abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207822313
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:13:54 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_207822478
quote:
11s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:00 schreef sigme het volgende: [..] Het is beter om spullen te kopen dan om brieven te schrijven?
Nou, een brief voor een meisje van 12 is ook zoiets. Maar dat hij iets wil doen vind ik super. Heb wel gezegd dat hij er wel een kaartje met tekst bij moest doen, dus dat komt wel goed.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207822569
Top.

Vorig jaar (poging tot) afspraak mondhygiëniste. Eerste keer was zij ziek, tweede keer kon ik niet en moest ik afzeggen en nieuwe afspraak maken lukte online niet. En te nalatig om te bellen….

Dit jaar nieuwe poging *O* Ik kreeg net een sms dat ik… morgenvroeg een afspraak had staan. Terwijl ik deze week heb afgesproken morgen een extra dag te werken ivm ziekmeldingen. Compleet over de afspraak heen gekeken :')
Telefonisch is de toko nu niet meer bereikbaar dus maar een mailtje gestuurd. Want morgenvroeg bellen wordt hem ook niet (in de 30 minuten tussen openingstijd en afspraak). Gaat me vast geld kosten, die late afzegging. Gelukkig geen dure afspraak.

Ik wist niet dat tanden zo hard mentaal konden tegenwerken _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207822679
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:13 schreef Troel het volgende:

[..]
Nou, een brief voor een meisje van 12 is ook zoiets. Maar dat hij iets wil doen vind ik super. Heb wel gezegd dat hij er wel een kaartje met tekst bij moest doen, dus dat komt wel goed.
Sowieso lief dat hij iets wil doen.

Maar niets mis met een brief O+
Tijdens onze 2e date kreeg ik een tekening van een roos, heb ik een stuk langer bewaard dan als het een echte roos was.
pi_207822706
@sigme Ik moest er subiet ook eentje openzagen toen ik de jouwe zag O+

Tadaaah:
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:34:21 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_207822710
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:33 schreef minilot het volgende:
@:Sigme Ik moest er subiet ook eentje openzagen toen ik de jouwe zag O+

Tadaaah:
[ afbeelding ]
Ook al zo mooi!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207822715
Awwww Valentijnsdag. Ik wil na traindate vandaag het liefste brieven, rozen én cadeautjes sturen aan mijn gaye strenge ex-trainer maar dat is na een nachtje slapen wel weer over :) Hoop ik :') #au #fijn

@Troel Is de liefde eigenlijk wederzijds? O+
pi_207822718
:* voor @Lonaa en @Myraela

Afgelopen nacht gewerkt, ben zo gaar als wat blugh. Daarnaast natuurlijk ook m'n ontstoken oog (gister bij oogarts geweest en maandag weer -O-) en ben ik ook ongesteld :( en gewoon blugh ivm de clusterhoofdpijn van E. Gelukkig nu tot en met dinsdag vrij _O_

Wel ook positief nieuws, gister kwamen onze nieuwe matrassen binnen, ivm de rug van E. had hij een tempur, maar die was al heel oud en op. Online vond ik twee tempur matrassen 90x220 (want ja E. is ook nog eens 2.00 meter :')) voor - 70%, hebben enkele maanden in showroom gelegen, scheelde bijna 1300 euro PER matras :o We waren bij de lokale woonwinkel even gaan proberen en daarna online besteld bij die webwinkel. Matrassen zijn nog helemaal perfect. Erg blij mee.
pi_207822729
Wow, dat zijn me de besparingen wel MeMo! :o
pi_207822744
https://www.ah.nl/mededeling

Alle Tijger Volkoren Heel en Half Ovenvers van AH t/m 2-2-2023 worden teruggeroepen ivm plasticdeeltjes.

Ik heb een brood van een paar dagen geleden liggen.

Dan kan ik dat het beste ook terugbrengen toch?

Dat bedoelen ze met tot en met, toch?

* Tele6 zich dom voelt
pi_207822762
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:38 schreef Tele6 het volgende:

Alle Tijger Volkoren Heel en Half Ovenvers van AH t/m 2-2-2023 worden teruggeroepen ivm plasticdeeltjes.

* Tele6 zich dom voelt
Uh. Ik...weet niet.

Ik weet wel dat ik vrij veel van dit brood gegeten heb, afgelopen week. En de week ervoor. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207822771
Is het niet... dat er een datum op de sticker van je brood zit met een t/m datum? ipv een "tht" datum?
pi_207822773
toch?
* Lonaa voelt zich ook dom.
pi_207822788
Ik vind het ook knap onduidelijk. Team domvoel.
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:41:48 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_207822790
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:35 schreef minilot het volgende:
Awwww Valentijnsdag. Ik wil na traindate vandaag het liefste brieven, rozen én cadeautjes sturen aan mijn gaye strenge ex-trainer maar dat is na een nachtje slapen wel weer over :) Hoop ik :') #au #fijn

@:Troel Is de liefde eigenlijk wederzijds? O+
Afgaande van het feit dat ze met hem op date wilde, hem vandaag geholpen heeft met een tekening afmaken bij tekenen, naast hem wilde zitten in de klas en elke dag 3 uur met hem belt: ja :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207822798
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:41 schreef Troel het volgende:

[..]
Afgaande van het feit dat ze met hem op date wilde, hem vandaag geholpen heeft met een tekening afmaken bij tekenen, naast hem wilde zitten in de klas en elke dag 3 uur met hem belt: ja :D
Dat laatste! _O_ O+ Te cute!
pi_207822802
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:40 schreef Lonaa het volgende:
Is het niet... dat er een datum op de sticker van je brood zit met een t/m datum? ipv een "tht" datum?
Het heeft een "Verpakt op:" datum op de sticker. Niks tot en met. Hmmmm
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:42:39 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_207822804
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:38 schreef Tele6 het volgende:

* Tele6 zich dom voelt
Ja, alles geproduceerd tot en met vandaag.

Albert Heijn heeft besloten de AH Tijger volkoren heel en half ovenvers met verpakkingsdatum t/m 2-2-2023 per direct uit de winkels terug te halen. De AH Tijger volkoren heel en half ovenvers bevatten mogelijk stukjes kunststof.
(Ze hebben de tekst denk ik aangepast)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:43:40 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207822817
quote:

Tadaaah:
[ afbeelding ]
Nu wil ik dit. O+

Ik had net Lona prei stamp, was lekker :9
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:45:08 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_207822833
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:42 schreef minilot het volgende:

[..]
Dat laatste! _O_ O+ Te cute!
Ja, ik vind het ook echt heel leuk voor hem. Het is een leuk meisje (ze zijn al een keer met een groepje naar de bios geweest, dus ken haar) en hij heeft vorig jaar echt een kutjaar gehad op school, veel gepest enzo. Zo mooi dat hij nu met zoveel plezier naar school gaat :@
Hahah en soms ook wel jaloers dat hij de hele dag aandacht krijgt _O-
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207822868
Het is dan wel al februari maar net toch nog wat flessen alcoholvrije gin in de aanbieding besteld :9 echt lekker spul.
pi_207822870
quote:

Tadaaah:
[ afbeelding ]
:9~
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 februari 2023 @ 18:51:00 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207822904
*gaar* wel WEEKEND *O*

Van 10 tot 16u bijna non stop in overleg. Vreet energie ondanks dat het wel een goede dag was.
Vandaag de 'Primus' ingewijd in de details van de KPI's die ze kan gebruiken bij planningsgesprekken. :+ Primus (inter pares) is een collega die tijdelijk wat taken op haar neemt van mijn manager samen met de eindbaas. Ze wordt niet officieel een Adje I dus ja dan blijft het bij Primus :P

Daarnaast ook jaarlijks overleg met de ICT-boer en nog een andere overleg.

Afijn morgen Leerdam - Gorinchem :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207823006
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:42 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja, alles geproduceerd tot en met vandaag.

Albert Heijn heeft besloten de AH Tijger volkoren heel en half ovenvers met verpakkingsdatum t/m 2-2-2023 per direct uit de winkels terug te halen. De AH Tijger volkoren heel en half ovenvers bevatten mogelijk stukjes kunststof.
(Ze hebben de tekst denk ik aangepast)
Ben ik mooi net voor even overgestapt op de pain Madeleine. De tijger is allemaal al op :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:58:43 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_207823013
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:51 schreef borisz het volgende:
*gaar* wel WEEKEND *O*

Van 10 tot 16u bijna non stop in overleg. Vreet energie ondanks dat het wel een goede dag was.
Vandaag de 'Primus' ingewijd in de details van de KPI's die ze kan gebruiken bij planningsgesprekken. :+ Primus (inter pares) is een collega die tijdelijk wat taken op haar neemt van mijn manager samen met de eindbaas. Ze wordt niet officieel een Adje I dus ja dan blijft het bij Primus :P

Daarnaast ook jaarlijks overleg met de ICT-boer en nog een andere overleg.

Afijn morgen Leerdam - Gorinchem :)
Pfoe, koppijndagje dus?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207823249
Weekend *O*
Vandaag 3!!! Pakken printpapier er door gedraaid :o dikke pakken papier in te klein enveloppen gedaan anders is het te duur. Nul seconden tijd gehad voor het andere werk en dan om 17 uur te horen krijgen “je weet toch dat er nog werk voor jou ligt…ja dat weet ik, maandag ook nog. Wat een organisatie -O- Gisteren kondige de 4e aan te vetrekken sinds ik er ben..deze was sinds 1 december in dienst. En als ik een beetje lichaamstaal kan lezen blijft een ander die vorige week is begonnen ook niet lang.
Einde klaagzang, nu is het weekend
@Blues, de shallot sauce van Robin is ook heerlijk op een tosti
Fijn @Myraela dat je nu niet meer terug hoeft
Nog even voor @Lonaa :*
En verder ben ik heel veel vergeten
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:16:12 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_207823347
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Weekend *O*
Vandaag 3!!! Pakken printpapier er door gedraaid :o dikke pakken papier in te klein enveloppen gedaan anders is het te duur. Nul seconden tijd gehad voor het andere werk en dan om 17 uur te horen krijgen “je weet toch dat er nog werk voor jou ligt…ja dat weet ik, maandag ook nog. Wat een organisatie -O- Gisteren kondige de 4e aan te vetrekken sinds ik er ben..deze was sinds 1 december in dienst. En als ik een beetje lichaamstaal kan lezen blijft een ander die vorige week is begonnen ook niet lang.
Klinkt niet erg fijn inderdaad. Ondertussen zelf ook op zoek naar wat anders of dat niet?
quote:
shallot sauce van Robin
Waar kan ik die vinden O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207823369
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Weekend *O*
Einde klaagzang, nu is het weekend
Ik krijg steeds een beetje een knoop in mijn maag als ik jouw verhalen lees -O-
Let je wel op jezelf? :*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 februari 2023 @ 19:17:57 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207823393
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:58 schreef Troel het volgende:

[..]
Pfoe, koppijndagje dus?
Valt mee. Er was een ander overleg en dat was vele malen erger begreep ik tijdens de lunch. :+.
Mijn overleggen leverden nog wat op. Maar een dag constant aan moeten staan is gewoon vermoeiend dus wel gaar. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:19:15 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_207823421
Ow en ook leuk. Het biertje van vrijdag wat zo lekker was lag in blik in de supermarkt *O*
En nu mag ik van mijzelf niets meer kopen totdat ik wat op heb (en dat wordt lastig, want er is uitverkoop ergens :'( )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207823485
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:19 schreef Troel het volgende:
Ow en ook leuk. Het biertje van vrijdag wat zo lekker was lag in blik in de supermarkt *O*
En nu mag ik van mijzelf niets meer kopen totdat ik wat op heb (en dat wordt lastig, want er is uitverkoop ergens :'( )
Welk biertje was dat?
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:23:57 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_207823509
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Welk biertje was dat?
Midgard Rises Cranberry Cassis Sour by Walhalla Brouwerij & Proeflokaal on Untappd https://untp.beer/XmDYL
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207823571
Ja hoor, ik kijk (steeds intensiever) rond naar iets nieuws. Morgen een call met iemand van het uwv. En ik laat het vallen in mijn omgeving dat ik iets anders zoek.

@Troel De shallot sauce heb ik bij Amazing Oriental gekocht. Daar hadden ze ook pickled black olives, ook veel te lekker, maar die shallot sauce, ga morgen denk ik nog een potje halen.

@Sarabi ja hoor ik let op mezelf Gelukkig voel ik me echt “verbonden “ met werk/bedrijf/menden daar. Ik doe m’n werk zo goed mogelijk, maar als ze m’n contract niet verlengen zal ik er geen traan om laten.
pi_207823645
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:40 schreef Lonaa het volgende:
Brood is uitgesloten van de verplichting om een THT/TGT datum te hebben (net als groente en fruit). Je moet zelf beoordelen of je het nog kan eten. Dus ze bedoelen 'brood dat je nog wel zou eten, maar gekocht hebt voor 2 februari'. :7 (de datum op het brood is dus wanneer het is gebakken)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:50 schreef Blues het volgende:
Melding gedaan bij de gemeente over een prachtig stuk dorp waar ik vaak wandel of soms doorheen fiets, maar dat bospad is een verschrikking. Verschillende delen met gaten, ongelijke stukken, losliggende steentjes waarbij je als er nat blad op ligt uitglijdt. Fietsen is hel met al die gaten, als het een beetje donker is zie je ze ook niet.

Gemeente kan er niets aan doen (ah vandaaaaar dat er nooit iets gebeurd daar) want het is allemaal in particulier bezit. Iets met overpad en verschillende eigenaren.
Tja......... en ze willen me de namen en rugnummers niet geven. Mss bij de 3 megalomane huizen die langs dat pad staan maar eens briefjes in de bus doen of zou dat raar zijn.
Misschien verwaarlozen ze dat pad expres omdat ze liever niet hebben dat er mensen fietsen/wandelen. Of het kan ze niets schelen hoe het pad er uitziet. Ze zijn alleen verplicht het open te stellen ivm recht van overpad. Ze zijn vast niet verplicht tot onderhoud. En ik ga er vanuit dat ze zelf ook wel weten in wat voor belabberde staat het pad is. Ik denk dat een briefje in de brievenbus vergeefse moeite is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:33:42 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_207823709
@Blues hier hebben we naast ons huis ook zo'n paadje. Komt omdat het een landgoed is en het dus voor zoveel % open moet zijn. Alleen zorgen onze buren er wel voor dat het redelijk netjes blijft. Helaas wordt er ook gefietst, met paarden gelopen en weet ik veel wat nog meer waardoor het paadje veel te lijden heeft. Er is nu afgesproken dat de paardenmensen zelf de mest opruimen, dat scheelt al, maar de buren kunnen ook niet constant de gaten dichtgooien enzo, zeker niet met dit weer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207823775
Kaatje, ik hoop toch zo dat je snel iets anders vindt -O- Iets met een gezonder werkklimaat. Krabben ze zich daar ook niet achter de oren dat de doorloop zo hoog is? En steeds opnieuw mensen aan moeten nemen en in moeten werken kost toch domweg ook geld? Dan kan je toch beter inzetten om de mensen die er nu werken goed te behandelen en serieus te nemen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207823821
Fijn @Myraela dat ze meteen door konden pakken zo! Duim voor een goede/gunstige uitslag ook voor je. En dat het goed en snel heelt zodat je kunt beginnen met het andere traject!

@Lonaa :*

@Kaatje1 ik gun je iets zoveel leukers! Komen er nog leuke vacatures voorbij?

Ik had PT vanochtend en was weer erg fijn. Eindelijk ook weer een keer dat het gewoon lekker ging. Ik had genoeg energie, er hoefden geen oefeningen aangepast te worden, bij sommige oefeningen konden de gewichten wat omhoog, gewoon lekker getraind! Daarna genoten van de Lidl vanille protein drink :+ Uiteraard toch nu al spierpijn.

Daarna nog met katjes naar dierenarts voor gratis gebitscontrole (hebben ze altijd in feb). Bij de jaarlijkse apk vorige zomer had Brammie al tandsteen en verkleuring maar hoefde er niks mee. Ik vermoedde dat dat nu anders zou zijn en daar had ik gelijk in, rode tandvleesrandjes. Dus die is nu ingepland voor een gebitsreiniging, foto's van onderkaakje om te checken op tansresorptie bij de twee hoektandjes/kiesjes onder en als ja dan die eruit laten halen. Wordt vast weer een rib uit mn lijf, maargoed. De ander zag er keurig uit, maar die was van de zomer ook al geweest omdat die bij de hoektandjes/kiesjes onder dus tansresorptie had dus die waren getrokken en rest meteen even schoongemaakt. Over twee weekjes is het zo ver.

Ze waren ook allebei wat aangekomen en dat konden ze ook wel hebben dus daar was de dierenarts tevreden over. Ook hartjes even geluisterd en dat klonk prima. Ze noemde me een goede kattenmama O+
pi_207823844
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:23 schreef Troel het volgende:

[..]
Midgard Rises Cranberry Cassis Sour by Walhalla Brouwerij & Proeflokaal on Untappd https://untp.beer/XmDYL
Klinkt goed, Walhalla is sowieso een van mijn favoriete Nederlandse brouwerijen
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:44:58 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_207823952
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Klinkt goed, Walhalla is sowieso een van mijn favoriete Nederlandse brouwerijen
Ik heb niet echt een favoriet nog. Drink pas sinds oktober 'bier'. Weet wel dat mijn stamcafé hier in t durrup wel 'last' heeft van het feit dat ik tegenwoordig vaak naar Enschede ga naar het brouwerscafé.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207823984
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Kaatje, ik hoop toch zo dat je snel iets anders vindt -O- Iets met een gezonder werkklimaat. Krabben ze zich daar ook niet achter de oren dat de doorloop zo hoog is? En steeds opnieuw mensen aan moeten nemen en in moeten werken kost toch domweg ook geld? Dan kan je toch beter inzetten om de mensen die er nu werken goed te behandelen en serieus te nemen :')
Ik zou me ook achter het oor krabben. Maar ik heb hier natuurlijk ook gesolliciteerd in een jolige bui (omdat ik nog 1 sollicitatie moest doen) met de vraag hoe het zat dat ze zo vaak een vacature voor secretaresse hadden. Ik weet het nu :D
pi_207824272
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:44 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik heb niet echt een favoriet nog. Drink pas sinds oktober 'bier'. Weet wel dat mijn stamcafé hier in t durrup wel 'last' heeft van het feit dat ik tegenwoordig vaak naar Enschede ga naar het brouwerscafé.
Hahaha arm stamcafé.

Door Walhalla hebben wij de stap genomen om ook bier te gaan verkopen dus die zullen altijd een speciaal plekje blijven houden.

Morgen trouwens voor het eerst in het nieuwe café van VandeStreek gaan eten en drinken :9
pi_207824464
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik zou me ook achter het oor krabben. Maar ik heb hier natuurlijk ook gesolliciteerd in een jolige bui (omdat ik nog 1 sollicitatie moest doen) met de vraag hoe het zat dat ze zo vaak een vacature voor secretaresse hadden. Ik weet het nu :D
Ik denk dat het tijd is voor een omkering van de rollen. Het is niet zo dat jij blij & dankbaar moet zijn voor het feit dat zij zo goed zijn jou daar te laten werken. Het is andersom. En een nieuwe directeur moet dat kunnen zien, en anders is het een nieuwe slechte directeur.

Oftewel: vanaf nu werk jij daar op jouw voorwaarden, met de attitude "jullie mogen blij zijn dat ik zo goed wil zijn om hier te werken". Meer werk te doen dan jij WIL doen op een werkdag waarin je ook gewoon je normale verdiende wettelijke pauzes wil nemen? Nou, da's dus niet jouw werk.

Enveloppes te klein voor de inhoud? Kijk directeur, dat past niet. Ik moet nieuwe enveloppen om die rommel in te proppen en anders liggen die brieven hier morgen nog, ik heb genoeg ander werk te doen. Moet ik die enveloppen zelf gaan halen bij de boekhandel? Prima, lekker half uurtje wandelen in de baas z'n tijd, gaat natuurlijk van de overige werktijd die dag af.
Etc etc etc.

Verlengen ze je contract niet? Hun verlies.
Verlengen ze je contract wel? Dan kan je maar beter zorgen dat je die ommezwaai al gemaakt hebt!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207824534
sigme O+
pi_207824655
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207824707
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het jolige is er wel vanaf intussen. ManManMan -O-
  donderdag 2 februari 2023 @ 20:26:02 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_207824717
Yes
The End Times are wild
pi_207824753
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:26 schreef LXIV het volgende:
Yes
pi_207824765
Nog even over dat pad, dat wordt heel frequent gebruikt, het is een echte doorgang naar de hockeyvelden bijv. Er liggen denk zo'n 3-4 huizen aan, vanaf de andere kant kan je er tot aan de huizen ook met de auto op. Er is een ruiterpad, er wordt heel veel gebruikt van gemaakt. Pad is eigenlijk een weg(getje). Het begint als een bospad maar gaat over in een weggetje. Langs een vogelreservaat, echt een geliefd wandelstuk. Ook om af te snijden van onze wijk naar de sportvelden met daarachter de duinen.
Ik snap niet dat ze geen onderhoud plegen. Als je toch al zoveel geld hebt voor je megalomane huis/landgoed/5 auto's _O-
Ik ga mss toch eens briefjes in hun brievenbussen stoppen >:)

De Krullenlaan is het:

Makelaarsfilmpje van nr2. op dat pad:
https://www.google.com/se(...)ea55,vid:BvIbfiyvzNE

Begin van het pad:
https://www.google.com/ma(...)3D100!7i16384!8i8192

Van de andere kant gezien:

[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 02-02-2023 20:35:46 ]
pi_207824815
@Kaatje1 je klinkt er nuchter onder, hopelijk laat je je niet gek maken door ze :X En vind je snel wat anders.

@vlindertje89 fijn, zo’n extra controle. Mijn DA doet ze altijd gratis. Denk ik, kreeg hem vorige week ook aangeboden nadat bij kater weer eens wat rode randjes zichtbaar waren. Over een half jaartje laten zien, want wachten tot volgend jaar vond ze te lang. Ze willen het voor zijn en katten de pijn en bazen de kosten besparen ^O^
Hij is al een kiesje kwijt en heeft eerder een gebitsreiniging gehad (waarbij hij voor het gemak stopte met ademhalen :X dus toen het kiesje eruit moest vond ik het maar wát spannend maar ze hebben hem extra goed in de gaten gehouden).
Moeder (die, met haar ruim 14 jaar, recent een jaar of 8 werd geschat) heeft perfecte bijters. Had ze mooi over kunnen laten erven, maar neuh :{w Haar zoon is meer bejaard dan zij is.

Goede kattenmamma ben je, dat je ze extra laat nakijken :Y
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207824826
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik denk dat het tijd is voor een omkering van de rollen. Het is niet zo dat jij blij & dankbaar moet zijn voor het feit dat zij zo goed zijn jou daar te laten werken. Het is andersom. En een nieuwe directeur moet dat kunnen zien, en anders is het een nieuwe slechte directeur.

Oftewel: vanaf nu werk jij daar op jouw voorwaarden, met de attitude "jullie mogen blij zijn dat ik zo goed wil zijn om hier te werken". Meer werk te doen dan jij WIL doen op een werkdag waarin je ook gewoon je normale verdiende wettelijke pauzes wil nemen? Nou, da's dus niet jouw werk.

Enveloppes te klein voor de inhoud? Kijk directeur, dat past niet. Ik moet nieuwe enveloppen om die rommel in te proppen en anders liggen die brieven hier morgen nog, ik heb genoeg ander werk te doen. Moet ik die enveloppen zelf gaan halen bij de boekhandel? Prima, lekker half uurtje wandelen in de baas z'n tijd, gaat natuurlijk van de overige werktijd die dag af.
Etc etc etc.

Verlengen ze je contract niet? Hun verlies.
Verlengen ze je contract wel? Dan kan je maar beter zorgen dat je die ommezwaai al gemaakt hebt!
O+ _O_
pi_207824848
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:30 schreef Blues het volgende:
Met dat pad, dat wordt heel frequent gebruikt, het is een echte doorgang naar de hockeyvelden bijv. Er liggen denk zo'n 3-4 huizen aan, vanaf de andere kant kan je er tot aan de huizen ook met de auto op. Er is een ruiterpad, er wordt heel veel gebruikt van gemaakt. Pad is eigenlijk een weg(getje). Het begint als een bospad maar gaat over in een weggetje. Langs een vogelreservaat, echt een geliefd wandelstuk. Ook om af te snijden van onze wijk naar de sportvelden met daarachter de duinen.
Ik snap niet dat ze geen onderhoud plegen. Als je toch al zoveel geld hebt voor je megalomane huis/landgoed/5 auto's _O-

De Krullenlaan is het:

[ afbeelding ]

Begin van het pad:

Misschien vinden ze het nu al druk zat achter hun villa’s en willen ze dat verkeer niet stimuleren?
Als zij moeten onderhouden is het in ieder geval geen doorgaande weg.

Bij mijn ouderlijk huis zat ook zo’n ding. Hebben we bewust verwaarloosd want anders liep en reed iedereen vlak achter ons huis langs, terwijl er ook een andere, openbare, toegangsweg was.
  donderdag 2 februari 2023 @ 20:36:50 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_207824850
quote:
Nog even over dat pad, dat wordt heel frequent gebruikt, het is een echte doorgang naar de hockeyvelden bijv. Er liggen denk zo'n 3-4 huizen aan, vanaf de andere kant kan je er tot aan de huizen ook met de auto op. Er is een ruiterpad, er wordt heel veel gebruikt van gemaakt. Pad is eigenlijk een weg(getje). Het begint als een bospad maar gaat over in een weggetje. Langs een vogelreservaat, echt een geliefd wandelstuk. Ook om af te snijden van onze wijk naar de sportvelden met daarachter de duinen.

De Krullenlaan is het:

[ afbeelding ]

Begin van het pad:

Nou, hier ook een behoorlijke lap grond, maar ook een huge huis met dus meer dan huge energiekosten ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207824873
Dus ze laten het expres in slechte staat in de hoop dat er minder mensen gebruikt van maken?
Vergeefse moeite denk ik als ik zie hoeveel wandelaars met/zonder honden, fietsers (vooral jongeren die van de sportvelden komen) en paarden er altijd zijn _O-

Je kunt er niet helemaal van begin tot eind met de auto door.. dat is alleen voor bestemmingsverkeer vanaf de Brederodelaan. Er rijden bijna nooit auto's, alleen van de bewoners.
Er is ook een 'vertelschuurtje' waar in het weekend best veel ouders/kinderen op af komen, dan is het echt wel druk ook..
Een vreemd, maar mooi pad.
Met rottige ondergrond o|O
pi_207824904
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:38 schreef Blues het volgende:
Dus ze laten het expres in slechte staat in de hoop dat er minder mensen gebruikt van maken?
Vergeefse moeite denk ik als ik zie hoeveel wandelaars met/zonder honden, fietsers (vooral jongeren die van de sportvelden komen) en paarden er altijd zijn _O-
Weet ik veel, ik woon niet in één van die huizen….
pi_207824912
@sigme de oude Kaat zou waarschijnlijk nu nog aan het werk zijn om het af te krijgen voordat het weekend begint, nu niet meer, ik werk tot 17 uur en dat is het.
Directeur heeft ook nog een bedrijf in het westen. Afgelopen tijd is hij 6 dagen bij ons geweest en heeft al flink wat zaken gesignaleerd en er iets aan gedaan. En dat ritme 5 dagen daar 6 dagen hier wil hij voorlopig vasthouden. Je zit hier alleen met een groep van ca 8 die er al vanaf het begin (of al heel lang) zitten en hetzelfde aantal vrij kort (1,5 jaar of korter). We zitten opgezadeld met de expansiedrift van de vorige eigenaar, de huidige heeft gewoon potentiële klanten afgebeld “we kijken over een half jaar wel of we u dan bellen”
pi_207824917
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Weet ik veel, ik woon niet in één van die huizen….
:D Briefje hebbe?

En balen van je mondhyg/tandarts morgen!
Als je het uitlegt hoef je mss niet te betalen?
pi_207824924
Oh ja @Blues, ik wilde nog reageren op je migraine verhaal. Klinkt heftig zeg! Gelukkig dat het bij jou ook minder erg is iig dan eerder! En dat de medicijnen meestal helpen.

@sigme mooie post O+

quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 fijn, zo’n extra controle. Mijn DA doet ze altijd gratis. Denk ik, kreeg hem vorige week ook aangeboden nadat bij kater weer eens wat rode randjes zichtbaar waren. Over een half jaartje laten zien, want wachten tot volgend jaar vond ze te lang. Ze willen het voor zijn en katten de pijn en bazen de kosten besparen ^O^
Hij is al een kiesje kwijt en heeft eerder een gebitsreiniging gehad (waarbij hij voor het gemak stopte met ademhalen :X dus toen het kiesje eruit moest vond ik het maar wát spannend maar ze hebben hem extra goed in de gaten gehouden).
Moeder (die, met haar ruim 14 jaar, recent een jaar of 8 werd geschat) heeft perfecte bijters. Had ze mooi over kunnen laten erven, maar neuh :{w Haar zoon is meer bejaard dan zij is.

Goede kattenmamma ben je, dat je ze extra laat nakijken :Y
Die van mij heeft in februari altijd maand vh gebit met dus gratis controle, en mijn jaarlijkse controle is rond half juli dus dat komt eigenlijk best goed uit ook. Geen idee of ze het vaker gratis doen, wel goed dat jouwe dat doet! Haha jammer wel dat moeder de goede gebitsgenen niet heeft doorgegeven!

Ze waren dit keer heel rustig ook gelukkig, ook met in de mandjes gaan _O_ de ene staat normaal niet in de kamer, de ander boven in de kattenkamer. Ik had ze nu een halfuurtje voor de afspraak allebei naar beneden genomen, dus 'nieuw', dus interessant. Ene zat binnen vijf min in ene mand, daar snel bovenkant op geritst. En ander zat toen zo in de ander, die ook snel dichtgeritst. Zoveel fijner zo zonder stress! Voor hen én voor mij.
pi_207824937
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:40 schreef Blues het volgende:

[..]
:D Briefje hebbe?

En balen van je mondhyg/tandarts morgen!
Als je het uitlegt hoef je mss niet te betalen?
Ik heb inderdaad een sorry sorry mail gestuurd en de zorg werker kaart gespeeld.
Maar het is natuurlijk niet zo dat ik dit vandaag pas wist. Had zondag al toegezegd dat ik kon werken en scheef in mijn agenda gekeken. Dus als ze me laten betalen, het zij zo.
pi_207824987
Ik kreeg reactie van de dierenarts. Ik vond het niet zoveel die 200 gram die Nika was aangekomen rekende het om, in “kilotermen” is ze in 3,5 week van 60 kg naar 65 kg gegaan. Best wel goed dus 😉
pi_207825043
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg reactie van de dierenarts. Ik vond het niet zoveel die 200 gram die Nika was aangekomen rekende het om, in “kilotermen” is ze in 3,5 week van 60 kg naar 65 kg gegaan. Best wel goed dus 😉
Dat is heel netjes :D

Doet me wel denken aan onze kat, ik ben bang dat die nu weer hard naar overgewicht gaat :') Maar in ieder geval beter dan niet eten.
  donderdag 2 februari 2023 @ 20:52:46 #61
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207825074
quote:

De Krullenlaan is het:

[ afbeelding ]

Begin van het pad:

Volgens mij kwam ik daar best vaak toen ik nog in het dorp werkte :D
pi_207825156
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Waar werkte je in het dorp? En wanneer? :D
  donderdag 2 februari 2023 @ 20:59:13 #63
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207825180
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:57 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Waar werkte je in het dorp? En wanneer? :D
Euhmm 2017 geloof ik? Bij de makelaar
pi_207825231
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Euhmm 2017 geloof ik? Bij de makelaar
Ohh toen was ik er al weg. Ik heb vanaf mn 5e ongeveer mn hele jeugd daar gewoond :) maar in 2009 op kamers gegaan en mn ouders waren er in 2017 ook al weg. Grappig wel! :D
pi_207825260
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Daarom is t zo uitgesleten :o
;)
pi_207825283
@vlindertje89 waar woonde je (of heb ik dat al eens gevraagd met m'n vergiethoofd)

[ Bericht 41% gewijzigd door Blues op 02-02-2023 21:15:09 ]
pi_207825305
Blues, misschien is dat pas wel van meerdere eigenaren en komen ze samen niet uit het plan om onderhoud te plegen.
Spoilers!
pi_207825319
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Blues, misschien is dat pas wel van meerdere eigenaren en komen ze samen niet uit het plan om onderhoud te plegen.
Ja, of er ligt er 1 dwars en de anderen denken 'als zij niets doen, doen wij ook niets'. Er kan van alles spelen.
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:13:33 #69
63722 z80
I fink you freaky
pi_207825406
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik heb inderdaad een sorry sorry mail gestuurd en de zorg werker kaart gespeeld.
Maar het is natuurlijk niet zo dat ik dit vandaag pas wist. Had zondag al toegezegd dat ik kon werken en scheef in mijn agenda gekeken. Dus als ze me laten betalen, het zij zo.
"Mijn" tandarts stuurt een week voor de afspraak een herinneringsmailtje. Wel zo prettig en nog genoeg tijd om of wat te regelen of om de afspraak te verzetten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_207825432
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, of er ligt er 1 dwars en de anderen denken 'als zij niets doen, doen wij ook niets'. Er kan van alles spelen.
Ja zoiets kan het ook zijn idd.
pi_207825461
Het is een onrustig dagje in huis vandaag.

Wel gelezen nu dat Myraela en Lonaa het achter de rug hebben en nu kunnen bijkomen.
Iets over een uitgesleten wandelfietspaardenpad en een sollicitaie.
En over de katten. Natuurlijk over katten. :D

@CAT de zorgmedewerkerskaart en onverwachts werken zou ik ook gebruiken.
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:18:13 #72
63722 z80
I fink you freaky
pi_207825468
quote:
Of iets van. Recreatief gebruik vinden wij best en zorgen we voor onderhoud.
Nu het gebuikt wordt als openbare weg willen we graag een vergoeding voor het onderhoud van de gemeente.
Waarbij de gemeente dan weer verwijst naar de verplichting tot openstellen en draagt niets bij.

Als er 1 van de eigenaren dwars ligt kunnen de andere twee hun stukje wel doen en nummer drie aan de schandpaal nagelen. Werkt vaak goed om nummer drie ook mee te laten werken.
pi_207825474
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:17 schreef AnneX het volgende:
Het is een onrustig dagje in huis vandaag.

Wel gelezen nu dat Myraela en Lonaa het achter de rug hebben en nu kunnen bijkomen.
Iets over een uitgesleten wandelfietspaardenpad en een sollicitaie.
En over de katten. Natuurlijk over katten. :D

@:Cat de zorgmedewerkerskaart en onverwachts werken zou ik ook gebruiken.
@Cat-astrophe :+
pi_207825490
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:18 schreef z80 het volgende:

[..]
Of iets van. Recreatief gebruik vinden wij best en zorgen we voor onderhoud.
Nu het gebuikt wordt als openbare weg willen we graag een vergoeding voor het onderhoud van de gemeente.
Waarbij de gemeente dan weer verwijst naar de verplichting tot openstellen en draagt niets bij.

Als er 1 van de eigenaren dwars ligt kunnen de andere twee hun stukje wel doen en nummer drie aan de schandpaal nagelen. Werkt vaak goed om nummer drie ook mee te laten werken.
Nu we het er hier over hebben _O_ snap ik meteen waarom het ook 3 of 4 enorm verschillende stukken zijn qua ondergrond/asfalt/steentjes/beton!
pi_207825491
quote:
Dat is mogelijk te zien in het kadaster?

Ohmanmanman…Tele als Sherlock.
En kaatje toch ook even noemen. Wat een gekke werkplek. B-)
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:21:01 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_207825504
Als je gewoon overal een briefje doet, kom je er misschien wel achter ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207825514
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:18 schreef Blues het volgende:

[..]
@:Cat-astrophe :+
Dat weet ik…alleen die stomme streepjes onder of midden of na de t of na de a .
Mijn redenatie: misschien merkt Cat het op aan het begin van de alinea? al is het incompleet. @Cat-astrophe 💐
pi_207825567
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat is mogelijk te zien in het kadaster?

Ohmanmanman…Tele als Sherlock.
En kaatje toch ook even noemen. Wat een gekke werkplek. B-)
Wat leuk ja, goeie tip!
https://kadastralekaart.c(...)00000000207/adressen

De laagste nrs liggen aan HET PAD.
pi_207825578
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:05 schreef Blues het volgende:
@:vlindertje89 waar woonde je (of heb ik dat al eens gevraagd met m'n vergiethoofd)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207825613
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:13 schreef z80 het volgende:

[..]
"Mijn" tandarts stuurt een week voor de afspraak een herinneringsmailtje. Wel zo prettig en nog genoeg tijd om of wat te regelen of om de afspraak te verzetten.
Dat had hier wel geholpen. Het had ook geholpen als ik vandaar eerder naar de herinnerings sms had gekeken die op me wachtte :@
pi_207825637
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:22 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat weet ik…alleen die stomme streepjes onder of midden of na de t of na de a .
Mijn redenatie: misschien merkt Cat het op aan het begin van de alinea? al is het incompleet. @:Cat-astrophe 💐
Die doet het wel, de ander niet :P

Naam is best logisch toch? Je stopt bij je mentions van nature al vóór het streepje. Dus gewoon een streep typen en dan astrophe en je bent er *O*
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:32:30 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_207825654
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat had hier wel geholpen. Het had ook geholpen als ik vandaar eerder naar de herinnerings sms had gekeken die op me wachtte :@
Ik kreeg vandaag de herinnering voor aanstaande dinsdag. Keurig op tijd dus :Y
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207825725
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Wonen je ouders er nog?
pi_207825771
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat leuk ja, goeie tip!
https://kadastralekaart.c(...)00000000207/adressen

De laagste nrs liggen aan HET PAD.
ruimtelijkeplannen.nl kan ook nog wel eens informatie opleveren
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207825860
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:35 schreef Blues het volgende:

[..]
SPOILER
Wonen je ouders er nog?
Die moest ik even googlen, haha! Daar zat toen ik er woonde nog de ABN Amro :)
Daar dichtbij wel idd! Eén kruispunt verder naar rechts op de kaart gezien. Vanuit mijn kamer op zolder kon ik de lokalen van de Hartelustschool in kijken :)
Mn ouders zijn er inmiddels ook al een aantal jaar weg helaas. Ik ben er ook echt al lang niet geweest inmiddels.. heb er ook niks meer. Al voelt het denk ik nog steeds als thuiskomen als ik er weer ben :)
pi_207825873
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Nu we het er hier over hebben _O_ snap ik meteen waarom het ook 3 of 4 enorm verschillende stukken zijn qua ondergrond/asfalt/steentjes/beton!
En dat! Naast het verwaarloosde pad hadden we ook een bijzondere gemeentelijke situatie.

We woonden in een blinde darm. Soort van schiereiland omringd door gemeente A. Naastgelegen buren en wijzelf woonden in gemeente B.
Gebied naast de naastgelegen buur is bos dus het ging echt ook om twee huizen. Overbuur en daarnaast wonende mensen woonden allemaal in A.

Naast een eigen postcode voor de twee huizen kwam er in het begin speciaal een vuilniswagen voor onze twee klikoos (5 km omrijden 8)7 ), hadden we een eigen lantaarnpaal, wisten nieuwe postbodes ons niet te vinden, werd sneeuw tot nét voorbij onze oprit geveegd (want wij hadden wel een in A wonende overbuurman, naaste buur had dat niet dus moest baggeren want sneeuwschuiver deed de vuilniswagentruuk niet), werd digitale tv kabel niet doorgetrokken naar onze twee huizen en nog meer van die ongein.
Dat is later allemaal geregeld zodat A het overnam en inmiddels is de blindedarm formeel ook bij gemeente A getrokken. Buh bye eigen postcode ;( Wel de makkelijkste verhuizing ooit :+

En wat nog wel rest: recht voor onze oprit een scheidslijn van wegdek met kleine steentjes (gemeente B) en wegdek met grovere stenen (gemeente A).
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:43:48 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_207825888
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En dat! Naast het verwaarloosde pad hadden we ook een bijzondere gemeentelijke situatie.

We woonden in een blinde darm. Soort van schiereiland omringd door gemeente A. Naastgelegen buren en wijzelf woonden in gemeente B.
Gebied naast de naastgelegen buur is bos dus het ging echt ook om twee huizen. Overbuur en daarnaast wonende mensen woonden allemaal in A.

Naast een eigen postcode voor de twee huizen kwam er in het begin speciaal een vuilniswagen voor onze twee klikoos (5 km omrijden 8)7 ), hadden we een eigen lantaarnpaal, wisten nieuwe postbodes ons niet te vinden, werd sneeuw tot nét voorbij onze oprit geveegd (want wij hadden wel een in A wonende overbuurman, naaste buur had dat niet dus moest baggeren want sneeuwschuiver deed de vuilniswagentruuk niet), werd digitale tv kabel niet doorgetrokken naar onze twee huizen en nog meer van die ongein.
Dat is later allemaal geregeld zodat A het overnam en inmiddels is de blindedarm formeel ook bij gemeente A getrokken. Buh bye eigen postcode ;( Wel de makkelijkste verhuizing ooit :+

En wat nog wel rest: recht voor onze oprit een scheidslijn van wegdek met kleine steentjes (gemeente B) en wegdek met grovere stenen (gemeente A).
Dit klinkt wel heel spannend!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207825946
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:43 schreef Troel het volgende:

[..]
Dit klinkt wel heel spannend!
Het was wat het was :)

Enige nadeel wat ik als kind ondervond was dus geen kabel tv en nooit kunnen meepraten over GTST. Inmiddels ben ik erachter dat ik daar weinig aan heb gemist :+

En we hadden toch erg graag de postcodeloterij straatprijs willen winnen :9 Delen door 2 is een stuk beter dan delen door een stuk of 20 _O-
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:47:31 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_207825966
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het was wat het was :)

Enige nadeel wat ik als kind ondervond was dus geen kabel tv en nooit kunnen meepraten over GTST. Inmiddels ben ik erachter dat ik daar weinig aan heb gemist :+

En we hadden toch erg graag de postcodeloterij straatprijs willen winnen :9 Delen door 2 is een stuk beter dan delen door een stuk of 20 _O-
Arnie is niet dood toch, die komt om de zoveel jaar terug :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207825979
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:47 schreef Troel het volgende:

[..]
Arnie is niet dood toch, die komt om de zoveel jaar terug :P
Was Arnie dood dan? /interesse veinst
pi_207825995
quote:

[..]

Wow wat een situatie :D
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:53:09 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_207826067
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Was Arnie dood dan? /interesse veinst
Ik vind het nog steeds bizar dat ik eerst geen GTST mocht kijken van mijn moeder, maar wel Melrose Place :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:53:41 #93
63722 z80
I fink you freaky
pi_207826080
quote:

[..]

Zo zat er een bejaardenhuis op de grens van 2 gemeente. De grens liep door het gebouw, en de voordeur.
Een gedeelte van de inwoners keren een gratis ov kaart. Die in de andere gemeente woonde niet.
Heeft toch een behoorlijke tijd en wat rechtszaken geduurd voordat het 1 gebouw met de regels van 1 gemeente werd.
pi_207826088
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:53 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik vind het nog steeds bizar dat ik eerst geen GTST mocht kijken van mijn moeder, maar wel Melrose Place :D
:D _O-
pi_207826090
Ik keek samen met mijn moeder GTST en later samen met mijn ganggenootjes in een studentenhuis. En dan nam elke avond iemand anders de koekjes mee voor bij de thee :7
pi_207826102
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:53 schreef z80 het volgende:

[..]
Zo zat er een bejaardenhuis op de grens van 2 gemeente. De grens liep door het gebouw, en de voordeur.
Een gedeelte van de inwoners keren een gratis ov kaart. Die in de andere gemeente woonde niet.
Heeft toch een behoorlijke tijd en wat rechtszaken geduurd voordat het 1 gebouw met de regels van 1 gemeente werd.
Niet :o
pi_207826119
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek samen met mijn moeder GTST en later samen met mijn ganggenootjes in een studentenhuis. En dan nam elke avond iemand anders de koekjes mee voor bij de thee :7
Toen ik op kamers zat was ik altijd degene die door de uitzending heen domme vragen tetterde omdat ik de verhaallijn niet snapte. Waren allemaal stages, dus telkens paar maanden (als ik geen avonddienst had) dom meekijken en daarna een paar thuiswonende maanden niet.

Ik was erg irritant. Vond men. O+
pi_207826120
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:53 schreef z80 het volgende:

Mooi en bizar ook, dat soort bureaucratie :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')