Nou, een brief voor een meisje van 12 is ook zoiets. Maar dat hij iets wil doen vind ik super. Heb wel gezegd dat hij er wel een kaartje met tekst bij moest doen, dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:00 schreef sigme het volgende: [..] Het is beter om spullen te kopen dan om brieven te schrijven?
Sowieso lief dat hij iets wil doen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, een brief voor een meisje van 12 is ook zoiets. Maar dat hij iets wil doen vind ik super. Heb wel gezegd dat hij er wel een kaartje met tekst bij moest doen, dus dat komt wel goed.
Ook al zo mooi!quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:33 schreef minilot het volgende:
@:Sigme Ik moest er subiet ook eentje openzagen toen ik de jouwe zag
Tadaaah:
[ afbeelding ]
Uh. Ik...weet niet.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:38 schreef Tele6 het volgende:
https://www.ah.nl/mededeling
Alle Tijger Volkoren Heel en Half Ovenvers van AH t/m 2-2-2023 worden teruggeroepen ivm plasticdeeltjes.
Ik heb een brood van een paar dagen geleden liggen.
Dan kan ik dat het beste ook terugbrengen toch?
Dat bedoelen ze met tot en met, toch?
* Tele6 zich dom voelt
Afgaande van het feit dat ze met hem op date wilde, hem vandaag geholpen heeft met een tekening afmaken bij tekenen, naast hem wilde zitten in de klas en elke dag 3 uur met hem belt: jaquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:35 schreef minilot het volgende:
Awwww Valentijnsdag. Ik wil na traindate vandaag het liefste brieven, rozen én cadeautjes sturen aan mijn gaye strenge ex-trainer maar dat is na een nachtje slapen wel weer overHoop ik
#au #fijn
@:Troel Is de liefde eigenlijk wederzijds?
Dat laatste!quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Afgaande van het feit dat ze met hem op date wilde, hem vandaag geholpen heeft met een tekening afmaken bij tekenen, naast hem wilde zitten in de klas en elke dag 3 uur met hem belt: ja
Het heeft een "Verpakt op:" datum op de sticker. Niks tot en met. Hmmmmquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:40 schreef Lonaa het volgende:
Is het niet... dat er een datum op de sticker van je brood zit met een t/m datum? ipv een "tht" datum?
Ja, alles geproduceerd tot en met vandaag.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:38 schreef Tele6 het volgende:
https://www.ah.nl/mededeling
Alle Tijger Volkoren Heel en Half Ovenvers van AH t/m 2-2-2023 worden teruggeroepen ivm plasticdeeltjes.
Ik heb een brood van een paar dagen geleden liggen.
Dan kan ik dat het beste ook terugbrengen toch?
Dat bedoelen ze met tot en met, toch?
* Tele6 zich dom voelt
Nu wil ik dit.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:33 schreef minilot het volgende:
Tadaaah:
[ afbeelding ]
Ja, ik vind het ook echt heel leuk voor hem. Het is een leuk meisje (ze zijn al een keer met een groepje naar de bios geweest, dus ken haar) en hij heeft vorig jaar echt een kutjaar gehad op school, veel gepest enzo. Zo mooi dat hij nu met zoveel plezier naar school gaatquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:33 schreef minilot het volgende:
Tadaaah:
[ afbeelding ]
Ben ik mooi net voor even overgestapt op de pain Madeleine. De tijger is allemaal al opquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, alles geproduceerd tot en met vandaag.
Albert Heijn heeft besloten de AH Tijger volkoren heel en half ovenvers met verpakkingsdatum t/m 2-2-2023 per direct uit de winkels terug te halen. De AH Tijger volkoren heel en half ovenvers bevatten mogelijk stukjes kunststof.
(Ze hebben de tekst denk ik aangepast)
Pfoe, koppijndagje dus?quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:51 schreef borisz het volgende:
*gaar* wel WEEKEND
Van 10 tot 16u bijna non stop in overleg. Vreet energie ondanks dat het wel een goede dag was.
Vandaag de 'Primus' ingewijd in de details van de KPI's die ze kan gebruiken bij planningsgesprekken.Primus (inter pares) is een collega die tijdelijk wat taken op haar neemt van mijn manager samen met de eindbaas. Ze wordt niet officieel een Adje I dus ja dan blijft het bij Primus
Daarnaast ook jaarlijks overleg met de ICT-boer en nog een andere overleg.
Afijn morgen Leerdam - Gorinchem
Klinkt niet erg fijn inderdaad. Ondertussen zelf ook op zoek naar wat anders of dat niet?quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Weekend![]()
Vandaag 3!!! Pakken printpapier er door gedraaiddikke pakken papier in te klein enveloppen gedaan anders is het te duur. Nul seconden tijd gehad voor het andere werk en dan om 17 uur te horen krijgen “je weet toch dat er nog werk voor jou ligt…ja dat weet ik, maandag ook nog. Wat een organisatie
Gisteren kondige de 4e aan te vetrekken sinds ik er ben..deze was sinds 1 december in dienst. En als ik een beetje lichaamstaal kan lezen blijft een ander die vorige week is begonnen ook niet lang.
Waar kan ik die vindenquote:shallot sauce van Robin
Ik krijg steeds een beetje een knoop in mijn maag als ik jouw verhalen leesquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Weekend![]()
Vandaag 3!!! Pakken printpapier er door gedraaiddikke pakken papier in te klein enveloppen gedaan anders is het te duur. Nul seconden tijd gehad voor het andere werk en dan om 17 uur te horen krijgen “je weet toch dat er nog werk voor jou ligt…ja dat weet ik, maandag ook nog. Wat een organisatie
Gisteren kondige de 4e aan te vetrekken sinds ik er ben..deze was sinds 1 december in dienst. En als ik een beetje lichaamstaal kan lezen blijft een ander die vorige week is begonnen ook niet lang.
Einde klaagzang, nu is het weekend
Valt mee. Er was een ander overleg en dat was vele malen erger begreep ik tijdens de lunch.quote:
Welk biertje was dat?quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:19 schreef Troel het volgende:
Ow en ook leuk. Het biertje van vrijdag wat zo lekker was lag in blik in de supermarkt![]()
En nu mag ik van mijzelf niets meer kopen totdat ik wat op heb (en dat wordt lastig, want er is uitverkoop ergens)
Midgard Rises Cranberry Cassis Sour by Walhalla Brouwerij & Proeflokaal on Untappd https://untp.beer/XmDYLquote:
Brood is uitgesloten van de verplichting om een THT/TGT datum te hebben (net als groente en fruit). Je moet zelf beoordelen of je het nog kan eten. Dus ze bedoelen 'brood dat je nog wel zou eten, maar gekocht hebt voor 2 februari'.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:40 schreef Lonaa het volgende:
Is het niet... dat er een datum op de sticker van je brood zit met een t/m datum? ipv een "tht" datum?
Misschien verwaarlozen ze dat pad expres omdat ze liever niet hebben dat er mensen fietsen/wandelen. Of het kan ze niets schelen hoe het pad er uitziet. Ze zijn alleen verplicht het open te stellen ivm recht van overpad. Ze zijn vast niet verplicht tot onderhoud. En ik ga er vanuit dat ze zelf ook wel weten in wat voor belabberde staat het pad is. Ik denk dat een briefje in de brievenbus vergeefse moeite is.quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:50 schreef Blues het volgende:
Melding gedaan bij de gemeente over een prachtig stuk dorp waar ik vaak wandel of soms doorheen fiets, maar dat bospad is een verschrikking. Verschillende delen met gaten, ongelijke stukken, losliggende steentjes waarbij je als er nat blad op ligt uitglijdt. Fietsen is hel met al die gaten, als het een beetje donker is zie je ze ook niet.
Gemeente kan er niets aan doen (ah vandaaaaar dat er nooit iets gebeurd daar) want het is allemaal in particulier bezit. Iets met overpad en verschillende eigenaren.
Tja......... en ze willen me de namen en rugnummers niet geven. Mss bij de 3 megalomane huizen die langs dat pad staan maar eens briefjes in de bus doen of zou dat raar zijn.
Klinkt goed, Walhalla is sowieso een van mijn favoriete Nederlandse brouwerijenquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Midgard Rises Cranberry Cassis Sour by Walhalla Brouwerij & Proeflokaal on Untappd https://untp.beer/XmDYL
Ik heb niet echt een favoriet nog. Drink pas sinds oktober 'bier'. Weet wel dat mijn stamcafé hier in t durrup wel 'last' heeft van het feit dat ik tegenwoordig vaak naar Enschede ga naar het brouwerscafé.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt goed, Walhalla is sowieso een van mijn favoriete Nederlandse brouwerijen
Ik zou me ook achter het oor krabben. Maar ik heb hier natuurlijk ook gesolliciteerd in een jolige bui (omdat ik nog 1 sollicitatie moest doen) met de vraag hoe het zat dat ze zo vaak een vacature voor secretaresse hadden. Ik weet het nuquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Kaatje, ik hoop toch zo dat je snel iets anders vindtIets met een gezonder werkklimaat. Krabben ze zich daar ook niet achter de oren dat de doorloop zo hoog is? En steeds opnieuw mensen aan moeten nemen en in moeten werken kost toch domweg ook geld? Dan kan je toch beter inzetten om de mensen die er nu werken goed te behandelen en serieus te nemen
Hahaha arm stamcafé.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een favoriet nog. Drink pas sinds oktober 'bier'. Weet wel dat mijn stamcafé hier in t durrup wel 'last' heeft van het feit dat ik tegenwoordig vaak naar Enschede ga naar het brouwerscafé.
Ik denk dat het tijd is voor een omkering van de rollen. Het is niet zo dat jij blij & dankbaar moet zijn voor het feit dat zij zo goed zijn jou daar te laten werken. Het is andersom. En een nieuwe directeur moet dat kunnen zien, en anders is het een nieuwe slechte directeur.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou me ook achter het oor krabben. Maar ik heb hier natuurlijk ook gesolliciteerd in een jolige bui (omdat ik nog 1 sollicitatie moest doen) met de vraag hoe het zat dat ze zo vaak een vacature voor secretaresse hadden. Ik weet het nu
Het jolige is er wel vanaf intussen. ManManManquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou me ook achter het oor krabben. Maar ik heb hier natuurlijk ook gesolliciteerd in een jolige bui (omdat ik nog 1 sollicitatie moest doen) met de vraag hoe het zat dat ze zo vaak een vacature voor secretaresse hadden. Ik weet het nu
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is voor een omkering van de rollen. Het is niet zo dat jij blij & dankbaar moet zijn voor het feit dat zij zo goed zijn jou daar te laten werken. Het is andersom. En een nieuwe directeur moet dat kunnen zien, en anders is het een nieuwe slechte directeur.
Oftewel: vanaf nu werk jij daar op jouw voorwaarden, met de attitude "jullie mogen blij zijn dat ik zo goed wil zijn om hier te werken". Meer werk te doen dan jij WIL doen op een werkdag waarin je ook gewoon je normale verdiende wettelijke pauzes wil nemen? Nou, da's dus niet jouw werk.
Enveloppes te klein voor de inhoud? Kijk directeur, dat past niet. Ik moet nieuwe enveloppen om die rommel in te proppen en anders liggen die brieven hier morgen nog, ik heb genoeg ander werk te doen. Moet ik die enveloppen zelf gaan halen bij de boekhandel? Prima, lekker half uurtje wandelen in de baas z'n tijd, gaat natuurlijk van de overige werktijd die dag af.
Etc etc etc.
Verlengen ze je contract niet? Hun verlies.
Verlengen ze je contract wel? Dan kan je maar beter zorgen dat je die ommezwaai al gemaakt hebt!
Misschien vinden ze het nu al druk zat achter hun villa’s en willen ze dat verkeer niet stimuleren?quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:30 schreef Blues het volgende:
Met dat pad, dat wordt heel frequent gebruikt, het is een echte doorgang naar de hockeyvelden bijv. Er liggen denk zo'n 3-4 huizen aan, vanaf de andere kant kan je er tot aan de huizen ook met de auto op. Er is een ruiterpad, er wordt heel veel gebruikt van gemaakt. Pad is eigenlijk een weg(getje). Het begint als een bospad maar gaat over in een weggetje. Langs een vogelreservaat, echt een geliefd wandelstuk. Ook om af te snijden van onze wijk naar de sportvelden met daarachter de duinen.
Ik snap niet dat ze geen onderhoud plegen. Als je toch al zoveel geld hebt voor je megalomane huis/landgoed/5 auto's
Ik ga mss toch eens briefjes in hun brievenbussen stoppen
De Krullenlaan is het:
[ afbeelding ]
Makelaarsfilmpje van nr2. op dat pad:
https://www.google.com/se(...)ea55,vid:BvIbfiyvzNE
Begin van het pad:
https://www.google.com/ma(...)3D100!7i16384!8i8192
Van de andere kant gezien:
Nou, hier ook een behoorlijke lap grond, maar ook een huge huis met dus meer dan huge energiekostenquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:30 schreef Blues het volgende:
Nog even over dat pad, dat wordt heel frequent gebruikt, het is een echte doorgang naar de hockeyvelden bijv. Er liggen denk zo'n 3-4 huizen aan, vanaf de andere kant kan je er tot aan de huizen ook met de auto op. Er is een ruiterpad, er wordt heel veel gebruikt van gemaakt. Pad is eigenlijk een weg(getje). Het begint als een bospad maar gaat over in een weggetje. Langs een vogelreservaat, echt een geliefd wandelstuk. Ook om af te snijden van onze wijk naar de sportvelden met daarachter de duinen.
Ik snap niet dat ze geen onderhoud plegen. Als je toch al zoveel geld hebt voor je megalomane huis/landgoed/5 auto's
De Krullenlaan is het:
[ afbeelding ]
Begin van het pad:
Weet ik veel, ik woon niet in één van die huizen….quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:38 schreef Blues het volgende:
Dus ze laten het expres in slechte staat in de hoop dat er minder mensen gebruikt van maken?
Vergeefse moeite denk ik als ik zie hoeveel wandelaars met/zonder honden, fietsers (vooral jongeren die van de sportvelden komen) en paarden er altijd zijn
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik woon niet in één van die huizen….
Die van mij heeft in februari altijd maand vh gebit met dus gratis controle, en mijn jaarlijkse controle is rond half juli dus dat komt eigenlijk best goed uit ook. Geen idee of ze het vaker gratis doen, wel goed dat jouwe dat doet! Haha jammer wel dat moeder de goede gebitsgenen niet heeft doorgegeven!quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 fijn, zo’n extra controle. Mijn DA doet ze altijd gratis. Denk ik, kreeg hem vorige week ook aangeboden nadat bij kater weer eens wat rode randjes zichtbaar waren. Over een half jaartje laten zien, want wachten tot volgend jaar vond ze te lang. Ze willen het voor zijn en katten de pijn en bazen de kosten besparen![]()
Hij is al een kiesje kwijt en heeft eerder een gebitsreiniging gehad (waarbij hij voor het gemak stopte met ademhalendus toen het kiesje eruit moest vond ik het maar wát spannend maar ze hebben hem extra goed in de gaten gehouden).
Moeder (die, met haar ruim 14 jaar, recent een jaar of 8 werd geschat) heeft perfecte bijters. Had ze mooi over kunnen laten erven, maar neuhHaar zoon is meer bejaard dan zij is.
Goede kattenmamma ben je, dat je ze extra laat nakijken
Ik heb inderdaad een sorry sorry mail gestuurd en de zorg werker kaart gespeeld.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:40 schreef Blues het volgende:
[..]Briefje hebbe?
En balen van je mondhyg/tandarts morgen!
Als je het uitlegt hoef je mss niet te betalen?
Dat is heel netjesquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg reactie van de dierenarts. Ik vond het niet zoveel die 200 gram die Nika was aangekomen rekende het om, in “kilotermen” is ze in 3,5 week van 60 kg naar 65 kg gegaan. Best wel goed dus 😉
Volgens mij kwam ik daar best vaak toen ik nog in het dorp werktequote:Op donderdag 2 februari 2023 20:30 schreef Blues het volgende:
Nog even over dat pad, dat wordt heel frequent gebruikt, het is een echte doorgang naar de hockeyvelden bijv. Er liggen denk zo'n 3-4 huizen aan, vanaf de andere kant kan je er tot aan de huizen ook met de auto op. Er is een ruiterpad, er wordt heel veel gebruikt van gemaakt. Pad is eigenlijk een weg(getje). Het begint als een bospad maar gaat over in een weggetje. Langs een vogelreservaat, echt een geliefd wandelstuk. Ook om af te snijden van onze wijk naar de sportvelden met daarachter de duinen.
De Krullenlaan is het:
[ afbeelding ]
Begin van het pad:
Waar werkte je in het dorp? En wanneer?quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik daar best vaak toen ik nog in het dorp werkte
Euhmm 2017 geloof ik? Bij de makelaarquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Waar werkte je in het dorp? En wanneer?
Ohh toen was ik er al weg. Ik heb vanaf mn 5e ongeveer mn hele jeugd daar gewoondquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Euhmm 2017 geloof ik? Bij de makelaar
Daarom is t zo uitgesletenquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik daar best vaak toen ik nog in het dorp werkte
Ja, of er ligt er 1 dwars en de anderen denken 'als zij niets doen, doen wij ook niets'. Er kan van alles spelen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Blues, misschien is dat pas wel van meerdere eigenaren en komen ze samen niet uit het plan om onderhoud te plegen.
"Mijn" tandarts stuurt een week voor de afspraak een herinneringsmailtje. Wel zo prettig en nog genoeg tijd om of wat te regelen of om de afspraak te verzetten.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een sorry sorry mail gestuurd en de zorg werker kaart gespeeld.
Maar het is natuurlijk niet zo dat ik dit vandaag pas wist. Had zondag al toegezegd dat ik kon werken en scheef in mijn agenda gekeken. Dus als ze me laten betalen, het zij zo.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Blues, misschien is dat pas wel van meerdere eigenaren en komen ze samen niet uit het plan om onderhoud te plegen.
Ja zoiets kan het ook zijn idd.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, of er ligt er 1 dwars en de anderen denken 'als zij niets doen, doen wij ook niets'. Er kan van alles spelen.
Of iets van. Recreatief gebruik vinden wij best en zorgen we voor onderhoud.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
@Cat-astrophequote:Op donderdag 2 februari 2023 21:17 schreef AnneX het volgende:
Het is een onrustig dagje in huis vandaag.
Wel gelezen nu dat Myraela en Lonaa het achter de rug hebben en nu kunnen bijkomen.
Iets over een uitgesleten wandelfietspaardenpad en een sollicitaie.
En over de katten. Natuurlijk over katten.![]()
@:Cat de zorgmedewerkerskaart en onverwachts werken zou ik ook gebruiken.
Nu we het er hier over hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:18 schreef z80 het volgende:
[..]
Of iets van. Recreatief gebruik vinden wij best en zorgen we voor onderhoud.
Nu het gebuikt wordt als openbare weg willen we graag een vergoeding voor het onderhoud van de gemeente.
Waarbij de gemeente dan weer verwijst naar de verplichting tot openstellen en draagt niets bij.
Als er 1 van de eigenaren dwars ligt kunnen de andere twee hun stukje wel doen en nummer drie aan de schandpaal nagelen. Werkt vaak goed om nummer drie ook mee te laten werken.
Dat is mogelijk te zien in het kadaster?quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat weet ik…alleen die stomme streepjes onder of midden of na de t of na de a .quote:
Wat leuk ja, goeie tip!quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is mogelijk te zien in het kadaster?
Ohmanmanman…Tele als Sherlock.
En kaatje toch ook even noemen. Wat een gekke werkplek.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:05 schreef Blues het volgende:
@:vlindertje89 waar woonde je (of heb ik dat al eens gevraagd met m'n vergiethoofd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had hier wel geholpen. Het had ook geholpen als ik vandaar eerder naar de herinnerings sms had gekeken die op me wachttequote:Op donderdag 2 februari 2023 21:13 schreef z80 het volgende:
[..]
"Mijn" tandarts stuurt een week voor de afspraak een herinneringsmailtje. Wel zo prettig en nog genoeg tijd om of wat te regelen of om de afspraak te verzetten.
Die doet het wel, de ander nietquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat weet ik…alleen die stomme streepjes onder of midden of na de t of na de a .
Mijn redenatie: misschien merkt Cat het op aan het begin van de alinea? al is het incompleet. @:Cat-astrophe 💐
Ik kreeg vandaag de herinnering voor aanstaande dinsdag. Keurig op tijd dusquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat had hier wel geholpen. Het had ook geholpen als ik vandaar eerder naar de herinnerings sms had gekeken die op me wachtte
quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wonen je ouders er nog?
ruimtelijkeplannen.nl kan ook nog wel eens informatie opleverenquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat leuk ja, goeie tip!
https://kadastralekaart.c(...)00000000207/adressen
De laagste nrs liggen aan HET PAD.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:35 schreef Blues het volgende:
[..]Die moest ik even googlen, haha! Daar zat toen ik er woonde nog de ABN AmroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wonen je ouders er nog?
Daar dichtbij wel idd! Eén kruispunt verder naar rechts op de kaart gezien. Vanuit mijn kamer op zolder kon ik de lokalen van de Hartelustschool in kijken
Mn ouders zijn er inmiddels ook al een aantal jaar weg helaas. Ik ben er ook echt al lang niet geweest inmiddels.. heb er ook niks meer. Al voelt het denk ik nog steeds als thuiskomen als ik er weer ben![]()
En dat! Naast het verwaarloosde pad hadden we ook een bijzondere gemeentelijke situatie.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Nu we het er hier over hebbensnap ik meteen waarom het ook 3 of 4 enorm verschillende stukken zijn qua ondergrond/asfalt/steentjes/beton!
Dit klinkt wel heel spannend!quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dat! Naast het verwaarloosde pad hadden we ook een bijzondere gemeentelijke situatie.
We woonden in een blinde darm. Soort van schiereiland omringd door gemeente A. Naastgelegen buren en wijzelf woonden in gemeente B.
Gebied naast de naastgelegen buur is bos dus het ging echt ook om twee huizen. Overbuur en daarnaast wonende mensen woonden allemaal in A.
Naast een eigen postcode voor de twee huizen kwam er in het begin speciaal een vuilniswagen voor onze twee klikoos (5 km omrijden), hadden we een eigen lantaarnpaal, wisten nieuwe postbodes ons niet te vinden, werd sneeuw tot nét voorbij onze oprit geveegd (want wij hadden wel een in A wonende overbuurman, naaste buur had dat niet dus moest baggeren want sneeuwschuiver deed de vuilniswagentruuk niet), werd digitale tv kabel niet doorgetrokken naar onze twee huizen en nog meer van die ongein.
Dat is later allemaal geregeld zodat A het overnam en inmiddels is de blindedarm formeel ook bij gemeente A getrokken. Buh bye eigen postcodeWel de makkelijkste verhuizing ooit
![]()
En wat nog wel rest: recht voor onze oprit een scheidslijn van wegdek met kleine steentjes (gemeente B) en wegdek met grovere stenen (gemeente A).
Het was wat het wasquote:
Arnie is niet dood toch, die komt om de zoveel jaar terugquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het was wat het was![]()
Enige nadeel wat ik als kind ondervond was dus geen kabel tv en nooit kunnen meepraten over GTST. Inmiddels ben ik erachter dat ik daar weinig aan heb gemist![]()
En we hadden toch erg graag de postcodeloterij straatprijs willen winnenDelen door 2 is een stuk beter dan delen door een stuk of 20
Was Arnie dood dan? /interesse veinstquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Arnie is niet dood toch, die komt om de zoveel jaar terug
Wow wat een situatiequote:Op donderdag 2 februari 2023 21:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dat! Naast het verwaarloosde pad hadden we ook een bijzondere gemeentelijke situatie.
We woonden in een blinde darm. Soort van schiereiland omringd door gemeente A. Naastgelegen buren en wijzelf woonden in gemeente B.
Gebied naast de naastgelegen buur is bos dus het ging echt ook om twee huizen. Overbuur en daarnaast wonende mensen woonden allemaal in A.
Naast een eigen postcode voor de twee huizen kwam er in het begin speciaal een vuilniswagen voor onze twee klikoos (5 km omrijden), hadden we een eigen lantaarnpaal, wisten nieuwe postbodes ons niet te vinden, werd sneeuw tot nét voorbij onze oprit geveegd (want wij hadden wel een in A wonende overbuurman, naaste buur had dat niet dus moest baggeren want sneeuwschuiver deed de vuilniswagentruuk niet), werd digitale tv kabel niet doorgetrokken naar onze twee huizen en nog meer van die ongein.
Dat is later allemaal geregeld zodat A het overnam en inmiddels is de blindedarm formeel ook bij gemeente A getrokken. Buh bye eigen postcodeWel de makkelijkste verhuizing ooit
![]()
En wat nog wel rest: recht voor onze oprit een scheidslijn van wegdek met kleine steentjes (gemeente B) en wegdek met grovere stenen (gemeente A).
Ik vind het nog steeds bizar dat ik eerst geen GTST mocht kijken van mijn moeder, maar wel Melrose Placequote:Op donderdag 2 februari 2023 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Was Arnie dood dan? /interesse veinst
Zo zat er een bejaardenhuis op de grens van 2 gemeente. De grens liep door het gebouw, en de voordeur.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds bizar dat ik eerst geen GTST mocht kijken van mijn moeder, maar wel Melrose Place
Nietquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:53 schreef z80 het volgende:
[..]
Zo zat er een bejaardenhuis op de grens van 2 gemeente. De grens liep door het gebouw, en de voordeur.
Een gedeelte van de inwoners keren een gratis ov kaart. Die in de andere gemeente woonde niet.
Heeft toch een behoorlijke tijd en wat rechtszaken geduurd voordat het 1 gebouw met de regels van 1 gemeente werd.
Toen ik op kamers zat was ik altijd degene die door de uitzending heen domme vragen tetterde omdat ik de verhaallijn niet snapte. Waren allemaal stages, dus telkens paar maanden (als ik geen avonddienst had) dom meekijken en daarna een paar thuiswonende maanden niet.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek samen met mijn moeder GTST en later samen met mijn ganggenootjes in een studentenhuis. En dan nam elke avond iemand anders de koekjes mee voor bij de thee
Mooi en bizar ook, dat soort bureaucratiequote:Op donderdag 2 februari 2023 21:53 schreef z80 het volgende:
Zo zat er een bejaardenhuis op de grens van 2 gemeente. De grens liep door het gebouw, en de voordeur.
Een gedeelte van de inwoners keren een gratis ov kaart. Die in de andere gemeente woonde niet.
Heeft toch een behoorlijke tijd en wat rechtszaken geduurd voordat het 1 gebouw met de regels van 1 gemeente werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |