quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan moet er toch meer alcohol in dat bier ?
Dat is wel uitstellen voor gevorderden!quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:25 schreef Lonaa het volgende:
@:minilot een dag. En de ochtend. Niet direct uit trainen langs die Lidl maar naar die hier om de hoek. Die dicht bleek te zitten vandaag wegens verbouwing. Top
Dat had ik je kunnen vertellen als ik had geweten dat je daar naar toe zou gaanquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:25 schreef Lonaa het volgende:
@:minilot een dag. En de ochtend. Niet direct uit trainen langs die Lidl maar naar die hier om de hoek. Die dicht bleek te zitten vandaag wegens verbouwing. Top
Jij hebt ook al voor een dichte deur gestaan?quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat had ik je kunnen vertellen als ik had geweten dat je daar naar toe zou gaan
Pfff, het lijf van 16 jaar geleden? Dat scheelt behoorlijk wat kilo's, was zo ongeveer rondom mijn trouwen en daarna kwamen mijn zwangerschappen en moest ik moeite doen om uberhaupt gezond te blijven (sondevoeding, noem maar op). Als ik nu fotos terug zie van die tijd dan vind ik het gewoon eng om zulke dunne polsjes te zien. Ja, ik baal er van dat er weer zoveel bij aan zit, maar mijn lichaam is gewoon gepokt en gemazeld en ik ben er heilig van overtuigd dat als ik weer in rustig vaarwater zit en wat beter mijn best doe, dat het dan wel weer goed komt en het weer een voor mij aanvaardbaar lichaam wordt. Alhoewel ik me afvraag of ik ooit van mijn lichaam ga houden (maar dat is een tweede).quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:27 schreef minilot het volgende:
Ik wil echt niet mijn lijf van vijfentwintig jaar geleden terug!Maar aan de andere kant hield ik toen ik zestien was absoluut niet van zichtbare spieren, dus andersom geldt het ook
Nee, ik werk er ongeveer naast en ik had dus de A4-tjes al op de deuren zien hangen. Adres is wegquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij hebt ook al voor een dichte deur gestaan?
Het adres mag je wel weghalen van me, alsjeblieft.
Ik probeer een klein beetje van mijn anoniemiteit te behouden. En dit gaf met alle andere info die ik hier neerplemp wel net iets te veel weg, vond ik.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, ik werk er ongeveer naast en ik had dus de A4-tjes al op de deuren zien hangen. Adres is weg
No problem. Ik ben daar soms wat makkelijk in, omdat ik toch al makkelijk terug te vinden ben.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik probeer een klein beetje van mijn anoniemiteit te behouden. En dit gaf met alle andere info die ik hier neerplemp wel net iets te veel weg, vond ik.Thanks.
Ik ben er ook wel makkelijk in op zich. Soms te. Dat is al eens tegen me gebruikt dus ik ben ietsje voorzichtiger geworden.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:38 schreef Troel het volgende:
[..]
No problem. Ik ben daar soms wat makkelijk in, omdat ik toch al makkelijk terug te vinden ben.
Ik ben heel gelukkig dat ik altijd nog vele tientallen kilo's minder zwaar ben dan ik ooit was. Ben ik gelukkig met wat de weegschaal nu zegt? Nee absoluut niet. Ik ben wel heel erg gelukkig dat het eigenlijk al jaren stabiel is, dat met wat inzet omlaag kan en dat het zelfs in quarantainetijd niet meer werd. Ik heb me erbij neergelegd dat het altijd een ding zal blijven en dat geeft ergens wel rust. Een heel, heel klein beetje.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:04 schreef Lonaa het volgende:
Mijn puberlijf was ansich fantastisch. Goede dikk'n titt'n, 75 kilo. Niet heel tof voor een puber though. De borstverkleining maakte het beter in balans maar toen werd ik dik.Daar was ik ook niet heel gelukkig mee.
![]()
Niet meer dik, wel gespierd, maar ook wel uh schade.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:04 schreef Lonaa het volgende:
Mijn puberlijf was ansich fantastisch. Goede dikk'n titt'n, 75 kilo. Niet heel tof voor een puber though. De borstverkleining maakte het beter in balans maar toen werd ik dik.Daar was ik ook niet heel gelukkig mee.
![]()
Niet meer dik, wel gespierd, maar ook wel uh schade.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar weer hoor.
Hoef ik ook niet naar de orthopeed
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik heb de afgelopen jaren heel hard gewerkt aan "acceptatie" van hoe mijn lijf eruit ziet. En ook hoe het veranderd. Zelfs af en toe nog wel een stukje meer dan alleen maar acceptatie en ook waardering, zeker voor wat het kan.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig dat ik altijd nog vele tientallen kilo's minder zwaar ben dan ik ooit was. Ben ik gelukkig met wat de weegschaal nu zegt? Nee absoluut niet. Ik ben wel heel erg gelukkig dat het eigenlijk al jaren stabiel is, dat met wat inzet omlaag kan en dat het zelfs in quarantainetijd niet meer werd. Ik heb me erbij neergelegd dat het altijd een ding zal blijven en dat geeft ergens wel rust. Een heel, heel klein beetje.
Die hoorde ik ja en mijn reactie wasquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren heel hard gewerkt aan "acceptatie" van hoe mijn lijf eruit ziet. En ook hoe het veranderd. Zelfs af en toe nog wel een stukje meer dan alleen maar acceptatie en ook waardering, zeker voor wat het kan.
Dat is met vlagen nog steeds erg ingewikkeld (en als ik ooit nog een keer een boel geld heb laat ik echt mijn boobs wel verbeteren.) maar ik merk ook dat ik soms best wel lekker in mijn lijf zit. Zo "durf" ik af en toe een korte (sport)broek aan en trek ik wel eens mijn t-shirt uit bij het trainen. Veilige plek, dus laagste drempel.
Ook als ik in andere situaties mijn kleren uit moet/mag trekken sta ik daar tegenwoordig veel minder bij stil. Dit is wat het is. Dit is hoe het eruit ziet en dat is prima.
Woon jij tegenwoordig in Lonaa-Town!quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:31 schreef Troel het volgende:
Nee, ik werk er ongeveer naast en ik had dus de A4-tjes al op de deuren zien hangen. Adres is weg
Dit is het enige dat telt. En hoe vaker je er over heen stapt en het dan geen "probleem" oplevert, hoe makkelijker het wordt. Beloofd.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Die hoorde ik ja en mijn reactie was![]()
En ik doe moeilijk over een glazen douche![]()
(en ja, ik WEET hoe stom het is. En ik ben zo fucking trots op mijzelf dat ik me erover heen zette en er schijt aan had. Omdat ik wist dat het stom was en dat het alleen in mijn wereld leefde.)
Haha, ik woonde alleen maar in Ijsselstein vanwege mijn exquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Woon jij tegenwoordig in Lonaa-Town!Wat bracht je daar? De liefde of werk of anders?
Nouja, de beloning klonk ook wel aanlokkelijk, dat hielpquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is het enige dat telt. En hoe vaker je er over heen stapt en het dan geen "probleem" oplevert, hoe makkelijker het wordt. Beloofd.
Soms is de wereld idd kleinquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:22 schreef Troel het volgende:
Haha, ik woonde alleen maar in Ijsselstein vanwege mijn exMijn roots liggen toch echt in het prachtige pittoreske dorpje dat bekend is van de monstertruck, de klaphamer en de eerste marathon op natuurijs (en inmiddels woon ik dus in het prutsdorpje ernaast tegen de grens aan), Maar ik werk in Loona-Town inderdaad, maar heb daar ook gewoon de middelbare school gedaan enzo
En als ik daar zit op de dagen dat ik niet werk, dan is het inderdaad wel de liefde ja
Een van de kameraden van Lonaa
(Want de wereld is echt heel klein!)
Ik ben geen officiele, mijn ouders waren zo stom om mij in Amsterdam geboren te laten worden.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms is de wereld idd kleinEn wist niet dat je ook een Tukker was
Of misschien ooit wel geweten, maar weer vergeten.
Internationaal wel heel duidelijk en tofquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:28 schreef Troel het volgende:
Ik ben geen officiele, mijn ouders waren zo stom om mij in Amsterdam geboren te laten worden.
Dat wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Internationaal wel heel duidelijk en tof
Zo'n smalle trap?quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:31 schreef Troel het volgende:
Dat wel jaEn het was wel Oud-Zuid, dus
(maar wel in het stuk dat mijn moeder elke keer moest kiezen wat ze het eerste de trap op zeulde, de boodschappen of het kind
)
Nee, meer of het andere nog beneden zou staan als je weer terug bentquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n smalle trap?
Ik verwonderde me al een beetje dat je na 20+ fokjaren plots hier echt mee kwam kletsen, maar nu begrijp ik het. Super welkom en als je nog net zo bent als ik je herinner dan pas je hier helemaal tussen
Het is over het algemeen niet iets waarover je loopt op te scheppen inderdaad. Alhoewel ik me nu een stuk veiliger voel als ik 'opgelost slotje' roep of TVPquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:41 schreef Lonaa het volgende:
Oooooooooh, ja. Zo ontstond het. Ik was even vergeten hoe FOK! ter sprake was gekomen. Gemeenschappelijke feestboekvriendjes.
Ja, in OUD kom ik zélden. Er zijn wel een paar leuke topics, maar geen kind(eren) dus heb er niet heel veel te zoeken.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, meer of het andere nog beneden zou staan als je weer terug bent
(Haha, ik was in OUD al weer een tijdje aan het meeposten. En toen ging ik weer een paar kameraden ontmoeten van mijn vriend en toen vroeg ik aan Lonaa waar ze miss_dvan kende. Nou ja, en toen bleek dat ze mijn naam wel kende (
). Heb jaaaaaaaren geleden nog wel in meer SC's gepost maar dit was de enige waar ik ook eigenlijk wel meteen weer meelas en toen ik dat zei, zei Lonaa dat ik gewoon moest posten. Dusch
)
En ik ben nog steeds net zo gek als een deur![]()
Correct.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is over het algemeen niet iets waarover je loopt op te scheppen inderdaad. Alhoewel ik me nu een stuk veiliger voel als ik 'opgelost slotje' roep of TVP
Nou, iets minder onzeker enzo had best wel gemogen hoorquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, in OUD kom ik zélden. Er zijn wel een paar leuke topics, maar geen kind(eren) dus heb er niet heel veel te zoeken.
En goed dat je gewoon jezelf nog bent
Oh dat is altijd een mooie als je iemand leert kennenquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:41 schreef Lonaa het volgende:
Oooooooooh, ja. Zo ontstond het. Ik was even vergeten hoe FOK! ter sprake was gekomen. Gemeenschappelijke feestboekvriendjes.
Nouja en bij iedere ander was het denk ik minder opgevallen, maar miss_dquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dat is altijd een mooie als je iemand leert kennenVooral als het dan een niet zo'n logische connectie is (allemaal in zelfde omgeving wonen kan nog logisch zijn, maar miss_d woonde aardig ver weg)
Blijf dan ook in Nederland!quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:45 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil ookmensen om me heen die het snappen als ik roep "opgelost slotje"
Daar begrijpt hier echt helemaal niemand wat van
Ik vroeg me ook af wat de plotse aanwezigheid in scul had veroorzaaktquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n smalle trap?
Ik verwonderde me al een beetje dat je na 20+ fokjaren plots hier echt mee kwam kletsen, maar nu begrijp ik het. Super welkom en als je nog net zo bent als ik je herinner dan pas je hier helemaal tussen
Je had het natuurlijk kunnen vragenquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af wat de plotse aanwezigheid in scul had veroorzaakt
Was duidelijk helemaal niet nodigquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Je had het natuurlijk kunnen vragen
Dat is inderdaad erg bijzonder. En heel erg incorrectquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Tevens is mijn hoofd nu overtuigd dat Troel het met F doet.
Dat is best bijzonder.
Ik ben hier niet van op de hoogte.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Tevens is mijn hoofd nu overtuigd dat Troel het met F doet.
Dat is best bijzonder om dan hier zo in de sc te krijgen.
Oh kijk. Legit dus dat ik daar niet van op de hoogte was.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg bijzonder. En heel erg incorrect
Uiteraard. F is wel een leuke kerel overigens, dus ik snap je verwarringquote:
Ik ken ook best flink wat leuke kerels. Vind ik.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Uiteraard. F is wel een leuke kerel overigens, dus ik snap je verwarring
Ik niet zoquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Uiteraard. F is wel een leuke kerel overigens, dus ik snap je verwarring
Ik vind vooral die ene heel erg leukquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ken ook best flink wat leuke kerels. Vind ik.
Ja en nee. Want je hebt in de OUD SC wel kunnen lezen dat ik met een kerel aan het daten was. Dus dat sluit dat uit.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik niet zo
Dan zou ik je eerder aan de Loon hebben gekoppeld
Aaawh.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind vooral die ene heel erg leukEn als je me dat een paar maanden geleden gezegd had, had ik je recht in je gezicht uitgelachen. Maar toen ik maandag bij boogschieten kwam (lang niet geweest) en een van mijn beste maatjes daar vroeg hoe het ging kwam er iets uit als "volgens mij ben ik gelukkig". En toen kreeg ik bijna een spontane huilbui, omdat ik dat volgens mij nog nooit gezegd heb. Zo gek kan het lopen dus.
Laatste keer dat ik keek was ik inderdaad geen kerel. Ga dat nu nog even een keer checken. #douchen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja en nee. Want je hebt in de OUD SC wel kunnen lezen dat ik met een kerel aan het daten was. Dus dat sluit dat uit.
Nee en ja. Als de verwarring werd veroorzaakt door de leukheid van het object in kwestie, had Lonaa die wedstrijd ongetwijfeld hands down gewonnen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja en nee. Want je hebt in de OUD SC wel kunnen lezen dat ik met een kerel aan het daten was. Dus dat sluit dat uit.
Misschien vraag ik dan later om een samenvattingquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind juist dat er veel duidelijk wordt.
Die verbouwen vast zonder sluitenquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:29 schreef minilot het volgende:
Mijn echtgenoot bestelde deze week een slijpsteen op de Lidl-webshop dus nu verwart het bovenstaande bericht me danig
sjocht der goed útquote:
Hmm. Nog geen goede omgangsstrategie gevonden dus?quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:57 schreef Blues het volgende:
Over kakelen gesproken.
DE HELE DAG gaat ze door. De nieuwe coll.Ik voel me nu niet uitgewoond door werk maar door haar
Zonder uitzondering hebben de andere 5 er ook 'last' van.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:24 schreef sigme het volgende:
Hmm. Nog geen goede omgangsstrategie gevonden dus?
Zuigt ze je collega's ook zo leeg of kunnen die er wel/beter tegen?
Kan het zo zijn dat ze zich onzeker voelt? Jullie zijn bedreven in hoe het er "beneden" aan toe gaat en misschien had ze verwacht dat de werkwijze "beneden" gelijk was aan "boven" en dat het tegenvalt dat het niet zo is?quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Zonder uitzondering hebben de andere 5 er ook 'last' van.
Inwerken, iets uitleggen, wijzen op een foutje of hoe iets anders kan gaat allemaal gepaard met breedsprakende blablablabla verdedigingsteksten, hoe het 'boven' gedaan wordt (daar komt ze vandaan) maar ook tussendoor blijven kleppen over vooral haarzelf, alles dat ze doet, schrijft, belt e.d. wil ze je allemaal vertellen.
Uitgebreid.
Tuurlijk is het onzekerheid.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan het zo zijn dat ze zich onzeker voelt? Jullie zijn bedreven in hoe het er "beneden" aan toe gaat en misschien had ze verwacht dat de werkwijze "beneden" gelijk was aan "boven" en dat het tegenvalt dat het niet zo is?
Dat. Probeer dat.quote:
Deed ik.quote:
Ik vraag ook regelmatig om bevestiging. Vandaag ook weer. Moest iets verzenden wat alleen maar een "titel" had en moest uitzoeken wat, waar, waarom en vooral ook hoe dan? Geen collega die het wist (de 2 die het wel weten waren er niet) en 1 die het wel wist zat in vergadering. Toen heb ik alles klaargezet en toen de collega uit vergadering kwam laten zien en het bleek OK, dus meteen verzonden (en daarna nog 2xquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Tuurlijk is het onzekerheid.
Dat zit 'm heel erg in die continue verdedigen bij de foutjes, we kunnen 100x positief zeggen dat t niet erg is, dat we het allemaal moesten leren en dat je er elke dag weer lekker veel van bijleert, ze blijft uitgebreide verdedingingsteksten over je uitstrooien.
En ook bij alles dat ze doet bevestiging vragen. Continue.
Hopelijk wordt het allemaal wat minder als ze zelf beter in haar velletje komt te zitten en zich wat zekerder voelt.
Ik zie wel waar t vandaan komt, maar dat helpt niet erg in t incasseren
Dat is niet expliciet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Deed ik.
Iets van 'Niet nodig om bij fouten in de verdediging te schieten hoor' je leert er allemaal van, echt!
Hielp niet
Nog steeds die ene? Wat heerlijk!quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:59 schreef Blues het volgende:
Oh en over eckte fokuitdrukkingen ben ik blij dat ik met een fokker in 1 huis woon.
Echt, we hoeven elkaar nooit iets uit te leggenAlleen buiten de deur wel
Tig jaar terug was ik ook wel hier actief (meer dan 10 jaar geleden), dus het zou kunnen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik dacht dat ik @:Troel kende van hier, maar blijkbaar toch niet. Dus hoihoi, leuk dat je er bent.
Oei dat is wel heel direct.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is niet expliciet.
Expliciet is: Lieve <kwekmajoor>, we kunnen zoveel tekst van jouw kant niet aan. Echt niet. Kan je alsjeblief proberen om minder te zeggen, en dat wat je zegt zo zakelijk mogelijk is? Anders komen we niet toe aan de dingen die we echt wel moeten bespreken omdat we teveel dingen bespreken die niet echt nodig zijn.
Bijvoorbeeld.
Toen had ik nog nooit van Fok! gehoordquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Nog steeds die ene? Wat heerlijk!
[..]
Tig jaar terug was ik ook wel hier actief (meer dan 10 jaar geleden), dus het zou kunnen.
En voordat ze er om vraagt die bevestiging al geven? Dat helpt hier heel ergquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:48 schreef Blues het volgende:
En ook bij alles dat ze doet bevestiging vragen.
Jamaar das niet concreet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Deed ik.
Iets van 'Niet nodig om bij fouten in de verdediging te schieten hoor' je leert er allemaal van, echt!
Hielp niet
Tnx. Ik weet t niet. En zeggen dat ik je naam ken kan heel negatief overkomenquote:Op woensdag 1 februari 2023 16:09 schreef sigme het volgende:
Euh, ik pas even met de troelboel, maar leuk dat je erbij komt, @:troel
Ik ken jou wel uit andere topics, geen idee of we ooit samen ergens gepost hebben.
Ja, maar het is ook zakelijk, en het legt de 'schuld' bij jullie (jullie kunnen het niet handelen) en het geeft het doel van aanpassing (dan kunnen we tijd besteden aan de zaken waaraan tijd besteed moet worden) duidelijk aan.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Oei dat is wel heel direct.
Vlg week woensdag ga ik t doen, als ik t durf
Oh no worries, is ben veel te zelfingenomen om zoiets negatief uit te leggenquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Tnx. Ik weet t niet. En zeggen dat ik je naam ken kan heel negatief overkomen(is het niet overigens)
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh no worries, is ben veel te zelfingenomen om zoiets negatief uit te leggen
?quote:Duh, natuurlijk kent zij mijn naam, wie niet, na al die kwaliteitsposts die ik al jaren over Fok uitstrooi
quote:
Datzelfde geldt waarschijnlijk ook voor de users waarvan ik de naam wel uitsluitend negatief kenquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh no worries, is ben veel te zelfingenomen om zoiets negatief uit te leggen
Ja hoiquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Datzelfde geldt waarschijnlijk ook voor de users waarvan ik de naam wel uitsluitend negatief ken
Ik wil een hartje bij deze post plaatsen, omdat het kanquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil een hartje bij deze post plaatsen, omdat het kan
Een like komt het dichtst in de buurtquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil een hartje bij deze post plaatsen, omdat het kan
Ik vond het hartje heel accuraatquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een like komt het dichtst in de buurt
Niet dekkend voor al mijn emoties bij het lezen en in me opnemen jonguhquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een like komt het dichtst in de buurt
Feedbackregelsquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jamaar das niet concreet.
Concreet is
Joh, telkens als iemand zegt xxx, dan doe jij yyy.
Daardoor kun je niet goed opnemen wat er tegen je gezegd wordt. Het is ook erg lastig voor degene die je iets wil leren, omdat het klinkt alsof je zzz.
Doe!quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Oei dat is wel heel direct.
Vlg week woensdag ga ik t doen, als ik t durf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja duidelijk zo.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:08 schreef sigme het volgende:
Ja, maar het is ook zakelijk, en het legt de 'schuld' bij jullie (jullie kunnen het niet handelen) en het geeft het doel van aanpassing (dan kunnen we tijd besteden aan de zaken waaraan tijd besteed moet worden) duidelijk aan.
Jouw tekst beschuldigt haar: JIJ schiet in de verdediging en dat is nergens voor nodig want JIJ zou (best wat van ons) kunnen leren.
Neem ik ook mee.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:03 schreef Troel het volgende:
En voordat ze er om vraagt die bevestiging al geven? Dat helpt hier heel erg
Vroegah toen alles beter wasquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:19 schreef Blues het volgende:
En ik ken Troel ook
Gewoon van 'FOK!' weet niet goed uit welke topics eigenlijk? @ Random?
Ja! Heb even verder gezocht naar 20 jaar geleden of zo.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Vroegah toen alles beter was![]()
Ik weet ook niet welke topics precies eigenlijk. Beetje de start van OUD denk ik, de geboorte van Eva en wat dat met jou deed. En dat vind ik dus ook het bijzondere. Dat ondanks dat je jaren weg bent, je toch aan Fokkers moet denken. Gesprekken over tattoo's bijvoorbeeld, dan schiet je altijd door mijn hoofd. En dat heb ik bij sommige anderen ook. Wel bijna altijd positief
En eigenlijk altijd mensen die ik ook daadwerkelijk op meetings gezien heb. Ook al weet ik niet meer wie waar oo welke meeting was (maar jullie ongetwijfeld op een laffer en static meeting gezien?)
Mijn Fokking halve levenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja! Heb even verder gezocht naar 20 jaar geleden of zo.
20 jaar rondhangen op een forum
Gefeliciteerd. Lamskoteletten zijn wel een leuke traktatie.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:22 schreef sigme het volgende:
* sigme geregistreerd op: vrijdag 3 januari 2003 @ 16:05
Dus ik ben de 20 jaar gepasseerd
Net je verjaardag gemist.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:22 schreef sigme het volgende:
dinsdag 27 januari 2004 @ 17:10quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:22 schreef sigme het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:45 schreef Lonaa het volgende:
Thuis. Het was wat het was. Ik kon er wel zijn voor mijn moeder, was fijn.Zo naar bed want morgen om 7:30 in de auto.
Thuis. Het was wat het was. Ik kon er wel zijn voor mijn moeder, was fijn.Zo naar bed want morgen om 7:30 in de auto.
newbquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:46 schreef Lonaa het volgende:
Jezus ik hang al bijna 15 jaar op FOK! rond.
Ik ben ook nog jong he?!quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:06 schreef borisz het volgende:
[..]
newb
Ben ergens in 2004 aan komen waaien. Dus ook bijna 20 jaar geleden
Verder
Hier…quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mensen! Waar vind ik mijn registratiedatum? Mobiel
quote:geregistreerd op: vrijdag 17 november 2006 @ 12:38
18 november 2006quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Onder je uiquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
quote:
quote:
Heejquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Onder je ui
Mensen, leer haar dat zelf. Dan hoeft ze niet afhankelijk te blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
In het geheel nietquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
[..]
HeejWat een aanname zeg… dat ik onafhankelijk wil worden of zo
![]()
Wat!? Is er nóg iemand zo dom als mij/dan ik?quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In het geheel niet![]()
Ik moet er gewoon niet aan denken twee keer diezelfde domme vraag te moeten lezen
dinsdag 12 december 2000 @ 23:10quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:33 schreef Blues het volgende:
Kan t ook niet vinden.
Ook niet onder m'n ui mobiel![]()
Iets met december 2000 denk ik
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat!? Is er nóg iemand zo dom als mij/dan ik?
Bedankt voor het metenquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was nog jong toen ik op FOK kwamVroegah.
@:Sarabi slaapkamertemperatuur is hier 14 graden.
Hier is het 17 gr in de slaapkamer. Vanochtend heel even het raam open gehad. ‘S nachts nooit, iets te vaak dat mensen via de balkons binnen zijn gekomen. Bezoek laat ik liever zelf binnenquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bedankt voor het meten![]()
Toch leuk om te meten/weten.
Dat is helemaal om de bibbers van te krijgen.....quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier is het 17 gr in de slaapkamer. Vanochtend heel even het raam open gehad. ‘S nachts nooit, iets te vaak dat mensen via de balkons binnen zijn gekomen. Bezoek laat ik liever zelf binnen
Leuk, ik heb wat bij jullie besteldquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:37 schreef Sarabi het volgende:
Na 1 maand niet drinken hebben we net 7 homebrews gedeeld en volgens mij zijn we er wel over uit wat ons volgende commerciële bier gaat worden.
We hebben wel weer genoeg gedronken voor de komende dagen
Wat leuk!quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Leuk, ik heb wat bij jullie besteldNIet dat ik het lekker vind, maar de ander vast wel
Ik ben er een paar maanden geleden achter gekomen dat ik wel van sour/pastry houd en ik moet nog een of andere stout proberen, maar ik ben totaal niet van het bitter, dus alles met een beetje IBU sla ik over. Vriendlief vindt ongeveer alles lekker wat ik niet lekker vindquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat leuk!
Helemaal geen bierdrinker?
Het zijn wel veel verschillende smaken dat je eigenlijk wel wat zou moeten proeven
Goede combinatie zo samenquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben er een paar maanden geleden achter gekomen dat ik wel van sour/pastry houd en ik moet nog een of andere stout proberen, maar ik ben totaal niet van het bitter, dus alles met een beetje IBU sla ik over. Vriendlief vindt ongeveer alles lekker wat ik niet lekker vind(en alles niet lekker wat ik lekker vind)
Nou, afgelopen vrijdag heb ik dus een en ander geproefd, en er was zelfs een bier bij wat ik gewoon uitgespuugd heb. Terwijl ik normaal wel alles slikquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goede combinatie zo samen
Onze bieren zijn wel vrij bitter. Benieuwd wat je van onze Tonkasino Royale gast vinden, dat is wel een dikke stout maar heeft ook wel een koffiebittertje.
Ons nieuwe bier gaat wel een lage IBU hebben.
Wow. Is dat té veel betaalde - duh - of bezuinigd verbruik?quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
448 euro terug van de energiemaatschappij![]()
Ik had rekening gehouden met tussen de 250 euro bijbetalen en 250 euro terugkrijgen.
Lekker dit soort dingen. Hier gaan we niet zulke afrekeningen krijgen ben ik bangquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had rekening gehouden met tussen de 250 euro bijbetalen en 250 euro terugkrijgen.
Als we het je niet zouden leren. Sullie.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat!? Is er nóg iemand zo dom als mij/dan ik?
Open en toch veiligquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier is het 17 gr in de slaapkamer. Vanochtend heel even het raam open gehad. ‘S nachts nooit, iets te vaak dat mensen via de balkons binnen zijn gekomen. Bezoek laat ik liever zelf binnen
Ik had zelfs nog meer, natuurlijk teveel betaald, maar toch leuk. Niet echt speciaal zuinig aangedaan maar wel vaker de slowcooker en instant pot gebruikt ipv gasquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat is deels bezuiniging en deels een heel goed zonnepaneeljaar.quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow. Is dat té veel betaalde - duh - of bezuinigd verbruik?
Wil niet openen op de ipad. Morgen maar eens op de laptop bekijkenquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Open en toch veilig
https://www.google.com/ur(...)FEb94LvvR1dI7H51oA2M
Sowieso alles doorslikkenquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, afgelopen vrijdag heb ik dus een en ander geproefd, en er was zelfs een bier bij wat ik gewoon uitgespuugd heb. Terwijl ik normaal wel alles slik
Gek, mobiel doet ie het bij mij wel.quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wil niet openen op de ipad. Morgen maar eens op de laptop bekijken
Dit is eigenlijk wel interessant. Ik zit op de begane grond en nou hebben we een flinke poort enzo, maar voor als ik niet thuis ben is het toch wel fijner om de ramen iets verder open te kunnen doen dan die ene centimeter van de kierstandquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gek, mobiel doet ie het bij mij wel.
https://www.axasecurity.c(...)-raamsluiting-oyster
Ik moest wat meer geduld hebben 😉quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gek, mobiel doet ie het bij mij wel.
https://www.axasecurity.c(...)-raamsluiting-oyster
Tralies a la Harry Potter?quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik moest wat meer geduld hebben 😉
Deze is speciaal voor naar buiten draaiende ramen en ik heb naar binnen draaiende. Mijn nog maar kort hier wonende buren hebben het laten nakijken door een beveiligingsspecialist en er moest best veel aangepast worden aan het raam, die moeite neem ik niet. Heb wel de deur open, vanwege de katten
*hap*quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als we het je niet zouden leren. Sullie.
Zag het net op fb herinneringen langskomen. 3 jaar geleden alweer 😳Maar je foto’s doen het gewoonquote:Op donderdag 2 februari 2023 00:04 schreef Blues het volgende:
Herinnering op fb net:
Culsc meet 3 jaar geleden
Foto's stuk![]()
As. weekend zijn wij in de buurt voor een paar dagen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 00:04 schreef Blues het volgende:
Herinnering op fb net:
Foto's stuk![]()
Dat was leuk. De eerste kennismaking van G met het fok-gezelschapquote:Op donderdag 2 februari 2023 00:04 schreef Blues het volgende:
Herinnering op fb net:
Foto's stuk![]()
Sterkte vandaagquote:
Oei, dat snap ik heel goed, ga je alleen of heb je afleiding mee?quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:50 schreef Myraela het volgende:
Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor het vervolgonderzoek van het uitstrijkje. Onwijs zenuwachtig.
Begrijpelijk. Sterkte straksquote:Op donderdag 2 februari 2023 07:50 schreef Myraela het volgende:
Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor het vervolgonderzoek van het uitstrijkje. Onwijs zenuwachtig.
Zie je dan je eigen aura of zie je dan aura's om anderen/dingen?quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:06 schreef Clubsoda het volgende:
Ik werd wakker met een nare hoofdpijn die ik niet kon plaatsen. En toen herinnerde ik me dat ik gisteravond een aura had. Ik heb mijn ogen dicht gedaan en gedaan alsof ik sliep, maar daar trapten we duidelijk niet in![]()
Min of meer dit:quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Zie je dan je eigen aura of zie je dan aura's om anderen/dingen?
En hoe is het nu met het hoofd?
Sterkte! Fijn dat je man meegaat. En fijn dat je uitsluitsel krijgt want wachten en onzekerheid zijn zo naar. Met een uitslag kun je in ieder geval verder.quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:50 schreef Myraela het volgende:
God ja die helquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Min of meer dit:
[ afbeelding ]
Ik ben gezegend met het feit dat ik er geen echte migraine bij krijg maar wel een dag een zwaar hoofd. En ik kan eigenlijk geen effectieve pijnstilling nemen nu, dus we bijten maar door.
Oh, ik had aangenomen dat je een aura om objecten heen ziet maar uit dit plaatje lijkt het alsof je ‘m ‘los’ ziet. Of moet die zigzag een object voorstellen? In ieder geval, beterschap. Hopelijk kun je rustig aan doen en is het snel over.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Min of meer dit:
[ afbeelding ]
Ik ben gezegend met het feit dat ik er geen echte migraine bij krijg maar wel een dag een zwaar hoofd. En ik kan eigenlijk geen effectieve pijnstilling nemen nu, dus we bijten maar door.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:10 schreef Myraela het volgende:
M'n man gaat wel mee, dus dat is wel fijn. Sowieso fijn dat de afspraak eindelijk is, erg naartoe geleefd wel de afgelopen tijd.
Krijg nog niet echt uitslag, volgens mij. Daarvoor moeten ze eerst een biopt nemen. Of het moet ineens zo positief lijken dat zelfs dat niet nodig is, dan zou het allemaal heel erg meevallen. Maar gewoon meer informatie krijgen is al fijn.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:56 schreef yinu het volgende:
[..]
Sterkte! Fijn dat je man meegaat. En fijn dat je uitsluitsel krijgt want wachten en onzekerheid zijn zo naar. Met een uitslag kun je in ieder geval verder.
Wat eet jij bij de kaasfondue?quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had plannen om een grote klus aan te pakken vandaag. Ik kreeg gisteren in bed migraine en ben nu wat wazig van de medicatie. Ik zie wel hoe het loopt vandaag.
Vanavond in elk geval kaasfonduewant ik eet alleen.
Ik heb geen zin om er een heel ding van te maken denk ik. Ik heb Turks brood, paprika en tomaatjes.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat eet jij bij de kaasfondue?Ik heb er ook weer een keer zin in.
Goh, wat een lang traject. In ieder geval weer een stap verder dan nu.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijg nog niet echt uitslag, volgens mij. Daarvoor moeten ze eerst een biopt nemen. Of het moet ineens zo positief lijken dat zelfs dat niet nodig is, dan zou het allemaal heel erg meevallen. Maar gewoon meer informatie krijgen is al fijn.
Het lijkt een beetje op zo'n nabrander als je te lang in de zon kijkt. Het begint als een klein flikkerend bolletje, in allerlei kleuren en dat wordt dan steeds groter tot een halve cirkel met punten zoals je op het plaatje ziet. Het zit niet om objecten heen maar het is een groot flikkerend, kleurrijk geheel wat ervoor zorgt dat je weinig ziet.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:00 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh, ik had aangenomen dat je een aura om objecten heen ziet maar uit dit plaatje lijkt het alsof je ‘m ‘los’ ziet. Of moet die zigzag een object voorstellen? In ieder geval, beterschap. Hopelijk kun je rustig aan doen en is het snel over.
Mijn zeldzame gelocaliseerde aura, meestal gewoon een blinde vlek, zwart beeld, heeft een vaste plek in mijn blikveld en trekt zich niks aan van wat ik zie.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:00 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh, ik had aangenomen dat je een aura om objecten heen ziet maar uit dit plaatje lijkt het alsof je ‘m ‘los’ ziet. Of moet die zigzag een object voorstellen? In ieder geval, beterschap. Hopelijk kun je rustig aan doen en is het snel over.
Dit volg ik graag, ik moet ook nog uitzoeken naar welke ik wil gaan in April.quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:57 schreef yinu het volgende:
Wij gaan een paar dagen naar Londen met familie! Bij welke ottolenghi moet ik reserveren voor de lunch?
quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Min of meer dit:
[ afbeelding ]
Ik begon met deze klassieke auramigraine op mijn 14e of zo.. weet nog precies waar ik was (op school) en wat ik aan had zelfs. Ze wilden me naar het ziekenhuis brengen dachten dat ik een TIA had.quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op zo'n nabrander als je te lang in de zon kijkt. Het begint als een klein flikkerend bolletje, in allerlei kleuren en dat wordt dan steeds groter tot een halve cirkel met punten zoals je op het plaatje ziet. Het zit niet om objecten heen maar het is een groot flikkerend, kleurrijk geheel wat ervoor zorgt dat je weinig ziet.
Ik had geluk dat ik net voor mijn eerste aura een tentamen neurologie had en er een vergelijkbaar plaatje in het boek stond, anders was ik me lam geschrokken denk ik
quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:10 schreef Myraela het volgende:
M'n man gaat wel mee, dus dat is wel fijn. Sowieso fijn dat de afspraak eindelijk is, erg naartoe geleefd wel de afgelopen tijd.
Op de kop zetten om te vacumeren is sowieso nutteloos. Er is geen aantoonbaar voordeel. Wel een nadeel: je eten kan het laagje op de deksel aanpassen waardoor het niet meer goed afsluit.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:34 schreef Troel het volgende:
Ze zeggen wel eens dat mannen moeite hebben met het inschatten van lengtes he.
Nou, inhoud inschatten is ook een ding. Dus nu heb ik sambal gemaakt en mijn pot zit maar half vol en het staat stom.
(Los van of het zo wel goed blijft enzo, want op de kop zetten om te vacumeren is wat vaag als er zoveel lucht nog in de pot zit).
Ik eet het niet zelf. Nouja, het staat nu af te koelen en fix nog wel een kleiner potje. Met mijn heetmonster kan het snel gaan (minimaal 1 fles shiracha per week)quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Op de kop zetten om te vacumeren is sowieso nutteloos. Er is geen aantoonbaar voordeel. Wel een nadeel: je eten kan het laagje op de deksel aanpassen waardoor het niet meer goed afsluit.
Het maakt niet heel veel uit voor de houdbaarheid hoe vol je pot zit. Om het lang houdbaar te maken zou je het moeten wecken. In sambal zit te weinig suiker, zout, azijn of olie om het lang houdbaar te maken zonder wecken. Ik zou het gewoon in de koelkast zetten en binnen een maand opeten. Misschien heb je geluk en is het dan nog niet beschimmeld, dan kan je lekker dooreten
Dat is een hoopquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik eet het niet zelf. Nouja, het staat nu af te koelen en fix nog wel een kleiner potje. Met mijn heetmonster kan het snel gaan (minimaal 1 fles shiracha per week)
Welke sriracha?quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik eet het niet zelf. Nouja, het staat nu af te koelen en fix nog wel een kleiner potje. Met mijn heetmonster kan het snel gaan (minimaal 1 fles shiracha per week)
Wij ook! zo zin in! (alsof het eeuwen geleden isquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe laat word ik verwacht![]()
![]()
Oh nee! We gaan uit eten zaterdag
Leuk! Wij ook best langer geleden en gaan langgggg niet zo vaak meer ivm budget.quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij ook! zo zin in! (alsof het eeuwen geleden is)
een van onze favoriete restaurantjes stoptmaar de chef was altijd bezig met allerlei opleidingen in Japan en had nu een certificaat verdiend, dus de laatste 2 weken speciaal Japans diner. Dat MOEST ik gewoon.
En volgend weekend gaan we weer uit eten want die stond al gepland, De Haan in Groningen, van de zomer al geboekt wegens hun volle agenda. Dus ook hier is de verwachting hoog
Oh wauw dat ziet er top uit! en meteen vakantiegevoel erbijquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk! Wij ook best langer geleden en gaan langgggg niet zo vaak meer ivm budget.
We gaan zaterdag op de Spaanse toer:https://www.restaurantbodega.nl/
Maken wel weer verslagje.
Akelig k*tmigrainequote:Op donderdag 2 februari 2023 12:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Eerste keer migraine was voor mij ook rond 14e denk ik. Middelbare school, zaten in de les verzorging en kregen uitleg over drugs, denk ik dan, want ik kan me nog herinneren dat de lerares een zakje wiet liet zien en dat het ook naar wiet rook. Ik zag ineens een stukje beeld wazig, dat werd vanuit het midden steeds groter tot het hele beeld was en daarna zag ik juist alleen in het midden wat. Conciërge in paniek, mn moeder gebeld, moeder in paniek want die heeft ooit een netvliesloslating gehad oid en ze dachten dat ik blind werdwat opzich niet gek was, want alleen vingers recht voor me kon ik zien, erbuiten zag ik niks. Moeder oogziekenhuis gebeld, die stuurden dr toch met me naar de huisarts. Tegen de tijd dat ik daar in de wachtkamer zat had ik tergende hoofdpijn. Conclusie: wimper of zandkorreltje oid in m'n oog (ehh, really - was ook op school al 4x gecheckt) of migraine.
Wél goed voor mn drugsgebruik, want ik heb altijd die associatie tussen wietgeur en beroerd worden gehouden
Op FOK! sinds december 2010, laatkomer dus![]()
Ze bedenken ook steeds meer gekken, dit kan toch niet.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
Ik kijk Extreme Time Cheaters. Over mensen die dus alles snel doen. Iemand plant sex in terwijl de fluitketel op staat. Iemand anders pureert al zijn voedsel. Nog iemand doet drie keer per jaar de was (heeft dus heel veel kleren).
Ik geloof dat mn moeder er vroeger ook last van heeft gehad ja. Maar ik kan me niet herinneren dat ze ooit een aanval heeft gehad, dus volgens mij is ze er 'overheen gegroeid' ofzo.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Akelig k*tmigraine![]()
![]()
Is het erfelijk bij jou?
Bij mij zit t wel in de fam.
Dit is echt totaal ongeloofwaardig inderdaad. Ik kijk nu naar mensen die een feestje geven. Iedereen krijgt bij binnenkomst een gedetailleerd schema. Als in 15.00-15.10 kletsen en hapjes, 15.10-15.15 omkleden, 15.15-16.00 zwemmen, 16.00-16.05 omkleden, etc. Het is ook maar 1 aflevering. Ik denk niet dat het aansloegquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze bedenken ook steeds meer gekken, dit kan toch niet.
Vond die extreme cheapskates al enigszins ongeloofwaardig.
Ik zou ook kijken hoorquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is echt totaal ongeloofwaardig inderdaad. Ik kijk nu naar mensen die een feestje geven. Iedereen krijgt bij binnenkomst een gedetailleerd schema. Als in 15.00-15.10 kletsen en hapjes, 15.10-15.15 omkleden, 15.15-16.00 zwemmen, 16.00-16.05 omkleden, etc. Het is ook maar 1 aflevering. Ik denk niet dat het aansloeg![]()
Ik heb een sport een abonnement op Discovery+ Ik ben aan het kijken of daar nog andere leuke dingen op staan. Dit is dus wel echte bagger. Toch kijk ik het af want ik kan dit niet stopzetten.
Oh, de pureerkerel gaat nu op een eerste date. Hij laat zijn eten (kip met ravioli) pureren en drinkt het met 4 rietjes.
Wel goed prioriteiten om dan wel een uur te plannen voor seksquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Na het feestje is er tijd voor een heel uur sex. Maar het feestje loopt al 20 minuten uit. Dramaaaaa.
Whatever voor een fatsoenlijke prijs te krijgen is. Het gaat er in zulke hoeveelheden doorheen dat het meestal de meest goedkope bocht is.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:03 schreef yinu het volgende:
Maar… waaróm? Wat doen ze dan in die tijd die ‘over’ is? Lijkt me dat euthanasie nog de extreemste time cheater is want dan hoef je verder geen tijd meer te verspillen aan leven.
Maar als je zulke nagels hebt kun je het er toch gewoon uitpulkenquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pillen met vezels slikken om tijd te besparen op poepen.
Dan heeft ze nog 38 minuten over om iets voor zichzelf te doen?quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Na het feestje is er tijd voor een heel uur sex. Maar het feestje loopt al 20 minuten uit. Dramaaaaa.
Twee verschillende personenquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar als je zulke nagels hebt kun je het er toch gewoon uitpulken
Tampons inbrengenquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Twee verschillende personen![]()
Ooit ga ik nog eens aan iemand met zulke idiote nagels vragen hoe dat nou op de wc werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat is wel een duidelijke aanwijzing dat je ogen het prima doen maar je hersens niet, aangezien dat stukje recht voor je het enige is wat werkelijk aan beeld via je ogen binnenkomt op dat moment. De rest fantaseren je hersens eromheen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:51 schreef vlindertje89 het volgende:
wat opzich niet gek was, want alleen vingers recht voor me kon ik zien, erbuiten zag ik niks
Fijn. En logisch. Lekker uitrusten nu?quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:33 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo. Het was goed. Ik geloof dat iedereen tevreden was over hoe het ging. Ben wel een klein beetje gesloopt nu.
Ja, bips op de bank. In principe hoef ik niks meer vandaag. Even kijken of ik straks nog ergens zin in heb.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:52 schreef yinu het volgende:
[..]
Fijn. En logisch. Lekker uitrusten nu?
Fijn dat het goed was.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:33 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo. Het was goed. Ik geloof dat iedereen tevreden was over hoe het ging. Ben wel een klein beetje gesloopt nu.
Fijn. En even pas op de plaats is niet erg, kan zelfs goed zijnquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:33 schreef Lonaa het volgende:
Wow, flinke zak! Ik wil binnenkort ook gaan halen, maar alleen de nieuwe smaken die me interessant lijken.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
@:kaatje1 @:myraela
Zoete trek en langs de Jamin komen... Vrij dodelijk.
Je onderzoek al gehad? hoe ging het?quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wow, flinke zak! Ik wil binnenkort ook gaan halen, maar alleen de nieuwe smaken die me interessant lijken.
Shaken van de spanning is ook niet zo gek toch, blijft toch allemaal heel ongemakkelijk zo'n behandeling.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:17 schreef Myraela het volgende:
Yes, terug uit het ziekenhuis. Ze heeft gewoon de lisexcisie meteen gedaan in plaats van eerst een biopt te nemen. Wel fijn dat dat meteen kon. En dan over twee weken een belafspraak voor de uitslag.
De behandeling viel best mee. Even door vier verdoving prikjes heen ademen. Probeerde zo zen mogelijk te blijven, maar lag alsnog te shaken.Maar het was meer ongemak dan pijn.
Ik weet niet wat het is, maar het klinkt niet fijn en ik weet niet of ik wil googelenquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:17 schreef Myraela het volgende:
Yes, terug uit het ziekenhuis. Ze heeft gewoon de lisexcisie meteen gedaan in plaats van eerst een biopt te nemen. Wel fijn dat dat meteen kon. En dan over twee weken een belafspraak voor de uitslag.
De behandeling viel best mee. Even door vier verdoving prikjes heen ademen. Probeerde zo zen mogelijk te blijven, maar lag alsnog te shaken.Maar het was meer ongemak dan pijn.
Sowieso eerst de uitslag even afwachten. En iets van drie weken om dit te laten herstellen. Dus dan kunnen we de komende cyclus nog niet starten, maar die daarna hopelijk wel.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Shaken van de spanning is ook niet zo gek toch, blijft toch allemaal heel ongemakkelijk zo'n behandeling.
Mag je nu wel verder met je vruchtbaarheidsbehandelingen of nog wachten tot die uitslag?
Ik heb nog geen paaseitjes gekocht dit jaar.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ze al wel erg overmatig aanwezig bij de meeste winkelketensquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen paaseitjes gekocht dit jaar.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Tampons inbrengen
Heb ik laatst gevraagd aan zo'n langnagelaarDat is pas toewijdingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
En daarom ben ik trots.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind ze al wel erg overmatig aanwezig bij de meeste winkelketens
Flinke zak!quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs als het zowel goed als kalm/rustig was, vreet zoiets op de een of andere manier toch altijd verrassend veel energiequote:Op donderdag 2 februari 2023 14:33 schreef Lonaa het volgende:
Fijn dat dat direct kon, Myraelaquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:17 schreef Myraela het volgende:
Snap dat je gesloopt bent; vreet gewoon energie zoiets. Mooi dat het goed was zo. En je hoeft vandaag niks meer hè, morgen weer een dagquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:33 schreef Lonaa het volgende:
Moet passend zijn bij het werkveldquote:Op donderdag 2 februari 2023 17:10 schreef Barreltje het volgende:
voor @:Myraela en @:Loona
tijd en aandacht voor jezelf is vaak ook gewoon belangrijk
ik typte vandaag m'n eerste begeleijdende sollicitatie brief sinds eeuwen.. het voelt erg oudbollig.. een vriendin in HR had allemaal fancy termen, maar ik weet niet zo goed of die termen aan gaan slaan in mijn ouderwetse organisatie
sowieso is de brief in het engels en is moederstaal van de ezer ook niet engels.. dus het zal wel.quote:
Oh my god, wat een sherlock moet je dan zijnquote:Op donderdag 2 februari 2023 17:43 schreef Tele6 het volgende:
Er was op werk iets flink (en op nogal een exotische manier) fout gegaan. Het werk was langs 5 mensen gekomen die er elk hun steentje aan bijgedragen hadden, de fout was al door persoon nr 1 geïntroduceerd dus inmiddels lag er een berg aan incorrecte zooi van 5 mensen. En ik mocht dat proberen weer te ont-zooien. Uiteindelijk ook iets van 5 mensen nodig gehad om me te helpen om alles van voren af aan goed te krijgen én alle foute info weg te maken. En iets van 4 uur bezig geweest
En morgen mag ik de melding er nog van schrijven.
Huuuuuu
Wat fijn dat je hier gelijk af bent!quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:17 schreef Myraela het volgende:
Nou... qua erfelijkheid zit het in de mannelijke lijn, ik hoorde van mijn opa en van mijn neef. Zoon F heeft ook migraine-achtige periodes. Allemaal manneeeeee!quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:44 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues heftig joh, zulke migraine. Ik vind het nog steeds bizar dat er zo weinig aan te doen valt en zo weinig over bekend is over hoe het werkt. Maar ja, "vrouwenkwaal" he
Ik heb ook echt een paar momenten van totale verbijstering gehad. Manmanmanmanquote:Op donderdag 2 februari 2023 17:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh my god, wat een sherlock moet je dan zijn
Die kon ik nu live mooi uitzoekenquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wow, flinke zak! Ik wil binnenkort ook gaan halen, maar alleen de nieuwe smaken die me interessant lijken.
Dat klinkt eigenlijk als een hele gezonde reactiequote:Op donderdag 2 februari 2023 17:42 schreef sigme het volgende:
Ik heb ook een grotemensenstap gedaan. Een financieel adviseur aangeschreven of ie misschien kan advizeren over berekeningen over jaarruimte voor aftrek van lijfrentepremies & reserveringsruimte.
Ik ben niet speciaal dom en niet bang voor getallen of woorden, maar als ik "jaarruimte / aftrek / lijfrentepremies / reserveringsruimte" zie dan slaap mijn kop gelijk volledig dicht.
Jaar- en reserveringsruimte voor aftrek van lijfrentepremiesquote:Op donderdag 2 februari 2023 17:42 schreef sigme het volgende:
Ik heb ook een grotemensenstap gedaan. Een financieel adviseur aangeschreven of ie misschien kan advizeren over berekeningen over jaarruimte voor aftrek van lijfrentepremies & reserveringsruimte.
Ik ben niet speciaal dom en niet bang voor getallen of woorden, maar als ik "jaarruimte / aftrek / lijfrentepremies / reserveringsruimte" zie dan slaap mijn kop gelijk volledig dicht.
Het is beter om spullen te kopen dan om brieven te schrijven?quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:53 schreef Troel het volgende:
Ahgos. Mijn jongste is helemaal verliefd (het heerst). En die gaat nu voor Valentijnsdag zijn vriendinnetje niet een brief sturen, maar een cadeautje kopen
![]()
Opvoeding geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |