens geloofde ik het wel. Maar Tristan en Dominque hebben dus gewonnen. Die zag ik dus niet aankomen
In Tiel draait het in april en daar kost het 57,50quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:18 schreef superniger het volgende:
Opvallend, minder zelfs dan de halve finale. Juist met het niet kunnen terugkijken zou je verwachten dat mensen toch wel echt hun best zullen doen om in te schakelen als het even kan.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:20 schreef RipCity het volgende:
FlopperdeFlop
https://www.mediacourant.(...)ar-keert-niet-terug/
En wat vond je van de winnaars? Danique ipv Magtel?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:36 schreef Meke het volgende:
Ik liep gisteren 10 minuten achter dus kon niet meepostenMaar alles wat ik dacht is toch ook gezegd hier, vooral de WAT?! toen Paul eruit ging en dat het stom was dat de Greaseliedjes Engels waren
![]()
Ben benieuwd of er nu inderdaad nog iets met Tristan gaat gebeuren..
En las dat Davy toegevoegd is aan het ensemble. Victor als Kenickie zou me niets verbazen en zo zullen er vast nog meer volgen
Ja, wel prima eigenlijk. Ben sowieso de hele tijd wat minder van Magtel geweest. Iets te volwassen (en misschien ook wel vocaal te zwaar voor deze rol, wat al eerder gezegd werd). Danique vond ik sowieso wel leuk, dus primaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En wat vond je van de winnaars? Danique ipv Magtel?
Gohquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:59 schreef RipCity het volgende:
Tristan faalt
Grease is één brok energie, op één acteur na: de mannelijke hoofdrolspeler
https://www.ad.nl/show/gr(...)drolspeler~a7981501/
De liedjes zijn juist in het Nederlands. Wat je zag was de remix op het einde, dat was alleen in het Engels.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Goh
Ik zag gisteren allerlei previews via Insta, en wat me opvalt: de liedjes zijn in het Engels. Ontzettend jammer wat mij betreft, máár: ook raar dat ze dat tijdens OZN nooit hebben genoemd. Lijkt me toch vrij relevant over hoe je iemand beoordeelt. Ik zag gisteren nog een filmpje van Tristan, waarin zijn Engelse uitspraak vrij slecht wasLeek minder relevant, totdat je nu ziet dat het wél nodig is.
Verklaart ook meteen waarom ze de Greaseliedjes nooit in het Nederlands deden
Ahh dat kan. Nouja dan hebben we terecht geklaagd tijdens de seriequote:Op woensdag 5 april 2023 18:13 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
De liedjes zijn juist in het Nederlands. Wat je zag was de remix op het einde, dat was alleen in het Engels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |