quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:50 schreef Hunter het volgende:
Vorige week was de bekendmaking om 10.15 u
Stond in de onvolprezen streamverslagenquote:
Ik hou liever Mimi erin dan Danny.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:05 schreef Monique___ het volgende:
zou dada niet meer stemmen krijgen dan mimi.. en dada weer de nominatie overleven?
Ik vrees ervoor als Mies erop staat 😔 voor Jason is Mies nog wel een maatje in huis, zeker op de blauwe kamer. Maar je zou verwachten dat er een NL man uit gaat nu. 😇quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:05 schreef Monique___ het volgende:
zou dada niet meer stemmen krijgen dan mimi.. en dada weer de nominatie overleven?
😔g'morgen en dan lees je eerst dit!😉quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:05 schreef Monique___ het volgende:
De confusion week doen ze goed als wij het ook niet meer snappen 🤪quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:17 schreef b_engeltje het volgende:
Ff want ik ben ff de weg kwijt
De 3 dames jolien chiara en charlotte hebben pin
Jason staat nog steeds genomineerd
Op de streams hoor ik chiara zeggen dat zij eropstaat/genomineerd is
Hier hoor ik men namen noemen als mimi danny jason...
Ik ben ff de weg kwijt wie mag nou wie nomineren of niet en hoe komt men dan aan de genoemde namen?
PON hebben Chiara, Jolien en Charlotte.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:17 schreef b_engeltje het volgende:
Ik ben ff de weg kwijt wie mag nou wie nomineren of niet en hoe komt men dan aan de genoemde namen?
Lot had waarschijnlijk chiara willen nomineren en dat vreesde chiara zelf ook. Echter wonnen chiara en Jolien ook PoN en kon chiara dus (jammer grnoeg) niet meer genomineerd worden.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:17 schreef b_engeltje het volgende:
Jason is genomineerd van vorige zondagquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:17 schreef b_engeltje het volgende:
Ik wou dat ik kon uitslapenquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:24 schreef Kodiak100 het volgende:
De tere zieltjes mogen uitslapen zo te zien
Ze lagen er ook al vroeg in gisteren
Chiara speelt het spel. En durft daarbij met mensen te spelen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:25 schreef rinardo het volgende:
en Danny maar denken dat hij een goede band heeft met Chiara
Slapend rijk worden🙄quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:24 schreef Kodiak100 het volgende:
De tere zieltjes mogen uitslapen zo te zien
Ze lagen er ook al vroeg in gisteren
Ja je hebt werkpaarden en luxepaarden de bewoners vallen duidelijk in de laatste categoriequote:Op donderdag 2 februari 2023 08:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon uitslapen
Kans... dus niks is zeker behalve jason..quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lot had waarschijnlijk chiara willen nomineren en dat vreesde chiara zelf ook. Echter wonnen chiara en Jolien ook PoN en kon chiara dus (jammer grnoeg) niet meer genomineerd worden.
Jason was al genomineerd, lot, chiara en Jolien hebben er waarschijnlijk 2 bij moeten zetten in overleg. Kans is zeer groot dat dat Danny en MA zijn.
Dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja je hebt werkpaarden en luxepaarden de bewoners vallen duidelijk in de laatste categorie
Ze heeft danny ook nodig om haar erin te houden... aan alleen rob en bart en jolien heeft ze niet genoegquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Chiara speelt het spel. En durft daarbij met mensen te spelen.
goede eigenschappen voor bbquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Chiara speelt het spel. En durft daarbij met mensen te spelen.
Zolang de nominaties nog niet bekend zijn is idd nog niks zeker behalve Jason.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Kans... dus niks is zeker behalve jason..
Kan dus ook zo maar ali of sergal zijn ...
In iedergeval niet zoaks ik hier ook las chiara...want dat zag ik telkens voorbij komen chiara gaat er uit maar dat kan dus helemaal niet
Tot dinsdag was er hoop dat Chiara er op zou komen, Toen pakte ze samen met Jolien PON. wat hier vooral besproken is denk ik, dat wanneer zij erop gaat komen, ze naar huis gaat.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
In iedergeval niet zoaks ik hier ook las chiara...want dat zag ik telkens voorbij komen chiara gaat er uit maar dat kan dus helemaal niet
Kon wel voor Chiara PoN had.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
BB stuurde ze gister toch vroeg naar bed omdat het een zware dag zou worden? Zou er nog iets anders gebeuren dan de nomies?quote:
Alles kan natuurlijk, maar meestal zijn de nominaties de laatste beelden welke ze voor de reguliere uitzendingen nodig hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
BB stuurde ze gister toch vroeg naar bed omdat het een zware dag zou worden? Zou er nog iets anders gebeuren dan de nomies?
Jolien zendercheck!quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat is ook een manier om ze uit bed te halen
Rob blijkbaar apneu gehad vannacht
Apneu heb je niet 1 malig dat heb je altijd...alleen de ene dag maak je meer geluid als de anderquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat is ook een manier om ze uit bed te halen
Rob blijkbaar apneu gehad vannacht
Ias is een manipulator.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:46 schreef b_engeltje het volgende:
Ik zou een ias eruit stemmen
Heeft al 10.000 uit de pot en is dus blijkbaar een gevaarlijke slimme speler..
Ook hoe hij ali iedere x speelt zodat hij wat uit de wall haalt voor hem
Daarom...die zou ik nomineren..en daar wint jason het van... geen verloren stem dusquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ias is een manipulator.
Vind wel leuk hoe ie tegen Jacq ingaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |