Ik ook niet zei vanmorgen al dat ze allergisch voor water isquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:20 schreef Hznootje het volgende:
Hebben jullie lindsey al wel eens onder de douche zien staan? Ik zie haar eigenlijk nooit in de badkamer..Of kijk ik o de verkeerde momenten
Ja 1x, zag vanmiddag iets langs komen of iemand haar langere haar wel eens gezien had, heb 1x bijna een cap kunnen maken, maar is idd zelden of nooit in beeld.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:20 schreef Hznootje het volgende:
Hebben jullie lindsey al wel eens onder de douche zien staan? Ik zie haar eigenlijk nooit in de badkamer..Of kijk ik o de verkeerde momenten
Ik kijk alle momenten...................🙄quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:20 schreef Hznootje het volgende:
Ja die zijn verder wel uitgepraat lijkt hetquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:22 schreef Ireth het volgende:
Cruella en Jolien weer gezellig samen roddelen...
Lesley Lindsey en Chayron voegen niets toe. Zinloos gelul in de ruimte en handig om mee te hebben als je gezamenlijk mag stemmenquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:28 schreef Ireth het volgende:
Waar ik leslee in het begin nog leuk vond gaat ze mij steeds meer tegen staan
Ik ook en nu eens via Videoland zonder reclame. Thnx voor de tips qua aan te schaffen auto en wasmiddel @rinardo en @Kodiak100quote:
Ligt her aan mij of staat 'ie er nog niet op?quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ook en nu eens via Videoland zonder reclame. Thnx voor de tips qua aan te schaffen auto en wasmiddel @:rinardo en @:Kodiak100
Ik kijk hem nu, dus hier welquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:35 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ligt her aan mij of staat 'ie er nog niet op?
Ik vind de reclame eigenlijk wel prettig, gooi dan ff geluid aan van de streams..quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ook en nu eens via Videoland zonder reclame. Thnx voor de tips qua aan te schaffen auto en wasmiddel @:rinardo en @:Kodiak100
Had Jason ook streamlocks daar?quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:44 schreef ledn81 het volgende:
Rob zou een hartverzakking krijgen als hij dit zou zien. Hij is bezig met wol en Jason zit te vreten
[ afbeelding ]
Lucky Brothersquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Little Brothers, Fake Brothers en wat voor Brothers dan ook hebben nooit SL
kan ook via videoland hequote:Op donderdag 2 februari 2023 20:54 schreef mario390 het volgende:
kann uitzi niet kijken,iptv afgelopen
gaat niet kloppen nu metquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kan ook via videoland he
https://v2.videoland.com/rtl5/live
hahahaha lol , ik weet dat ik niet op oftoppic onderwerpen mag reageren, maar dit is zo leuk. zal mn 2e waarschuwing worden vandaag boeie .quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
okequote:Op donderdag 2 februari 2023 20:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat niet kloppen nu met
brasil stream
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:44 schreef ledn81 het volgende:
Rob zou een hartverzakking krijgen als hij dit zou zien. Hij is bezig met wol en Jason zit te vreten
[ afbeelding ]
Volgende week nog een weekje pastinaak dusquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:03 schreef engine het volgende:
Chayron gaat zichzelf de pastinaak niet meer aan doen.
Heldquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:04 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst naar de uitzending...
Jason kon nominatie kwijtspelen maar heeft deze geruild voor 10 coins winnen. Dus als MA de SM heeft volbracht was Jason nog steeds genomineerd maar had ie 10 coins gekregen.
Echt een game-player dus!
Topper die jongen!quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:04 schreef Ireth het volgende:
Jason kon nominatie kwijtspelen maar heeft deze geruild voor 10 coins winnen. Dus als MA de SM heeft volbracht was Jason nog steeds genomineerd maar had ie 10 coins gekregen.
Wel lefquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:04 schreef Ireth het volgende:
Hij neemt wel een risico! Hij weet (als het goed is) niet hoe populair hij buiten isquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:04 schreef Ireth het volgende:
Ja dat doet ie idd!quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:06 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Hij neemt wel een risico! Hij weet (als het goed is) niet hoe populair hij buiten is
Ik vond dit echt geweldig, hij is door deze actie nog meer gestegen in mijn ogen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:04 schreef Ireth het volgende:
Hoop dat ie ze heeft en krijgt en morgen de koffie uit de wall haalt voordat Rob of Jacq de kans krijgtquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat doet ie idd!
Wat mij betreft de enige die het op de goede manier speelt..
spoelde even terug om op te nemen maar ze doet bij heel veel mensen briefjes onder hun kussenquote:
Uh wat ? Ik krijg een foutmeldingquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:10 schreef Benny het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga jullie verlaten. Het was gezellig!
MED / Benny verlaat na bijna 13 jaar de crew
sowiesoquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Het is ook echt een bitch he die chiara!
Hoezo? Is ze weer van mening veranderd?quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Baal echt voor Charlotte zoals ze net vertelde dat ze dus nog een week zit opgescheept met die chiara
Ze kon haar niet nomineren nuquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:22 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Hoezo? Is ze weer van mening veranderd?
Keimoe.quote:
Zitten vast geen action batterijen inquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:25 schreef Schakeltopia het volgende:
weer met die kut recorder liedje inzingen
pak dat ding nou is af man BB
Procell van Duracell die gaan extra lang meequote:Op donderdag 2 februari 2023 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zitten vast geen action batterijen in
nee is en liev meisjje maar laat zich niet van enquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Het is ook echt een bitch he die chiara!
Nou er is niks maar ook niks lief aan hoorquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is en liev meisjje maar laat zich niet van en
dome vent verneuken,werd zij boos
Janken krengquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Gaan ze serieus zo vroeg naar bed pfff.
En tv chiara houd je bek. Heerlijk jason laat der even janken haha
Ze word zeker niet gespaard, hou ervanquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara die Charlotte een clown noemt heeft de uitzending gehalamd
bedankt voor de tip!!! hij gaat verder over ali waar hij doodziek van wordt, net baby's, ali geeft gewoon niet toe!!!quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:35 schreef engine het volgende:
Hij gaat verder op stream 2 in de slaapkamer
En hij is niet eens genomineerd 🙄quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
rob komt moeilijk uit z'n woorden zo booswoest
ali zoek het uit verder
[ afbeelding ]
Dat is nu niet op de streams, dus please....quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:35 schreef mario390 het volgende:
haha liesaomi in nieuwe talk over menstrutie
pas maar op heb ook waarschuwing gehad, of top mag niet ik wenste ireth vandaag fijne werkdag kreeg waarschuwingquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:16 schreef Joyce-43 het volgende:
@:Benny was gezellig altijd hier met jou als mod, jammer dat je gaat!
Blijf je wel als member nog of ook niet meer?
de 2 spreken maar over bbquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is nu niet op de streams, dus please....
ja dat is helemaal erg.. ze weten hoe het zit en nog komen ze niet voor hem opquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:37 schreef Ireth het volgende:
Ali trekt zijn bek nu open!! En de rest staat te luistervinken! Niemand die nu Ali gelijk geeft!
WTFGVDSL![]()
![]()
fillempie loopt. heerlijke beeldenquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:35 schreef engine het volgende:
Hij gaat verder op stream 2 in de slaapkamer
Helemaal eens.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:38 schreef Lillfex het volgende:
ALI heeft gewoon gelijk Hij pikt alles van iedereen Rob moet maar eens ophouden met dat geetter
ja hij gaat er goed mee om.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:39 schreef suzi1 het volgende:
hij hield zich nog een tijdje stil, respek voor ouderen. is even oud als zn vader
Ik las het allemaal hahaquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
pas maar op heb ook waarschuwing gehad, of top mag niet ik wenste ireth vandaag fijne werkdag kreeg waarschuwing
quote:
De ME denk ikquote:
wij zijn goeie cosquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
De COS is het aardig eens bemerk ik.
team ali & jason een idee geld is er toch alquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:42 schreef Ireth het volgende:
Is er al een inzameling voor een vliegtuigje met #team-ali ?
Verplicht hequote:
Ze komen eraan en eerste filmpje staat al inquote:
Ik neem nu stream 1 op die wat achter loopt. dat was de aanleiding. topstreamsquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:47 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
val net terug even binnen, post iemand later bij de streamverslagen wat gebeurde? of hier kort?
besef he, rob moppert gewoon een beetje volgens de familie..quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:48 schreef Angel79 het volgende:
Nou nee het is nog nie opgelost.... jeetje wat praat die vent op een vervelende toon
Iets boven jou post staat een kort filmpjequote:Op donderdag 2 februari 2023 21:47 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
val net terug even binnen, post iemand later bij de streamverslagen wat gebeurde? of hier kort?
quote:
Vinden ze al normaal blijkbaarquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
besef he, rob moppert gewoon een beetje volgens de familie..![]()
![]()
![]()
Whats newquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:50 schreef Lpracing het volgende:
Ali krijgt niet eens de kans om zijn zinnen af te maken.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit gaat morgen aan tafel ook nog wel een staartje krijgen
lekker naar de camping met een blikkiequote:Op donderdag 2 februari 2023 21:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob je kan beter vertrekken, jij bent namelijk het probleem
noem je dat praten rob schreeuwt verheft zn stem en Ali krijgt geen kansquote:
Ik trek mijn woorden terugquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
noem je dat praten rob schreeuwt verheft zn stem en Ali krijgt geen kans
quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:54 schreef Angel79 het volgende:
[..]
[..]
afkickverschijnselen? mist zn blikkie
Dat is altijd de tactiek van iemand die het vooral niet over wil hebben waar je het over moet hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:53 schreef engine het volgende:
Het is nu vooral een discussie wie iets wel of niet gezegd heeftze komen geen stap verder.
mag ook lekker naar huisquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:55 schreef ledn81 het volgende:
Ik vinnut allemal prima en zeg niks
[ afbeelding ]
Dat was mies denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob gaat morgen vragen wie zijn natte handdoek inde wasmand heeft gelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |