abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207826233

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in HD-kwaliteit kijken (720p)
• ¤ 11,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in Full HD-kwaliteit kijken (1080p)
• ¤ 15,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in Ultra HD-kwaliteit kijken (2160p)

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
http://forum.fok.nl/topic/2367513

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
pi_207826257
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik deel helemaal niks, maar blijkbaar mag ik ook niet Netflix op mijn werk kijken.
Natuurlijk wel. Van Netflix iig wel, van de baas is een ander verhaal misschien. :P
pi_207826626
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:04 schreef Donna het volgende:

[..]
Natuurlijk wel. Van Netflix iig wel, van de baas is een ander verhaal misschien. :P
Er zijn een hoop scenario's waar dit problemen gaat geven: kijken op werk tijdens een pauze of nachtdienst, kinderen die studeren/uit huis gaan, kinderen die bij twee gescheiden ouders wonen, vrachtwagenchauffeurs/piloten etc.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207826638
Als ik die regels zo lees kan je delen zolang de leechers minimaal eenmaal per maand op het hoofd ip adres inloggen? Dan is het prima, degene die meedelen zijn hier vaak genoeg.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:32:37 #5
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207826683
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:59 schreef Donna het volgende:

[..]
Wat ik begreep uit het artikel op RTL is het 1 apparaat want eens per maand op het thuis netwerk moet zitten.
Maar het lijkt sowieso allemaal nog niet echt in kannen en kruiken te zijn..
Elk apparaat. Anders heeft het weinig zin. Of je moet je apparaat steeds verifiëren, maar als dat apparaat nooit op het thuisnetwerk zit zullen ze dat ook wel opmerken.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:33:59 #6
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207826708
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:28 schreef Aether het volgende:

[..]
Er zijn een hoop scenario's waar dit problemen gaat geven: kijken op werk tijdens een pauze of nachtdienst, kinderen die studeren/uit huis gaan, kinderen die bij twee gescheiden ouders wonen, vrachtwagenchauffeurs/piloten etc.
Zolang het apparaat 1x per maand op het thuisnetwerk van de abonnementhouder zit is er weinig aan de hand.
pi_207826713
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:32 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Elk apparaat. Anders heeft het weinig zin. Of je moet je apparaat steeds verifiëren, maar als dat apparaat nooit op het thuisnetwerk zit zullen ze dat ook wel opmerken.
Zoals ik begreep moeten andere apparaten zo nu en dan verifiëren met een code die de account houder krijgt. En dan moet dat binnen een kwartier ofzo.
pi_207826722
quote:

[..]
Die apparaten komen toch ook zeker eens per maand thuis?
Kinderen die uit huis gaan horen niet meer bij het huishouden. :)
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:35:32 #9
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207826723
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:34 schreef Donna het volgende:

[..]
Zoals ik begreep moeten andere apparaten zo nu en dan verifiëren met een code die de account houder krijgt. En dan moet dat binnen een kwartier ofzo.
Elk apparaat dat niet bekend is, inderdaad. Of langer dan 31 dagen niet op het thuisnetwerk is ingelogd.

https://help.netflix.com/en/node/123277/nl
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 22:37:06 #10
382129 crew  Donna
pi_207826739
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:35 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Elk apparaat dat niet bekend is, inderdaad. Of langer dan 31 dagen niet op het thuisnetwerk is ingelogd.

https://help.netflix.com/en/node/123277/nl
Dan is er toch sowieso niks aan de hand? Ik snap al die paniekerige reacties niet zo.
pi_207826747
quote:

[..]
Er zijn een hoop scenario's waar dit problemen gaat geven: kijken op werk tijdens een pauze of nachtdienst,
das geen probleem, kan je prima eens per maand even thuis op wifi zitten
quote:
kinderen die studeren/uit huis gaan
die zijn geen onderdeel van het huishouden meer, duh
quote:
, kinderen die bij twee gescheiden ouders wonen,
kunnen op beide accounts? maar eens per maand bij hoofd huishouden lijkt me niet echt een issue toch?
quote:
vrachtwagenchauffeurs/piloten etc.
we hebben het over een maand, ja dat soort beroepen zijn vaak veel weg, maar maand+ niet thuis?
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:40:02 #12
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207826774
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:37 schreef Donna het volgende:

[..]
Dan is er toch niks aan de hand? Ik snap al die paniekerige reacties niet zo.
Alleen voor apparaten die nooit op het thuisnetwerk komen, zoals de werkpc van @Isabeau en de next box van de ouders van @CherryLips uit het vorige topic. Die hebben wel een probleem.
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 22:41:30 #13
382129 crew  Donna
pi_207826798
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:40 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Alleen voor apparaten die nooit op het thuisnetwerk komen, zoals de werkpc en next box uit het vorige topic. Die hebben wel een probleem.
Maar die moeten eerst een code invullen toch? En als Netflix dan opmerkt dat het ongeoorloofd gebruik is volgen er pas consequenties. Dan zie je dat toch tegen die tijd wel?

Er staat niet dat het om een werkpc gaat trouwens. :)
pi_207826807
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:37 schreef mschol het volgende:
das geen probleem, kan je prima eens per maand even thuis op wifi zitten
Genoeg die op een desktop kijken of de app op een TV gebruiken.
quote:
we hebben het over een maand, ja dat soort beroepen zijn vaak veel weg, maar maand+ niet thuis?
Dit is meer een ding in de VS waar het niet ongewoon is.
Of bijvoorbeeld militairen die 10.000 km verderop gestationeerd worden.

Maar voorlopig sowieso geen probleem hier volgens mij.
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:47:04 #15
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207826861
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Maar die moeten eerst een code invullen toch? En als Netflix dan opmerkt dat het ongeoorloofd gebruik is volgen er pas consequenties. Dan zie je dat toch tegen die tijd wel?
Klopt. Je hebt niet meteen een probleem, maar de kans bestaat dat je met dat apparaat op een gegeven moment geen Netflix meer kunt kijken.
quote:
Er staat niet dat het om een werkpc gaat trouwens. :)
Nee, een apparaat dat nooit thuis komt, dus ik ging uit van een pc op het werk :)
pi_207828738
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Class - India S01 2023 16 - Netflix Original | Drama
Drie studenten uit een arme buurt gaan naar een exclusieve middelbare eliteschool in Delhi waar duistere geheimen en geruchten uiteindelijk tot moord leiden.

