Erg vermakelijk die ouwe zeur.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:57 schreef Fikkert2 het volgende:
Dit doet rob telkens weer, woorden met iemand en vervolgens uitpraten, even een hand en knuffel maar er dan in de slaapkamer toch over door zeiken alsof er niets is uitgepraat
Ben er langzamerhand wel klaar met die manquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zeker, maar wel een hele eigenwijze oude zeiksnor
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:58 schreef Lillfex het volgende:
Wat een zeikerd Rob Begint die weer over Ali Dat hij 6 munten had en dat die daar wat van kocht Sorry Ali is diegene die altijd deelt en alleen Ali weer in de mond nemen Wat een zeikstraal Sorry ben zoooooo klaar met die man
Volgens mij ben je er klaar mee met die manquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ben er langzamerhand wel klaar met die man
Ik ben meer klaar met die sjakelien, die kijkt alles een beetje aan vanaf de bank en bemoeit zich altijd overal mee en maar wijzen naar andere mensen, tijd dat zij wat stress krijgt door een nominatie oidquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ben er langzamerhand wel klaar met die man
Met de tekstquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:04 schreef renevanlaaren het volgende:
was er nog een vliegtuig over graag de tekst rob ga naar huis![]()
die lijkt erbij te zitten met de gedachte; wat doe ik hier?? waar gaaaat dit over??quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:04 schreef Fikkert2 het volgende:
Haha, jolien wordt ook knettergek van het gezeik aan haar hoofd te zien
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:05 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Met de tekst
#TEAMROB
En als ie dan kijkt rolt het tweede deel van het spandoek uit!
#TEAMROBROTOP!
waarom lees ik dit als #TeamRobocopquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:05 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Met de tekst
#TEAMROB
En als ie dan kijkt rolt het tweede deel van het spandoek uit!
#TEAMROBROTOP!
Hahaha ja maar Rob werkt bij mij als een rode lap op een stier Dan maak ik type fouten hahahquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ben je er klaar mee met die man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |