Zegt iemand die een artikel post van Nu.nl gebaseerd op tweetjes van Musk ....quote:Op maandag 6 februari 2023 20:16 schreef Rnie het volgende:
[..]
Jouw manier van bronverwerking blijft mij verbazen @:Kijkertje
Ja dus? Wat heeft dat met bronverwerking te maken?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:25 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zegt iemand die een artikel post van Nu.nl ...
Het is niet anders dan mijn bronverwerking?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ja dus? Wat heeft dat met bronverwerking te maken?
In de krant staat alleen dat Elon Musk dit stelt. Dat klopt, Musk stelt dat inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:45 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het staat in de krant, dus er zal wel een kern van waarheid inzitten.![]()
Mooi toch vrijheids van meningsuiting op zijn Amerikaans iedereen voor rotte vis mogen uitmaken en dan je als land afvragen waarom het land zo polariseert. Stompzinnige korte termijn denken om observeerbaar onbeschaafd gedrag vanuit het westerse oogpunt ook maar als een normale vorm van vrijheids van meningsuiting te zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:12 schreef raptorix het volgende:
Reporting is ook niet meer wat het geweest is, rapporteerde een zeer groffe tweet van iemand die een gehandicapte kennis van me belachelijk maakte, antwoord: geen violation.
Sarcasme ontleden niet echt je ding?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
In de krant staat alleen dat Elon Musk dit stelt. Dat klopt, Musk stelt dat inderdaad.
Wat ook bijzonder was, was dat na het vrijgeven van de geblockte accounts ik allerlei spam had in mijn inbox, kennelijk van accounts die weer actief waren, het waren ook heel overduidelijk spam accounts, niet eens trolls.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mooi toch vrijheids van meningsuiting op zijn Amerikaans iedereen voor rotte vis mogen uitmaken en dan je als land afvragen waarom het land zo polariseert. Stompzinnige korte termijn denken om observeerbaar onbeschaafd gedrag vanuit het westerse oogpunt ook maar als een normale vorm van vrijheids van meningsuiting te zien.
Niet van jou want het lijkt dat je toch altijd in de bres springt en alles wat Elongod zegt voor waar aanneemt.quote:
Vind twitter de laatste tijd sowieso een grote brei eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat ook bijzonder was, was dat na het vrijgeven van de geblockte accounts ik allerlei spam had in mijn inbox, kennelijk van accounts die weer actief waren, het waren ook heel overduidelijk spam accounts, niet eens trolls.
Bijna al die social networks, ik wil het gewoon simpel, ik wil gewoon een lijst van berichtjes van de mensen die ik volg, gewoon in chronologische volgorde, klaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vind twitter de laatste tijd sowieso een grote brei eigenlijk.
https://tweakers.net/nieu(...)blue-gebruikers.htmlquote:The Information: Twitter heeft 290.000 betalende Blue-gebruikers
Twitter heeft wereldwijd momenteel ongeveer 290.000 betalende gebruikers voor zijn Blue-abonnement. 180.000 daarvan komen uit de Verenigde Staten, schrijft The Information op basis van een intern document.
The Information kreeg een document onder ogen waarin staat dat in de Verenigde Staten 180.000 Twitter-gebruikers voor een Blue-abonnement betalen. Zo'n 62 procent van de totale Blue-abonnementen zou uit de VS komen, wat er op neer komt dat Twitter wereldwijd ongeveer 290.000 betalende gebruikers heeft. Voor Noord-Amerika betekenen de cijfers dat 0,2 procent van de Twitter-gebruikers betaalt voor de dienst. Twitter Blue is in Nederland en Belgi nog niet beschikbaar. In Europa kan het abonnement alleen worden afgenomen in Frankrijk, Duitsland, Itali, Portugal en Spanje. Daarnaast is Blue beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk, Canada, Australi, Nieuw-Zeeland, Japan en Saudi-Arabi.
Dan heb jij zeer selectief gelezen omtrent deze kwestie.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Niet van jou want het lijkt dat je toch altijd in de bres springt en alles wat Elongod zegt voor waar aanneemt.
Ben benieuwd wat de jaarlijkse kosten van een compleet afgeschaalde en barebone Twitter, naast de banklening (als die er nog is) is. Snap daarnaast oprecht niet waarom Blue niet wereldwijd wordt gereleased. Het zal waarschijnlijk te maken hebben met regelgeving in bepaalde landen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:21 schreef Tijn het volgende:
Wilde Elon niet dat minstens de helft van de gebruikers een betaald abonnement heeft? Ze zijn er bijna, nog even te gaan
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)blue-gebruikers.html
Kom naar mastodon dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bijna al die social networks, ik wil het gewoon simpel, ik wil gewoon een lijst van berichtjes van de mensen die ik volg, gewoon in chronologische volgorde, klaar.
Dan passen al die gebruikers in de volgende stadquote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:21 schreef Tijn het volgende:
Wilde Elon niet dat minstens de helft van de gebruikers een betaald abonnement heeft? Ze zijn er bijna, nog even te gaan
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)blue-gebruikers.html
echte sarcastische mode aanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:38 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dan heb jij zeer selectief gelezen omtrent deze kwestie.
Hoeveel mensen werken er nu nog? Op basis van wat ik via google kan vinden ergens tussen de 1300 en 2300. Dus ja, wat betekent dat in rele kosten? 200 miljoen per jaar ofzo?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de jaarlijkse kosten van een compleet afgeschaalde en barebone Twitter, naast de banklening (als die er nog is) is.
Je hoeft niet te reageren als je weet dat je fout zit. Kan gebeuren toch? Snap dat je het middels een sarcastische post wilt oplossen hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
echte sarcastische mode aan
Ja tuurlijk iedereen hier die niet elons kont kust is gek (leest selectief) behalve jij.
Het gaat er natuurlijk niet om dat Twitter als bedrijf in het rood staat, dat wordt uiteraard middels dikgevulde portemonneetjes echt wel gecompenseerd de komende jaren. Het zou raar zijn als je de verwachting zou hebben dat Twitter binnen 2 maanden gezond is.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoeveel mensen werken er nu nog? Op basis van wat ik via google kan vinden ergens tussen de 1300 en 2300. Dus ja, wat betekent dat in rele kosten? 200 miljoen per jaar ofzo?
Voorheen lagen de kosten rond de 5,5 miljard per jaar, dus Elon moet wel erg hard gaan snijden wil Twitter Blue de rekeningen gaan betalen.
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, had jezelf wel op de sarcastische post moeten reageren van iemand.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren als je weet dat je fout zit. Kan gebeuren toch? Snap dat je het middels een sarcastische post wilt oplossen hoor, daar niet van.
Het hangt er denk ik helemaal vanaf wat de ambitie van Twitter is. Als het alleen maar is "de site in de lucht houden" dan lukt het misschien wel. Maar wil je ook nieuwe dingen ontwikkelen, content modereren, advertenties verkopen, compliance met internationale wet- en regelgeving garanderen, dan heb je daar toch wel wat mensen voor nodig, lijkt me.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:53 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd wat een afgeschaalde Twitter moet kosten op jaarbasis. Lukt het om met bijvoorbeeld 250 man alles te runnen? 1 kantoor met een verdieping? Serverkosten tot een bare minimum? Of ga ik hier echt veels te kort door de bocht?
Whut?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, had jezelf wel op de sarcastische post moeten reageren van iemand.
Musk heeft naar eigen zeggen Twitter niet gekocht om er geld mee te verdienen, maar "to help humanity improve free speech".quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:00 schreef Tijn het volgende:
Het hangt er denk ik helemaal vanaf wat de ambitie van Twitter is.
Hatespeech en real time doxing. Geen leuke dingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:12 schreef Tijn het volgende:
Ja ja, free speech. Behalve natuurlijk als Elon wordt uitgejoeld op een podium of iemand z'n privvliegtuig volgt.
Een filmpje waarin mensen Elon uitlachen is hatespeech, ja?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hatespeech en real time doxing. Geen leuke dingen natuurlijk.
Het vrije woord heeft grenzen @Tijnquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een filmpje waarin mensen Elon uitlachen is hatespeech, ja?
Maar sowieso, je kunt niet 10+ journalisten bannen en claimen voor het vrije woord te zijn.
Grenzen opzoeken en voornamelijk publiekelijk testen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Elon lult gewoon weer eens uit z'n nek. Zoals altijd.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hatespeech en real time doxing. Geen leuke dingen natuurlijk.
Zo kun je alle kritiek wel wegwuiven. Lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:36 schreef Rnie het volgende:
[..]
Grenzen opzoeken en voornamelijk publiekelijk testen.
[ twitter ]
Waarom stel je deze 30 vragen (zonder enkele zin met een punt) allemaal aan mij?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:43 schreef YStec het volgende:
[..].
Welke hatespeech? Richting Musk, die een free speech absolutist is en dus alles volgens zichzelf had moeten kunnen handlen? Of gaat dit om hoe hij werd ontvangen door het publiek van Chappelle?
En real time doxing? Waar de fuck heb je het over? De bot die zijn vliegverkeer in de gaten houdt (publieke data toont)? De bot die hij niet zou bannen, omdat hij voor free speech was? Of bedoel je de zogenaamde aanval op hem, waar hij geen aangifte van heeft gedaan? Of dat de aanval op een benzinestation 40 kilometer verwijderd van LAX heeft plaatsgevonden en weinig te maken heeft met de bot?
quote:
Het wordt pas echt leuk als de blauwe vinkjes wereldwijd op de schop gaan en alle "celebs" Twitter blue moeten aanschaffen om hun narcistische online persona in stand te houdenquote:
Ik heb er een account, maar vind de interface niet prettig, was zelf bezig met Nostr, Mastadon is een beetje voor boomers.quote:
Ik heb Elon wel eens zien zeggen dat hij niet bang is om iets te proberen en te falen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:36 schreef Rnie het volgende:
[..]
Grenzen opzoeken en voornamelijk publiekelijk testen.
[ twitter ]
Misschien is dit iets voor je:quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb er een account, maar vind de interface niet prettig, was zelf bezig met Nostr, Mastadon is een beetje voor boomers.
Wat een gelulquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb er een account, maar vind de interface niet prettig, was zelf bezig met Nostr, Mastadon is een beetje voor boomers.
Dat weet ik ook wel, maar Mastadon heeft sowieso gewoon nog heel veel beperkingen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:44 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wat een gelul
Er zijn veel verschillende interfaces beschikbaar en anders kun je ook je eigen interface bouwen, mastOdon heeft namelijk itt twitter gewoon een complete openbare en gratis api.
Zoals?quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar Mastadon heeft sowieso gewoon nog heel veel beperkingen.
De voor en nadelen van decentraliseerde servers.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:49 schreef Farenji het volgende:
[..]
Zoals?
Nostr daarentegen is al helemaal uitontwikkeld en klaar voor het grote publiek natuurlijk.
Het probleem is nogal altijd de schaling en moderatie, nu zal Nostr daar ook tegenaan gaan lopen maar ik verwacht dat die het iets handiger gaan oplossen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:49 schreef Farenji het volgende:
[..]
Zoals?
Nostr daarentegen is al helemaal uitontwikkeld en klaar voor het grote publiek natuurlijk.
Precies dit ja, overigens heb ik op bepaalde gebieden ook wel mijn bedenkingen bij Nostr waar men niet heel goed over heeft nagedacht, het probleem is dat als je nu al vrij hard specs maakt, dat je het in toekomst niet zomaar fixed zonder breaking changes.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:52 schreef Korenfok het volgende:
[..]
De voor en nadelen van decentraliseerde servers.
Dat heb je met elke api natuurlijk, ook die van twitter. Maar met goede semantic versioning is dat op zich geen probleem. Bij breaking changes een nieuwe major version, en natuurlijk de oude versie ook nog een tijdje ondersteunen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Precies dit ja, overigens heb ik op bepaalde gebieden ook wel mijn bedenkingen bij Nostr waar men niet heel goed over heeft nagedacht, het probleem is dat als je nu al vrij hard specs maakt, dat je het in toekomst niet zomaar fixed zonder breaking changes.
100% afhankelijk van de instance die je kiest. Er zijn genoeg communities waar dit prima op orde is.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem is nogal altijd de schaling en moderatie
Dat snap ik, maar ik doelde meer dat men nu werkt via websockets, ik heb daar qua schaling minder goede ervaringen mee, daarnaast denk ik dat de manieren om spam/dos aan te pakken niet goed gemplementeerd zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:03 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat heb je met elke api natuurlijk, ook die van twitter. Maar met goede semantic versioning is dat op zich geen probleem. Bij breaking changes een nieuwe major version, en natuurlijk de oude versie ook nog een tijdje ondersteunen.
Je zegt het zelf al, afhankelijk van de instance die je kiest. Kortom zit je toch weer te kloten met verschillende communities. Ik zeg het je eerlijk, ik heb er ook niet een directe oplossing voor.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
100% afhankelijk van de instance die je kiest. Er zijn genoeg communities waar dit prima op orde is.
Ik denk dat er helemaal geen oplossing nodig is, omdat er ook niet echt een probleem is.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, afhankelijk van de instance die je kiest. Kortom zit je toch weer te kloten met verschillende communities. Ik zeg het je eerlijk, ik heb er ook niet een directe oplossing voor.
We zijn veel te veel gewend aan 1 oppermachtig bedrijf die mondiaal voor iedereen een uniforme beleving biedt maar zoiets heb je buiten internet natuurlijk nergens. Je kiest ook een stad of dorp om in te wonen, een school om je kind naartoe te brengen, een cafe om mensen te zien, etc, net zoals je een mastodon instance kiest die bij je past.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, afhankelijk van de instance die je kiest. Kortom zit je toch weer te kloten met verschillende communities. Ik zeg het je eerlijk, ik heb er ook niet een directe oplossing voor.
Ja eens, overigens is het concept al veel en veel ouder, maar helaas nooit echt goed van de grond gekomen: https://en.wikipedia.org/wiki/Diaspora_(social_network)quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:15 schreef Farenji het volgende:
[..]
We zijn veel te veel gewend aan 1 oppermachtig bedrijf die mondiaal voor iedereen een uniforme beleving biedt maar zoiets heb je buiten internet natuurlijk nergens. Je kiest ook een stad of dorp om in te wonen, een school om je kind naartoe te brengen, een cafe om mensen te zien, etc, net zoals je een mastodon instance kiest die bij je past.
Hoe bedoel je? Op het internet heb ik toch ook keuzevrijheid of ik Twitter of Mastodon wilt gebruiken? Mocht ik meer interactie zoeken, dan communiceer ik via de internetstad waar haast iedereen zit, of ik kies voor interactie met mensen uit het internetdorp.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:15 schreef Farenji het volgende:
[..]
We zijn veel te veel gewend aan 1 oppermachtig bedrijf die mondiaal voor iedereen een uniforme beleving biedt maar zoiets heb je buiten internet natuurlijk nergens. Je kiest ook een stad of dorp om in te wonen, een school om je kind naartoe te brengen, een cafe om mensen te zien, etc, net zoals je een mastodon instance kiest die bij je past.
Klopt. Met diaspora heb ik zelf nooit veel gedaan. Het leuke van mastodon is wel dat het deel uitmaakt van een groter protocol, ActivityPub dat inmiddels wel veel navolging heeft gekregen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja eens, overigens is het concept al veel en veel ouder, maar helaas nooit echt goed van de grond gekomen: https://en.wikipedia.org/wiki/Diaspora_(social_network)
Je mist echt volledig het punt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:23 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Op het internet heb ik toch ook keuzevrijheid of ik Twitter of Mastodon wilt gebruiken? Mocht ik meer interactie zoeken, dan communiceer ik via de internetstad waar haast iedereen zit, of ik kies voor interactie met mensen uit het internetdorp.
O.a. Wordpress, Tumblr en Post.news zijn bezig hun systemen compatible te maken met ActivityPub. Zou echt cool zijn als in de toekomst al dit soort sites met elkaar kunnen praten je op Mastodon iemand op Tumblr kan volgen bv. Dat maakt alternatieven voor de grote platforms een stuk kansrijker denk ik.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:24 schreef Farenji het volgende:
[..]
Klopt. Met diaspora heb ik zelf nooit veel gedaan. Het leuke van mastodon is wel dat het deel uitmaakt van een groter protocol, ActivityPub dat inmiddels wel veel navolging heeft gekregen.
Geen idee, je zegt dat op het internet de gewenning is ontstaan dat het merendeel gebruikt maakt van 1 oppermachtig bedrijf (lees: gewoonte) die iedereen een uniforme beleving biedt en dat dat buiten het internet eigenlijk niet aan de orde is. Dit betwijfel ik.quote:
Het gaat om het verschil tussen gecentraliseerde diensten en gedistribueerde diensten. Iedereen gebruikt dezelfde twitter apps die allemaal via dezelfde centrale twitter servers werken. Alles is gesloten en je kan niet je eigen twitter server opzetten.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:35 schreef Rnie het volgende:
[..]
Geen idee, je zegt dat op het internet de gewenning is ontstaan dat het merendeel gebruikt maakt van 1 oppermachtig bedrijf (lees: gewoonte) die iedereen een uniforme beleving biedt en dat dat buiten het internet eigenlijk niet aan de orde is.
Dit betwijfel ik.
Mensen vinden het ogenschijnlijk niet vreemd en eng. Mensen geven er geen fuck om en zien er geen meerwaarde in. En dat is klaarblijkelijk het merendeel van de gebruikers op Twitter, anders waren ze waarschijnlijk allang voorgoed vertrokken imo.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:53 schreef Farenji het volgende:
Maar omdat tegenwoordig bijna alles in handen is van grote bedrijven en dus gecentraliseerd is (twitter, facebook, tiktok, instagram, netflix, youtube, etc etc) is men daar zo aan gewend dat men de instances van mastodon opeens vreemd en eng vindt.
Wat ben jij toch getriggerd door mensen die over Twitter keuvelenquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zijn mensen toch getriggerd door Twitter dat je er zolang over kunt keuvelen.
JIJ geeft er geen fuck om en ziet er geen meerwaarde in.quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:19 schreef Rnie het volgende:
Mensen geven er geen fuck om en zien er geen meerwaarde in.
Vanwaar deze kwalificatie?quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:32 schreef Farenji het volgende:
[..]
JIJ geeft er geen fuck om en ziet er geen meerwaarde in.
Tussen de regels door zeker wel ja.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:25 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vanwaar deze kwalificatie?Heb ik dat gezegd?
![]()
Wederom grote woorden. Welke regels dan?quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:54 schreef Farenji het volgende:
[..]
Tussen de regels door zeker wel ja.
Musk twitterde toch dat campagne team biden verzocht had om tweets van laster te verwijderen, maar ook bleek dat de REGERING Trump, verzoeken deed tot censuur, maar we weten niet wat de regering trump heeft gecensureerd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:25 schreef Kijkertje het volgende:
Waarom komen die tweets niet voor in Musk's Twitter Files
[ twitter ]
quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:25 schreef Kijkertje het volgende:
Waarom komen die tweets niet voor in Musk's Twitter Files
[ twitter ]
[ twitter ]
Ja dat weet ik en ik vond dat toen al een waardeloos argument. Het kan ook gewoon zijn dat de Democraten veel meer TERECHT verzoeken gehonoreerd kregen. Het is niet zo dat er een balans hoeft te zijn als de n veel meer in overtreding is dan de ander.quote:
Tussen de bedrijven door broodnodig onderhoud plegen, maak je niet druk. Elon weet wat hij doet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:43 schreef myShizzle het volgende:
En down it went
[ twitter ]
Ik kan ook niks tweeten, 'berichtenlimiet bereikt', zegt het systeem
Dat verhaal van dhr Roth, is echt verschikkelijk, door fakenews van Musk, moet hij verhuizen, wordt hij constant bedreigd door nazi's.quote:
belangrijk, en walgelijk wat musk dus doet, vernietigen van het vrije woord Alles om een nazi rijk op te richten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:54 schreef MoreDakka het volgende:
We kunnen ook zelf best meneer Rupar volgen op twitter hoor.
Snap berhaupt die constante politieke drang niet binnen dit topic.quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:54 schreef MoreDakka het volgende:
We kunnen ook zelf best meneer Rupar volgen op twitter hoor.
Dat lijkt me nogal relevant als de eigenaar van het huidige Twitter het narratief pusht dat de voormalige leiding politiek vooringenomen was, daarmee de verkiezingen zou hebben beinvloed, hij vervolgens zijn eigen politiek vooringenomen Twitter Files openbaar maakt dat dat zou aantonen maar helemaal niet doet, de kiezer adviseert Republikeins te stemmen bij de midterms, ontmoetingen heeft met Congresleden nav een Congreshearing speciaal georganiseerd nav van zijn Twitter Files en deze vandaag in het Huis plaatsvindt met als getuigen een aantal voormalige leidinggevenden (zoals Roth en Gadde) waarvan (oa) Rupar (heel handig) fragmenten plaatst zodat we allemaal kunnen zien wat daar gebeurtquote:Op donderdag 9 februari 2023 01:08 schreef Rnie het volgende:
[..]
Snap berhaupt die constante politieke drang niet binnen dit topic.
Dat is pas interessant! Daar zat de gemiddelde Twittergebruiker al jaren op te wachten!quote:Op donderdag 9 februari 2023 02:02 schreef Rnie het volgende:
Now Twitter Blue subscribers can write 4,000-character tweets
https://www.theverge.com/(...)l&utm_source=twitter
quote:Op donderdag 9 februari 2023 02:02 schreef Rnie het volgende:
Now Twitter Blue subscribers can write 4,000-character tweets
https://www.theverge.com/(...)l&utm_source=twitter
Zeker.quote:Op donderdag 9 februari 2023 02:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is pas interessant! Daar zat de gemiddelde Twittergebruiker al jaren op te wachten!
Op grote schaal nog welquote:Op donderdag 9 februari 2023 02:09 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zeker.Threads worden op grote schaal ronduit kut bevonden. Blij dat hier als gebruiker een betere experience voor komt.
Threads zijn gewoon enorm kut. Destemeer wanneer degene een fout maakt en niet correct linkt of geen idee heeft hoe het linken werkt.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 02:24 schreef YStec het volgende:
[..]
Threads zijn gewoon enorm kut. Destemeer wanneer degene een fout maakt en niet correct linkt of geen idee heeft hoe het linken werkt.
Ik heb daar nog nooit iemand over horen klagen die ik volg iig. Het heeft ook zijn voordelen als je er gedeeltes uit wil reposten die relevant zijn. De meeste mensen zitten op Twitter sws niet te wachten op lange verhalen heb ik de indruk maar we zullen zien hoe dat uitwerkt.quote:Op donderdag 9 februari 2023 02:24 schreef YStec het volgende:
[..]
Threads zijn gewoon enorm kut. Destemeer wanneer degene een fout maakt en niet correct linkt of geen idee heeft hoe het linken werkt.
Wat alles weer lekker uit zijn verband rukt.quote:Op donderdag 9 februari 2023 02:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit iemand over horen klagen die ik volg iig. Het heeft ook zijn voordelen als je er gedeeltes uit wil reposten die relevant zijn. De meeste mensen zitten op Twitter sws niet te wachten op lange verhalen heb ik de indruk maar we zullen zien hoe dat uitwerkt.
En het gaat maar doorquote:Op donderdag 9 februari 2023 01:00 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dat verhaal van dhr Roth, is echt verschikkelijk, door fakenews van Musk, moet hij verhuizen, wordt hij constant bedreigd door nazi's.
maar mensen blijven mensen als musk, jones etc verdedigen of niet, alles voor een nazi staat.
Musk heeft om ppolitieke redenen een platform gekocht en om politieke redenen voert hij een beleid uit. Het zijn juist de musk verdedigers wie om politieke redenen hem verafgoden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 01:08 schreef Rnie het volgende:
[..]
Snap berhaupt die constante politieke drang niet binnen dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |