en hopelijk vliegt ze dan ook!quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara staat er dus volgende week op
Spijtig dat Chayron er niet op staat samen met mich en jason.quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny snapt het echt niet![]()
3x achterelkaar ik snap er niets van chayron
niks spannends aan nuquote:Jason 80% stemmen
Danny 18% stemmen
Mich 2% stemmen
Als ze weer een pon wint nietquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara staat er dus volgende week op
ze nemen alles persoonlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze tillen echt overal zo zwaar aan
whoehaha dit zijn weer leuke streamsquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny snapt het echt niet![]()
3x achterelkaar ik snap er niets van chayron
zeker na zijn fijne gesprek met chiara hahahaquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:24 schreef b_engeltje het volgende:
Zie danny dacht goed te liggen bij de dames
ja maar als iedereen zo denkt.. en dan op dada stemt.. vliegt hij wellicht nog eruit (er van uitgaande dat de kijker beslist)quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:25 schreef Schakeltopia het volgende:
jason hoeft zich geen zorgen te maken
Komt hard aan hč!quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:24 schreef b_engeltje het volgende:
Zie danny dacht goed te liggen bij de dames
natuurlijk sympathie voor de fitness hunk Dannyquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:31 schreef Kayro het volgende:
Vind het wel mooi hebben we uit medelijden en/ empathie meer met Danny of toch met Jason..
Goeie tv🤗quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
natuurlijk sympathie voor de fitness hunk Danny
helemaal niet lmaoquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Ias het gaat moeilijk worden voor Danny
🤣🤣 vond 't wel leuk!quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:33 schreef Joyce-43 het volgende:
We zitten niet in al you need is love zegt de bitch
facebookers hebben niks te zeggenquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:35 schreef ben34567 het volgende:
Op facebook poll ligt Danny zwaar achter. Het wordt exit Danny indien er geen manipulatie is van febo
Nee maar wel de grootste representatie qua pollquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
facebookers hebben niks te zeggen
wie gaat eruit dit keer, jij heb vaak bij het rechte eindquote:
dat is een fake pollquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:36 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee maar wel de grootste representatie qua poll
als je dat deze week niet weet, lol lol lolquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wie gaat eruit dit keer, jij heb vaak bij het rechte eind
quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
als je dat deze week niet weet, lol lol lol
Michelangelo, niet zo moeilijk
quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
alleen nederlanders moeten overblijven ja
Dat zal niet gebeuren, maar er vertrekt er wel 1 zaterdag.quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
alleen nederlanders moeten overblijven ja
stream 2!quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:40 schreef Monique___ het volgende:
gesprek mimi en chichi in de slaapkamer
Mich nog meer zijn graf aan het graven door heel de tijd bij Chiara te zijn, echt eentje met IQ van 0 lolquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:40 schreef Monique___ het volgende:
gesprek mimi en chichi in de slaapkamer
omdat Danny een gedoodverfde finalist isquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom vinden ze allemaal Danny een sterke speler
Kweetni hoequote:Op donderdag 2 februari 2023 10:39 schreef Schakeltopia het volgende:
gratis like verdienen? post hier je jason stem screenshot
omdat ze blijkbaar niet weten hoe er tegen hem aangekeken wordt in de buitenwereldquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom vinden ze allemaal Danny een sterke speler
ja snapte hem. is ook raarquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:44 schreef suzi1 het volgende:
raar dat cha geen chayron wilde, bedoel ik
Ze denkt waarschijnlijk dat danny veel sterker staat dus wintquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:44 schreef suzi1 het volgende:
wraak komt altijd eerst natuurlijk en Mich is een easy target want hij heeft 0 komma 0 fanbasequote:Op donderdag 2 februari 2023 10:44 schreef suzi1 het volgende:
Dit is beter en spannender..quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:44 schreef suzi1 het volgende:
nee er moet nog een tweede vrouw bij..quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
de final 4 zijn
Danny, Jason, Charlotte, Bart
2 NL en 2 BE oké dan
heel voorspelbaar jaar
quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:39 schreef Schakeltopia het volgende:
gratis like verdienen? post hier je jason stem screenshot
Logisch prik je zo door🤪quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny gaat eerst even met Charly praten
Nederlandrrs kunnen ook voor een belg stemmen...quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
Danny hoeft zich ook geen zorgen te maken
er zijn weinig belgische kijkers dus een belg wint dit jaar echt niet, en die gaan er allemaal als eerste uit, dus Mich heeft geen schijn van kans tegen 2 NL'ers
Ehmm, dat zijn stemmen dat hij mag blijven hč, het is maar even dat je het weet...?quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ehmm, dat zijn stemmen dat hij mag blijven hč, het is maar even dat je het weet...?
landverrader much? en nog wel voor de grootste stokerd/roddelaar daarquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nederlandrrs kunnen ook voor een belg stemmen...
Mijn stem gaat naar michaelangelo om te blijven
Of ze doen nog wat op zaterdagavond want Confusion Week, al is deze zaterdag eigenlijk al klaar.quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:47 schreef Monique___ het volgende:
Ik had eigenlijk nog wel een twist verwacht met een vrijstelling. Die gaat zoals het nu uitziet toch niet meer komen.
via welk programma probeer je de foto erop te zetten? lukte mij eerst ook niet maar met (veel) hulp van hier lukt het nu welquote:
ja maar als iedereen zo denkt vertrekt jason alsnog..quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:48 schreef woveleed het volgende:
Gestemd op miche, Jason gaat toch genoeg stemmen krijgen en ik wil gewoon Danny zien vertrekken.
Imgur zag ik bij jou..quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
via welk programma probeer je de foto erop te zetten? lukte mij eerst ook niet maar met (veel) hulp van hier lukt het nu wel
Hopelijk meen je dit niet serieus..quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
landverrader much? en nog wel voor de grootste stokerd/roddelaar daar
neequote:Op donderdag 2 februari 2023 10:50 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Hopelijk meen je dit niet serieus..
Tijd om in je signature je favorieten eens aan te passen ze man :pquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
je mag gerust op een belg stemmen, maar niet op zo'n stokerd en lafbek
Ik neem het in ieder geval niet serieus opquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:50 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Hopelijk meen je dit niet serieus..
🤣😅quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:51 schreef ledn81 het volgende:
Jason 42%, Mies 35% en Danny 23% vooralsnog
Je signature is verwarrend! 🙈😂quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
je mag gerust op een belg stemmen, maar niet op zo'n stokerd en lafbek
backstabbers horen niet in zulk soort programma's thuisquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:53 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Je signature is verwarrend! 🙈😂
Ontopic: ik vind het nu wel tijd dat Danny gaat. Michelangelo heeft me nog verrast toen hij PON had en Jason is sowieso mijn favoriet!
Zeker wel geeft heerlijke tvquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
backstabbers horen niet in zulk soort programma's thuis
Maar dat maakt je niet sympathiek bij de kijkers, en die hebben het laatste woord....quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:54 schreef ben34567 het volgende:
Haat haar of niet maar Chiara is tot nu toe de meest beslissende speler van het huis geweest qua groepsdynamiek; manipulatie en het opzetten van mensen tegen elkaar
Klopt maar dat gaat haar ook dr kop kostenquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:54 schreef ben34567 het volgende:
Haat haar of niet maar Chiara is tot nu toe de meest beslissende speler van het huis geweest qua groepsdynamiek; manipulatie en het opzetten van mensen tegen elkaar
dit dus.quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:55 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Maar dat maakt je niet sympathiek bij de kijkers, en die hebben het laatste woord....
De kijkers zouden haar juist moeten belonen voor haar durf en spel maar daar zijn we in B en NL te soft voor. Danny nomineren nadat ze lange nachtelijke gesprekken hadden en zeiden elkaar te vertrouwen.. geniaalquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:55 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Maar dat maakt je niet sympathiek bij de kijkers, en die hebben het laatste woord....
ja die vind ik fijn, maar als je dan op de foto gaat staan en dan op rechtermuisklik klikt, dan krijg je een link(adres van afbeelding kopieren) die niet werkt.. (bij mijn macbook werkt dat zo) dan moet ik er nog eens op klikken.. dan krijg ik een andere link met .png op het eind.. en dan kan ik de foto hier neerzettenquote:
sittardquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
zo, mijn sig aangepast, oprotten arrogante kinderachtige nepitaliaan
Nah, ze ging met veel voorkennis het huis in en dat probeert ze uit te spelen, na deze week is ze een losse flodderquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De kijkers zouden haar juist moeten belonen voor haar durf en spel maar daar zijn we in B en NL te soft voor. Danny nomineren nadat ze lange nachtelijke gesprekken hadden en zeiden van elkaar vertrouwen.. geniaal
Precies, met van die overdreven (gemaakt) vrolijke blije eieren die drukker bezig zijn moet hoe ze over moeten komen op tv heb ik niks. Was toch het jaar dat ze 'alleen en voor zichzelf' moesten spelen? Zij lijkt dat begrepen te hebben. Niks is meequote:Op donderdag 2 februari 2023 10:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De kijkers zouden haar juist moeten belonen voor haar durf en spel maar daar zijn we in B en NL te soft voor. Danny nomineren nadat ze lange nachtelijke gesprekken hadden en zeiden elkaar te vertrouwen.. geniaal
Ik versta het wel... dan herken ik de woorden, maar kan er dus niet zelf opkomenquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:57 schreef Schakeltopia het volgende:
wij redden ons wel in het frans
nee, je zit in een groep en achterbaks gedrag als dit, van haar en van Mich is niet hoe je het spel moet spelenquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, met van die overdreven (gemaakt) vrolijke blije eieren die drukker bezig zijn moet hoe ze over moeten komen op tv heb ik niks. Was toch het jaar dat ze 'alleen en voor zichzelf' moesten spelen? Zij lijkt dat begrepen te hebben. Niks is mee
Welk achterbaks gedrag van Mich ? Hij had snel door hoe Chelsea; Danny en Charlotte van hem gebruik wouden maken dus nomineerde hij ze. Was ook een geniale zet.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, je zit in een groep en achterbaks gedrag als dit, van haar en van Mich is niet hoe je het spel moet spelen
Nee had hem ook al knoerdhard gezetquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:03 schreef Monique___ het volgende:
zendercheck chichi , versta niks van het gefluister zonder mic
Helemaal mee eens. Speelt ze slim. Leuk vermaak voor de streamers. Zonde om die er nu al uit te werken.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, met van die overdreven (gemaakt) vrolijke blije eieren die drukker bezig zijn moet hoe ze over moeten komen op tv heb ik niks. Was toch het jaar dat ze 'alleen en voor zichzelf' moesten spelen? Zij lijkt dat begrepen te hebben. Niks is mee
Preciesquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Welk achterbaks gedrag van Mich ? Hij had snel door hoe Chelsea; Danny en Charlotte van hem gebruik wouden maken dus nomineerde hij ze. Was ook een geniale zet.
ja je mag toch van iemand gebruik maken, ik zie daar het probleem niet van inquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Welk achterbaks gedrag van Mich ? Hij had snel door hoe Chelsea; Danny en Charlotte van hem gebruik wouden maken dus nomineerde hij ze. Was ook een geniale zet.
Dan mag je ook backstabbenquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja je mag toch van iemand gebruik maken, ik zie daar het probleem niet van in
Hoe men het spel moet spelen mogen ze zelf bepalen, net zoals jij en ik er beide een andere mening over mogen hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, je zit in een groep en achterbaks gedrag als dit, van haar en van Mich is niet hoe je het spel moet spelen
nee, dat weer nietquote:
Puur en alleen omdat ze niet op chiara kon stemmen denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, dat weer niet
Mich had gewoon met hun akkoord moeten gaan, dan was ie bv nu veilig geweest i.p.v. Char hem te nomineren als wraak
Mooi kan ze naar huisquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
De piekenpijp van Lindsey zit vast, coins kunnen er niet uit.
We gaan het niet eens worden, en dat is oké maar ik zie liever dit dan al dat kumbayaquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, dat weer niet
Mich had gewoon met hun akkoord moeten gaan, dan was ie bv nu veilig geweest i.p.v. Char hem te nomineren als wraak
nee echt niet, wraak boven alles natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Puur en alleen omdat ze niet op chiara kon stemmen denk ik
Dan had ze vorige week al op chiara kunnen stemmenquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee echt niet, wraak boven alles natuurlijk
Lekker boeiend waar die poll staat. Gewoon de meeste stemmen en vaak wel juist gebleken.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
Oliver de Volder zijn fake nieuws poll
Ik als ik Danny zie gaanquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ga keihard juichen als ik hem jankend die poort zie verlaten
Echt niet. Dat is de leidinggevende poll.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
Oliver de Volder zijn fake nieuws poll
Zaterdag janken genotquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
Je mag een keer warm douchen of een bak slappe koffie als je op Mies stemtquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:11 schreef Dotteke het volgende:
Geen idee op wie ik moet stemmen, van mij mogen ze alle drie wel blijven eigenlijk.
Doet hij goedquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny wil iedereen individueel spreken
ik kan het wel zien als ik erop klikquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
Pff lukt weer niet
https://imgur.com/a/dP04iM0
Relax man, we weten het ondertussen wel al :pquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je mag een keer warm douchen of een bak slappe koffie als je op Mies stemt
chiara en jolien wilden eigenlijk , als ieder 1 mocht nomineren, danny en chayron erop zetten..quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:14 schreef ben34567 het volgende:
Normaal ging het Chayron zijn. Dat was de keuze van Jolien en Chiara maar Charlotte wou dit zeker niet en dan zijn ze maar op Danny gegaan. Het was dus Charlotte haar fout. Ik zag ook liever Chayron uit het huis dan Danny of Mich want Chayron is zo saai met zijn lange analyses.
Helemaal niets, bang dat de kijker haar afstraft ?quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte zegt veel, maar ook weer weinig
Absoluutquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:17 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Helemaal niets, bank dat de kijker haar afstraft ?
quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
Pff lukt weer niet
https://imgur.com/a/dP04iM0
Ja dat magquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:18 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet niet of ik dat hier mag zeggen, maar ik denk dat Jason als eerste veilig is, en MichelAngelo eruit gaat.
Dat Jason veilig denk ik ergens ook wel, schijnt veel fans te hebben. Maar nu mich genomineerd is weet ik het niet zo zeker.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:18 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet niet of ik dat hier mag zeggen, maar ik denk dat Jason als eerste veilig is, en MichelAngelo eruit gaat.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand het hier nog volgen ?
Nou Danny je hebt dat wel gezegd
En jason heeft dat denk gezien?quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
ja hij heeft dat ook gezegd!
wat een gekonkel![]()
![]()
Dan heeft hij en streepje voor bij de FEBOquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:24 schreef Benny het volgende:
Als Danny deze nominatieronde weer overleeft, dan weet ik het ook niet meer
Wen er maar alvast aanquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:24 schreef Benny het volgende:
Als hij het weer red is het toch overduidelijk dat hij er in zit voor de publiciteit rondom het programma voor de uitspraken die hij doet aangaande zijn ex en andere clickbait onzin.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:24 schreef Benny het volgende:
😮💨🤐quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny is unfair naar mij toe dat er andere bewoners niet op staan waar veel irritaties over zijn
Die pols stellen nog niet veel voor nu, MichelA en jason delen meer fans dan MA&danny of Jason&danny.. dat is het nadeel van stemmen op iemand die blijft met de keuze uit 3. Dat is vorig jaar ook het voordeel voor Nawel geweestquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:25 schreef ben34567 het volgende:
Danny staat te ver achter Mich en Jason op polls. Dat gaan ze niet durven manipuleren. Alleen als de polls close zijn.
Dan heeft hij veel stille fansquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:24 schreef Benny het volgende:
quote:
Nooit geweest bij mijquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:33 schreef Lux069 het volgende:
Heerlijk dit, goed gedaan van de ladies.
Maar Charlotte valt wel flink door de mand zeg. Is ze nog steeds zo populair hier?
Die kunnen we ook missen als kiespijn.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd dat die onder vuur komt
Ik geniet !quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:38 schreef Schakeltopia het volgende:
danny vind het kut, echt fokking kut
haha ik ook geen beter vermaak dan leedvermaak , lijden danny!quote:
Ja hoor blijft een toppertjequote:Op donderdag 2 februari 2023 11:33 schreef Lux069 het volgende:
Heerlijk dit, goed gedaan van de ladies.
Maar Charlotte valt wel flink door de mand zeg. Is ze nog steeds zo populair hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |