En haar arme ex Seanquote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Beauty Queen of Jerusalem - Israël S01 2021 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Politiek
Jeruzalem, 1919. Schoonmaakster Rosa trouwt met een winkelier die van een andere vrouw houdt − een keuze die haar relatie met haar oudste dochter Luna decennialang beïnvloedt.
Dear David - Indonesië 2023 12 1:58 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Het leven van een voorbeeldige scholier staat op zijn kop als haar pikante fantasieblog over de jongen op wie ze verliefd is, gelekt is naar de hele school.
My Dad the Bounty Hunter - VS S01 2023 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een intergalactische premiejager neemt zijn vaderplicht wel heel erg serieus als zijn twee kinderen per ongeluk met hem meereizen naar de ruimte en zijn missie laten mislukken.
You - VS S04/A 2021 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Thriller
Een gevaarlijk charmante, geobsedeerde jongeman neemt extreme maatregelen om een plaats te krijgen in het leven van degenen op wie hij zijn oog heeft laten vallen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik ook maar dat mogen ze nu zelf doen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:07 schreef KingRadler het volgende:
Ik ben straks 24 Euro kwijt aan Netflix.
Ik was ook van plan te gaan betalen voor 2 extra leden.
Niet goedkoop
Zijn er trucs om die toeslag te omzeilen? Vieze klantonvriendelijke graaiers bij netflix. Hopelijk volgen de andere streamers niet dit voorbeeldquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:07 schreef KingRadler het volgende:
Niet goedkoop
quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:07 schreef KingRadler het volgende:
Niet goedkoop
Maar ik heb nu 4 mensen meekijken. Dat kan niet meer dan?quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:07 schreef KingRadler het volgende:
Niet goedkoop
quote:Op maandag 6 februari 2023 12:32 schreef vencodark het volgende:
Gisteren de 1e (en wat mij betreft de enige) aflevering van Wednesday gezien.
Wat viel dat tegen zeg! Al die lyrische reacties.![]()
Nu vond ik Gomez sowieso slecht gecast, maar goed. Als de rest leuk is, maakt dat ook niet uit.
Ik ben het eens met de negatieve reviews die het vergelijken metWaarvan akte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste kwartier gemist want toen sliep ik al. Saaaai!PWBF
Ehhh wat? Dat gaat behoorlijk omhoog.quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:07 schreef KingRadler het volgende:
Niet goedkoop
Nope. Zes euro per extra account had ik vanmorgen gelezen. En 1 profiel per extra account, dus m'n zus en zwager kunnen dan niet meer tegelijkertijd kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik heb nu 4 mensen meekijken. Dat kan niet meer dan?
Ja kut hoe ga ik dan kiezen wie mee mag kijken. Dan gooi ik ze er allemaal wel af denk ik ofzo.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope. Zes euro per extra account had ik vanmorgen gelezen. En 1 profiel per extra account, dus m'n zus en zwager kunnen dan niet meer tegelijkertijd kijken.
Ja en schijnbaar moet ik ook nog kiezen wie ik eraf ga gooien na jaren.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ehhh wat? Dat gaat behoorlijk omhoog.
Echt kut dit. Voor 22 euro mag ik toch ook wel verwachten dat deze mensen allemaal nog kunnen kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:04 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lag-extra-abonnement
Dat moet geen probleem zijn lijkt me.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:15 schreef daniela_007 het volgende:
Ik heb een gezin van 4 personen en deel mijn account niet met de anderen buitenhuis.
Elk heeft z'n eigen profiel in Netflix.
Wel kijken we op verschillende apparaten:
3 iPads - 2 TV's (waarvan 1 met Chromecast), 3 laptops en Mac.
Hopelijk geen probleem, toch?
Wat me nog onduidelijk is of het een vaste prijs is ongeacht het "hoofdaccount". Dus altijd ¤x extra voor het HD als het 4K-abonnement.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:04 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lag-extra-abonnement
Dit dus.quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:08 schreef vencodark het volgende:
Dat je binnen je gezin baalt dat meer schermen meer geld zou gaan kosten, snap ik best.
Maar mensen die balen omdat ze óf zelf moeten gaan betalen óf niet meer voor anderen kunnen betalen vind ik een beetje zeikerds.![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.İyi Adamın 10 Günü | 10 Days of a Good Man - Turkije 2023 16 2:04 uur - Netflix Original | Boek, Duister, Mystery, Thriller
Een advocaat die privédetective wordt, neemt een zaak van een vermist persoon aan, wat hem meesleept in een onverwachte en levensveranderende zoektocht.
Love to Hate You - Zuid-Korea S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Voor een advocaat die niet graag van mannen verliest en een A-acteur die vrouwen wantrouwt, betekent liefde niets - totdat ze gedwongen worden met elkaar uit te gaan.
Your Place or Mine - VS 2023 9 1:49 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Wanneer beste vrienden en totale tegenpolen Debbie en Peter een week van huis ruilen, krijgen ze een kijkje in elkaars leven dat de deur naar liefde kan openen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Netflix knijpt mensen gewoon uit nu. Sneue kutkneuzen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:03 schreef GM78 het volgende:
[..]
Dit dus.
Qua films en series moet het allemaal steeds grootser, en duurdere producties.
Iets wat echt serieus veel geld kost.
Maar zodra de mensen dan moeten gaan betalen voor hun eigen abonnement om de kosten te dekken, lopen ze allemaal te janken
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:08 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En The Flash is er weer.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.İyi Adamın 10 Günü | 10 Days of a Good Man - Turkije 2023 16 2:04 uur - Netflix Original | Boek, Duister, Mystery, Thriller
Een advocaat die privédetective wordt, neemt een zaak van een vermist persoon aan, wat hem meesleept in een onverwachte en levensveranderende zoektocht.
Love to Hate You - Zuid-Korea S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Voor een advocaat die niet graag van mannen verliest en een A-acteur die vrouwen wantrouwt, betekent liefde niets - totdat ze gedwongen worden met elkaar uit te gaan.
Your Place or Mine - VS 2023 9 1:49 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Wanneer beste vrienden en totale tegenpolen Debbie en Peter een week van huis ruilen, krijgen ze een kijkje in elkaars leven dat de deur naar liefde kan openen.
Guilty pleasurewant goed is het al lang niet meer.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |