Dan kunnen ze toch nog een vorige vertaling gebruiken?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is altijd bij op zoek naar. Logisch want de Nederlandse teksten mogen niet eerder gebruikt worden dan met de première
Wicked lol. Willemijn Verkaik lacht hierom. Beauty and the beast Chantal Janzen lacht hieromquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Deze is het met jou eens @:Aoibhin
[ twitter ]
Schijnbaar nietquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch nog een vorige vertaling gebruiken?
Ja ze zou Sandy prima doen, maar ik zie haar liever in een vocaal wat zwaardere rol inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Deze is het met jou eens @:Aoibhin
[ twitter ]
Die lacht ook om zwaartekrachtquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wicked lol. Willemijn Verkaik lacht hierom.
Wat ik nooit begrijp is wat Disney bijvoorbeeld eist. Waarom kunnen ze niet gewoon de liedjes uit de tekenfilms zingenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:04 schreef Dave het volgende:
Of desnoods andere Nederlandstalige musicalnummers.
Aangezien ze bij Aida gaan voor een volledige gekleurde cast kan Danique geen Sandy worden of werkt het maar 1 kant op?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ze zou Sandy prima doen, maar ik zie haar liever in een vocaal wat zwaardere rol inderdaad
Danique vind ik dan voor specifiek Sandy meer geschikt
Ik dacht Piaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:08 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
We zullen het waarschijnlijk nooit weten.
Ik denk Marlijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:08 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
We zullen het waarschijnlijk nooit weten.
Die is voor Victor zo te horenquote:
Idd zag ik ook al. Mensen hebben dus blijkbaar geen smaak.quote:
Uiteindelijk komen ze allemaal wel in het vak terechtquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:11 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, als Tristan het niet wordt is het ook wel weer goed, want verdient hij wel een hoofdrol.
Had je liever Victor gehad?quote:
Vraag me af wat er gaat gebeuren, zal wel met een sisser aflopen voor hem? Geen idee.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:15 schreef Dave het volgende:
Tristan is Danny voor maar een paar dagen, als die verhalen allemaal waar blijken.
Een bruine mag meespelen in een blanke musical maar een blanke niet in een bruine musical ( Aida ) Stukje hypocrisiequote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:15 schreef Guanabana het volgende:
Wow.
Ja, ben toch wel blij met Danique
Sisser? Hahaha dat denk ik nietquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vraag me af wat er gaat gebeuren, zal wel met een sisser aflopen voor hem? Geen idee.
Oke, genot dan.quote:
Nee Paulquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vraag me af wat er gaat gebeuren, zal wel met een sisser Sissing aflopen voor hem? Geen idee.
Laat gaan joh.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een bruine mag meespelen in een blanke musical maar een blanke niet in een bruine musical ( Aida ) Stukje hypocrisie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |