abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207804807
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207804838
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:16 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dan moet er toch meer alcohol in dat bier ?
:D

Ik kan ook eens de sterke drank van zolder halen.
pi_207804860
@minilot een dag. En de ochtend. Niet direct uit trainen langs die Lidl maar naar die hier om de hoek. Die dicht bleek te zitten vandaag wegens verbouwing. Top
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207804888
Ik wil echt niet mijn lijf van vijfentwintig jaar geleden terug! :D Maar aan de andere kant hield ik toen ik zestien was absoluut niet van zichtbare spieren, dus andersom geldt het ook :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_207804891
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:25 schreef Lonaa het volgende:
@:minilot een dag. En de ochtend. Niet direct uit trainen langs die Lidl maar naar die hier om de hoek. Die dicht bleek te zitten vandaag wegens verbouwing. Top
Dat is wel uitstellen voor gevorderden! O+
  woensdag 1 februari 2023 @ 13:28:35 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_207804893
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:25 schreef Lonaa het volgende:
@:minilot een dag. En de ochtend. Niet direct uit trainen langs die Lidl maar naar die hier om de hoek. Die dicht bleek te zitten vandaag wegens verbouwing. Top
Dat had ik je kunnen vertellen als ik had geweten dat je daar naar toe zou gaan :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207804904
Mijn echtgenoot bestelde deze week een slijpsteen op de Lidl-webshop dus nu verwart het bovenstaande bericht me danig :')
pi_207804915
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:28 schreef Troel het volgende:

[..]
Dat had ik je kunnen vertellen als ik had geweten dat je daar naar toe zou gaan :@
Jij hebt ook al voor een dichte deur gestaan?

Het adres mag je wel weghalen van me, alsjeblieft. :+
  woensdag 1 februari 2023 @ 13:30:52 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_207804917
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:27 schreef minilot het volgende:
Ik wil echt niet mijn lijf van vijfentwintig jaar geleden terug! :D Maar aan de andere kant hield ik toen ik zestien was absoluut niet van zichtbare spieren, dus andersom geldt het ook :+
Pfff, het lijf van 16 jaar geleden? Dat scheelt behoorlijk wat kilo's, was zo ongeveer rondom mijn trouwen en daarna kwamen mijn zwangerschappen en moest ik moeite doen om uberhaupt gezond te blijven (sondevoeding, noem maar op). Als ik nu fotos terug zie van die tijd dan vind ik het gewoon eng om zulke dunne polsjes te zien. Ja, ik baal er van dat er weer zoveel bij aan zit, maar mijn lichaam is gewoon gepokt en gemazeld en ik ben er heilig van overtuigd dat als ik weer in rustig vaarwater zit en wat beter mijn best doe, dat het dan wel weer goed komt en het weer een voor mij aanvaardbaar lichaam wordt. Alhoewel ik me afvraag of ik ooit van mijn lichaam ga houden (maar dat is een tweede).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207804922
Thank you. :7
  woensdag 1 februari 2023 @ 13:31:27 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_207804924
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Jij hebt ook al voor een dichte deur gestaan?

Het adres mag je wel weghalen van me, alsjeblieft. :+
Nee, ik werk er ongeveer naast en ik had dus de A4-tjes al op de deuren zien hangen. Adres is weg :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207804973
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:31 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee, ik werk er ongeveer naast en ik had dus de A4-tjes al op de deuren zien hangen. Adres is weg :P
Ik probeer een klein beetje van mijn anoniemiteit te behouden. En dit gaf met alle andere info die ik hier neerplemp wel net iets te veel weg, vond ik. :7 Thanks.
  woensdag 1 februari 2023 @ 13:38:43 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_207804998
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik probeer een klein beetje van mijn anoniemiteit te behouden. En dit gaf met alle andere info die ik hier neerplemp wel net iets te veel weg, vond ik. :7 Thanks.
No problem. Ik ben daar soms wat makkelijk in, omdat ik toch al makkelijk terug te vinden ben. :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207805011
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:38 schreef Troel het volgende:

[..]
No problem. Ik ben daar soms wat makkelijk in, omdat ik toch al makkelijk terug te vinden ben. :@
Ik ben er ook wel makkelijk in op zich. Soms te. Dat is al eens tegen me gebruikt dus ik ben ietsje voorzichtiger geworden. :+
pi_207805235
Ik hoef ook geen puberlijf meer :N Op mijn 18e kwam ik vrij rap 10 kilo aan en verder is het altijd wel zo'n beetje zo gebleven. Na mijn eerste zwangerschap ben ik vrij snel teruggefloept in mijn oorspronkelijke vormpje, ik ben benieuwd hoe dat nu gaat :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:03:20 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_207805248
Blegh. Laptop van de jongste is dus echt deaudt deaudt. Maar wat is wijsheid. Zelf een nieuwe laptop kopen en de mijne van 2 jaar oud naar hem doorschuiven? Of toch maar een nieuwe voor meneer. Lastig hoor :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207805275
Mijn puberlijf was ansich fantastisch. Goede dikk'n titt'n, 75 kilo. Niet heel tof voor een puber though. De borstverkleining maakte het beter in balans maar toen werd ik dik. :+ Daar was ik ook niet heel gelukkig mee. :')

Niet meer dik, wel gespierd, maar ook wel uh schade.
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:09:12 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_207805334
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:04 schreef Lonaa het volgende:
Mijn puberlijf was ansich fantastisch. Goede dikk'n titt'n, 75 kilo. Niet heel tof voor een puber though. De borstverkleining maakte het beter in balans maar toen werd ik dik. :+ Daar was ik ook niet heel gelukkig mee. :')

Ik ben heel gelukkig dat ik altijd nog vele tientallen kilo's minder zwaar ben dan ik ooit was. Ben ik gelukkig met wat de weegschaal nu zegt? Nee absoluut niet. Ik ben wel heel erg gelukkig dat het eigenlijk al jaren stabiel is, dat met wat inzet omlaag kan en dat het zelfs in quarantainetijd niet meer werd. Ik heb me erbij neergelegd dat het altijd een ding zal blijven en dat geeft ergens wel rust. Een heel, heel klein beetje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207805377
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:04 schreef Lonaa het volgende:

:Y ook fantastisch. 180, net onder de 70 kg, goeie tetten. Waar ik ook toen al zeer content mee was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar weer hoor.
Hoef ik ook niet naar de orthopeed :X
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207805412
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:09 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik ben heel gelukkig dat ik altijd nog vele tientallen kilo's minder zwaar ben dan ik ooit was. Ben ik gelukkig met wat de weegschaal nu zegt? Nee absoluut niet. Ik ben wel heel erg gelukkig dat het eigenlijk al jaren stabiel is, dat met wat inzet omlaag kan en dat het zelfs in quarantainetijd niet meer werd. Ik heb me erbij neergelegd dat het altijd een ding zal blijven en dat geeft ergens wel rust. Een heel, heel klein beetje.
Ik heb de afgelopen jaren heel hard gewerkt aan "acceptatie" van hoe mijn lijf eruit ziet. En ook hoe het veranderd. Zelfs af en toe nog wel een stukje meer dan alleen maar acceptatie en ook waardering, zeker voor wat het kan.
Dat is met vlagen nog steeds erg ingewikkeld (en als ik ooit nog een keer een boel geld heb laat ik echt mijn boobs wel verbeteren. :+ ) maar ik merk ook dat ik soms best wel lekker in mijn lijf zit. Zo "durf" ik af en toe een korte (sport)broek aan en trek ik wel eens mijn t-shirt uit bij het trainen. Veilige plek, dus laagste drempel.

Ook als ik in andere situaties mijn kleren uit moet/mag trekken sta ik daar tegenwoordig veel minder bij stil. Dit is wat het is. Dit is hoe het eruit ziet en dat is prima.
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:20:03 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_207805521
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik heb de afgelopen jaren heel hard gewerkt aan "acceptatie" van hoe mijn lijf eruit ziet. En ook hoe het veranderd. Zelfs af en toe nog wel een stukje meer dan alleen maar acceptatie en ook waardering, zeker voor wat het kan.
Dat is met vlagen nog steeds erg ingewikkeld (en als ik ooit nog een keer een boel geld heb laat ik echt mijn boobs wel verbeteren. :+ ) maar ik merk ook dat ik soms best wel lekker in mijn lijf zit. Zo "durf" ik af en toe een korte (sport)broek aan en trek ik wel eens mijn t-shirt uit bij het trainen. Veilige plek, dus laagste drempel.

Ook als ik in andere situaties mijn kleren uit moet/mag trekken sta ik daar tegenwoordig veel minder bij stil. Dit is wat het is. Dit is hoe het eruit ziet en dat is prima.
Die hoorde ik ja en mijn reactie was _O_
En ik doe moeilijk over een glazen douche }:|

(en ja, ik WEET hoe stom het is. En ik ben zo fucking trots op mijzelf dat ik me erover heen zette en er schijt aan had. Omdat ik wist dat het stom was en dat het alleen in mijn wereld leefde.)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207805528
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:31 schreef Troel het volgende:

Woon jij tegenwoordig in Lonaa-Town! :o Wat bracht je daar? De liefde of werk of anders?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207805534
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:20 schreef Troel het volgende:

[..]
Die hoorde ik ja en mijn reactie was _O_
En ik doe moeilijk over een glazen douche }:|

(en ja, ik WEET hoe stom het is. En ik ben zo fucking trots op mijzelf dat ik me erover heen zette en er schijt aan had. Omdat ik wist dat het stom was en dat het alleen in mijn wereld leefde.)
Dit is het enige dat telt. En hoe vaker je er over heen stapt en het dan geen "probleem" oplevert, hoe makkelijker het wordt. Beloofd. :7
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:22:24 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_207805545
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Woon jij tegenwoordig in Lonaa-Town! :o Wat bracht je daar? De liefde of werk of anders?
Haha, ik woonde alleen maar in Ijsselstein vanwege mijn ex ;) Mijn roots liggen toch echt in het prachtige pittoreske dorpje dat bekend is van de monstertruck, de klaphamer en de eerste marathon op natuurijs (en inmiddels woon ik dus in het prutsdorpje ernaast tegen de grens aan), Maar ik werk in Loona-Town inderdaad, maar heb daar ook gewoon de middelbare school gedaan enzo ;) En als ik daar zit op de dagen dat ik niet werk, dan is het inderdaad wel de liefde ja :P Een van de kameraden van Lonaa :P (Want de wereld is echt heel klein!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:23:06 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_207805552
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dit is het enige dat telt. En hoe vaker je er over heen stapt en het dan geen "probleem" oplevert, hoe makkelijker het wordt. Beloofd. :7
Nouja, de beloning klonk ook wel aanlokkelijk, dat hielp :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207805590
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:22 schreef Troel het volgende:
Haha, ik woonde alleen maar in Ijsselstein vanwege mijn ex ;) Mijn roots liggen toch echt in het prachtige pittoreske dorpje dat bekend is van de monstertruck, de klaphamer en de eerste marathon op natuurijs (en inmiddels woon ik dus in het prutsdorpje ernaast tegen de grens aan), Maar ik werk in Loona-Town inderdaad, maar heb daar ook gewoon de middelbare school gedaan enzo ;) En als ik daar zit op de dagen dat ik niet werk, dan is het inderdaad wel de liefde ja :P Een van de kameraden van Lonaa :P (Want de wereld is echt heel klein!)
Soms is de wereld idd klein :Y En wist niet dat je ook een Tukker was *O* Of misschien ooit wel geweten, maar weer vergeten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:28:37 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_207805626
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Soms is de wereld idd klein :Y En wist niet dat je ook een Tukker was *O* Of misschien ooit wel geweten, maar weer vergeten.
Ik ben geen officiele, mijn ouders waren zo stom om mij in Amsterdam geboren te laten worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207805647
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:28 schreef Troel het volgende:
Ik ben geen officiele, mijn ouders waren zo stom om mij in Amsterdam geboren te laten worden.
Internationaal wel heel duidelijk en tof :7
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:31:17 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_207805656
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Internationaal wel heel duidelijk en tof :7
Dat wel ja :D En het was wel Oud-Zuid, dus 8-) (maar wel in het stuk dat mijn moeder elke keer moest kiezen wat ze het eerste de trap op zeulde, de boodschappen of het kind :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207805723
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:31 schreef Troel het volgende:

Dat wel ja :D En het was wel Oud-Zuid, dus 8-) (maar wel in het stuk dat mijn moeder elke keer moest kiezen wat ze het eerste de trap op zeulde, de boodschappen of het kind :P )
Zo'n smalle trap?

Ik verwonderde me al een beetje dat je na 20+ fokjaren plots hier echt mee kwam kletsen, maar nu begrijp ik het. Super welkom en als je nog net zo bent als ik je herinner dan pas je hier helemaal tussen ^O^
pi_207805742
Misschien moeten we wel even De Lijst uit de krochten van de SC halen voor @Troel
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:40:27 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_207805757
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Zo'n smalle trap?

Ik verwonderde me al een beetje dat je na 20+ fokjaren plots hier echt mee kwam kletsen, maar nu begrijp ik het. Super welkom en als je nog net zo bent als ik je herinner dan pas je hier helemaal tussen ^O^
Nee, meer of het andere nog beneden zou staan als je weer terug bent :P

(Haha, ik was in OUD al weer een tijdje aan het meeposten. En toen ging ik weer een paar kameraden ontmoeten van mijn vriend en toen vroeg ik aan Lonaa waar ze miss_d O+ van kende. Nou ja, en toen bleek dat ze mijn naam wel kende ( :@ ). Heb jaaaaaaaren geleden nog wel in meer SC's gepost maar dit was de enige waar ik ook eigenlijk wel meteen weer meelas en toen ik dat zei, zei Lonaa dat ik gewoon moest posten. Dusch :P )

En ik ben nog steeds net zo gek als een deur :P

Edit: overigens kijk ik ook nog steeds wel mee in het dieetclubtopic, maar dat is niet meer zoals ik het ken en daar mee gaan posten ben ik nog niet aan toe :P En af en toe dus het WLS topic.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207805766
Oooooooooh, ja. Zo ontstond het. Ik was even vergeten hoe FOK! ter sprake was gekomen. Gemeenschappelijke feestboekvriendjes. :Y
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:42:21 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_207805774
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:41 schreef Lonaa het volgende:
Oooooooooh, ja. Zo ontstond het. Ik was even vergeten hoe FOK! ter sprake was gekomen. Gemeenschappelijke feestboekvriendjes. :Y
Het is over het algemeen niet iets waarover je loopt op te scheppen inderdaad. Alhoewel ik me nu een stuk veiliger voel als ik 'opgelost slotje' roep of TVP :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207805777
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:40 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee, meer of het andere nog beneden zou staan als je weer terug bent :P

(Haha, ik was in OUD al weer een tijdje aan het meeposten. En toen ging ik weer een paar kameraden ontmoeten van mijn vriend en toen vroeg ik aan Lonaa waar ze miss_d O+ van kende. Nou ja, en toen bleek dat ze mijn naam wel kende ( :@ ). Heb jaaaaaaaren geleden nog wel in meer SC's gepost maar dit was de enige waar ik ook eigenlijk wel meteen weer meelas en toen ik dat zei, zei Lonaa dat ik gewoon moest posten. Dusch :P )

En ik ben nog steeds net zo gek als een deur :P
Ja, in OUD kom ik zélden. Er zijn wel een paar leuke topics, maar geen kind(eren) dus heb er niet heel veel te zoeken.

En goed dat je gewoon jezelf nog bent :7
pi_207805786
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:42 schreef Troel het volgende:

[..]
Het is over het algemeen niet iets waarover je loopt op te scheppen inderdaad. Alhoewel ik me nu een stuk veiliger voel als ik 'opgelost slotje' roep of TVP :P
Correct. :7
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:43:27 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_207805788
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, in OUD kom ik zélden. Er zijn wel een paar leuke topics, maar geen kind(eren) dus heb er niet heel veel te zoeken.

En goed dat je gewoon jezelf nog bent :7
Nou, iets minder onzeker enzo had best wel gemogen hoor 8)7
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207805793
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:41 schreef Lonaa het volgende:
Oh dat is altijd een mooie als je iemand leert kennen _O- Vooral als het dan een niet zo'n logische connectie is (allemaal in zelfde omgeving wonen kan nog logisch zijn, maar miss_d woonde aardig ver weg)
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:45:15 #39
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207805805
Ik wil ookmensen om me heen die het snappen als ik roep "opgelost slotje"
Daar begrijpt hier echt helemaal niemand wat van _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:45:59 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_207805810
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh dat is altijd een mooie als je iemand leert kennen _O- Vooral als het dan een niet zo'n logische connectie is (allemaal in zelfde omgeving wonen kan nog logisch zijn, maar miss_d woonde aardig ver weg)
Nouja en bij iedere ander was het denk ik minder opgevallen, maar miss_d O+ Als er iemand is die me door al die scheidingsshit getrokken heeft, dan was zij het wel ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:46:11 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_207805815
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:45 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil ookmensen om me heen die het snappen als ik roep "opgelost slotje"
Daar begrijpt hier echt helemaal niemand wat van _O-
Blijf dan ook in Nederland!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:52:42 #42
35189 Troel
scherp en bot
pi_207805907
Hoe dan ook: ondanks dat het niet iets om trots op te zijn. Het voelde wel vertrouwd om een andere Fok!ker aan tafel te hebben zitten. Natuurlijk had ik al wel het idee dat de kameraden van mijn vriend net zo (LEUK!)gek waren als hij en ik zijn, maar dit was natuurlijk wel de bevestiging _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 01-02-2023 14:54:46 (Kleine toevoeging :P) ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207805917
Thanks I guess :7
pi_207805948
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Zo'n smalle trap?

Ik vroeg me ook af wat de plotse aanwezigheid in scul had veroorzaakt :Y
pi_207805980
Tevens is mijn hoofd nu overtuigd dat Troel het met F doet.
Dat is best bijzonder om dan hier zo in de sc te krijgen.
  woensdag 1 februari 2023 @ 15:00:17 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_207805982
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vroeg me ook af wat de plotse aanwezigheid in scul had veroorzaakt :Y
Je had het natuurlijk kunnen vragen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207805988
quote:
16s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:00 schreef Troel het volgende:

[..]
Je had het natuurlijk kunnen vragen ;)
Was duidelijk helemaal niet nodig *)
  woensdag 1 februari 2023 @ 15:01:02 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_207805989
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Dat is best bijzonder.
Dat is inderdaad erg bijzonder. En heel erg incorrect :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207805992
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Dat is best bijzonder om dan hier zo in de sc te krijgen.
Ik ben hier niet van op de hoogte.
pi_207805994
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:01 schreef Troel het volgende:

[..]
Dat is inderdaad erg bijzonder. En heel erg incorrect :P
Oh kijk. Legit dus dat ik daar niet van op de hoogte was.
pi_207806001
Zeggen ze allemaal :{w
  woensdag 1 februari 2023 @ 15:03:56 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_207806025
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:02 schreef Vanyel het volgende:
Uiteraard. F is wel een leuke kerel overigens, dus ik snap je verwarring :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207806027
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:02 schreef Vanyel het volgende:
Dit is wel waar :')
pi_207806031
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:03 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik ken ook best flink wat leuke kerels. Vind ik.
pi_207806052
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:03 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik niet zo :D
Dan zou ik je eerder aan de Loon hebben gekoppeld
  woensdag 1 februari 2023 @ 15:06:23 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_207806057
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik ken ook best flink wat leuke kerels. Vind ik.
Ik vind vooral die ene heel erg leuk :@ En als je me dat een paar maanden geleden gezegd had, had ik je recht in je gezicht uitgelachen. Maar toen ik maandag bij boogschieten kwam (lang niet geweest) en een van mijn beste maatjes daar vroeg hoe het ging kwam er iets uit als "volgens mij ben ik gelukkig". En toen kreeg ik bijna een spontane huilbui, omdat ik dat volgens mij nog nooit gezegd heb. Zo gek kan het lopen dus.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 februari 2023 @ 15:07:40 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_207806073
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik niet zo :D
Dan zou ik je eerder aan de Loon hebben gekoppeld
Ja en nee. Want je hebt in de OUD SC wel kunnen lezen dat ik met een kerel aan het daten was. Dus dat sluit dat uit.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207806079
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:06 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik vind vooral die ene heel erg leuk :@ En als je me dat een paar maanden geleden gezegd had, had ik je recht in je gezicht uitgelachen. Maar toen ik maandag bij boogschieten kwam (lang niet geweest) en een van mijn beste maatjes daar vroeg hoe het ging kwam er iets uit als "volgens mij ben ik gelukkig". En toen kreeg ik bijna een spontane huilbui, omdat ik dat volgens mij nog nooit gezegd heb. Zo gek kan het lopen dus.
Aaawh. O+
pi_207806085
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:07 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja en nee. Want je hebt in de OUD SC wel kunnen lezen dat ik met een kerel aan het daten was. Dus dat sluit dat uit.
Laatste keer dat ik keek was ik inderdaad geen kerel. Ga dat nu nog even een keer checken. #douchen.
pi_207806092
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:07 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee en ja. Als de verwarring werd veroorzaakt door de leukheid van het object in kwestie, had Lonaa die wedstrijd ongetwijfeld hands down gewonnen.
pi_207806304
Ik vind dit een ingewikkeld gesprek ;(
pi_207806334
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:33 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind juist dat er veel duidelijk wordt.
Spoilers!
pi_207806347
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vind juist dat er veel duidelijk wordt.
Misschien vraag ik dan later om een samenvatting :@
pi_207806618
Euh, ik pas even met de troelboel, maar leuk dat je erbij komt, @Troel :Y
Ik ken jou wel uit andere topics, geen idee of we ooit samen ergens gepost hebben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207806645
Slaapkamertemperatuur: in twee van de drie huizen hebben we alleen maar één open ruimte, dus slapen we op woonkamertemperatuur en dat vind ik prima. Liefste heeft uitgesproken de schurft aan koude slaapkamers, hij krijgt daar keelontsteking van.

Als liefste weg is slaap ik in een tent of op de deel, dus dan min of meer buitentemperatuur. Als dat onder de 10 graden is neem ik een kruik mee, als het onder de nul is een elektrische deken.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207807019
Zwemlesuitzituur. Ik dacht dat ik de ellende van andere ouders had weten te omzeilen door in plaats van boven in de wacht-/tribuneruimte te gaan zitten, in mijn eentje beneden te gaan zitten maar dat vond de helft van de moeders zo'n goed idee dat ze nu ook hier beneden zitten te kakelen. }:|
  woensdag 1 februari 2023 @ 16:47:03 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207807022
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:29 schreef minilot het volgende:
Mijn echtgenoot bestelde deze week een slijpsteen op de Lidl-webshop dus nu verwart het bovenstaande bericht me danig :')
Die verbouwen vast zonder sluiten
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 1 februari 2023 @ 17:22:12 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207807394
- Speklapjes : knapperig
- Gerookte spekblokjes: uitgepiept
- Uien : gecaramelliseerd
- Saucijzen: leeggeknepen en bijna gebruind
- Veldertjes: bijna heet
- Zuur: op tafel

Ik ben bijna klaar.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207807446
Knapperig speklap :9
  woensdag 1 februari 2023 @ 17:40:40 #70
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207807553

pi_207807700
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:33 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ook, ben er helemaal voor achter de laptop gaan zitten net qua bijlezen _O-
pi_207807715
Over kakelen gesproken.
DE HELE DAG gaat ze door. De nieuwe coll. :X Ik voel me nu niet uitgewoond door werk maar door haar ;(
pi_207807722
Morgen vrij *G*
Ontspannnnnnnnnnnnnnnnn in een stil huis. O+
pi_207807737
Oh en over eckte fokuitdrukkingen ben ik blij dat ik met een fokker in 1 huis woon.
Echt, we hoeven elkaar nooit iets uit te leggen *G* Alleen buiten de deur wel :P
pi_207807744
Thuis na een drukke dag, maar met "redelijk" goed nieuws. Er worden t/m najaar geen nieuwe projecten aangenomen. Even pas op de plaats, alles op een rijtje zetten. Prima vent de nieuwe directeur, het gaat hem erg om een goede werkplek te creeeren voor z'n personeel en minder om de centen.
En er is wel een soort werkbeschrijving, sprak vandaag met een andere collega bij wie een "lichtje" opging.
Gisteren kreeg ik een mailtje van het UWV dat ze donderdag een coachingsgesprek wilden voeren naar werk toe omdat ik nu minder werk (TWEE UUR). Heb gezegd dat me dat totaal niet uitkomt, verteld dat ik werk. Maar kom er toch niet onderuit, ze bellen me vrijdag :o

Ik dacht dat ik @Troel kende van hier, maar blijkbaar toch niet. Dus hoihoi, leuk dat je er bent.

Verder mooie adviezen gelezen. Heb daar echt niets over te zeggen, ken die wereld (gelukkig niet). Maar heb hier wel veel geleerd. Het "advies" dat @vlindertje89 kreeg (denk aan leuke dingen) zou ik jaren geleden ook gedacht hebben (alleen, wanneer ik iets niet zeker weet hou ik liever mijn mond) maar weet nu dat ik dat niet moet/mag/kan denken, want zo zit het niet in elkaar. Heb zo'n bewondering voor jullie dat jullie het onderkennen en er iets mee doen (in mijn omgeving zit een familie waar ze vrijwel allemaal een winterdepressie hebben maar "dat is zo, niets aan te doen" dus doen ze er niets aan) Maar ook heb ik zo'n bewondering voor veel van hier met een (om het zachtjes te zeggen) vreemde jeugd en er dan als zulke mooie mensen uitkomen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_207808047
quote:
sjocht der goed út
pi_207808079
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 17:57 schreef Blues het volgende:
Over kakelen gesproken.
DE HELE DAG gaat ze door. De nieuwe coll. :X Ik voel me nu niet uitgewoond door werk maar door haar ;(
Hmm. Nog geen goede omgangsstrategie gevonden dus?
Zuigt ze je collega's ook zo leeg of kunnen die er wel/beter tegen?
pi_207808315
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 18:24 schreef sigme het volgende:

Hmm. Nog geen goede omgangsstrategie gevonden dus?
Zuigt ze je collega's ook zo leeg of kunnen die er wel/beter tegen?
Zonder uitzondering hebben de andere 5 er ook 'last' van.
Inwerken, iets uitleggen, wijzen op een foutje of hoe iets anders kan gaat allemaal gepaard met breedsprakige blablablabla verdedigingsteksten, hoe het 'boven' gedaan wordt (daar komt ze vandaan) maar ook tussendoor blijven kleppen over vooral haarzelf, alles dat ze doet, schrijft, belt e.d. wil ze je allemaal vertellen.
Uitgebreid. ;(

En het 'nee ik schrijf nu niks op ik ga het als ik alles goed kan en weet wel opschrijven, uitwerken en online zetten ( :? )' word ik ook moedeloos van.

Schrijf het NU op! Want is teveel en te complex om te onthouden.
Dat blijkt dus ook steeds.
pi_207808383
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 18:40 schreef Blues het volgende:

[..]
Zonder uitzondering hebben de andere 5 er ook 'last' van.
Inwerken, iets uitleggen, wijzen op een foutje of hoe iets anders kan gaat allemaal gepaard met breedsprakende blablablabla verdedigingsteksten, hoe het 'boven' gedaan wordt (daar komt ze vandaan) maar ook tussendoor blijven kleppen over vooral haarzelf, alles dat ze doet, schrijft, belt e.d. wil ze je allemaal vertellen.
Uitgebreid. ;(
Kan het zo zijn dat ze zich onzeker voelt? Jullie zijn bedreven in hoe het er "beneden" aan toe gaat en misschien had ze verwacht dat de werkwijze "beneden" gelijk was aan "boven" en dat het tegenvalt dat het niet zo is?
pi_207808437
Ingelegde citroen tht feb 2022. Was van de week nog prima lekker. Bewaar ik die tot volgende maal of koop ik toch nieuwe?
pi_207808469
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Kan het zo zijn dat ze zich onzeker voelt? Jullie zijn bedreven in hoe het er "beneden" aan toe gaat en misschien had ze verwacht dat de werkwijze "beneden" gelijk was aan "boven" en dat het tegenvalt dat het niet zo is?
Tuurlijk is het onzekerheid.
Dat zit 'm heel erg in die continue verdedigen bij de foutjes, we kunnen 100x positief zeggen dat t niet erg is, dat we het allemaal moesten leren en dat je er elke dag weer lekker veel van bijleert, ze blijft uitgebreide verdedingingsteksten over je uitstrooien.
En ook bij alles dat ze doet bevestiging vragen. Continue.
Hopelijk wordt het allemaal wat minder als ze zelf beter in haar velletje komt te zitten en zich wat zekerder voelt.
Ik zie wel waar t vandaan komt, maar dat helpt niet erg in t incasseren _O-
pi_207808538
En het gedrag expliciet benoemen?
pi_207808562
Overigens is ze superlief en geduldig voor en met patiënten hoor ^O^ maar ook daarbij alles zeer uitgebreid :D
pi_207808647
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 18:52 schreef Vanyel het volgende:
Dat. Probeer dat.
In mijn ervaring is dat uiteindelijk het enige wat echt kan werken, ook omdat -als je het goed doet- je haar niet (extra) in de verdediging duwt.
pi_207808648
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 18:52 schreef Vanyel het volgende:
Deed ik.
Iets van 'Niet nodig om bij fouten in de verdediging te schieten hoor' je leert er allemaal van, echt!

Hielp niet :D
pi_207808651
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 18:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Tuurlijk is het onzekerheid.
Dat zit 'm heel erg in die continue verdedigen bij de foutjes, we kunnen 100x positief zeggen dat t niet erg is, dat we het allemaal moesten leren en dat je er elke dag weer lekker veel van bijleert, ze blijft uitgebreide verdedingingsteksten over je uitstrooien.
En ook bij alles dat ze doet bevestiging vragen. Continue.
Hopelijk wordt het allemaal wat minder als ze zelf beter in haar velletje komt te zitten en zich wat zekerder voelt.
Ik zie wel waar t vandaan komt, maar dat helpt niet erg in t incasseren _O-
Ik vraag ook regelmatig om bevestiging. Vandaag ook weer. Moest iets verzenden wat alleen maar een "titel" had en moest uitzoeken wat, waar, waarom en vooral ook hoe dan? Geen collega die het wist (de 2 die het wel weten waren er niet) en 1 die het wel wist zat in vergadering. Toen heb ik alles klaargezet en toen de collega uit vergadering kwam laten zien en het bleek OK, dus meteen verzonden (en daarna nog 2x _O- )
Maar het was nergens terug te vinden wat het was en waarom (3x een aankondiging voor dezelfde vergadering terwijl de agenda en vergaderstukken er nog lang niet zijn vond ik zwaar overdreven)
pi_207808683
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 18:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Deed ik.
Iets van 'Niet nodig om bij fouten in de verdediging te schieten hoor' je leert er allemaal van, echt!

Dat is niet expliciet.

Expliciet is: Lieve <kwekmajoor>, we kunnen zoveel tekst van jouw kant niet aan. Echt niet. Kan je alsjeblief proberen om minder te zeggen, en dat wat je zegt zo zakelijk mogelijk is? Anders komen we niet toe aan de dingen die we echt wel moeten bespreken omdat we teveel dingen bespreken die niet echt nodig zijn.

Bijvoorbeeld.
  woensdag 1 februari 2023 @ 19:00:47 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_207808706
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 17:59 schreef Blues het volgende:
Oh en over eckte fokuitdrukkingen ben ik blij dat ik met een fokker in 1 huis woon.
Echt, we hoeven elkaar nooit iets uit te leggen *G* Alleen buiten de deur wel :P
Nog steeds die ene? Wat heerlijk!

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik dacht dat ik @:Troel kende van hier, maar blijkbaar toch niet. Dus hoihoi, leuk dat je er bent.

Tig jaar terug was ik ook wel hier actief (meer dan 10 jaar geleden), dus het zou kunnen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207808760
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 18:59 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat is niet expliciet.

Expliciet is: Lieve <kwekmajoor>, we kunnen zoveel tekst van jouw kant niet aan. Echt niet. Kan je alsjeblief proberen om minder te zeggen, en dat wat je zegt zo zakelijk mogelijk is? Anders komen we niet toe aan de dingen die we echt wel moeten bespreken omdat we teveel dingen bespreken die niet echt nodig zijn.

Bijvoorbeeld.
Oei dat is wel heel direct.
Vlg week woensdag ga ik t doen, als ik t durf _O-
pi_207808763
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:00 schreef Troel het volgende:

[..]
[..]
Tig jaar terug was ik ook wel hier actief (meer dan 10 jaar geleden), dus het zou kunnen.
Toen had ik nog nooit van Fok! gehoord _O-
  woensdag 1 februari 2023 @ 19:03:26 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_207808776
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 18:48 schreef Blues het volgende:

En ook bij alles dat ze doet bevestiging vragen.
En voordat ze er om vraagt die bevestiging al geven? Dat helpt hier heel erg :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207808785
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:00 schreef Troel het volgende:

:Y *O* O+
pi_207808797
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 18:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Deed ik.

Jamaar das niet concreet.
Concreet is
Joh, telkens als iemand zegt xxx, dan doe jij yyy.
Daardoor kun je niet goed opnemen wat er tegen je gezegd wordt. Het is ook erg lastig voor degene die je iets wil leren, omdat het klinkt alsof je zzz.
  woensdag 1 februari 2023 @ 19:05:32 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_207808813
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:09 schreef sigme het volgende:
Euh, ik pas even met de troelboel, maar leuk dat je erbij komt, @:troel :Y
Ik ken jou wel uit andere topics, geen idee of we ooit samen ergens gepost hebben.
Tnx. Ik weet t niet. En zeggen dat ik je naam ken kan heel negatief overkomen :D (is het niet overigens)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207808866
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja, maar het is ook zakelijk, en het legt de 'schuld' bij jullie (jullie kunnen het niet handelen) en het geeft het doel van aanpassing (dan kunnen we tijd besteden aan de zaken waaraan tijd besteed moet worden) duidelijk aan.

Jouw tekst beschuldigt haar: JIJ schiet in de verdediging en dat is nergens voor nodig want JIJ zou (best wat van ons) kunnen leren.
pi_207808888
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:05 schreef Troel het volgende:

[..]
Tnx. Ik weet t niet. En zeggen dat ik je naam ken kan heel negatief overkomen :D (is het niet overigens)
Oh no worries, is ben veel te zelfingenomen om zoiets negatief uit te leggen _O-
pi_207808915
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh no worries, is ben veel te zelfingenomen om zoiets negatief uit te leggen _O-
quote:
Duh, natuurlijk kent zij mijn naam, wie niet, na al die kwaliteitsposts die ik al jaren over Fok uitstrooi
?
pi_207808941
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]
?
:Y
  woensdag 1 februari 2023 @ 19:14:33 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_207809007
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Datzelfde geldt waarschijnlijk ook voor de users waarvan ik de naam wel uitsluitend negatief ken >:)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 februari 2023 @ 19:18:25 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207809080
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:14 schreef Troel het volgende:

[..]
Datzelfde geldt waarschijnlijk ook voor de users waarvan ik de naam wel uitsluitend negatief ken >:)
Ja hoi :W
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 1 februari 2023 @ 19:18:52 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207809089
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]
?
Ik wil een hartje bij deze post plaatsen, omdat het kan O+
pi_207809171
quote:
17s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:18 schreef Molo het volgende:

[..]
O+
  woensdag 1 februari 2023 @ 19:26:48 #103
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207809272
quote:
17s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:18 schreef Molo het volgende:

[..]
Een like komt het dichtst in de buurt
pi_207809318
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:26 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik vond het hartje heel accuraat
  woensdag 1 februari 2023 @ 19:29:46 #105
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207809338
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vond het hartje heel accuraat
Oh ja :D
  woensdag 1 februari 2023 @ 19:30:12 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207809352
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:26 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Niet dekkend voor al mijn emoties bij het lezen en in me opnemen jonguh

En nu... Uit de auto stappen en kijken of er nog voer is thuis.
pi_207809473
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jamaar das niet concreet.
Concreet is
Joh, telkens als iemand zegt xxx, dan doe jij yyy.
Daardoor kun je niet goed opnemen wat er tegen je gezegd wordt. Het is ook erg lastig voor degene die je iets wil leren, omdat het klinkt alsof je zzz.
Feedbackregels O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207809580
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Doe!

Ik realiseer nu dat ik misverstanden met mijn collega’s prima op deze manier kan bespreken. En dat eigenlijk heel goed werkt. Maar dat dat met familie nog altijd lastig blijkt (zie mijn klaagposts her en der* ).

Kortom: makkelijk gezegd om het te doen, kan je echt heel veel opleveren maar ik snap ook hoe lastig het kan lijken om die stap te nemen, als je normaal niet zo communiceert :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207809636
Lekkere bank ligt lekker O+
Maar over een uur moet ik eraf… want dan heb ik nog repetitie :r
En niet van mijn concert koor. Maar van het koor wat ik dit weekend laat ‘zitten’ met hun mini uitvoering.
Lied gaan we vanavond opnemen en ik schijn de enige te zijn die de noten en tekst goed kent :X
pi_207809714
Leuk dat je broer ook komt!
  woensdag 1 februari 2023 @ 19:59:10 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_207810054
@Cat-astrophe Fijn dat je broer komt, is toch wel speciaal denk ik :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207810492
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:08 schreef sigme het volgende:

Ja, maar het is ook zakelijk, en het legt de 'schuld' bij jullie (jullie kunnen het niet handelen) en het geeft het doel van aanpassing (dan kunnen we tijd besteden aan de zaken waaraan tijd besteed moet worden) duidelijk aan.

Jouw tekst beschuldigt haar: JIJ schiet in de verdediging en dat is nergens voor nodig want JIJ zou (best wat van ons) kunnen leren.
Ja duidelijk zo.
Ik vind -ik boodschappen- nog steeds lastig en dan ontaarden ze toch weer in de jij- bakjes :)
pi_207810566
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:03 schreef Troel het volgende:

En voordat ze er om vraagt die bevestiging al geven? Dat helpt hier heel erg :@
Neem ik ook mee.

Dit was ook een hele dag met bijna alleen met haar werken (aan de balie) dus was ook echt een O.D. :+
Meestal zitten we een halve dag met elkaar omdat we wisselen na de pauze.
pi_207810586
En ik ken Troel ook :Y
Gewoon van 'FOK!' weet niet goed uit welke topics eigenlijk? @ Random?
pi_207810733
Ik ‘ken’ Troel uit OUD.

Ik post niet in OUD. /vieze vuige lurker is
  woensdag 1 februari 2023 @ 20:28:32 #116
35189 Troel
scherp en bot
pi_207810839
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 20:19 schreef Blues het volgende:
En ik ken Troel ook :Y
Gewoon van 'FOK!' weet niet goed uit welke topics eigenlijk? @ Random?
Vroegah toen alles beter was :P
Ik weet ook niet welke topics precies eigenlijk. Beetje de start van OUD denk ik, de geboorte van Eva en wat dat met jou deed. En dat vind ik dus ook het bijzondere. Dat ondanks dat je jaren weg bent, je toch aan Fokkers moet denken. Gesprekken over tattoo's bijvoorbeeld, dan schiet je altijd door mijn hoofd. En dat heb ik bij sommige anderen ook. Wel bijna altijd positief B-)
En eigenlijk altijd mensen die ik ook daadwerkelijk op meetings gezien heb. Ook al weet ik niet meer wie waar oo welke meeting was (maar jullie ongetwijfeld op een laffer en static meeting gezien?)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207811274
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 20:28 schreef Troel het volgende:

[..]
Vroegah toen alles beter was :P
Ik weet ook niet welke topics precies eigenlijk. Beetje de start van OUD denk ik, de geboorte van Eva en wat dat met jou deed. En dat vind ik dus ook het bijzondere. Dat ondanks dat je jaren weg bent, je toch aan Fokkers moet denken. Gesprekken over tattoo's bijvoorbeeld, dan schiet je altijd door mijn hoofd. En dat heb ik bij sommige anderen ook. Wel bijna altijd positief B-)
En eigenlijk altijd mensen die ik ook daadwerkelijk op meetings gezien heb. Ook al weet ik niet meer wie waar oo welke meeting was (maar jullie ongetwijfeld op een laffer en static meeting gezien?)
Ja! Heb even verder gezocht naar 20 jaar geleden of zo.
20 jaar rondhangen op een forum :P
  woensdag 1 februari 2023 @ 20:57:42 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_207811369
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 20:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja! Heb even verder gezocht naar 20 jaar geleden of zo.
20 jaar rondhangen op een forum :P
Mijn Fokking halve leven :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 februari 2023 @ 21:10:45 #119
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_207811714
Oh ja ik ook :D met een pauze van een paar jaar. Maar ik 'ontmoette' mijn man op het Fok! Fotoboek (we kenden elkaar al vaag van bijbaantje en kwamen elkaar hier tegen) toen ik een jaar of 16 was. En over een paar maanden word ik 34 :)
pi_207811891
Ik ook. Ken mijn ex van hier, dat is toch ook al 21 jaar geleden. Wel een ander account had ik toen.
pi_207811983
* sigme geregistreerd op: vrijdag 3 januari 2003 @ 16:05

Dus ik ben de 20 jaar gepasseerd :D
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 21:23:38 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207812018
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 21:22 schreef sigme het volgende:

Gefeliciteerd. Lamskoteletten zijn wel een leuke traktatie.

Als ik goed herinner zit ik in december op 10 jaar
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 1 februari 2023 @ 21:24:53 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_207812039
quote:

Net je verjaardag gemist. ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 februari 2023 @ 21:32:17 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207812187
quote:

dinsdag 27 januari 2004 @ 17:10

Ik was toen al geen ochtendmens _O_ *)
pi_207812294
Ik denk dat op 3 januari 2003 bij mij net de katerige mist voldoende opgetrokken was voor een ingrijpend besluit als registreren op fok :')
pi_207812407
2 januari.
05.
Toen lurkte ik wel al even.
Gelokt door DP O+
  woensdag 1 februari 2023 @ 21:43:22 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_207812421
https://www.rtvoost.nl/ni(...)ngzaamaan-verdwijnen

Afgelopen vrijdag belde Oost mij voor een reportage, maar omdat ik het weekend weg was heb ik ze doorgestuurd naar Stephan. Ik weet niet meer wie er vroeeg naar die hamsters en de positieflijst waar ik het pas over had, maar met deze jongens ben ik dus begonnen met fokken (voordat hij voor zichzelf begon).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207812464
Thuis. Het was wat het was. Ik kon er wel zijn voor mijn moeder, was fijn. O+ Zo naar bed want morgen om 7:30 in de auto.
pi_207812482
Jezus ik hang al bijna 15 jaar op FOK! rond. :')
pi_207812496
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2023 21:45 schreef Lonaa het volgende:
Thuis. Het was wat het was. Ik kon er wel zijn voor mijn moeder, was fijn. O+ Zo naar bed want morgen om 7:30 in de auto.
:*
  woensdag 1 februari 2023 @ 21:47:23 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_207812502
quote:
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207812556
quote:
pi_207812594
Bijna 10 jaar hier, voornamelijk aangemeld voor de posts van Piet en topics over katten.
pi_207812658
Sinds 1999 *O*
pi_207812679
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2023 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Sinds 1999 *O*
Ben jij al zo oud?!?!
pi_207812693
donderdag 2 oktober 2003 @ 22:13

Meer dan 63.000 posts _O-

J had een account en maakte me verslaafd. Begonnen op de Frontpage of all places.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lucky_Strike op 01-02-2023 22:13:02 ]
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 februari 2023 @ 22:06:35 #137
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207812867
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2023 21:46 schreef Lonaa het volgende:
Jezus ik hang al bijna 15 jaar op FOK! rond. :')
newb :+
Ben ergens in 2004 aan komen waaien. Dus ook bijna 20 jaar geleden :')

Verder :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207812894
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2023 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Sinds 1999 *O*
Jij wint *O* :D
pi_207812947
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:06 schreef borisz het volgende:

[..]
newb :+
Ben ergens in 2004 aan komen waaien. Dus ook bijna 20 jaar geleden :')

Verder :*
Ik ben ook nog jong he?!
  woensdag 1 februari 2023 @ 22:18:14 #140
63722 z80
I fink you freaky
pi_207813065
Slaapkamer temperatuur? Graag boven de 6 graden, daar onder is wel heel fris om uit bed te stappen. En zo rond de 10 graden is in de winter normaal hier.
En het lijf van 25 jaar geleden weer terug? Ja graag. Een afgetraind lijf dat zonder veel protesten maximaal belast kon worden. De huidige versie kraakt en knoept. En doet geregeld ook auw op plekken waar geen auw moet zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_207813079
Mensen! Waar vind ik mijn registratiedatum? Mobiel :7
  woensdag 1 februari 2023 @ 22:20:01 #142
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207813097
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier…
quote:
pi_207813100
quote:
18 november 2006
  woensdag 1 februari 2023 @ 22:21:08 #144
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207813113
quote:
Onder je ui

Mensen, leer haar dat zelf. Dan hoeft ze niet afhankelijk te blijven
  woensdag 1 februari 2023 @ 22:22:34 #146
63722 z80
I fink you freaky
pi_207813129
Dit na het nodige lurken en een meet waar ik wel mee wilde gaan.
Kreeg van Leintjeuh nog het verwijt dat ik een kloon zou zijn.
pi_207813138
quote:
6s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:21 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Jij rondt af naar boven?
Tievaut 😂
pi_207813171
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:20 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Hier…
[..]

O+
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
18 november 2006
O+
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Onder je ui

Mensen, leer haar dat zelf. Dan hoeft ze niet afhankelijk te blijven
Heej :( Wat een aanname zeg… dat ik onafhankelijk wil worden of zo :{w

SPOILER
pi_207813200
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
O+
[..]
O+
[..]
Heej :( Wat een aanname zeg… dat ik onafhankelijk wil worden of zo :{w
In het geheel niet :{w

Ik moet er gewoon niet aan denken twee keer diezelfde domme vraag te moeten lezen O-)
pi_207813219
Tevens zong ik net een olijk zelfgemaakt vasteloavendjsleedje mee.
Omdat ze het toch maar voor de opvoering gingen opnemen. Iets met weinig mensen aanwezig. Waaronder ik, want ik zit dan in de generale repetitie theaterconcert modus. Dus na het inzingen en voor ze met het toneelstukje begonnen ben ik hem gepeerd :+
pi_207813228
quote:
80s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
In het geheel niet :{w

Ik moet er gewoon niet aan denken twee keer diezelfde domme vraag te moeten lezen O-)
Wat!? Is er nóg iemand zo dom als mij/dan ik? :o
pi_207813252
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2023 21:55 schreef Lonaa het volgende:

Ben jij al zo oud?!?!
Ik was nog jong toen ik op FOK kwam -O- Vroegah.

@Sarabi slaapkamertemperatuur is hier 14 graden.
pi_207813326
Kan t ook niet vinden.
Ook niet onder m'n ui mobiel :'(

Iets met december 2000 denk ik
pi_207813328
2013. Da's ook al bijna 10 jaar dus. :o
  woensdag 1 februari 2023 @ 22:33:56 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_207813336
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:33 schreef Blues het volgende:
Kan t ook niet vinden.
Ook niet onder m'n ui mobiel :'(

Iets met december 2000 denk ik
dinsdag 12 december 2000 @ 23:10
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207813341
quote:
11s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
:S___D
pi_207813356
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:33 schreef Troel het volgende:

dinsdag 12 december 2000 @ 23:10
Woeiii *O*
pi_207813380
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik was nog jong toen ik op FOK kwam -O- Vroegah.

@:Sarabi slaapkamertemperatuur is hier 14 graden.
Bedankt voor het meten :D
Toch leuk om te meten/weten.
pi_207813420
Na 1 maand niet drinken hebben we net 7 homebrews gedeeld en volgens mij zijn we er wel over uit wat ons volgende commerciële bier gaat worden.
We hebben wel weer genoeg gedronken voor de komende dagen :+
  woensdag 1 februari 2023 @ 22:38:24 #160
63722 z80
I fink you freaky
pi_207813433
Ik ga het zittend in een ruimte van 15.5 graden inwisselen voor liggen in een kamer met 8 graden. :Z
pi_207813441
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Bedankt voor het meten :D
Toch leuk om te meten/weten.
Hier is het 17 gr in de slaapkamer. Vanochtend heel even het raam open gehad. ‘S nachts nooit, iets te vaak dat mensen via de balkons binnen zijn gekomen. Bezoek laat ik liever zelf binnen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 februari 2023 @ 22:39:19 #162
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207813457
Overigens om nog even terug te komen op eerder vandaag. ik ben wel blij met hoe ik nu in elkaar zit tov vijf of tien jaar geleden. :)
Veul meer rust en weet mijn sterke punten beter beter in te zetten.
Er valt altijd genoeg te verbeteren. Maar daar pak ik op wat ik op wil pakken en niet omdat het moet.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207813514
Lubach over alcoholgebruik cq.misbruik.

En ik fok mee sinds: geregistreerd op woensdag 26 april 2006 @ 18:29
Toch ook wel weer eventjes zeg😳
pi_207813549
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hier is het 17 gr in de slaapkamer. Vanochtend heel even het raam open gehad. ‘S nachts nooit, iets te vaak dat mensen via de balkons binnen zijn gekomen. Bezoek laat ik liever zelf binnen
Dat is helemaal om de bibbers van te krijgen.....
  woensdag 1 februari 2023 @ 22:45:38 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_207813586
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:37 schreef Sarabi het volgende:
Na 1 maand niet drinken hebben we net 7 homebrews gedeeld en volgens mij zijn we er wel over uit wat ons volgende commerciële bier gaat worden.
We hebben wel weer genoeg gedronken voor de komende dagen :+
Leuk, ik heb wat bij jullie besteld :) NIet dat ik het lekker vind, maar de ander vast wel :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207813693
448 euro terug van de energiemaatschappij *O*

Ik had rekening gehouden met tussen de 250 euro bijbetalen en 250 euro terugkrijgen.
Spoilers!
pi_207813738
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:45 schreef Troel het volgende:

[..]
Leuk, ik heb wat bij jullie besteld :) NIet dat ik het lekker vind, maar de ander vast wel :P
Wat leuk!
Helemaal geen bierdrinker?
Het zijn wel veel verschillende smaken dat je eigenlijk wel wat zou moeten proeven :)
  woensdag 1 februari 2023 @ 22:53:43 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_207813762
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat leuk!
Helemaal geen bierdrinker?
Het zijn wel veel verschillende smaken dat je eigenlijk wel wat zou moeten proeven :)
Ik ben er een paar maanden geleden achter gekomen dat ik wel van sour/pastry houd en ik moet nog een of andere stout proberen, maar ik ben totaal niet van het bitter, dus alles met een beetje IBU sla ik over. Vriendlief vindt ongeveer alles lekker wat ik niet lekker vind :D (en alles niet lekker wat ik lekker vind)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207813931
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:53 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik ben er een paar maanden geleden achter gekomen dat ik wel van sour/pastry houd en ik moet nog een of andere stout proberen, maar ik ben totaal niet van het bitter, dus alles met een beetje IBU sla ik over. Vriendlief vindt ongeveer alles lekker wat ik niet lekker vind :D (en alles niet lekker wat ik lekker vind)
Goede combinatie zo samen :D
Onze bieren zijn wel vrij bitter. Benieuwd wat je van onze Tonkasino Royale gast vinden, dat is wel een dikke stout maar heeft ook wel een koffiebittertje.

Ons nieuwe bier gaat wel een lage IBU hebben.
  woensdag 1 februari 2023 @ 23:03:51 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_207813971
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 23:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Goede combinatie zo samen :D
Onze bieren zijn wel vrij bitter. Benieuwd wat je van onze Tonkasino Royale gast vinden, dat is wel een dikke stout maar heeft ook wel een koffiebittertje.

Ons nieuwe bier gaat wel een lage IBU hebben.
Nou, afgelopen vrijdag heb ik dus een en ander geproefd, en er was zelfs een bier bij wat ik gewoon uitgespuugd heb. Terwijl ik normaal wel alles slik :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207814020
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik had rekening gehouden met tussen de 250 euro bijbetalen en 250 euro terugkrijgen.
Wow. Is dat té veel betaalde - duh - of bezuinigd verbruik?
  woensdag 1 februari 2023 @ 23:08:28 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_207814069
quote:

Lekker dit soort dingen. Hier gaan we niet zulke afrekeningen krijgen ben ik bang :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207814122
quote:
11s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als we het je niet zouden leren. Sullie.
pi_207814157
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Open en toch veilig
https://www.google.com/ur(...)FEb94LvvR1dI7H51oA2M
pi_207814158
quote:

Ik had zelfs nog meer, natuurlijk teveel betaald, maar toch leuk. Niet echt speciaal zuinig aangedaan maar wel vaker de slowcooker en instant pot gebruikt ipv gas
pi_207814186
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 23:06 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wow. Is dat té veel betaalde - duh - of bezuinigd verbruik?
Dat is deels bezuiniging en deels een heel goed zonnepaneeljaar.

Bij onze leverancier kon je nergens zien of je maandbedrag paste bij je verbruik. Natuurlijk ook geen inzicht in belastingen enzo. Ik was bang dat ze failliet zouden gaan dus ik heb het maandbedrag elke maand 20% naar beneden gezet. We begonnen op 270 in juni en eindigden op 100 in oktober. Daarna 2 keer 90 euro terug. Ik had echt geen idee wat de eindafrekening zou zijn.

Ik ben blij. Dit gaat in de pot voor een thuisaccu.
Spoilers!
pi_207814188
Nondeju…het totaalbedrag van januari en ver onder het prijsplafond en een gigabedrag voor deze maand. Met een behoorlijk lager verbruik. 8)7 8)7 8)7
Oh wee, de mensen, die het niet kunnen betalen.

En dan stellen, dat het maandbedrag verlaagd kan worden en dat ik nog geld terug krijg. Sodemieter op zeg.

Netjes hoor Lucky 👍🏼 Goed gedaan. Kaatje ook.
pi_207814200
quote:
Wil niet openen op de ipad. Morgen maar eens op de laptop bekijken
pi_207814208
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 23:03 schreef Troel het volgende:

[..]
Nou, afgelopen vrijdag heb ik dus een en ander geproefd, en er was zelfs een bier bij wat ik gewoon uitgespuugd heb. Terwijl ik normaal wel alles slik :+
Sowieso alles doorslikken ;)
pi_207814238
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 23:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wil niet openen op de ipad. Morgen maar eens op de laptop bekijken
Gek, mobiel doet ie het bij mij wel.

https://www.axasecurity.c(...)-raamsluiting-oyster
  woensdag 1 februari 2023 @ 23:25:00 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_207814304
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 23:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk wel interessant. Ik zit op de begane grond en nou hebben we een flinke poort enzo, maar voor als ik niet thuis ben is het toch wel fijner om de ramen iets verder open te kunnen doen dan die ene centimeter van de kierstand :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207814310
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 23:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik moest wat meer geduld hebben 😉
Deze is speciaal voor naar buiten draaiende ramen en ik heb naar binnen draaiende. Mijn nog maar kort hier wonende buren hebben het laten nakijken door een beveiligingsspecialist en er moest best veel aangepast worden aan het raam, die moeite neem ik niet. Heb wel de deur open, vanwege de katten
  woensdag 1 februari 2023 @ 23:28:00 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_207814336
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 23:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik moest wat meer geduld hebben 😉
Deze is speciaal voor naar buiten draaiende ramen en ik heb naar binnen draaiende. Mijn nog maar kort hier wonende buren hebben het laten nakijken door een beveiligingsspecialist en er moest best veel aangepast worden aan het raam, die moeite neem ik niet. Heb wel de deur open, vanwege de katten
Tralies a la Harry Potter?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207814340
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 23:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als we het je niet zouden leren. Sullie.
*hap* O+
pi_207814477
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 23:28 schreef Troel het volgende:

[..]
Tralies a la Harry Potter?
pi_207814492
We zapten... en zagen Goedele Liekens :o watskebeurt met haar gezicht -O-
pi_207814563
Zo, dat was een lange bijlees. Ik wilde nog op allemaal dingen reageren maar het was óf al niet meer relevant óf ik had er geen mening over dus ik zeg gewoon welterusten :*
pi_207814588
Herinnering op fb net:
Culsc meet 3 jaar geleden
Foto's stuk :'(
pi_207814614
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 00:04 schreef Blues het volgende:
Herinnering op fb net:
Zag het net op fb herinneringen langskomen. 3 jaar geleden alweer 😳Maar je foto’s doen het gewoon
pi_207815086
quote:
Herinnering op fb net:
As. weekend zijn wij in de buurt voor een paar dagen.
Eens kijken of de anderen in het gezelschap zijn over te halen.
Met vijf mensen in een huis. Dat is lang geleden.

Dank voor de foto’s.

Oh ja, wie dronk campari?
pi_207815159
In juli 2001 geregistreerd hier :o.

En goedemorgen.
pi_207815181
Goedemorgen. Koffie
pi_207815267
Ik werd wakker met een nare hoofdpijn die ik niet kon plaatsen. En toen herinnerde ik me dat ik gisteravond een aura had. Ik heb mijn ogen dicht gedaan en gedaan alsof ik sliep, maar daar trapten we duidelijk niet in :(
pi_207815347
quote:
Herinnering op fb net:
Dat was leuk. De eerste kennismaking van G met het fok-gezelschap :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_207815471
Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor het vervolgonderzoek van het uitstrijkje. Onwijs zenuwachtig.
  donderdag 2 februari 2023 @ 07:53:32 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_207815487
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 06:39 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen. Koffie
Sterkte vandaag :*
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:50 schreef Myraela het volgende:
Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor het vervolgonderzoek van het uitstrijkje. Onwijs zenuwachtig.
Oei, dat snap ik heel goed, ga je alleen of heb je afleiding mee?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207815557
quote:
Begrijpelijk. Sterkte straks
pi_207815597
M'n man gaat wel mee, dus dat is wel fijn. Sowieso fijn dat de afspraak eindelijk is, erg naartoe geleefd wel de afgelopen tijd.
pi_207815619
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:06 schreef Clubsoda het volgende:
Ik werd wakker met een nare hoofdpijn die ik niet kon plaatsen. En toen herinnerde ik me dat ik gisteravond een aura had. Ik heb mijn ogen dicht gedaan en gedaan alsof ik sliep, maar daar trapten we duidelijk niet in :(
Zie je dan je eigen aura of zie je dan aura's om anderen/dingen?

En hoe is het nu met het hoofd?
pi_207815679
Succes Myra!
pi_207815698
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:14 schreef sigme het volgende:

[..]
Zie je dan je eigen aura of zie je dan aura's om anderen/dingen?

En hoe is het nu met het hoofd?
Min of meer dit:

Ik ben gezegend met het feit dat ik er geen echte migraine bij krijg maar wel een dag een zwaar hoofd. En ik kan eigenlijk geen effectieve pijnstilling nemen nu, dus we bijten maar door.
pi_207815718
Sterkte Myra en beterschap Club!

Ik heb een relatief licht werkdagje. Dadelijk naar de andere locatie treinen voor een overleg. En dan lekker lunchen met de collega’s want dat doen we veel te weinig.
Wellicht daarna nog een uurtje dingen doen/bespreken voordat NS me weer naar huis brengt.
pi_207815932
quote:
Sterkte! Fijn dat je man meegaat. En fijn dat je uitsluitsel krijgt want wachten en onzekerheid zijn zo naar. Met een uitslag kun je in ieder geval verder.
pi_207815945
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:25 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Min of meer dit:

[ afbeelding ]

Ik ben gezegend met het feit dat ik er geen echte migraine bij krijg maar wel een dag een zwaar hoofd. En ik kan eigenlijk geen effectieve pijnstilling nemen nu, dus we bijten maar door.
God ja die hel :X
Bikkel ze
pi_207815951
Komt goed Myraela :*
pi_207815969
quote:

[..]
Min of meer dit:

[ afbeelding ]

Oh, ik had aangenomen dat je een aura om objecten heen ziet maar uit dit plaatje lijkt het alsof je ‘m ‘los’ ziet. Of moet die zigzag een object voorstellen? In ieder geval, beterschap. Hopelijk kun je rustig aan doen en is het snel over.
pi_207816004
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:10 schreef Myraela het volgende:
M'n man gaat wel mee, dus dat is wel fijn. Sowieso fijn dat de afspraak eindelijk is, erg naartoe geleefd wel de afgelopen tijd.
Spoilers!
pi_207816012
Ik had plannen om een grote klus aan te pakken vandaag. Ik kreeg gisteren in bed migraine en ben nu wat wazig van de medicatie. Ik zie wel hoe het loopt vandaag.

Vanavond in elk geval kaasfondue O+ want ik eet alleen.
Spoilers!
pi_207816015
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:56 schreef yinu het volgende:

[..]
Sterkte! Fijn dat je man meegaat. En fijn dat je uitsluitsel krijgt want wachten en onzekerheid zijn zo naar. Met een uitslag kun je in ieder geval verder.
Krijg nog niet echt uitslag, volgens mij. Daarvoor moeten ze eerst een biopt nemen. Of het moet ineens zo positief lijken dat zelfs dat niet nodig is, dan zou het allemaal heel erg meevallen. Maar gewoon meer informatie krijgen is al fijn.
pi_207816018
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had plannen om een grote klus aan te pakken vandaag. Ik kreeg gisteren in bed migraine en ben nu wat wazig van de medicatie. Ik zie wel hoe het loopt vandaag.

Vanavond in elk geval kaasfondue O+ want ik eet alleen.
Wat eet jij bij de kaasfondue? :9 Ik heb er ook weer een keer zin in.
  donderdag 2 februari 2023 @ 09:15:53 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_207816071
Nou heb ik zin in kaasfondue
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207816072
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:08 schreef Myraela het volgende:

[..]
Wat eet jij bij de kaasfondue? :9 Ik heb er ook weer een keer zin in.
Ik heb geen zin om er een heel ding van te maken denk ik. Ik heb Turks brood, paprika en tomaatjes.

Als lunch eet ik knolselderijsoep dus dat is dan wel min of meer genoeg groente voor vandaag.
Spoilers!
pi_207816075
quote:
87s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:15 schreef Troel het volgende:
Nou heb ik zin in kaasfondue
Sorry *O*
Spoilers!
pi_207816287
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:08 schreef Myraela het volgende:

[..]
Krijg nog niet echt uitslag, volgens mij. Daarvoor moeten ze eerst een biopt nemen. Of het moet ineens zo positief lijken dat zelfs dat niet nodig is, dan zou het allemaal heel erg meevallen. Maar gewoon meer informatie krijgen is al fijn.
Goh, wat een lang traject. In ieder geval weer een stap verder dan nu.
pi_207816300
Oeh kaasfondue :9~
pi_207816317
Sterkte en succes @Myraela heb je inlays mee als het een biopt wordt!

Zooo, de was zit in de machine van de buurvrouw.
De nieuwe van mij, die niét fluisterstil is, konden ze morgen komen bekijken en fiksen(?). Ja, dan zijn wij op pad.
En ik heb nu schoon ondergoed en handdoeken nodig.
pi_207816465
Sterkte Myreala!

Ik heb vandaag een vrije dag, terwijl de kinderen op school zijn en de man op kantoor is. Zo heerlijk....
pi_207816515
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:00 schreef yinu het volgende:

[..]
Oh, ik had aangenomen dat je een aura om objecten heen ziet maar uit dit plaatje lijkt het alsof je ‘m ‘los’ ziet. Of moet die zigzag een object voorstellen? In ieder geval, beterschap. Hopelijk kun je rustig aan doen en is het snel over.
Het lijkt een beetje op zo'n nabrander als je te lang in de zon kijkt. Het begint als een klein flikkerend bolletje, in allerlei kleuren en dat wordt dan steeds groter tot een halve cirkel met punten zoals je op het plaatje ziet. Het zit niet om objecten heen maar het is een groot flikkerend, kleurrijk geheel wat ervoor zorgt dat je weinig ziet.

Ik had geluk dat ik net voor mijn eerste aura een tentamen neurologie had en er een vergelijkbaar plaatje in het boek stond, anders was ik me lam geschrokken denk ik :D
pi_207816612
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:00 schreef yinu het volgende:

[..]
Mijn zeldzame gelocaliseerde aura, meestal gewoon een blinde vlek, zwart beeld, heeft een vaste plek in mijn blikveld en trekt zich niks aan van wat ik zie.
Vaker is gewoon alles wat ik zie geler dan normaal. Kan nogal subtiel zijn, dan valt het me pas op in de wc, klopt de kleur van de wasbak niet.
pi_207817078
Aha. Verhelderend, over de aura’s. Ik was denk ik beïnvloed door de plaatjes van aura’s en aureooltjes in paranormale en religieuze beeldtaal.
pi_207817327
Wij gaan een paar dagen naar Londen met familie! Bij welke ottolenghi moet ik reserveren voor de lunch?
pi_207817410
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:57 schreef yinu het volgende:
Wij gaan een paar dagen naar Londen met familie! Bij welke ottolenghi moet ik reserveren voor de lunch?
Dit volg ik graag, ik moet ook nog uitzoeken naar welke ik wil gaan in April. :D
pi_207817707
quote:

[..]
Min of meer dit:

[ afbeelding ]

:r doet mijn interne systeem als ik dit op plaatjes zie. Instant misselijk en naar en zo.
Migraine o|O

Hoe is het nu? :*
pi_207817733
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Het lijkt een beetje op zo'n nabrander als je te lang in de zon kijkt. Het begint als een klein flikkerend bolletje, in allerlei kleuren en dat wordt dan steeds groter tot een halve cirkel met punten zoals je op het plaatje ziet. Het zit niet om objecten heen maar het is een groot flikkerend, kleurrijk geheel wat ervoor zorgt dat je weinig ziet.

Ik had geluk dat ik net voor mijn eerste aura een tentamen neurologie had en er een vergelijkbaar plaatje in het boek stond, anders was ik me lam geschrokken denk ik :D
Ik begon met deze klassieke auramigraine op mijn 14e of zo.. weet nog precies waar ik was (op school) en wat ik aan had zelfs. Ze wilden me naar het ziekenhuis brengen dachten dat ik een TIA had.
Was 'maar' migraine.
Heb het bijna niet meer nu na de overgang op mijn 63e. Eens per jaar soms 2x.
KLOPT AF :B
pi_207817757
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:10 schreef Myraela het volgende:
  donderdag 2 februari 2023 @ 11:34:44 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_207817864
Ze zeggen wel eens dat mannen moeite hebben met het inschatten van lengtes he.
Nou, inhoud inschatten is ook een ding. Dus nu heb ik sambal gemaakt en mijn pot zit maar half vol en het staat stom.

(Los van of het zo wel goed blijft enzo, want op de kop zetten om te vacumeren is wat vaag als er zoveel lucht nog in de pot zit).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207817992
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:34 schreef Troel het volgende:
Ze zeggen wel eens dat mannen moeite hebben met het inschatten van lengtes he.
Nou, inhoud inschatten is ook een ding. Dus nu heb ik sambal gemaakt en mijn pot zit maar half vol en het staat stom.

(Los van of het zo wel goed blijft enzo, want op de kop zetten om te vacumeren is wat vaag als er zoveel lucht nog in de pot zit).
Op de kop zetten om te vacumeren is sowieso nutteloos. Er is geen aantoonbaar voordeel. Wel een nadeel: je eten kan het laagje op de deksel aanpassen waardoor het niet meer goed afsluit.

Het maakt niet heel veel uit voor de houdbaarheid hoe vol je pot zit. Om het lang houdbaar te maken zou je het moeten wecken. In sambal zit te weinig suiker, zout, azijn of olie om het lang houdbaar te maken zonder wecken. Ik zou het gewoon in de koelkast zetten en binnen een maand opeten. Misschien heb je geluk en is het dan nog niet beschimmeld, dan kan je lekker dooreten :9
Spoilers!
  donderdag 2 februari 2023 @ 11:48:42 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_207818036
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Op de kop zetten om te vacumeren is sowieso nutteloos. Er is geen aantoonbaar voordeel. Wel een nadeel: je eten kan het laagje op de deksel aanpassen waardoor het niet meer goed afsluit.

Het maakt niet heel veel uit voor de houdbaarheid hoe vol je pot zit. Om het lang houdbaar te maken zou je het moeten wecken. In sambal zit te weinig suiker, zout, azijn of olie om het lang houdbaar te maken zonder wecken. Ik zou het gewoon in de koelkast zetten en binnen een maand opeten. Misschien heb je geluk en is het dan nog niet beschimmeld, dan kan je lekker dooreten :9
Ik eet het niet zelf. Nouja, het staat nu af te koelen en fix nog wel een kleiner potje. Met mijn heetmonster kan het snel gaan (minimaal 1 fles shiracha per week) 8-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207818183
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:48 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik eet het niet zelf. Nouja, het staat nu af te koelen en fix nog wel een kleiner potje. Met mijn heetmonster kan het snel gaan (minimaal 1 fles shiracha per week) 8-)
Dat is een hoop :o
Spoilers!
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:03:57 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_207818273
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is een hoop :o
Ja, ik snap niet hoe hij dat kan :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:04:25 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207818283
Ik doe al meer dan 1,5 jaar met 1 fles :@
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:08:01 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_207818346
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Sorry *O*
Zaterdag kaasfondue *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207818989
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:08 schreef Troel het volgende:

[..]
Zaterdag kaasfondue *O*
Hoe laat word ik verwacht *O* :D

Oh nee! We gaan uit eten zaterdag O+
pi_207819029
Eerste keer migraine was voor mij ook rond 14e denk ik. Middelbare school, zaten in de les verzorging en kregen uitleg over drugs, denk ik dan, want ik kan me nog herinneren dat de lerares een zakje wiet liet zien en dat het ook naar wiet rook. Ik zag ineens een stukje beeld wazig, dat werd vanuit het midden steeds groter tot het hele beeld was en daarna zag ik juist alleen in het midden wat. Conciërge in paniek, mn moeder gebeld, moeder in paniek want die heeft ooit een netvliesloslating gehad oid en ze dachten dat ik blind werd :+ wat opzich niet gek was, want alleen vingers recht voor me kon ik zien, erbuiten zag ik niks. Moeder oogziekenhuis gebeld, die stuurden dr toch met me naar de huisarts. Tegen de tijd dat ik daar in de wachtkamer zat had ik tergende hoofdpijn. Conclusie: wimper of zandkorreltje oid in m'n oog (ehh, really - was ook op school al 4x gecheckt) of migraine.

Wél goed voor mn drugsgebruik, want ik heb altijd die associatie tussen wietgeur en beroerd worden gehouden :+

Op FOK! sinds december 2010, laatkomer dus :o
pi_207819033
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:48 schreef Troel het volgende:

[..]
Welke sriracha?
pi_207819052
@Myraela heel veel succes vanmiddag :*
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:57:39 #237
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207819129
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoe laat word ik verwacht *O* :D

Oh nee! We gaan uit eten zaterdag O+
Wij ook! zo zin in! (alsof het eeuwen geleden is :') )
een van onze favoriete restaurantjes stopt ;( maar de chef was altijd bezig met allerlei opleidingen in Japan en had nu een certificaat verdiend, dus de laatste 2 weken speciaal Japans diner. Dat MOEST ik gewoon.
:9

En volgend weekend gaan we weer uit eten want die stond al gepland, De Haan in Groningen, van de zomer al geboekt wegens hun volle agenda. Dus ook hier is de verwachting hoog :9
pi_207819376
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wij ook! zo zin in! (alsof het eeuwen geleden is :') )
een van onze favoriete restaurantjes stopt ;( maar de chef was altijd bezig met allerlei opleidingen in Japan en had nu een certificaat verdiend, dus de laatste 2 weken speciaal Japans diner. Dat MOEST ik gewoon.
:9

En volgend weekend gaan we weer uit eten want die stond al gepland, De Haan in Groningen, van de zomer al geboekt wegens hun volle agenda. Dus ook hier is de verwachting hoog :9
Leuk! Wij ook best langer geleden en gaan langgggg niet zo vaak meer ivm budget.
We gaan zaterdag op de Spaanse toer:https://www.restaurantbodega.nl/

Maken wel weer verslagje.
  donderdag 2 februari 2023 @ 13:12:51 #239
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207819394
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Leuk! Wij ook best langer geleden en gaan langgggg niet zo vaak meer ivm budget.
We gaan zaterdag op de Spaanse toer:https://www.restaurantbodega.nl/

Maken wel weer verslagje.
Oh wauw dat ziet er top uit! en meteen vakantiegevoel erbij O+
pi_207819405
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Eerste keer migraine was voor mij ook rond 14e denk ik. Middelbare school, zaten in de les verzorging en kregen uitleg over drugs, denk ik dan, want ik kan me nog herinneren dat de lerares een zakje wiet liet zien en dat het ook naar wiet rook. Ik zag ineens een stukje beeld wazig, dat werd vanuit het midden steeds groter tot het hele beeld was en daarna zag ik juist alleen in het midden wat. Conciërge in paniek, mn moeder gebeld, moeder in paniek want die heeft ooit een netvliesloslating gehad oid en ze dachten dat ik blind werd :+ wat opzich niet gek was, want alleen vingers recht voor me kon ik zien, erbuiten zag ik niks. Moeder oogziekenhuis gebeld, die stuurden dr toch met me naar de huisarts. Tegen de tijd dat ik daar in de wachtkamer zat had ik tergende hoofdpijn. Conclusie: wimper of zandkorreltje oid in m'n oog (ehh, really - was ook op school al 4x gecheckt) of migraine.

Wél goed voor mn drugsgebruik, want ik heb altijd die associatie tussen wietgeur en beroerd worden gehouden :+

Op FOK! sinds december 2010, laatkomer dus :o
Akelig k*tmigraine ;( :(

Is het erfelijk bij jou?
Bij mij zit t wel in de fam.
pi_207819486
_O-

Ik kijk Extreme Time Cheaters. Over mensen die dus alles snel doen. Iemand plant sex in terwijl de fluitketel op staat. Iemand anders pureert al zijn voedsel. Nog iemand doet drie keer per jaar de was (heeft dus heel veel kleren).
Spoilers!
  donderdag 2 februari 2023 @ 13:31:34 #242
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207819645
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
_O-

Ik kijk Extreme Time Cheaters. Over mensen die dus alles snel doen. Iemand plant sex in terwijl de fluitketel op staat. Iemand anders pureert al zijn voedsel. Nog iemand doet drie keer per jaar de was (heeft dus heel veel kleren).
Ze bedenken ook steeds meer gekken, dit kan toch niet.
Vond die extreme cheapskates al enigszins ongeloofwaardig. _O-
pi_207819687
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Akelig k*tmigraine ;( :(

Is het erfelijk bij jou?
Bij mij zit t wel in de fam.
Ik geloof dat mn moeder er vroeger ook last van heeft gehad ja. Maar ik kan me niet herinneren dat ze ooit een aanval heeft gehad, dus volgens mij is ze er 'overheen gegroeid' ofzo.
Ik had er op de middelbare school en eerste twee jaar studie ook veel vaker en meer last van, bij n aanval altijd vreselijke hoofdpijn en een dag compleet uit de running, op middelbare ook incl kotsen bij elke beweging. Dat is gelukkig bij mij ook veel minder nu. Ik heb soms de aura en dan geen hoofdpijn en dan een halfuur/uur later nog een keer aura, soms aura en dan 'gewoon' hoofdpijn. Maar zelden meer zo erg dat ik alleen maar kan liggen in donkere kamer met ogen dicht en dat ik niet meer normaal kan praten van de koppijn enzo, dat ik hoor dat wat ik zeg niet klopt maar het me niet lukt het wel goed te zeggen. Dus dat is heel fijn, dat t zoveel beter is nu. Heb jij het vaak?
pi_207819715
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ze bedenken ook steeds meer gekken, dit kan toch niet.
Vond die extreme cheapskates al enigszins ongeloofwaardig. _O-
Dit is echt totaal ongeloofwaardig inderdaad. Ik kijk nu naar mensen die een feestje geven. Iedereen krijgt bij binnenkomst een gedetailleerd schema. Als in 15.00-15.10 kletsen en hapjes, 15.10-15.15 omkleden, 15.15-16.00 zwemmen, 16.00-16.05 omkleden, etc. Het is ook maar 1 aflevering. Ik denk niet dat het aansloeg :')

Ik heb een sport een abonnement op Discovery+ Ik ben aan het kijken of daar nog andere leuke dingen op staan. Dit is dus wel echte bagger. Toch kijk ik het af want ik kan dit niet stopzetten.

Oh, de pureerkerel gaat nu op een eerste date. Hij laat zijn eten (kip met ravioli) pureren en drinkt het met 4 rietjes.
Spoilers!
pi_207819775
Na het feestje is er tijd voor een heel uur sex. Maar het feestje loopt al 20 minuten uit. Dramaaaaa.
Spoilers!
  donderdag 2 februari 2023 @ 13:44:20 #246
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207819800
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dit is echt totaal ongeloofwaardig inderdaad. Ik kijk nu naar mensen die een feestje geven. Iedereen krijgt bij binnenkomst een gedetailleerd schema. Als in 15.00-15.10 kletsen en hapjes, 15.10-15.15 omkleden, 15.15-16.00 zwemmen, 16.00-16.05 omkleden, etc. Het is ook maar 1 aflevering. Ik denk niet dat het aansloeg :')

Ik heb een sport een abonnement op Discovery+ Ik ben aan het kijken of daar nog andere leuke dingen op staan. Dit is dus wel echte bagger. Toch kijk ik het af want ik kan dit niet stopzetten.

Oh, de pureerkerel gaat nu op een eerste date. Hij laat zijn eten (kip met ravioli) pureren en drinkt het met 4 rietjes.
Ik zou ook kijken hoor :D

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Na het feestje is er tijd voor een heel uur sex. Maar het feestje loopt al 20 minuten uit. Dramaaaaa.
Wel goed prioriteiten om dan wel een uur te plannen voor seks :D
pi_207819817
Ok. Nou heeft er iemand zulke lange nagels dat ze geen bestek nodig heeft. Ze bespaart tijd omdat ze dat niet af hoeft te wassen. Hou op hoor.
Spoilers!
pi_207819854
Pillen met vezels slikken om tijd te besparen op poepen.
Spoilers!
  donderdag 2 februari 2023 @ 14:00:23 #249
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207819946
Hou ons op de hoogte Lucky! ^O^
pi_207819977
Maar… waaróm? Wat doen ze dan in die tijd die ‘over’ is? Lijkt me dat euthanasie nog de extreemste time cheater is want dan hoef je verder geen tijd meer te verspillen aan leven.
  donderdag 2 februari 2023 @ 14:10:48 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_207820052
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:51 schreef Myraela het volgende:

[..]
Welke sriracha?
Whatever voor een fatsoenlijke prijs te krijgen is. Het gaat er in zulke hoeveelheden doorheen dat het meestal de meest goedkope bocht is. :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207820069
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 14:03 schreef yinu het volgende:
Maar… waaróm? Wat doen ze dan in die tijd die ‘over’ is? Lijkt me dat euthanasie nog de extreemste time cheater is want dan hoef je verder geen tijd meer te verspillen aan leven.

Die pureerkerel spendeert zo veel mogelijk vrije tijd in een kindertehuis. Een andere spaart zo veel mogelijk stappen (en dus tijd) omdat zijn knie of heup versleten is geloof ik. Zat toen even niet op te letten. Zij met die nagels is aan het promoveren, sporten, sportcoachen, radiopresenteren en nog een miljoen dingen.

Tja. Ik heb in elk geval 46 minuten van mijn leven weggegooid door dit te kijken. Ook al was ik een beetje aan het werk tussendoor.
Spoilers!
  donderdag 2 februari 2023 @ 14:12:31 #253
35189 Troel
scherp en bot
pi_207820081
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pillen met vezels slikken om tijd te besparen op poepen.
Maar als je zulke nagels hebt kun je het er toch gewoon uitpulken >:)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 februari 2023 @ 14:14:30 #254
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207820108
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dan heeft ze nog 38 minuten over om iets voor zichzelf te doen?
pi_207820110

@Kaatje1 @Myraela

Zoete trek en langs de Jamin komen... Vrij dodelijk.
pi_207820137
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 14:12 schreef Troel het volgende:

[..]
Maar als je zulke nagels hebt kun je het er toch gewoon uitpulken >:)
Twee verschillende personen :D

Ooit ga ik nog eens aan iemand met zulke idiote nagels vragen hoe dat nou op de wc werkt.
Spoilers!
pi_207820324
Ja hallo. Het was goed. Ik geloof dat iedereen tevreden was over hoe het ging. Ben wel een klein beetje gesloopt nu.
  donderdag 2 februari 2023 @ 14:39:25 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207820392
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 14:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Twee verschillende personen :D

Ooit ga ik nog eens aan iemand met zulke idiote nagels vragen hoe dat nou op de wc werkt.
Tampons inbrengen
Heb ik laatst gevraagd aan zo'n langnagelaar

SPOILER
pi_207820525
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:51 schreef vlindertje89 het volgende:
wat opzich niet gek was, want alleen vingers recht voor me kon ik zien, erbuiten zag ik niks
Dat is wel een duidelijke aanwijzing dat je ogen het prima doen maar je hersens niet, aangezien dat stukje recht voor je het enige is wat werkelijk aan beeld via je ogen binnenkomt op dat moment. De rest fantaseren je hersens eromheen.

Zo knap, hersens. Het is een wonder dat het zo vaak redelijk werkt.
pi_207820527
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2023 14:33 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo. Het was goed. Ik geloof dat iedereen tevreden was over hoe het ging. Ben wel een klein beetje gesloopt nu.
Fijn. En logisch. Lekker uitrusten nu?
pi_207820584
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 14:52 schreef yinu het volgende:

[..]
Fijn. En logisch. Lekker uitrusten nu?
Ja, bips op de bank. In principe hoef ik niks meer vandaag. Even kijken of ik straks nog ergens zin in heb.
  donderdag 2 februari 2023 @ 14:56:46 #262
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207820597
quote:
Fijn dat het goed was.
  donderdag 2 februari 2023 @ 14:59:20 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_207820621
quote:
Fijn. En even pas op de plaats is niet erg, kan zelfs goed zijn :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207820721
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 14:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]

@:kaatje1 @:myraela

Wow, flinke zak! Ik wil binnenkort ook gaan halen, maar alleen de nieuwe smaken die me interessant lijken.
  donderdag 2 februari 2023 @ 15:14:10 #265
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207820737
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:11 schreef Myraela het volgende:

[..]
Wow, flinke zak! Ik wil binnenkort ook gaan halen, maar alleen de nieuwe smaken die me interessant lijken.
Je onderzoek al gehad? hoe ging het?
pi_207820776
Yes, terug uit het ziekenhuis. Ze heeft gewoon de lisexcisie meteen gedaan in plaats van eerst een biopt te nemen. Wel fijn dat dat meteen kon. En dan over twee weken een belafspraak voor de uitslag.

De behandeling viel best mee. Even door vier verdoving prikjes heen ademen. Probeerde zo zen mogelijk te blijven, maar lag alsnog te shaken. :') Maar het was meer ongemak dan pijn.
  donderdag 2 februari 2023 @ 15:20:06 #267
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207820808
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:17 schreef Myraela het volgende:
Yes, terug uit het ziekenhuis. Ze heeft gewoon de lisexcisie meteen gedaan in plaats van eerst een biopt te nemen. Wel fijn dat dat meteen kon. En dan over twee weken een belafspraak voor de uitslag.

De behandeling viel best mee. Even door vier verdoving prikjes heen ademen. Probeerde zo zen mogelijk te blijven, maar lag alsnog te shaken. :') Maar het was meer ongemak dan pijn.
Shaken van de spanning is ook niet zo gek toch, blijft toch allemaal heel ongemakkelijk zo'n behandeling.

Mag je nu wel verder met je vruchtbaarheidsbehandelingen of nog wachten tot die uitslag?
  donderdag 2 februari 2023 @ 15:20:17 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_207820811
quote:

Ik weet niet wat het is, maar het klinkt niet fijn en ik weet niet of ik wil googelen :{
Hopelijk goed nieuws bij de uitslag :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207820849
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:20 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Shaken van de spanning is ook niet zo gek toch, blijft toch allemaal heel ongemakkelijk zo'n behandeling.

Mag je nu wel verder met je vruchtbaarheidsbehandelingen of nog wachten tot die uitslag?
Sowieso eerst de uitslag even afwachten. En iets van drie weken om dit te laten herstellen. Dus dan kunnen we de komende cyclus nog niet starten, maar die daarna hopelijk wel.
  donderdag 2 februari 2023 @ 15:26:16 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_207820882
quote:
[ afbeelding ]

Ik heb nog geen paaseitjes gekocht dit jaar. *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 februari 2023 @ 15:30:01 #271
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207820920
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:26 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik heb nog geen paaseitjes gekocht dit jaar. *O*
Ik vind ze al wel erg overmatig aanwezig bij de meeste winkelketens :(
pi_207820970
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 14:39 schreef Molo het volgende:

[..]
Tampons inbrengen
Heb ik laatst gevraagd aan zo'n langnagelaar

SPOILER
Dat is pas toewijding _O_
Spoilers!
  donderdag 2 februari 2023 @ 15:38:53 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_207820993
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:30 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik vind ze al wel erg overmatig aanwezig bij de meeste winkelketens :(
En daarom ben ik trots.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207821245
Jahai :s)
pi_207821255
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:01 schreef minilot het volgende:
Yes hello.
pi_207821266
Wat dapper van je @Myraela! Voor een goed doel en veel geluk en succes ermee gewenst O+
pi_207821324
quote:
[ afbeelding ]

Flinke zak! :D ^O^ Ik had tot dusver alleen een klein zakje van Lidl en ik probeer dat zo te houden tot half maart ofzo. Als de intocht van de paashaas geweest is zeg maar :+
pi_207821344
quote:
Zelfs als het zowel goed als kalm/rustig was, vreet zoiets op de een of andere manier toch altijd verrassend veel energie :Y Knuffel voor je :*
pi_207821666
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:01 schreef minilot het volgende:
Ja hai
pi_207821721
Oh O+
pi_207821792
quote:

Fijn dat dat direct kon, Myraela :Y Dan ben je er maar van af, anders kon je weer opzien tegen de volgende afspraak. En als het goed is is het nu ook klaar (hopelijk). Nou ja, wat vaker controles dan normaal, dat dan weer wel.

Nu iets lekkers als beloning *)
pi_207821808
quote:
Snap dat je gesloopt bent; vreet gewoon energie zoiets. Mooi dat het goed was zo. En je hoeft vandaag niks meer hè, morgen weer een dag :*
  donderdag 2 februari 2023 @ 17:10:04 #283
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207821886
:* voor @Myraela en @Loona
tijd en aandacht voor jezelf is vaak ook gewoon belangrijk

ik typte vandaag m'n eerste begeleijdende sollicitatie brief sinds eeuwen.. het voelt erg oudbollig.. een vriendin in HR had allemaal fancy termen, maar ik weet niet zo goed of die termen aan gaan slaan in mijn ouderwetse organisatie 8)7
  donderdag 2 februari 2023 @ 17:12:22 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207821896
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:10 schreef Barreltje het volgende:
:* voor @:Myraela en @:Loona
tijd en aandacht voor jezelf is vaak ook gewoon belangrijk

ik typte vandaag m'n eerste begeleijdende sollicitatie brief sinds eeuwen.. het voelt erg oudbollig.. een vriendin in HR had allemaal fancy termen, maar ik weet niet zo goed of die termen aan gaan slaan in mijn ouderwetse organisatie 8)7
Moet passend zijn bij het werkveld :Y
  donderdag 2 februari 2023 @ 17:18:16 #285
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207821936
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:12 schreef Molo het volgende:

[..]
Moet passend zijn bij het werkveld :Y
sowieso is de brief in het engels en is moederstaal van de ezer ook niet engels.. dus het zal wel.
maar de eerste is af *O*

nu nog 2 keer Kopieren en herschrijven naar de volgende vacatures
pi_207822114
Goed gedaan @Myraela *;
Succes @Barreltje :*
pi_207822120
Ik heb ook een grotemensenstap gedaan. Een financieel adviseur aangeschreven of ie misschien kan advizeren over berekeningen over jaarruimte voor aftrek van lijfrentepremies & reserveringsruimte.

Ik ben niet speciaal dom en niet bang voor getallen of woorden, maar als ik "jaarruimte / aftrek / lijfrentepremies / reserveringsruimte" zie dan slaap mijn kop gelijk volledig dicht.
pi_207822130
Fijn dat het goed voelde @Lonaa
Dat het achter de rug is @Myraela hopen op goede uitslag!
Succes met de sollies @Barreltje
Heerlijk de bloody sinaasappels van @sigme

En antwoord op @vlindertje89 over mijn aanvallen.
Ik heb zeer onregelmatig en out of the blue migraine-aanvallen. Het hele rijtje kan ik dan afvinken, van visuele aura's zoals in het plaatje van @Clubsoda (hoe is het nou?) hele stukken die ik niet zie, zwarte vlekken en een soort megaraar knerpend hoofd, me raar voelen, niet kunnen praten/wartaal, deel van mond en hand gevoelloos/prikkelend, tot na ruim 2 of 3 uur dan die alles verzengende hoofdpijn en je brein in een soort kramp, tot het helemaal weg is ben ik 1-2 dagen verder.
Begonnen zoals gezegd ergens op mijn 14e. Een paar triggers zijn duidelijk; spanning, bovenmatige inspanning bij sport, vaker voorkomend de week voor ik ongesteld moest worden.
Vanaf de overgang zo'n 10/13 jaar geleden nam de frequentie wel af. Soms was het eens per 2 maanden, soms 3 maanden niet en dan 3 of 4 achter elkaar.
Heb ook een tijdje clusterhoofdpijnaanvallen gehad. Gelukkig van korte duur.
Nu komen de aanvallen nog 1 of hooguit 2x per jaar. Gebruik van sumatriptan 2 met een uur ertussen helpt wel om de aanvallen iets korter te laten duren en iets minder heftig maar ik voel me er wel een zombie door.
pi_207822140
Er was op werk iets flink (en op nogal een exotische manier) fout gegaan. Het werk was langs 5 mensen gekomen die er elk hun steentje aan bijgedragen hadden, de fout was al door persoon nr 1 geïntroduceerd dus inmiddels lag er een berg aan incorrecte zooi van 5 mensen. En ik mocht dat proberen weer te ont-zooien. Uiteindelijk ook iets van 5 mensen nodig gehad om me te helpen om alles van voren af aan goed te krijgen én alle foute info weg te maken. En iets van 4 uur bezig geweest :')

En morgen mag ik de melding er nog van schrijven.

Huuuuuu ;(
pi_207822145
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:43 schreef Tele6 het volgende:
Er was op werk iets flink (en op nogal een exotische manier) fout gegaan. Het werk was langs 5 mensen gekomen die er elk hun steentje aan bijgedragen hadden, de fout was al door persoon nr 1 geïntroduceerd dus inmiddels lag er een berg aan incorrecte zooi van 5 mensen. En ik mocht dat proberen weer te ont-zooien. Uiteindelijk ook iets van 5 mensen nodig gehad om me te helpen om alles van voren af aan goed te krijgen én alle foute info weg te maken. En iets van 4 uur bezig geweest :')

En morgen mag ik de melding er nog van schrijven.

Huuuuuu ;(
Oh my god, wat een sherlock moet je dan zijn :?
pi_207822146
quote:

Wat fijn dat je hier gelijk af bent!
Tsjonge jonge, ze boeken op het terrein van steeds vlotter zaken afhandelen toch wel echt vooruitgang hoor. Mooi.

De rest komt later. Nu uitblazen, stress laten wegebben en lekker een cadeautje voor jezelf nemen.
pi_207822147
@Blues heftig joh, zulke migraine. Ik vind het nog steeds bizar dat er zo weinig aan te doen valt en zo weinig over bekend is over hoe het werkt. Maar ja, "vrouwenkwaal" he :(
pi_207822160
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:44 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues heftig joh, zulke migraine. Ik vind het nog steeds bizar dat er zo weinig aan te doen valt en zo weinig over bekend is over hoe het werkt. Maar ja, "vrouwenkwaal" he :(
Nou... qua erfelijkheid zit het in de mannelijke lijn, ik hoorde van mijn opa en van mijn neef. Zoon F heeft ook migraine-achtige periodes. Allemaal manneeeeee!
pi_207822162
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:44 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh my god, wat een sherlock moet je dan zijn :?
Ik heb ook echt een paar momenten van totale verbijstering gehad. Manmanmanman :')

Nu ben ik een pizza aan het afbakken, want daar vind ik het wel een dag voor O-)
pi_207822190
Melding gedaan bij de gemeente over een prachtig stuk dorp waar ik vaak wandel of soms doorheen fiets, maar dat bospad is een verschrikking. Verschillende delen met gaten, ongelijke stukken, losliggende steentjes waarbij je als er nat blad op ligt uitglijdt. Fietsen is hel met al die gaten, als het een beetje donker is zie je ze ook niet.

Gemeente kan er niets aan doen (ah vandaaaaar dat er nooit iets gebeurd daar) want het is allemaal in particulier bezit. Iets met overpad en verschillende eigenaren.
Tja......... en ze willen me de namen en rugnummers niet geven. Mss bij de 3 megalomane huizen die langs dat pad staan maar eens briefjes in de bus doen of zou dat raar zijn.
pi_207822191
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:11 schreef Myraela het volgende:

[..]
Die kon ik nu live mooi uitzoeken :9 *geen Jamin in de stad heeft ;( *

Plus wat gouwe ouwe. En twee mystery eitjes.

Hoest met jou? Ziekenhuisbezoek goed doorstaan?
Edit: teruglees geeft info ^O^
  donderdag 2 februari 2023 @ 17:50:51 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207822193
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:42 schreef sigme het volgende:
Ik heb ook een grotemensenstap gedaan. Een financieel adviseur aangeschreven of ie misschien kan advizeren over berekeningen over jaarruimte voor aftrek van lijfrentepremies & reserveringsruimte.

Ik ben niet speciaal dom en niet bang voor getallen of woorden, maar als ik "jaarruimte / aftrek / lijfrentepremies / reserveringsruimte" zie dan slaap mijn kop gelijk volledig dicht.
Dat klinkt eigenlijk als een hele gezonde reactie

Daar moet je lekker mensen voor inhuren en je hoofdruimte en energie aan andere, veel toffere dingen besteden ^O^
pi_207822217
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:42 schreef sigme het volgende:

Jaar- en reserveringsruimte voor aftrek van lijfrentepremies :? :? :?
Leuk voor mensen met cijfertjestalent *G*
  donderdag 2 februari 2023 @ 17:53:03 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_207822224
Ahgos. Mijn jongste is helemaal verliefd (het heerst *) ). En die gaat nu voor Valentijnsdag zijn vriendinnetje niet een brief sturen, maar een cadeautje kopen O+

Opvoeding geslaagd B-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207822296
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:53 schreef Troel het volgende:
Ahgos. Mijn jongste is helemaal verliefd (het heerst *) ). En die gaat nu voor Valentijnsdag zijn vriendinnetje niet een brief sturen, maar een cadeautje kopen O+

Opvoeding geslaagd B-)
Het is beter om spullen te kopen dan om brieven te schrijven?
pi_207822302
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')