Infiesto - Spanje 2023 16 1:36 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Twee rechercheurs achtervolgen hardnekkig de verantwoordelijken voor een ontvoering waarvan ze beseffen dat deze deel uitmaakt van een sinister patroon.

Stromboli - Nederland 2022 14 1:25 uur | Boek, Drama, Offbeat
Een vrouw die wordt achtervolgd door herinneringen aan haar gebroken huwelijk en een ruzie met haar dochter, neemt deel aan een strenge zelfhulpretraite.

True Spirit - Australië 2023 9 1:49 uur - Netflix Original | Boek, Familiefilm
Een vastberaden Australische tiener jaagt haar dromen na - en trotseert haar angsten als ze de jongste persoon wordt die solo rond de wereld zeilt.

Viking Wolf - Noorwegen 2022 16 1:38 uur - Netflix Original | Duister, Horror, Thriller
Nadat ze getuige is geweest van een gruwelijke moord op een feestje in haar nieuwe stad, krijgt een tiener vreemde visioenen en bizarre verlangens.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 12:48:10 #17
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_207831575

twitter

That didn't age well.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_207831888
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:04 schreef Donna het volgende:

Nee hoor, gewoon toegestaan. Ik moet vooral wakker blijven, en als tvkijken daarbij helpt is dat helemaal prima.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 13:15:33 #19
382129 crew  Donna
pi_207831900
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee hoor, gewoon toegestaan. Ik moet vooral wakker blijven, en als tvkijken daarbij helpt is dat helemaal prima.
Het was ook niet een serieuze vraag haha. :P
pi_207831919
Vannacht weer werken en ik moet iets nieuws kijken, want ik geloof dat ik alles heb afgerond *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 13:21:03 #21
382129 crew  Donna
pi_207831966
Ik vond de docu van Pamela Anderson erg interessant om te zien. O+
pi_207832304
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:21 schreef Donna het volgende:
Goede tip! En stond er niet ook net een docu van Sinead O'Connor op? Dan doe ik een docu-nacht.
pi_207832711
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Goede tip! En stond er niet ook net een docu van Sinead O'Connor op? Dan doe ik een docu-nacht.
Over Pamela, vorige topic vanaf #267 t/m #275

Post 275 is ook echt een aanrader. Hoe feelgood wil je het hebben.

En een andere die ik vd week heb gekeken was H is for Harry. Ontroerend, hartverwarmend en schrijnend tegelijk.
pi_207842205
Kastanjemanden net afgebinged, wow wat een serie!

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207842776
Bullet Train - Japan/VS 2022 16 2:06 uur | Actie, Boek, Comedy, Misdaad
Vijf moordenaars stappen op een Japanse sneltrein naar Kyoto en ontdekken dat hun schijnbaar afzonderlijke missies op mysterieuze wijze met elkaar verbonden zijn.

I Know Who Killed Me - VS 2007 16 1:45 uur | Horror, Mystery, Thriller
Nadat Aubrey Fleming ontsnapt aan een seriemoordenaar, kan ze het gevoel niet van zich afschudden dat ze niet langer zichzelf is, maar haar eigen dubbelganger.
pi_207842857
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:21 schreef Donna het volgende:
Ik ook. Wat een lief mens is het.
pi_207845545
Netflix verwijdert nieuwe regels omtrent het delen van wachtwoorden weer van website
https://www.filmvandaag.n(...)den-weer-van-website
pi_207845770
Allemaal ingewikkelde regels weer, geen idee of de kinderen nu wel of niet bij opa en oma kunnen kijken.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 12:56:20 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207845818
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 12:37 schreef Aether het volgende:
Netflix verwijdert nieuwe regels omtrent het delen van wachtwoorden weer van website
Nog steeds de bekende tactiek van iets laten lekken om opinie te peilen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 februari 2023 @ 12:59:04 #30
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207845851
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 12:37 schreef Aether het volgende:
quote:
De woordvoerder vertelde echter dat niet alle regels zoals die nu gelden in de Zuid-Amerikaanse landen, zullen worden ingevoerd.
Welke regels zijn dat dan? Want de moeder en broer van mijn vriendin delen al zeker een jaar een account in Brazilië, terwijl ze een kilometer of 500 uit elkaar wonen, zonder problemen. Sterker nog, ook een vriendin die nog wel eens in Argentinië, Chili of Europa vertoeft maakt er met enige regelmaat gebruik van, ook zonder problemen. Dus dan ben ik wel nieuwsgierig hoe dat zit :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207846017
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 12:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
[..]
Welke regels zijn dat dan? Want de moeder en broer van mijn vriendin delen al zeker een jaar een account in Brazilië, terwijl ze een kilometer of 500 uit elkaar wonen, zonder problemen. Sterker nog, ook een vriendin die nog wel eens in Argentinië, Chili of Europa vertoeft maakt er met enige regelmaat gebruik van, ook zonder problemen. Dus dan ben ik wel nieuwsgierig hoe dat zit :P
https://www.macrumors.com(...)aring-latin-america/
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 februari 2023 @ 13:14:20 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207846026
quote:
Ah, dus een select groepje landen, vandaar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207855186
Narvik was erg indrukwekkend.
pi_207855416
Ik vond de docu over Pamela Anderson bijna een soort feelgood documentaire. Wist niet eens dat ze kinderen had gekregen met Tommy Lee, ken alleen nog het schandaal met die sekstape. En al haar dagboeken, allemachtig, wat heeft ze braaf alles genoteerd en gefilmd. Snap ook wel waarom ze het Las Vegas gebeuren oversloeg, was voor haar overleven en zorgen dat de creditcard niet leegraakte.
pi_207858344
Wat een prachtige film is dit! Over een drugs dealende/verslaafde zoon, die voor kerst thuis komt uit de afkickkliniek.
Schitterend geacteerd.

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_207860085
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond de docu over Pamela Anderson bijna een soort feelgood documentaire. Wist niet eens dat ze kinderen had gekregen met Tommy Lee, ken alleen nog het schandaal met die sekstape. En al haar dagboeken, allemachtig, wat heeft ze braaf alles genoteerd en gefilmd. Snap ook wel waarom ze het Las Vegas gebeuren oversloeg, was voor haar overleven en zorgen dat de creditcard niet leegraakte.
Die dagboeken ja! Achter wel supermooi, maar echt alles bijgehouden.
pi_207860595
Crash Course in Romance - Zuid-Korea S01E01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een moeder met een hart van goud probeert de harde wereld van privé-onderwijs te trotseren wanneer haar dochter probeert in de klas van een beroemde wiskundeleraar te geraken.
pi_207861212
Wat Netflix echt niet moet doen is mij aan het denken te zetten of ze het nog wel waard zijn. De laatste maanden (het laatste jaar?) kijk ik sowieso al vaker naar Prime en Disney. En zo moeilijk is het ook niet om Hulu weer op te starten.
pi_207865889
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 10:45 schreef HiZ het volgende:
Wat Netflix echt niet moet doen is mij aan het denken te zetten of ze het nog wel waard zijn. De laatste maanden (het laatste jaar?) kijk ik sowieso al vaker naar Prime en Disney. En zo moeilijk is het ook niet om Hulu weer op te starten.
We nemen het mee naar achteren.
Go hard or go home
pi_207874290
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207874461
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 10:45 schreef HiZ het volgende:
Waarvan akte.
PWBF
pi_207874506
Ik deel al 6 jaar een account met mijn ex. Zodat de kinderen onafhankelijk van bij wie ze zijn hun series verder kunnen kijken. Wanneer ga ik iets merken?
PWBF
pi_207874928
quote:
Ie-de-re aflevering weer! 😂
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 6 februari 2023 @ 11:59:48 #44
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_207876909
Gewoon 1 profiel en 1 stream tegelijk per Netflix account.
Wil je extra dan moet je betalen.
  Moderator maandag 6 februari 2023 @ 12:05:55 #45
382129 crew  Donna
pi_207877021
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 11:59 schreef KingRadler het volgende:
Gewoon 1 profiel en 1 stream tegelijk per Netflix account.
Wil je extra dan moet je betalen.
Dat is nu toch al zo. Betalen als je meer streams tegelijk wil. :P
pi_207877462
Gisteren de 1e (en wat mij betreft de enige) aflevering van Wednesday gezien.
Wat viel dat tegen zeg! Al die lyrische reacties. :{w
Nu vond ik Gomez sowieso slecht gecast, maar goed. Als de rest leuk is, maakt dat ook niet uit.

Ik ben het eens met de negatieve reviews die het vergelijken met
SPOILER
Het laatste kwartier gemist want toen sliep ik al. Saaaai! :')
pi_207902620
Bill Russell: Legend - VS 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze biografische documentaire gaat over Bill Russell, de meest bekroonde NBA-kampioen en burgerrechtenicoon, die een grootse nalatenschap zowel op als naast het veld achterlaat.

The Exchange - Koeweit S01 2022 12 - Netflix Original | Drama
In de jaren tachtig gaan twee vrouwen op de moordende aandelenmarkt van Koeweit pionieren en ontwrichten ze de corrupte jongensclub. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.
pi_207903344
Leuk die Aziatische programma’s erbij ^O^
pi_207903963
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:32 schreef vencodark het volgende:
Nu vond ik Gomez sowieso slecht gecast, maar goed. Als de rest leuk is, maakt dat ook niet uit.

Inderdaad, leuk, maar niet meer dan dat. Maar dit is blijkbaar de toekomst, gezien het grote succes. Er komen nog veel meer matige series die nét te kijken zijn, maar verder eigenlijk zonde van het geld zijn, zoals Kaleidoscope.
anonieme razernist
pi_207904027
quote:

SPOILER
Ik vond het ook niet zo leuk, maar dacht dat dat kwam doordat ik zo'n grote fan van de films ben.

SPOILER
Tap tap tap
pi_207905036
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 08:59 schreef Felixa het volgende:

[..]
Ie-de-re aflevering weer! 😂
En haar arme ex Sean ;(

Ik heb me nooit gerealiseerd hoeveel er kapot gaat als er een atoombom op het huis van Sean valt :{ :'(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207917832
The Beauty Queen of Jerusalem - Israël S01 2021 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Politiek
Jeruzalem, 1919. Schoonmaakster Rosa trouwt met een winkelier die van een andere vrouw houdt − een keuze die haar relatie met haar oudste dochter Luna decennialang beïnvloedt.

Dear David - Indonesië 2023 12 1:58 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Het leven van een voorbeeldige scholier staat op zijn kop als haar pikante fantasieblog over de jongen op wie ze verliefd is, gelekt is naar de hele school.

My Dad the Bounty Hunter - VS S01 2023 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een intergalactische premiejager neemt zijn vaderplicht wel heel erg serieus als zijn twee kinderen per ongeluk met hem meereizen naar de ruimte en zijn missie laten mislukken.

You - VS S04/A 2021 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Thriller
Een gevaarlijk charmante, geobsedeerde jongeman neemt extreme maatregelen om een plaats te krijgen in het leven van degenen op wie hij zijn oog heeft laten vallen.
  donderdag 9 februari 2023 @ 08:07:25 #53
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_207917944
Ik ben straks 24 Euro kwijt aan Netflix.
Ik was ook van plan te gaan betalen voor 2 extra leden.
Niet goedkoop
pi_207917955
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 08:07 schreef KingRadler het volgende:
Niet goedkoop
Ik ook maar dat mogen ze nu zelf doen.
Tap tap tap
pi_207918391
quote:
Niet goedkoop
Zijn er trucs om die toeslag te omzeilen? Vieze klantonvriendelijke graaiers bij netflix. Hopelijk volgen de andere streamers niet dit voorbeeld ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 9 februari 2023 @ 12:34:29 #56
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207920827
Wanneer krijg je daar bericht over dan?
quote:
Niet goedkoop
  roze donderdag 9 februari 2023 @ 12:35:35 #57
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207920836
quote:
Niet goedkoop
Maar ik heb nu 4 mensen meekijken. Dat kan niet meer dan? :?
Your beauty never ever scared me.
pi_207920853
quote:

SPOILER
Waarvan akte.
PWBF
pi_207921864
quote:
Niet goedkoop
Ehhh wat? Dat gaat behoorlijk omhoog.
pi_207921949
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 12:35 schreef Ama het volgende:

[..]
Maar ik heb nu 4 mensen meekijken. Dat kan niet meer dan? :?
Nope. Zes euro per extra account had ik vanmorgen gelezen. En 1 profiel per extra account, dus m'n zus en zwager kunnen dan niet meer tegelijkertijd kijken.
Tap tap tap
  roze donderdag 9 februari 2023 @ 14:03:27 #61
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207921962
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nope. Zes euro per extra account had ik vanmorgen gelezen. En 1 profiel per extra account, dus m'n zus en zwager kunnen dan niet meer tegelijkertijd kijken.
Ja kut hoe ga ik dan kiezen wie mee mag kijken. Dan gooi ik ze er allemaal wel af denk ik ofzo.
  roze donderdag 9 februari 2023 @ 14:04:08 #62
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207921977
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 13:57 schreef Elvi het volgende:

[..]
Ehhh wat? Dat gaat behoorlijk omhoog.
Ja en schijnbaar moet ik ook nog kiezen wie ik eraf ga gooien na jaren.
  roze donderdag 9 februari 2023 @ 14:13:47 #64
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207922150
quote:
Echt kut dit. Voor 22 euro mag ik toch ook wel verwachten dat deze mensen allemaal nog kunnen kijken. :')!
pi_207922199
Ik heb een gezin van 4 personen en deel mijn account niet met de anderen buitenhuis.
Elk heeft z'n eigen profiel in Netflix.
Wel kijken we op verschillende apparaten:
3 iPads - 2 TV's (waarvan 1 met Chromecast), 3 laptops en Mac.
Hopelijk geen probleem, toch?
pi_207922354
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:15 schreef daniela_007 het volgende:
Ik heb een gezin van 4 personen en deel mijn account niet met de anderen buitenhuis.
Elk heeft z'n eigen profiel in Netflix.
Wel kijken we op verschillende apparaten:
3 iPads - 2 TV's (waarvan 1 met Chromecast), 3 laptops en Mac.
Hopelijk geen probleem, toch?
Dat moet geen probleem zijn lijkt me.
Tap tap tap
pi_207922437
Netflix kost standaard ¤12 per maand, dan is het nogal logisch dat je max 2 mensen a ¤6 toe kunt voegen. En kom op, het is ¤12... Dat is goedkoper dan één film in de bioscoop kijken in je eentje, en als je het premium abo neemt ben je nog niet veel duurder uit dan dat ene kaartje :') En anders stap je over naar een concurrent! Opties genoeg tegenwoordig, en tegenwoordig misschien nog wel beter qua aanbod ook.

Voor 90% van de mensen is dit alleen een probleem omdat ze nu opeens voor hun eigen account moeten gaan betalen, wat eigenlijk niet meer dan logisch is. Zolang ze kunnen borgen dat je met je eigen account ook incidenteel elders kunt kijken zie ik geen probleem. Maar goed, wellicht komt dat ook doordat ik al jaren volledig voor mijn eigen abonnement betaal. Mijn schoonzusje zal hier vast anders over denken, die moet straks haar eigen abonnement gaan betalen.
pi_207923352
twitter
pi_207923932
quote:
Wat me nog onduidelijk is of het een vaste prijs is ongeacht het "hoofdaccount". Dus altijd ¤x extra voor het HD als het 4K-abonnement.
pi_207924306
Dat je binnen je gezin baalt dat meer schermen meer geld zou gaan kosten, snap ik best.
Maar mensen die balen omdat ze óf zelf moeten gaan betalen óf niet meer voor anderen kunnen betalen vind ik een beetje zeikerds. :P
pi_207925801
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:08 schreef vencodark het volgende:
Dat je binnen je gezin baalt dat meer schermen meer geld zou gaan kosten, snap ik best.
Maar mensen die balen omdat ze óf zelf moeten gaan betalen óf niet meer voor anderen kunnen betalen vind ik een beetje zeikerds. :P
Dit dus.
Qua films en series moet het allemaal steeds grootser, en duurdere producties.
Iets wat echt serieus veel geld kost.
Maar zodra de mensen dan moeten gaan betalen voor hun eigen abonnement om de kosten te dekken, lopen ze allemaal te janken :')
pi_207926110
Gewoon VPN aanzetten en je registreren bij Netflix via ander land ;)
pi_207931512
İyi Adamın 10 Günü | 10 Days of a Good Man - Turkije 2023 16 2:04 uur - Netflix Original | Boek, Duister, Mystery, Thriller
Een advocaat die privédetective wordt, neemt een zaak van een vermist persoon aan, wat hem meesleept in een onverwachte en levensveranderende zoektocht.

Love to Hate You - Zuid-Korea S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Voor een advocaat die niet graag van mannen verliest en een A-acteur die vrouwen wantrouwt, betekent liefde niets - totdat ze gedwongen worden met elkaar uit te gaan.

Your Place or Mine - VS 2023 9 1:49 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Wanneer beste vrienden en totale tegenpolen Debbie en Peter een week van huis ruilen, krijgen ze een kijkje in elkaars leven dat de deur naar liefde kan openen.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 13:16:52 #74
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_207935464
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:03 schreef GM78 het volgende:

[..]
Dit dus.
Qua films en series moet het allemaal steeds grootser, en duurdere producties.
Iets wat echt serieus veel geld kost.
Maar zodra de mensen dan moeten gaan betalen voor hun eigen abonnement om de kosten te dekken, lopen ze allemaal te janken :')
Netflix knijpt mensen gewoon uit nu. Sneue kutkneuzen.
Hoop dat het ze abonnees kost.

Heb alle abonnementen zo'n beetje, maar met zulke praktijken is overstappen naar IPTV weer een stukje dichterbij voor mij.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 14:16:58 #75
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_207936196
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:08 schreef Aether het volgende:
İyi Adamın 10 Günü | 10 Days of a Good Man - Turkije 2023 16 2:04 uur - Netflix Original | Boek, Duister, Mystery, Thriller
Een advocaat die privédetective wordt, neemt een zaak van een vermist persoon aan, wat hem meesleept in een onverwachte en levensveranderende zoektocht.

Love to Hate You - Zuid-Korea S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Voor een advocaat die niet graag van mannen verliest en een A-acteur die vrouwen wantrouwt, betekent liefde niets - totdat ze gedwongen worden met elkaar uit te gaan.

Your Place or Mine - VS 2023 9 1:49 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Wanneer beste vrienden en totale tegenpolen Debbie en Peter een week van huis ruilen, krijgen ze een kijkje in elkaars leven dat de deur naar liefde kan openen.
En The Flash is er weer.
Guilty pleasure :) want goed is het al lang niet meer.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_207939880

You 4 Part 1

Gruwelijk veel zin in Part 2 |:)
SOONY
pi_207943427
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 19:21 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
You 4 Part 1

Gruwelijk veel zin in Part 2 |:)
Ja eens ! :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door ConqueringChaos op 10-02-2023 22:52:09 ]
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_207943666
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:18 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Zijn er trucs om die toeslag te omzeilen? Vieze klantonvriendelijke graaiers bij netflix. Hopelijk volgen de andere streamers niet dit voorbeeld ;(
Creditcard aan je account koppelen en zorgen dat daar min. 1x van is afgeschreven. Netflix abonnement stopzetten, dag wachten daarna en daarna met VPN ingesteld op Turkije weer het abonnement activeren. Dan betaal je voortaan de Turkse prijs voor Netflix wat nu op 6.50 euro pm voor Netflix premium. Nouja, over een paar weken wordt dat de nieuwe prijs. Nu is dat nog ca. 4.75 euro pm.

Log vervolgens weer in in Nederland met je gebruikekelijke emailadres en account en je krijgt gewoon het Nederlandse aanbod.
  zaterdag 11 februari 2023 @ 01:51:22 #79
6941 APK
Factual, I think.
pi_207945129
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 22:58 schreef Inbox het volgende:

[..]
Creditcard aan je account koppelen en zorgen dat daar min. 1x van is afgeschreven. Netflix abonnement stopzetten, dag wachten daarna en daarna met VPN ingesteld op Turkije weer het abonnement activeren. Dan betaal je voortaan de Turkse prijs voor Netflix wat nu op 6.50 euro pm voor Netflix premium. Nouja, over een paar weken wordt dat de nieuwe prijs. Nu is dat nog ca. 4.75 euro pm.

Log vervolgens weer in in Nederland met je gebruikekelijke emailadres en account en je krijgt gewoon het Nederlandse aanbod.
Kom op man, die tijd kun je toch beter besteden aan gewoon geld verdienen met een baantje hier en betalen voor wat je krijgt van Netflix in Nederland?
Beetje overleggen als het nodig is met de mensen die nu meeliften op het hoofdaccount, kan niet al te moeilijk zijn lijkt mij.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_207945272
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 01:51 schreef APK het volgende:

[..]
Kom op man, die tijd kun je toch beter besteden aan gewoon geld verdienen met een baantje hier en betalen voor wat je krijgt van Netflix in Nederland?
Beetje overleggen als het nodig is met de mensen die nu meeliften op het hoofdaccount, kan niet al te moeilijk zijn lijkt mij.
Paar minuten werk en daarna bespaar je maandelijks een tientje enkel en alleen omdat je abonnement geregistreerd staat elders.

Moet je daad ook betalen voor een meelifter is het vast geen 6 euro dus win-win voor iedereen.
pi_207945724
The Flash - VS S09E01 2023 12 | Actie, Sci-Fi
In deze superheldenserie ontwaakt een forensisch expert uit een coma en blijkt verbazingwekkende nieuwe krachten te hebben die hij inzet om de stad te beschermen.
pi_207950667
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:16 schreef matthijst het volgende:

Sneue kutkneuzen.

.
Skere huillies.
Go hard or go home
  zaterdag 11 februari 2023 @ 15:53:54 #83
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_207950992
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 15:21 schreef Noek het volgende:

[..]
Skere huillies.
Je leest niet goed: ik heb letterlijk alle streamingservices. Hou alleen niet van die praktijken.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_207960247
Netflix begint eindelijk weer wat betere series en films te krijgen *O*
pi_207976030
Miłość do kwadratu jeszcze raz | Squared Love All Over Again - Polen 2023 AL 1:39 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
De relatie tussen een beroemde journalist en een nuchtere lerares wankelt wanneer een baan hun nieuwe leven samen in de weg staat.
pi_207985782
quote:

[..]

Werkt dit ook met Paypal? En onthoudt nf je betaalmiddel na opzeggen?

Dit omdat een CC om de zoveel jaar verloopt en ik die dan (vermoed ik) niet zomaar kan vervangen, zonder VPN en opzeggen en weer activeren enzovoorts...

[ Bericht 4% gewijzigd door wolfrolf op 13-02-2023 20:52:49 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_207987598
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2023 20:06 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Werkt dit ook met Paypal? En onthoudt nf je betaalmiddel na opzeggen?

Dit omdat een CC om de zoveel jaar verloopt en ik die dan (vermoed ik) niet zomaar kan vervangen, zonder VPN en opzeggen en weer activeren enzovoorts...
Weet niet, maar als jij PayPal als betaalmethode hebt zou dat zomaar kunnen. Je heractiveert gewoon je account/abonnement

Ik heb er een debitcard aanhangen en ben het netflixaccount begonnen met Turkse giftcards. Later een debitcard aan toe weten te voegen.

Bij een ander account ging dat steeds mis of wilde ze een Turks telnr hebben. Chat gestart, en de creditcard heb ik handmatig via de chat dus laten toevoegen. Er was toen geen Turks telnr nodig.

Maar als er al een creditcard aan je account gekoppeld is, waar al den keer van is afgeschreven in Nederland staat ie er al in en wordt gewoon het Turkse bedrag geincasseerd als je je account stopzet, daarna wacht tot de stopzetting gerealiseerd is en je die een dag later weer activeert via de omweg in Turkije.

Als je over X jaar je creditcard verloopt neem je gewoon met VPN aan weer contact op via de chat om dat te regelen. Zal echt geen probleem zijn.

En voor alles geldt: zolang het kan natuurlijk ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Inbox op 14-02-2023 16:29:00 ]
pi_207989853
Finder's Fee - Canada 2001 12 1:35 uur | Drama, Thriller
Een man vindt een portemonnee met een winnend lot, maar als hij tijdens een pokerspel oog in oog komt te staan met de eigenaar, wordt zijn moraal zwaar op proef gesteld.

Grazing the Sky - Spanje 2013 AL 1:27 uur | Documentaire
Een insider uit de circusbranche vertelt acht verhalen over mensen die hun gewone leven achterlaten om hun droom na te jagen: circusartiest en entertainer worden.

Jim Jefferies: High & Dry - Canada 2023 12 1:08 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Geen onderwerp is te gek voor Jim Jefferies als hij mijmert over koala's die stoned zijn, de vasectomieverwarring van zijn vader, en de keuze tussen zijn haar en zijn libido.

Mission: Impossible - Fallout - VS 2018 12 2:28 uur | Actie, Spionage
Ethan Hunt en zijn team moeten na een mislukte missie samenwerken met de CIA om de wereld te behoeden voor een nucleaire ramp.

Perfect Match - VS S01E01 2023 AL - Netflix Original | Reality
Stellen die bewijs leveren dat ze bij elkaar passen, mogen beslissen over andere matches in deze strategische en verleidelijke datingwedstrijd.

Re/Member - Japan 2022 16 1:43 uur - Netflix Original | Horror
Zes scholieren zitten vast in een dodelijke tijdlus en moeten de verspreide resten van een onbekend slachtoffer vinden om de vloek te verbreken.

The Romantics - India S01 2023 AL - Netflix Original | Documentaire
Deze docuserie, met archiefmateriaal en diepgaande interviews met beroemdheden, huldigt het leven en de nalatenschap van de Bollywood-filmtitaan Yash Chopra.

A Sunday Affair - Nigeria 2023 14 1:36 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
De hartsvriendinnen Uche en Toyin vallen voor dezelfde gecompliceerde man. Hun loyaliteit wordt op de proef gesteld na een hartverscheurende onthulling.

Todas las veces que nos enamoramos | In Love All Over Again - Spanje S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Al vanaf hun ontmoeting worden Irene en Julio verliefd, gaan ze uit elkaar en proberen ze het opnieuw. Zullen ze ooit hun happy ending vinden?

A todas partes | All the Places - Mexico 2023 16 1:37 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood
Een broer en zus die elkaar 15 jaar niet hebben gezien, herstellen hun relatie terwijl ze een jeugddroom vervullen: een motorreis door Mexico.
pi_207998526
quote:

[..]

Ja, ik zat daar ook aan te denken. Zou moeten kunnen aangezien ik zowel een Turks telefoonnummer als bankkaart heb 😁
pi_207999475
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 20:21 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ja, ik zat daar ook aan te denken. Zou moeten kunnen aangezien ik zowel een Turks telefoonnummer als bankkaart heb 😁
Gewoon doen dan :Y

Scheelt je een tientje per maand bij het Premium 4K abonnement voor exact hetzelfde. Land van registratie bepaalt de abonnementsprijs, land van inloggen het aanbod van films en series.

Enkel voor (her)activatie van je account heb je een VPN nodig om op de Turkse netflixpagina uit te komen.
pi_208000980
Wij hebben gisteren Bullet Train gekeken. Aanrader voor iedereen die Tarantino-films kan waarderen. Zelfde soort stijl en geweld (en soms absurde gebeurtenissen). Had er niet eerder over gehoord, maar er doen ook veel bekende acteurs mee. De meeste in een korte cameo, maar Brad Pitt heeft een van de hoofdrollen.
pi_208001751
A Time to Kill - VS 1996 16 2:29 uur | Boek, Rechtbank
Een advocaat uit een kleine stad verdedigt een zwarte vader die terechtstaat in Mississippi omdat hij wraak heeft genomen op de witte mannen die zijn dochter bruut aanvielen.

African Queens: Njinga - VK/VS Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaireserie schetst, deels via dramatisering, hoe koningin Njinga van Angola aan de macht kwam en regeerde, te midden van verraad in de familie en politieke rivaliteit.

Below Deck - VS S05 2016 9 | Reality
De jonge bemanning van een luxejacht navigeert het leven op zee, maar de reis wordt bemoeilijkt door romances op de werkvloer, veeleisende gasten en zeeën van drama.

Below Deck Sailing Yacht - VS S01 2020 AL | Reality
Het superjacht Parsifal III kiest het ruime sop met een kleurrijke nieuwe bemanning. Op zee krijgen ze te maken met harde wind, romantiek en meer in deze spin-off van de hitserie.

Full Swing - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze meeslepende documentaireserie volgt een diverse groep professionele golfers, zowel op als naast de baan, tijdens een meedogenloos competitieseizoen.

La legge di Lidia Poët | The law according to Lidia Poët - Italië S01 2023 12 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Mystery
In dit historische drama onderzoekt Lidia Poët moorden terwijl ze vecht om jurist te mogen worden. Gebaseerd op het ware verhaal van de eerste vrouwelijke advocate in Italië.

Love & Other Drugs - VS 2010 12 1:52 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Een charmante farmaceutische verkoper heroverweegt wat hij zoekt als hij verliefd begint te worden op een artieste die beginnende tekenen van Parkinson heeft.

Million Dollar Listing New York - VS S04 2015 AL | Reality
Superster-makelaars strijden om hun deel van de Big Apple in deze voor een Emmy genomineerde realityserie over de keiharde wereld van luxueus vastgoed in New York.

La primera vez | Eva Lasting - Colombia S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een mysterieus tienermeisje arriveert op een jongensschool in het Colombia van de jaren 70. Ze breekt er stereotypen en regels... en een paar harten.

The Quick and the Dead - VS 1995 16 1:48 uur | Actie, Western
In deze onconventionele western bezoekt een revolverheldin een grensplaats om wraak te nemen op stadsbaas John Herod voor de moord op haar vader, die sheriff was.

Red Rose - VK S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
Een bende tieners moet een zomer vol terreur overleven nadat ze een app hebben gedownload die gevaarlijke eisen stelt met dodelijke gevolgen.

Sem Filtro | #NoFilter - Brazilië S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy
Marcely heeft geen zin meer in haar studie en stopt om zich op een nieuw doel te richten: influencer worden. Maar het leven online is moeilijker dan het lijkt ...

Sex Tape - VS 2014 12 1:34 uur | Comedy
De getrouwde Annie en Jay willen hun liefdesleven stimuleren door een sekstape te maken. Maar de volgende dag komen ze erachter dat hun video openbaar is gemaakt.

Spanglish - VS 2004 12 2:11 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Een succesvolle kok in een disfunctioneel huwelijk vormt een band met de nieuwe huishoudster van zijn gezin, een toegewijde moeder uit Mexico die geen Engels spreekt.

Sparkle - VS 2012 12 1:56 uur | Drama
Drie zussen trotseren hun strenge moeder om een meidengroep te vormen in de jaren 60. Als de roem hun familie in beroering brengt, jaagt jongste zus Sparkle haar eigen dromen na.
pi_208006840
Ah een Below Deck die ik niet heb gezien. *O* Thank You Aether voor de altijd zeer nuttige updates O+ :*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_208013855
pi_208015334
After - VS 2019 12 1:46 uur | Boek, Drama, Romantisch
De naïeve eerstejaarsstudent Tessa Young denkt dat ze wel weet wat ze wil in het leven, tot de gecompliceerde rebel Hardin Scott haar pad kruist.

Aggretsuko - Japan S05 2021 12 - Netflix Original | Offbeat
De rode panda Retsuko is gefrustreerd door haar ondankbare kantoorbaan en probeert haar dagelijkse problemen te vergeten door deathmetalkaraoke te zingen na haar werk.

Battleship - VS 2012 12 2:11 uur | Actie, Sci-Fi
Dit zee-avontuur is de verfilming van het klassieke gezelschapsspel Zeeslag waarin de aarde verdedigd moet worden tegen een mysterieuze vijandelijke vloot.

Beethoven - VS 1992 6 1:26 uur | Comedy, Familiefilm, Feelgood
Een vader laat zijn kinderen met tegenzin een sint-bernardpuppy houden, maar het speelse hondje groeit al snel uit tot een grote, allesverwoestende viervoeter.

Blackhat - VS 2015 16 2:13 uur | Actie, Drama
In ruil voor zijn vrijheid stemt een hacker in de gevangenis toe overheidsagenten te helpen een terrorist te vinden die achter een explosie in een nucleaire centrale zit.

The Boss Baby - VS 2017 6 1:37 uur | Boek, Familiefilm
Een jongetje belandt midden in een duister zakelijk complot als zijn ouders een baby mee naar huis nemen die alleen zaken doet als zij er niet zijn.

Brawl in Cell Block 99 - VS 2017 16 2:12 uur | Actie, Misdaad
Een oud-bokser verdient zijn geld als drugsrunner. Na een mislukte deal belandt hij in de nor en moet hij geweld gebruiken om zijn vrouw en ongeboren kind te beschermen.

Bushwick - VS 2017 12 1:34 uur | Actie
In hun strijd om te overleven vormen een studente en een ex-marinier een bijzonder team wanneer hun multiculturele wijk wordt belegerd door een geheimzinnige militie.

Cirkus - India 2022 AL 2:14 uur | Comedy
Als een circusdirecteur en zijn acrobaten de verdwijnende cultuur van klassiek circusvermaak nieuw leven inblazen, staan chaos en humor weer in de schijnwerpers.

Dearest - Japan Miniserie 2021 16 | Drama, Misdaad, Thriller
Een succesvolle zakenvrouw is kroongetuige van een moord die gelinkt blijkt aan een zaak rond een persoon die 15 jaar eerder vermist raakte in haar thuisstad.

The Full-Time Wife Escapist - Japan Miniserie 2016 12 | Comedy, Manga, Romantisch
Na een reeks onverwachte gebeurtenissen komt een werkloze alleenstaande vrouw te werken voor een loonslaaf zonder ervaring in de liefde. Haar functie: zijn vrouw.

Jurassic Park - VS 1993 12 2:06 uur | Actie, Boek, Sci-Fi
Wetenschap, sabotage en prehistorisch DNA botsen als gekloonde dinosaurussen uit hun verblijven in een geheim pretpark ontsnappen en op de bezoekers gaan jagen.

Jurassic Park III - VS 2001 12 1:32 uur | Actie, Boek, Sci-Fi
Een rondvlucht brengt een bont gezelschap naar een berucht dinosauruseiland. Nu vechten ze voor hun leven tegen bewoners die doorontwikkeld en dodelijker zijn.

The Lost World: Jurassic Park - VS 1997 12 2:08 uur | Actie, Boek, Sci-Fi
Vier jaar na het fiasco met de genetisch gefokte dinosaurussen van Jurassic Park maakt een miljonair bekend dat hij in het geheim nog meer dinosaurussen heeft gefokt.

Jurassic World - VS 2015 12 2:04 uur | Actie, Sci-Fi
Een dinosauruspretpark probeert toeristen te trekken met een sterke nieuwe aanwinst. Maar dan ontsnapt een dodelijke reus en terroriseert het eiland.

Kapitein Onderbroek: Het eerste grote avontuur - VS 2017 6 1:28 uur | Boek, Kinderfilm
Sjors en Harold zijn kwajongens uit de vierde klas. Ze hypnotiseren hun saaie schooldirecteur en laten hem geloven dat hij een schaars geklede superheld is.

OMG! Oh My Girl - Thailand 2022 6 2:04 uur | Comedy, Romantisch
Door de jaren heen valt de schuchtere Guy telkens voor de zelfverzekerde June, maar steeds op de verkeerde plaats en op het verkeerde moment. Houdt het lot ze voor de gek?

Pitch Perfect - VS 2012 12 1:52 uur | Boek, Comedy, Musical
Beca sluit zich bij de a-capellagroep The Bellas aan en vernieuwt hun saaie stijl zodat ze het tegen een mannenkoor kunnen opnemen in een universiteitswedstrijd.

Pitch Perfect 2 - VS 2015 12 1:54 uur | Boek, Comedy, Musical
De Barden Bellas hopen de eerste Amerikanen te worden die een internationale a-capellawedstrijd winnen, maar hun sterke Europese rivalen vechten terug, noot voor noot.

Pitch Perfect 3 - VS 2017 12 1:33 uur | Boek, Comedy, Musical
De Bella's hebben hun a-capellaverleden achter zich gelaten. Ze komen nog één keer samen voor een zangwedstrijd waarin ook hun vriendschap op de proef wordt gesteld.

The Purge: Election Year - VS 2016 16 1:49 uur | Horror
Als een presidentskandidate lobbyt om een ​​traditie van één gewelddadige nacht per jaar te beëindigen, wordt ze het doelwit en moet ze vechten voor haar leven.

R.I.P.D - VS 2013 12 1:35 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Een politieagent sterft en gaat naar het hiernamaals van de politie waar hij verwelkomd wordt door voormalige collega's.

Ride Along - VS 2014 12 1:39 uur | Actie, Comedy
Wanneer zijn praatgrage zwager toetreedt tot de politieschool, neemt een doorgewinterde agent uit Atlanta hem mee op een trip, maar hij krijgt al snel spijt.

Saving My Stupid Youth - Japan Miniserie 2014 6 | Comedy, Drama
De vonken slaan over als twee leerkrachten met een gedeeld verleden samen gaan lesgeven aan een klas met leerlingen van een jongens- en een meisjesschool die willen gaan fuseren.

Scent of a Woman - VS 1992 AL 2:36 uur | Boek, Drama
Een leerling aan een middelbare school wil tijdens een vakantieweekend wat bijverdienen en zorgt voor een chagrijnige, gepensioneerde kolonel die blind is.

Story of My Family!!! - Japan Miniserie 2021 12 | Comedy, Drama
Een oudere profworstelaar keert terug om te vechten voor zijn erfenis als zijn vader, een gerespecteerde Noh-acteur, zijn fortuin dreigt na te laten aan zijn verzorgster.

Straight Outta Compton - VS 2015 12 2:26 uur | Drama
Halverwege de jaren 80 ontstaat de rapgroep N.W.A. in de straten van Compton. De leden veranderden de hiphopcultuur drastisch met hun rauwe, provocerende teksten.

Ted - VS 2012 12 1:46 uur | Comedy
Een feestende, grofgebekte teddybeer komt tot leven en dreigt een obstakel te worden voor zijn mensenvriend. Deze wil volwassen worden en in het huwelijksbootje stappen.

The Upshaws - VS D03 2022 16 - Netflix Original | Comedy
In deze comedyserie streeft een zwarte arbeidersfamilie uit Indiana te midden van de dagelijkse beslommeringen naar een beter leven en huiselijk geluk.

Waterworld - VS 1995 12 2:15 uur | Actie, Sci-Fi
In een verre toekomst waar de aarde enkel nog uit water bestaat, zijn een gemuteerde zeeman, een knappe barmeid en haar kind het doelwit van een gevaarlijke zeepiraat.
pi_208028877
Braqueurs : La série - Frankrijk S02 2021 16 - Netflix Original | Actie, Misdaad, Thriller
Meesterdief Mehdi wil zijn familie beschermen tegen een machtige drugsbaron en belandt met zijn team bedreven overvallers in een wrede en dodelijke territoriumstrijd.

División Palermo | Community Squad - Argentinië S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Offbeat
De leden van een gevarieerde burgerwacht die is opgericht om het imago van de politie op te vijzelen, komen in gevaar als ze onverwacht op drugshandel stuiten.

Dziewczyna i kosmonauta | A Girl and an Astronaut - Polen S01 2023 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch, Sci-Fi
De terugkeer van een astronaut 30 jaar na zijn verdwijning doet een verloren liefde opleven en wekt interesse bij een bedrijf dat wil weten waarom hij niet ouder is geworden.

Unlocked - Zuid-Korea 2022 16 1:57 uur - Netflix Original | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
Het leven van een vrouw wordt op zijn kop gezet wanneer een gevaarlijke man haar verloren mobieltje in handen krijgt en het gebruikt om haar op de voet te volgen.
pi_208030401
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2023 08:00 schreef Aether het volgende:

The Full-Time Wife Escapist - Japan Miniserie 2016 12 | Comedy, Manga, Romantisch
Na een reeks onverwachte gebeurtenissen komt een werkloze alleenstaande vrouw te werken voor een loonslaaf zonder ervaring in de liefde. Haar functie: zijn vrouw.

Deze is echt heel erg leuk. Was toentertijd een enorme hit in Japan! _O_
Leuk om nog eens te kijken. Hoofdrolspelers zijn overigens recent in het echt getrouwd. :7
pi_208059648
After - VS 2019 12 1:46 uur | Boek, Drama, Romantisch
De naïeve eerstejaarsstudent Tessa Young denkt dat ze wel weet wat ze wil in het leven, tot de gecompliceerde rebel Hardin Scott haar pad kruist.

Whindersson Nunes: Isso não é um culto - Brazilië 2023 AL 1:09 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Het is het einde van de wereld en hij weet het. Whindersson Nunes praat in deze stand-upspecial over actualiteiten, sociale media, religie en meer.
pi_208071625
Making Im Westen nichts Neues - Duitsland 2022 16 0:18 uur - Netflix Original | Documentaire
Neem een kijkje achter de schermen van Edward Bergers epos over WO I en leer hoe de cast en crew de fantastische authenticiteit bewerkstelligden, van de sets tot de SFX-protheses.
pi_208084972
Strijder - Nederland 2022 6 1:29 uur | Familiefilm
Een jonge atleet is vastbesloten om deel te nemen aan een voetbaltoernooi, zelfs nadat hij door een ongeluk gedeeltelijk verlamd is geraakt.
pi_208096406
Murdaugh Murders: A Southern Scandal - VS Miniserie 2023 14 - Netflix Original | Documentaire
Schokkende tragedies verwoesten een hechte gemeenschap in South Carolina en onthullen de gruwelijke geheimen van haar machtigste familie.

The Strays - VK 2023 16 1:39 uur - Netflix Original | Drama, Thriller
Het zorgvuldig opgebouwde, bevoorrechte leven van een zwarte vrouw begint te ontrafelen als twee vreemden opduiken in haar pittoreske stadje.

Tríada - Mexico S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Mystery, Thriller
Nadat ze ontdekt heeft dat ze één van drie identieke drielingen is, begint een vastberaden detective aan een gevaarlijke reis om de waarheid over haar verleden te achterhalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')