En gelijk heeft hij!quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:48 schreef rinardo het volgende:
Jason geeft even een eerlijke waarschuwing aan Ali, er zijn weinig eerlijke mensen in het huis
Wijsheid komt niet met de jaren.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij!
Ik vind het echt ongelooflijk dat zo'n jonge jongen meer verstand en respect heeft dan menig oudere daar.
Erg jong, en toch gaat er enige maturiteit vanuit. Blijft ne speciale.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij!
Ik vind het echt ongelooflijk dat zo'n jonge jongen meer verstand en respect heeft dan menig oudere daar.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:54 schreef bpi het volgende:
Ali moet straks om 14 uur het secret spel gaan spelen. Het is iets met een laser en blokken verschuiven.
🤗💝 goed hart met een strikje!quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Erg jong, en toch gaat er enige maturiteit vanuit. Blijft ne speciale.
ja nogal belerend hoe ze net tegen hem deed alsof het een van haar schoolkinderen van 6 jaar isquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:00 schreef xdiashalizx het volgende:
Wat heeft die Chiara een arrogante uitstraling, vooral naar Ias toe!
schatjequote:Op woensdag 1 februari 2023 11:58 schreef Jockari het volgende:
Ias vraagt aan Bart en Chara: "patatjes aan het schillen ?". Tja wat moet je daar op antwoorden...
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:10 schreef -river- het volgende:
Rob kan goed zingen, beter zingt hij 24/7 ipv pesten en mopperen.
Idd. De vorige die daar vorige keer heel de dag zong, hebben ze ook al naar huis gestuurd.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:10 schreef -river- het volgende:
ja en hij blijft het liedje maar verlengen ondanks hij al steeds klaar was, na iedere mooi ging hij verderquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:10 schreef Monique___ het volgende:
chacha zegt hem dat ze het heel mooi vindt
Genoeg gezang al, lekker door mopperenquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:10 schreef -river- het volgende:
Kijken wij wel dezelfde streams? Hij heeft zowel Jason als Ali zwaar gepest.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:15 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Genoeg gezang al, lekker door mopperen![]()
En pesten?, dat heb ik hem niet zien doen tenzij roddelen onder de categorie pesten valt
Hij geeft heel vaak negatieve opmerkingen over hen. Om dat nu pesten te noemen...quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Kijken wij wel dezelfde streams? Hij heeft zowel Jason als Ali zwaar gepest.
Ik kijk zeker dezelfde streams, alleen denken wij anders over het begrip pesten.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Kijken wij wel dezelfde streams? Hij heeft zowel Jason als Ali zwaar gepest.
Geweldig, ik kan niet wachten om die koppen te zien als ze weten hoe populair Jason is buiten...quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zaterdag 4 feb om 11u vliegtuigje voor Jason.
Na deze gaan er meer volgen dat is altijd zo.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Geweldig, ik kan niet wachten om die koppen te zien als ze weten hoe populair Jason is buiten...![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zaterdag 4 feb om 11u vliegtuigje voor Jason.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |