Bekendmaking is meestal in de avond.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nomineren zelf, of al bekendmaking ?
Bekendmaking is altijd op donderdag in de ochtend de laatste tijd. Nomineren zelf doen ze op woensdag, de winnaar(s) van de PoN dan.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bekendmaking is meestal in de avond.
Kan ik me niets meer van herinneren dat hij dit ook gedaan heeft vorig jaar.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:45 schreef Lillfex het volgende:
HAHAHA Salar had een weddenschap Hij heeft het spel ook moeten doen in BB en zei nu als Ali het haalt eet ik mijn sok op en nu moet die hahahah
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan ik me niets meer van herinneren dat hij dit ook gedaan heeft vorig jaar.
Nou vertelt die zelf in een filmpje en stop zijn sok met mayo in zijn mond of hij heeft het ergens anders gedaan maar hij had die challenge ook.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan ik me niets meer van herinneren dat hij dit ook gedaan heeft vorig jaar.
Misschien hebben ze deelnemers van vorig jaar gevraagd om spellen te testen? Maar ik gok maar wat hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:47 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou vertelt die zelf in een filmpje en eet sok in zijn mond of hij heeft het ergens anders gedaan maar hij had die chalange ook.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:47 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou vertelt die zelf in een filmpje en eet sok in zijn mond of hij heeft het ergens anders gedaan maar hij had die chalange ook.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:47 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar het filmpje is grappigquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:48 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien hebben ze deelnemers van vorig jaar gevraagd om spellen te testen? Maar ik gok maar wat hoor.
Nee, kijker Marleen V is geslaagd in de opdracht. Ali hoefde het enkel na te doen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:02 schreef Stargazing het volgende:
is Ali geslaagd in zijn opdracht? heb het helaas gemist
yep incl 6 coinsquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:02 schreef Stargazing het volgende:
JAquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:02 schreef Stargazing het volgende:
Deze had ze toch eerder van Danny gekregen toen hij zo'n toren uit de wall kocht...quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jolien heeft een snoep uit de wall gehaald
chocolade ferreroroch bol
eerst tijdje ruiken
en daar gaat ie
Manipuleren kan hij wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
Bart heeft droomscenario in zijn hoofd. Die gaat ook steeds meer roddelen en stoken..verwijt mensen dingen van week 1 en blijft hun dat verwijten
Nee willen Danny en chayronquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:15 schreef Lillfex het volgende:
Ze gaan een bom droppen zeggen Chiara en Jolien. Ze hebben Ali genomineerd wedden??
Hij was ook diegene die Mich toen beïnvloed heeft om te stemmen op Chelsea en Danny en Charlotte dus hij is net zo achterbaks maar ze hebben nog niet veel van hem laten zienquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:17 schreef Koos1958 het volgende:
Zo jammer dat Bart zich verlaagd met dit gekonkel. Vond hem een goede kandidaat maar de laatste dagen roddelt en spreekt hij net zo slecht achter mensen hun rug als wat hij die mensen verwijt
Ook steeds weer 'de kijkers' gelul, ze snappen nooit dat de kijkers ook verschillende meningen hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:18 schreef Donna1000 het volgende:
Deze bewoners zijn zich zo bewust hoe de vorige BB werkte, dat ze allemaal denken dat ze het veel beter gaan doen dan de vorige jaren. Ze doen alles zo doordacht, niks spontaan meer aan
Ben je niet in de war met jason, die heeft dit namelijk ook verteld aan michela. Ik heb het niet gezien van bart (niet dat ik alles zie)quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hij was ook diegene die Mich toen beïnvloed heeft om te stemmen op Chelsea en Danny en Charlotte dus hij is net zo achterbaks maar ze hebben nog niet veel van hem laten zien
En zodra ze iets horen wat negatief is dan als excuus gaan roepen dat ze denken dat er geknipt en geplakt is en dat ze niet weten hoe iets in beeld wordt gebracht, maar vooral dat het niet klopt. jajaquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ook steeds weer 'de kijkers' gelul, ze snappen nooit dat de kijkers ook verschillende meningen hebben
Nee hoor Bart maar goed dat is niet in de uitzending geweest Had toen een gesprek met Bart want Mich wilde Chelsea er niet opzettenquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:23 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met jason, die heeft dit namelijk ook verteld aan michela. Ik heb het niet gezien van bart (niet dat ik alles zie)
Nee joh, alsof het voor het eerst is, iedereen kan zo'n ding over laten vliegen je moet er maar gek genoeg voor zijnquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:37 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
En wat gaan de bewoners zaterdag schrikken als ze vliegtuigje zien![]()
oh okequote:Op woensdag 1 februari 2023 15:08 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Deze had ze toch eerder van Danny gekregen toen hij zo'n toren uit de wall kocht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |