Mexx en Martin op de andere stream... Maar ook niet de 'juice' waar we op wachtenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:01 schreef Kakadylo het volgende:
De stream staat op kaartende mensen terwijl buiten bij een stelletje de pleuris uitbreekt
Het meest stabiele stelletje daarquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:03 schreef Hoempah het volgende:
Rupert: Ze kunnen een voorbeeld nemen aan ons. We zijn soulmaatjes.
ALLES wat jij zegt betekent SLquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:04 schreef Pindaaatje het volgende:
Misschien moeten we de FEBO de cursus RLS voor dummy’s geven. Streamers willen sensatie, sex en ruzie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eigenlijk een directe reden om per direct te stoppen met kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:11 schreef Judiwi het volgende:
Jeffrey en Kim D worden weer beschermd. We mogen niets zien. Terwijl van een Kim W en Marciano lieten ze heel wat zien.
tuukquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mag Manuela dan ook weer meedoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ze kunnen het sowieso niet uitzenden want het ging over Kim's ex, heeft niks met het programma te maken, kunnen ze dus net zo makkelijk wel op de streams laten zienquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:22 schreef engine het volgende:
Als het zo heftig is dat ze het niet kunnen uitzenden.... dan verwacht ik geel en misschien wel rode kaarten morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:24 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat ze weg is.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:24 schreef Flow3r het volgende:
Ook dit soort tv-fragmenten zijn kuis geselecteerd want wat er daadwerkelijk allemaal is gebeurd tonen ze NIET óf minimaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
De brandweer is uitgerukt met 2 tankautospuiten en 1 hoogwerker.quote:
Nou ja...dat was vanmiddag in onze wijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
De brandweer is uitgerukt met 2 tankautospuiten en 1 hoogwerker.
Lelystad is een plaats in de provincie Flevoland en valt onder de P2000-regio Flevoland. De hulpdiensten in Lelystad reageren onder meer op 112 meldingen die bij deze veiligheidsregio binnenkomen. Via P2000 worden deze 112 meldingen uitgestuurd naar bijvoorbeeld het juiste brandweerkorps, ambulancedienst of de dienstdoende politieagenten.
In de afgelopen dertig dagen is de brandweer 56 keer naar Lelystad gestuurd en moest de ambulance 776 keer naar die plaats toe.
Jeff heeft geen respect voor haar. Ze passen niet bij elkaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:26 schreef Aggie46 het volgende:
Zat me te vervelen dus begon ik aan een serie op Netflix.
Het forum stond nog open (dat zie ik dan boven in de bladwijzerwerkbalk.)
Ik zie dat er ineens veel gepost wordt.
Teller vloog omhoog.
Snel Videoland opgestart en weer te laat.
Alleen van wat @:Hoempah had gefilmd, dat geschreeuw van Kim.
Hartverscheurend. En dan het filmpje van @:DGK_Tegengas.
VerdikkeieJeff, vanmiddag vond ik jullie een leuk stel.
Vind ik ergens nog wel, maar luister dan wat Kim zei; Ik heb niet met 2 mannen geslapen, dat heb ik helemaal niet gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |