abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207826233


Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in HD-kwaliteit kijken (720p)
• ¤ 11,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in Full HD-kwaliteit kijken (1080p)
• ¤ 15,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in Ultra HD-kwaliteit kijken (2160p)

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
http://forum.fok.nl/topic/2367513

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
pi_207826257
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik deel helemaal niks, maar blijkbaar mag ik ook niet Netflix op mijn werk kijken.
Natuurlijk wel. Van Netflix iig wel, van de baas is een ander verhaal misschien. :P
pi_207826626
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:04 schreef Donna het volgende:

[..]
Natuurlijk wel. Van Netflix iig wel, van de baas is een ander verhaal misschien. :P
Er zijn een hoop scenario's waar dit problemen gaat geven: kijken op werk tijdens een pauze of nachtdienst, kinderen die studeren/uit huis gaan, kinderen die bij twee gescheiden ouders wonen, vrachtwagenchauffeurs/piloten etc.
Be curious, not judgmental
pi_207826638
Als ik die regels zo lees kan je delen zolang de leechers minimaal eenmaal per maand op het hoofd ip adres inloggen? Dan is het prima, degene die meedelen zijn hier vaak genoeg.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:32:37 #5
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207826683
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:59 schreef Donna het volgende:

[..]
Wat ik begreep uit het artikel op RTL is het 1 apparaat want eens per maand op het thuis netwerk moet zitten.
Maar het lijkt sowieso allemaal nog niet echt in kannen en kruiken te zijn..
Elk apparaat. Anders heeft het weinig zin. Of je moet je apparaat steeds verifiëren, maar als dat apparaat nooit op het thuisnetwerk zit zullen ze dat ook wel opmerken.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:33:59 #6
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207826708
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:28 schreef Aether het volgende:

[..]
Er zijn een hoop scenario's waar dit problemen gaat geven: kijken op werk tijdens een pauze of nachtdienst, kinderen die studeren/uit huis gaan, kinderen die bij twee gescheiden ouders wonen, vrachtwagenchauffeurs/piloten etc.
Zolang het apparaat 1x per maand op het thuisnetwerk van de abonnementhouder zit is er weinig aan de hand.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_207826713
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:32 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Elk apparaat. Anders heeft het weinig zin. Of je moet je apparaat steeds verifiëren, maar als dat apparaat nooit op het thuisnetwerk zit zullen ze dat ook wel opmerken.
Zoals ik begreep moeten andere apparaten zo nu en dan verifiëren met een code die de account houder krijgt. En dan moet dat binnen een kwartier ofzo.
pi_207826722
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:28 schreef Aether het volgende:

[..]
Er zijn een hoop scenario's waar dit problemen gaat geven: kijken op werk tijdens een pauze of nachtdienst, kinderen die studeren/uit huis gaan, kinderen die bij twee gescheiden ouders wonen, vrachtwagenchauffeurs/piloten etc.
Die apparaten komen toch ook zeker eens per maand thuis?
Kinderen die uit huis gaan horen niet meer bij het huishouden. :)
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:35:32 #9
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207826723
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:34 schreef Donna het volgende:

[..]
Zoals ik begreep moeten andere apparaten zo nu en dan verifiëren met een code die de account houder krijgt. En dan moet dat binnen een kwartier ofzo.
Elk apparaat dat niet bekend is, inderdaad. Of langer dan 31 dagen niet op het thuisnetwerk is ingelogd.

https://help.netflix.com/en/node/123277/nl
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 22:37:06 #10
382129 crew  Donna
pi_207826739
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:35 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Elk apparaat dat niet bekend is, inderdaad. Of langer dan 31 dagen niet op het thuisnetwerk is ingelogd.

https://help.netflix.com/en/node/123277/nl
Dan is er toch sowieso niks aan de hand? Ik snap al die paniekerige reacties niet zo.
pi_207826747
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:28 schreef Aether het volgende:

[..]
Er zijn een hoop scenario's waar dit problemen gaat geven: kijken op werk tijdens een pauze of nachtdienst,
das geen probleem, kan je prima eens per maand even thuis op wifi zitten
quote:
kinderen die studeren/uit huis gaan
die zijn geen onderdeel van het huishouden meer, duh
quote:
, kinderen die bij twee gescheiden ouders wonen,
kunnen op beide accounts? maar eens per maand bij hoofd huishouden lijkt me niet echt een issue toch?
quote:
vrachtwagenchauffeurs/piloten etc.
we hebben het over een maand, ja dat soort beroepen zijn vaak veel weg, maar maand+ niet thuis?
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:40:02 #12
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207826774
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:37 schreef Donna het volgende:

[..]
Dan is er toch niks aan de hand? Ik snap al die paniekerige reacties niet zo.
Alleen voor apparaten die nooit op het thuisnetwerk komen, zoals de werkpc van @Isabeau en de next box van de ouders van @CherryLips uit het vorige topic. Die hebben wel een probleem.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 22:41:30 #13
382129 crew  Donna
pi_207826798
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:40 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Alleen voor apparaten die nooit op het thuisnetwerk komen, zoals de werkpc en next box uit het vorige topic. Die hebben wel een probleem.
Maar die moeten eerst een code invullen toch? En als Netflix dan opmerkt dat het ongeoorloofd gebruik is volgen er pas consequenties. Dan zie je dat toch tegen die tijd wel?

Er staat niet dat het om een werkpc gaat trouwens. :)
pi_207826807
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:37 schreef mschol het volgende:
das geen probleem, kan je prima eens per maand even thuis op wifi zitten
Genoeg die op een desktop kijken of de app op een TV gebruiken.
quote:
we hebben het over een maand, ja dat soort beroepen zijn vaak veel weg, maar maand+ niet thuis?
Dit is meer een ding in de VS waar het niet ongewoon is.
Of bijvoorbeeld militairen die 10.000 km verderop gestationeerd worden.

Maar voorlopig sowieso geen probleem hier volgens mij.
Be curious, not judgmental
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:47:04 #15
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207826861
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Maar die moeten eerst een code invullen toch? En als Netflix dan opmerkt dat het ongeoorloofd gebruik is volgen er pas consequenties. Dan zie je dat toch tegen die tijd wel?
Klopt. Je hebt niet meteen een probleem, maar de kans bestaat dat je met dat apparaat op een gegeven moment geen Netflix meer kunt kijken.
quote:
Er staat niet dat het om een werkpc gaat trouwens. :)
Nee, een apparaat dat nooit thuis komt, dus ik ging uit van een pc op het werk :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_207828738
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Class - India S01 2023 16 - Netflix Original | Drama
Drie studenten uit een arme buurt gaan naar een exclusieve middelbare eliteschool in Delhi waar duistere geheimen en geruchten uiteindelijk tot moord leiden.

Infiesto - Spanje 2023 16 1:36 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Twee rechercheurs achtervolgen hardnekkig de verantwoordelijken voor een ontvoering waarvan ze beseffen dat deze deel uitmaakt van een sinister patroon.

Stromboli - Nederland 2022 14 1:25 uur | Boek, Drama, Offbeat
Een vrouw die wordt achtervolgd door herinneringen aan haar gebroken huwelijk en een ruzie met haar dochter, neemt deel aan een strenge zelfhulpretraite.

True Spirit - Australië 2023 9 1:49 uur - Netflix Original | Boek, Familiefilm
Een vastberaden Australische tiener jaagt haar dromen na - en trotseert haar angsten als ze de jongste persoon wordt die solo rond de wereld zeilt.

Viking Wolf - Noorwegen 2022 16 1:38 uur - Netflix Original | Duister, Horror, Thriller
Nadat ze getuige is geweest van een gruwelijke moord op een feestje in haar nieuwe stad, krijgt een tiener vreemde visioenen en bizarre verlangens.
Be curious, not judgmental
  vrijdag 3 februari 2023 @ 12:48:10 #17
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_207831575


twitter


That didn't age well.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_207831888
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:04 schreef Donna het volgende:

Natuurlijk wel. Van Netflix iig wel, van de baas is een ander verhaal misschien. :P
Nee hoor, gewoon toegestaan. Ik moet vooral wakker blijven, en als tvkijken daarbij helpt is dat helemaal prima.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 13:15:33 #19
382129 crew  Donna
pi_207831900
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee hoor, gewoon toegestaan. Ik moet vooral wakker blijven, en als tvkijken daarbij helpt is dat helemaal prima.
Het was ook niet een serieuze vraag haha. :P
pi_207831919
Vannacht weer werken en ik moet iets nieuws kijken, want ik geloof dat ik alles heb afgerond *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 13:21:03 #21
382129 crew  Donna
pi_207831966
Ik vond de docu van Pamela Anderson erg interessant om te zien. O+
pi_207832304
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:21 schreef Donna het volgende:
Ik vond de docu van Pamela Anderson erg interessant om te zien. O+
Goede tip! En stond er niet ook net een docu van Sinead O'Connor op? Dan doe ik een docu-nacht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207832711
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Goede tip! En stond er niet ook net een docu van Sinead O'Connor op? Dan doe ik een docu-nacht.
Over Pamela, vorige topic vanaf #267 t/m #275

Post 275 is ook echt een aanrader. Hoe feelgood wil je het hebben.

En een andere die ik vd week heb gekeken was H is for Harry. Ontroerend, hartverwarmend en schrijnend tegelijk.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207842205
Kastanjemanden net afgebinged, wow wat een serie!

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207842776
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bullet Train - Japan/VS 2022 16 2:06 uur | Actie, Boek, Comedy, Misdaad
Vijf moordenaars stappen op een Japanse sneltrein naar Kyoto en ontdekken dat hun schijnbaar afzonderlijke missies op mysterieuze wijze met elkaar verbonden zijn.

I Know Who Killed Me - VS 2007 16 1:45 uur | Horror, Mystery, Thriller
Nadat Aubrey Fleming ontsnapt aan een seriemoordenaar, kan ze het gevoel niet van zich afschudden dat ze niet langer zichzelf is, maar haar eigen dubbelganger.
Be curious, not judgmental
pi_207842857
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:21 schreef Donna het volgende:
Ik vond de docu van Pamela Anderson erg interessant om te zien. O+
Ik ook. Wat een lief mens is het.
pi_207845545
Netflix verwijdert nieuwe regels omtrent het delen van wachtwoorden weer van website
https://www.filmvandaag.n(...)den-weer-van-website
Be curious, not judgmental
pi_207845770
Allemaal ingewikkelde regels weer, geen idee of de kinderen nu wel of niet bij opa en oma kunnen kijken.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 12:56:20 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207845818
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 12:37 schreef Aether het volgende:
Netflix verwijdert nieuwe regels omtrent het delen van wachtwoorden weer van website
https://www.filmvandaag.n(...)den-weer-van-website
Nog steeds de bekende tactiek van iets laten lekken om opinie te peilen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 februari 2023 @ 12:59:04 #30
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207845851
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 12:37 schreef Aether het volgende:
Netflix verwijdert nieuwe regels omtrent het delen van wachtwoorden weer van website
https://www.filmvandaag.n(...)den-weer-van-website
quote:
De woordvoerder vertelde echter dat niet alle regels zoals die nu gelden in de Zuid-Amerikaanse landen, zullen worden ingevoerd.
Welke regels zijn dat dan? Want de moeder en broer van mijn vriendin delen al zeker een jaar een account in Brazilië, terwijl ze een kilometer of 500 uit elkaar wonen, zonder problemen. Sterker nog, ook een vriendin die nog wel eens in Argentinië, Chili of Europa vertoeft maakt er met enige regelmaat gebruik van, ook zonder problemen. Dus dan ben ik wel nieuwsgierig hoe dat zit :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207846017
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 12:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
[..]
Welke regels zijn dat dan? Want de moeder en broer van mijn vriendin delen al zeker een jaar een account in Brazilië, terwijl ze een kilometer of 500 uit elkaar wonen, zonder problemen. Sterker nog, ook een vriendin die nog wel eens in Argentinië, Chili of Europa vertoeft maakt er met enige regelmaat gebruik van, ook zonder problemen. Dus dan ben ik wel nieuwsgierig hoe dat zit :P
https://www.macrumors.com(...)aring-latin-america/
Be curious, not judgmental
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 februari 2023 @ 13:14:20 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207846026
quote:
Ah, dus een select groepje landen, vandaar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207855186
Narvik was erg indrukwekkend.
pi_207855416
Ik vond de docu over Pamela Anderson bijna een soort feelgood documentaire. Wist niet eens dat ze kinderen had gekregen met Tommy Lee, ken alleen nog het schandaal met die sekstape. En al haar dagboeken, allemachtig, wat heeft ze braaf alles genoteerd en gefilmd. Snap ook wel waarom ze het Las Vegas gebeuren oversloeg, was voor haar overleven en zorgen dat de creditcard niet leegraakte.
pi_207858344
Wat een prachtige film is dit! Over een drugs dealende/verslaafde zoon, die voor kerst thuis komt uit de afkickkliniek.
Schitterend geacteerd.

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_207860085
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond de docu over Pamela Anderson bijna een soort feelgood documentaire. Wist niet eens dat ze kinderen had gekregen met Tommy Lee, ken alleen nog het schandaal met die sekstape. En al haar dagboeken, allemachtig, wat heeft ze braaf alles genoteerd en gefilmd. Snap ook wel waarom ze het Las Vegas gebeuren oversloeg, was voor haar overleven en zorgen dat de creditcard niet leegraakte.
Die dagboeken ja! Achter wel supermooi, maar echt alles bijgehouden.
pi_207860595
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crash Course in Romance - Zuid-Korea S01E01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een moeder met een hart van goud probeert de harde wereld van privé-onderwijs te trotseren wanneer haar dochter probeert in de klas van een beroemde wiskundeleraar te geraken.
Be curious, not judgmental
  zondag 5 februari 2023 @ 10:45:40 #38
1234 HiZ
Istanbullu
pi_207861212
Wat Netflix echt niet moet doen is mij aan het denken te zetten of ze het nog wel waard zijn. De laatste maanden (het laatste jaar?) kijk ik sowieso al vaker naar Prime en Disney. En zo moeilijk is het ook niet om Hulu weer op te starten.
pi_207865889
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 10:45 schreef HiZ het volgende:
Wat Netflix echt niet moet doen is mij aan het denken te zetten of ze het nog wel waard zijn. De laatste maanden (het laatste jaar?) kijk ik sowieso al vaker naar Prime en Disney. En zo moeilijk is het ook niet om Hulu weer op te starten.
We nemen het mee naar achteren.
Go hard or go home
pi_207874290
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207874461
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 10:45 schreef HiZ het volgende:
Wat Netflix echt niet moet doen is mij aan het denken te zetten of ze het nog wel waard zijn. De laatste maanden (het laatste jaar?) kijk ik sowieso al vaker naar Prime en Disney. En zo moeilijk is het ook niet om Hulu weer op te starten.
Waarvan akte.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_207874506
Ik deel al 6 jaar een account met mijn ex. Zodat de kinderen onafhankelijk van bij wie ze zijn hun series verder kunnen kijken. Wanneer ga ik iets merken?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_207874928
quote:
Ie-de-re aflevering weer! 😂
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 6 februari 2023 @ 11:59:48 #44
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_207876909
Gewoon 1 profiel en 1 stream tegelijk per Netflix account.
Wil je extra dan moet je betalen.
  Moderator maandag 6 februari 2023 @ 12:05:55 #45
382129 crew  Donna
pi_207877021
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 11:59 schreef KingRadler het volgende:
Gewoon 1 profiel en 1 stream tegelijk per Netflix account.
Wil je extra dan moet je betalen.
Dat is nu toch al zo. Betalen als je meer streams tegelijk wil. :P
pi_207877462
Gisteren de 1e (en wat mij betreft de enige) aflevering van Wednesday gezien.
Wat viel dat tegen zeg! Al die lyrische reacties. :{w
Nu vond ik Gomez sowieso slecht gecast, maar goed. Als de rest leuk is, maakt dat ook niet uit.

Ik ben het eens met de negatieve reviews die het vergelijken met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het laatste kwartier gemist want toen sliep ik al. Saaaai! :')
pi_207902620
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bill Russell: Legend - VS 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze biografische documentaire gaat over Bill Russell, de meest bekroonde NBA-kampioen en burgerrechtenicoon, die een grootse nalatenschap zowel op als naast het veld achterlaat.

The Exchange - Koeweit S01 2022 12 - Netflix Original | Drama
In de jaren tachtig gaan twee vrouwen op de moordende aandelenmarkt van Koeweit pionieren en ontwrichten ze de corrupte jongensclub. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.
Be curious, not judgmental
pi_207903344
Leuk die Aziatische programma’s erbij ^O^
pi_207903963
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:32 schreef vencodark het volgende:
Gisteren de 1e (en wat mij betreft de enige) aflevering van Wednesday gezien.
Wat viel dat tegen zeg! Al die lyrische reacties. :{w
Nu vond ik Gomez sowieso slecht gecast, maar goed. Als de rest leuk is, maakt dat ook niet uit.

Inderdaad, leuk, maar niet meer dan dat. Maar dit is blijkbaar de toekomst, gezien het grote succes. Er komen nog veel meer matige series die nét te kijken zijn, maar verder eigenlijk zonde van het geld zijn, zoals Kaleidoscope.
anonieme razernist
pi_207904027
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:32 schreef vencodark het volgende:
Gisteren de 1e (en wat mij betreft de enige) aflevering van Wednesday gezien.
Wat viel dat tegen zeg! Al die lyrische reacties. :{w
Nu vond ik Gomez sowieso slecht gecast, maar goed. Als de rest leuk is, maakt dat ook niet uit.

Ik ben het eens met de negatieve reviews die het vergelijken met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het laatste kwartier gemist want toen sliep ik al. Saaaai! :')
Ik vond het ook niet zo leuk, maar dacht dat dat kwam doordat ik zo'n grote fan van de films ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')