Nou, een brief voor een meisje van 12 is ook zoiets. Maar dat hij iets wil doen vind ik super. Heb wel gezegd dat hij er wel een kaartje met tekst bij moest doen, dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:00 schreef sigme het volgende: [..] Het is beter om spullen te kopen dan om brieven te schrijven?
Sowieso lief dat hij iets wil doen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, een brief voor een meisje van 12 is ook zoiets. Maar dat hij iets wil doen vind ik super. Heb wel gezegd dat hij er wel een kaartje met tekst bij moest doen, dus dat komt wel goed.
Ook al zo mooi!quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:33 schreef minilot het volgende:
@:Sigme Ik moest er subiet ook eentje openzagen toen ik de jouwe zag
Tadaaah:
[ afbeelding ]
Uh. Ik...weet niet.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:38 schreef Tele6 het volgende:
https://www.ah.nl/mededeling
Alle Tijger Volkoren Heel en Half Ovenvers van AH t/m 2-2-2023 worden teruggeroepen ivm plasticdeeltjes.
Ik heb een brood van een paar dagen geleden liggen.
Dan kan ik dat het beste ook terugbrengen toch?
Dat bedoelen ze met tot en met, toch?
* Tele6 zich dom voelt
Afgaande van het feit dat ze met hem op date wilde, hem vandaag geholpen heeft met een tekening afmaken bij tekenen, naast hem wilde zitten in de klas en elke dag 3 uur met hem belt: jaquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:35 schreef minilot het volgende:
Awwww Valentijnsdag. Ik wil na traindate vandaag het liefste brieven, rozen én cadeautjes sturen aan mijn gaye strenge ex-trainer maar dat is na een nachtje slapen wel weer overHoop ik
#au #fijn
@:Troel Is de liefde eigenlijk wederzijds?
Dat laatste!quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Afgaande van het feit dat ze met hem op date wilde, hem vandaag geholpen heeft met een tekening afmaken bij tekenen, naast hem wilde zitten in de klas en elke dag 3 uur met hem belt: ja
Het heeft een "Verpakt op:" datum op de sticker. Niks tot en met. Hmmmmquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:40 schreef Lonaa het volgende:
Is het niet... dat er een datum op de sticker van je brood zit met een t/m datum? ipv een "tht" datum?
Ja, alles geproduceerd tot en met vandaag.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:38 schreef Tele6 het volgende:
https://www.ah.nl/mededeling
Alle Tijger Volkoren Heel en Half Ovenvers van AH t/m 2-2-2023 worden teruggeroepen ivm plasticdeeltjes.
Ik heb een brood van een paar dagen geleden liggen.
Dan kan ik dat het beste ook terugbrengen toch?
Dat bedoelen ze met tot en met, toch?
* Tele6 zich dom voelt
Nu wil ik dit.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:33 schreef minilot het volgende:
Tadaaah:
[ afbeelding ]
Ja, ik vind het ook echt heel leuk voor hem. Het is een leuk meisje (ze zijn al een keer met een groepje naar de bios geweest, dus ken haar) en hij heeft vorig jaar echt een kutjaar gehad op school, veel gepest enzo. Zo mooi dat hij nu met zoveel plezier naar school gaatquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:33 schreef minilot het volgende:
Tadaaah:
[ afbeelding ]
Ben ik mooi net voor even overgestapt op de pain Madeleine. De tijger is allemaal al opquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, alles geproduceerd tot en met vandaag.
Albert Heijn heeft besloten de AH Tijger volkoren heel en half ovenvers met verpakkingsdatum t/m 2-2-2023 per direct uit de winkels terug te halen. De AH Tijger volkoren heel en half ovenvers bevatten mogelijk stukjes kunststof.
(Ze hebben de tekst denk ik aangepast)
Pfoe, koppijndagje dus?quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:51 schreef borisz het volgende:
*gaar* wel WEEKEND
Van 10 tot 16u bijna non stop in overleg. Vreet energie ondanks dat het wel een goede dag was.
Vandaag de 'Primus' ingewijd in de details van de KPI's die ze kan gebruiken bij planningsgesprekken.Primus (inter pares) is een collega die tijdelijk wat taken op haar neemt van mijn manager samen met de eindbaas. Ze wordt niet officieel een Adje I dus ja dan blijft het bij Primus
Daarnaast ook jaarlijks overleg met de ICT-boer en nog een andere overleg.
Afijn morgen Leerdam - Gorinchem
Klinkt niet erg fijn inderdaad. Ondertussen zelf ook op zoek naar wat anders of dat niet?quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Weekend![]()
Vandaag 3!!! Pakken printpapier er door gedraaiddikke pakken papier in te klein enveloppen gedaan anders is het te duur. Nul seconden tijd gehad voor het andere werk en dan om 17 uur te horen krijgen “je weet toch dat er nog werk voor jou ligt…ja dat weet ik, maandag ook nog. Wat een organisatie
Gisteren kondige de 4e aan te vetrekken sinds ik er ben..deze was sinds 1 december in dienst. En als ik een beetje lichaamstaal kan lezen blijft een ander die vorige week is begonnen ook niet lang.
Waar kan ik die vindenquote:shallot sauce van Robin
Ik krijg steeds een beetje een knoop in mijn maag als ik jouw verhalen leesquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Weekend![]()
Vandaag 3!!! Pakken printpapier er door gedraaiddikke pakken papier in te klein enveloppen gedaan anders is het te duur. Nul seconden tijd gehad voor het andere werk en dan om 17 uur te horen krijgen “je weet toch dat er nog werk voor jou ligt…ja dat weet ik, maandag ook nog. Wat een organisatie
Gisteren kondige de 4e aan te vetrekken sinds ik er ben..deze was sinds 1 december in dienst. En als ik een beetje lichaamstaal kan lezen blijft een ander die vorige week is begonnen ook niet lang.
Einde klaagzang, nu is het weekend
Valt mee. Er was een ander overleg en dat was vele malen erger begreep ik tijdens de lunch.quote:
Welk biertje was dat?quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:19 schreef Troel het volgende:
Ow en ook leuk. Het biertje van vrijdag wat zo lekker was lag in blik in de supermarkt![]()
En nu mag ik van mijzelf niets meer kopen totdat ik wat op heb (en dat wordt lastig, want er is uitverkoop ergens)
Midgard Rises Cranberry Cassis Sour by Walhalla Brouwerij & Proeflokaal on Untappd https://untp.beer/XmDYLquote:
Brood is uitgesloten van de verplichting om een THT/TGT datum te hebben (net als groente en fruit). Je moet zelf beoordelen of je het nog kan eten. Dus ze bedoelen 'brood dat je nog wel zou eten, maar gekocht hebt voor 2 februari'.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:40 schreef Lonaa het volgende:
Is het niet... dat er een datum op de sticker van je brood zit met een t/m datum? ipv een "tht" datum?
Misschien verwaarlozen ze dat pad expres omdat ze liever niet hebben dat er mensen fietsen/wandelen. Of het kan ze niets schelen hoe het pad er uitziet. Ze zijn alleen verplicht het open te stellen ivm recht van overpad. Ze zijn vast niet verplicht tot onderhoud. En ik ga er vanuit dat ze zelf ook wel weten in wat voor belabberde staat het pad is. Ik denk dat een briefje in de brievenbus vergeefse moeite is.quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:50 schreef Blues het volgende:
Melding gedaan bij de gemeente over een prachtig stuk dorp waar ik vaak wandel of soms doorheen fiets, maar dat bospad is een verschrikking. Verschillende delen met gaten, ongelijke stukken, losliggende steentjes waarbij je als er nat blad op ligt uitglijdt. Fietsen is hel met al die gaten, als het een beetje donker is zie je ze ook niet.
Gemeente kan er niets aan doen (ah vandaaaaar dat er nooit iets gebeurd daar) want het is allemaal in particulier bezit. Iets met overpad en verschillende eigenaren.
Tja......... en ze willen me de namen en rugnummers niet geven. Mss bij de 3 megalomane huizen die langs dat pad staan maar eens briefjes in de bus doen of zou dat raar zijn.
Klinkt goed, Walhalla is sowieso een van mijn favoriete Nederlandse brouwerijenquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Midgard Rises Cranberry Cassis Sour by Walhalla Brouwerij & Proeflokaal on Untappd https://untp.beer/XmDYL
Ik heb niet echt een favoriet nog. Drink pas sinds oktober 'bier'. Weet wel dat mijn stamcafé hier in t durrup wel 'last' heeft van het feit dat ik tegenwoordig vaak naar Enschede ga naar het brouwerscafé.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt goed, Walhalla is sowieso een van mijn favoriete Nederlandse brouwerijen
Ik zou me ook achter het oor krabben. Maar ik heb hier natuurlijk ook gesolliciteerd in een jolige bui (omdat ik nog 1 sollicitatie moest doen) met de vraag hoe het zat dat ze zo vaak een vacature voor secretaresse hadden. Ik weet het nuquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Kaatje, ik hoop toch zo dat je snel iets anders vindtIets met een gezonder werkklimaat. Krabben ze zich daar ook niet achter de oren dat de doorloop zo hoog is? En steeds opnieuw mensen aan moeten nemen en in moeten werken kost toch domweg ook geld? Dan kan je toch beter inzetten om de mensen die er nu werken goed te behandelen en serieus te nemen
Hahaha arm stamcafé.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een favoriet nog. Drink pas sinds oktober 'bier'. Weet wel dat mijn stamcafé hier in t durrup wel 'last' heeft van het feit dat ik tegenwoordig vaak naar Enschede ga naar het brouwerscafé.
Ik denk dat het tijd is voor een omkering van de rollen. Het is niet zo dat jij blij & dankbaar moet zijn voor het feit dat zij zo goed zijn jou daar te laten werken. Het is andersom. En een nieuwe directeur moet dat kunnen zien, en anders is het een nieuwe slechte directeur.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou me ook achter het oor krabben. Maar ik heb hier natuurlijk ook gesolliciteerd in een jolige bui (omdat ik nog 1 sollicitatie moest doen) met de vraag hoe het zat dat ze zo vaak een vacature voor secretaresse hadden. Ik weet het nu
Het jolige is er wel vanaf intussen. ManManManquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou me ook achter het oor krabben. Maar ik heb hier natuurlijk ook gesolliciteerd in een jolige bui (omdat ik nog 1 sollicitatie moest doen) met de vraag hoe het zat dat ze zo vaak een vacature voor secretaresse hadden. Ik weet het nu
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is voor een omkering van de rollen. Het is niet zo dat jij blij & dankbaar moet zijn voor het feit dat zij zo goed zijn jou daar te laten werken. Het is andersom. En een nieuwe directeur moet dat kunnen zien, en anders is het een nieuwe slechte directeur.
Oftewel: vanaf nu werk jij daar op jouw voorwaarden, met de attitude "jullie mogen blij zijn dat ik zo goed wil zijn om hier te werken". Meer werk te doen dan jij WIL doen op een werkdag waarin je ook gewoon je normale verdiende wettelijke pauzes wil nemen? Nou, da's dus niet jouw werk.
Enveloppes te klein voor de inhoud? Kijk directeur, dat past niet. Ik moet nieuwe enveloppen om die rommel in te proppen en anders liggen die brieven hier morgen nog, ik heb genoeg ander werk te doen. Moet ik die enveloppen zelf gaan halen bij de boekhandel? Prima, lekker half uurtje wandelen in de baas z'n tijd, gaat natuurlijk van de overige werktijd die dag af.
Etc etc etc.
Verlengen ze je contract niet? Hun verlies.
Verlengen ze je contract wel? Dan kan je maar beter zorgen dat je die ommezwaai al gemaakt hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |