🤣🤣quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:15 schreef Stargazing het volgende:
Jolien zegt : Ik ga naar huis.
Niemand houd je tegen meid, misschien alleen mario
dat was nou helemaal niet bij me opgekomenquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Lijkt ze dan toch een beetje mannelijk?
FIFYquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:15 schreef Stargazing het volgende:
Niemand houd je tegen meid, misschien alleen mario odie22
quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:15 schreef Stargazing het volgende:
Niemand houd je tegen meid, misschien alleen mario
ze zouden zich beter minder bekommeren met blauw en meer met de kijkersquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ias wil rust anders zijn ze op blauw weer boos
quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:26 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
die loopt er ook bij of ze in d'r bangmakertje heeft gepoept
jolien?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:26 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
die loopt er ook bij of ze in d'r bangmakertje heeft gepoept
quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:29 schreef Stargazing het volgende:
Rob voelt zich echt het alfamannetje in huis, hij moest eens weten hoe laag hij staat in de ranking. Ik denk dat alleen Chiara onder hem stond en het is geen groot verschil maar na vanavond zakt hij naar helemaal onderaan.
hoe verzinnen ze het hequote:Op donderdag 2 februari 2023 23:29 schreef Ireth het volgende:
Zie nu deze langskomen op twitter
[ afbeelding ]
Was er maar een dood paard, had Ali elke dag zijn steakquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:30 schreef cindy11 het volgende:
Ik kom er maar niet in dit jaar...
Blijf kijken en hopen nog , maar vind het tot nu toe lijken op trekken aan een dood paard.
misschien kunnen ze vanuit dat vliegtuigje voor Jason nog wat steak voor Ali droppenquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was er maar een dood paard, had Ali elke dag zijn steak
paar natte handdoeken vast aan de staartquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:33 schreef Stargazing het volgende:
[..]
misschien kunnen ze vanuit dat vliegtuigje voor Jason nog wat steak voor Ali droppen
Nee Danny gaat nu gewoon zaterdag. Volgende week wil ik best weer iemand anders inwisselen. Deze week is Dannyquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:33 schreef odie22 het volgende:
angelique mag er wat mij betreft zaterdag ook wel uit, in ruil voor dada
Die zag ik nog netquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee Danny gaat nu gewoon zaterdag. Volgende week wil ik best weer iemand anders inwisselen. Deze week is Danny
Die zijn alleen wel droog tegen de tijd dat ze daar aankomenquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
paar natte handdoeken vast aan de staart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |