quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Kan je het erop?quote:
Allemaal expres mismatches vanavondquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Je hebt zelf ook een accent domme koe.
Heel goedquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet op haar. Maar ben wel fan van die echte Rotterdammers.
Dichtbij voor jou, niet samen steentjes zoeken in Scheveningâh?quote:
Rotterdam is best leuk, maar ook wel tokkie zoals Scheveningen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dichtbij voor jou, niet samen steentjes zoeken in Scheveningâh?
Zoals de meeste grote stedenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Rotterdam is best leuk, maar ook wel tokkie zoals Scheveningen.
Ja wel een type volksbuurt. Maar volgens mij kan jee prima met haar een pilsje zuipen in de kroeg om de hoekquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niks mis met een vleug(je) tokkie. Volksbuurten zijn meestal de gezelligste buurten.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Utrecht? Ik moest grijnzenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam en Utrecht het minst erg overall
ALS je elkaar kent en gedijt in aso-gedragquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niks mis met een vleug(je) tokkie. Volksbuurten zijn meestal de gezelligste buurten.
Ik ga erg lekker op weinig kleur maar dit type dan weer niet echtquote:
Andere kade walkquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:44 schreef RipCity het volgende:
Cameraman is wel blij met z'n nieuwe camera dit seizoen he.
Huh waar anders dan in je broekzak moet je 'm stoppen dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe draag je nu als man je telefoon op je bovenbenen? Dat zit toch niet?
Waar anders, je kontzak?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe draag je nu als man je telefoon op je bovenbenen? Dat zit toch niet?
Kom je meteen week later bij Boevenspotter langs nadat ie is gestolen op 't damrak.quote:
Ja dat antwoord heb ik niet, maar is het niet heel oncomfortabel?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Huh waar anders dan in je broekzak moet je 'm stoppen dan?
Je gleuf.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Huh waar anders dan in je broekzak moet je 'm stoppen dan?
Handtas duhquote:
Ja dat of hij gaat stukquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kom je meteen week later bij Boevenspotter langs nadat ie is gestolen op 't damrak.
Haai haaiquote:
Misschien voor Blacked? Verder heeft niemand daar ooit last van lijkt me?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat antwoord heb ik niet, maar is het niet heel oncomfortabel?
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien voor Blacked? Verder heeft niemand daar ooit last van lijkt me?
Hongerige man gespotquote:
Net graadje minder erg dan lifecoachquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Worcations klinkt afschuwelijk en veel te trendy.
Beetje aso kan ik wel mee leven. Woon zelf in het rustige stukje volksbuurt, dat scheelt wel. Zoek af en toe de gezelligheid op bij al dat "tuig" verderop. Echt diepgaande gesprekken heb je niet. Maar af en toe beetje flauw ouwehoeren is wel prima.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:42 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
ALS je elkaar kent en gedijt in aso-gedrag
Het was echt heeeeeel gezellig en je bent ook echt heel aardig. Maar je woont toch helaas te ver.quote:
Nooit geweest ookquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:50 schreef RamboDirk het volgende:
Hij moet de pincode invoeren, voor het eten groot bedrag afgerekend bij de hoeren.
@Coco wat vond jij van haar sieraden?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Wat heeft ze voor dingen om haar vingers. Al dat ijzerwerk.
Oh ja dat slap oewehoeren kan ik nog wel om lachen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje aso kan ik wel mee leven. Woon zelf in het rustige stukje volksbuurt, dat scheelt wel. Zoek af en toe de gezelligheid op bij al dat "tuig" verderop. Echt diepgaande gesprekken heb je niet. Maar af en toe beetje flauw ouwehoeren is wel prima.
Show us what you gotquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Een blouse van twee maten te klein. Broek slechts een maat.
De grote banken willen niet dat jij dit geheim kent!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Cursus crypto van 2800¤ vandaag voor jouw speciaal 999¤ ALLEEN VANDAAG
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Coco wat vond jij van haar sieraden?
Zonde man, wat een hoeveelheid troep voor een prima gezicht.quote:
Sabine Big Brother vibesquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zonde man, wat een hoeveelheid troep voor een prima gezicht.
Nou walgelijk is overdreven. De ingrepen wel.quote:
Zonder die gloss zal het vast beter zijnquote:
Ja op zo'n leeftijd. Sta je echt niet bij stil dat zoiets kan gebeuren.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:55 schreef Gibson88 het volgende:
Wel ontzettend kut van die ziekte natuurlijk.
Ah zin inquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:56 schreef RamboDirk het volgende:
Netflix en een partypack Ham&Kaas chips
Als ze te hard pijpt gaan ze lekken.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:56 schreef RipCity het volgende:
Blijft zoiets eigenlijk voor altijd of worden je lippen na tijdje weer dunner?
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja op zo'n leeftijd. Sta je echt niet bij stil dat zoiets kan gebeuren.
Ben je snel uitgekeken (of begin je sneller te chillen).quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:57 schreef Coco het volgende:
Ik ben meer van de Amazon Prime en chill.
Kakkertjequote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:57 schreef Coco het volgende:
Ja al die lieve vragen gister en vandaag, sorry voor de bad vibe.quote:
Les 1: Wat is het verschil tussen een schaar en kamquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Junior hairstylist.
Eerstejaars knipcursus dus…
Ik ben content creator op fok.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Junior hairstylist.
Eerstejaars knipcursus dus…
HBO Max & structuuranalyse.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:57 schreef Coco het volgende:
Je gaat je gelijk afvragen wie het kan zijn in dat geval.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ze lijkt enorm op een Fok!ster
Maar we roddelen niet
quote:
quote:
Treurig maar waar.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
samen verdienen ze net aan bijstandsniveau
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ze lijkt enorm op een Fok!ster
Maar we roddelen niet
Kammen is een werkwoord en scharen een zelfstandig naamwoord.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:01 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Les 1: Wat is het verschil tussen een schaar en kam
Baby tot schoolleeftijd neemt ze mee in de rugzakquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
Kinderen een last om te kunnen reizen denkt ze
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kammen is een werkwoord en scharen een zelfstandig naamwoord.
Of…
Joop noteertquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:03 schreef Joop_W het volgende:
Geen haast met kinderen, dat mag, maar hoe oud is ze eigenlijk?
Elke moeder is blij als de dochter met hem thuiskomtquote:
Heeft een vrouw dat ooit aan jou gevraagd, dat zij zou dokken?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
Als een vrouw dat vraagt zou ik haar lekker laten dokken.Niks mis mee.
quote:
Yes, 1 of 2 keer, van 1 weet ik het zeker. Zij kwam uit Hoogeveen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft een vrouw dat ooit aan jou gevraagd, dat zij zou dokken?
Hier niet…
Ik heb vaak genoeg betaaldquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft een vrouw dat ooit aan jou gevraagd, dat zij zou dokken?
Hier niet…
Hij wil verloven met kerst dus er is haastquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
Hij is streng met conclusies trekken, no time to waste. Een verkeerde zin en je bent af.
Wat attent, Dirkquote:
Oh nee wacht. toch twee. Romy en Amberquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Yes, 1 of 2 keer, van 1 weet ik het zeker. Zij kwam uit Hoogeveen.
Duhquote:
Stukje verplichte opnamequote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:09 schreef DKUp het volgende:
Bipolaire stoornis
Psychoses gehad
Manisch
Depressief
Nou de keuze is gemaakt
Stukje drugsquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:09 schreef DKUp het volgende:
Bipolaire stoornis
Psychoses gehad
Manisch
Depressief
Nou de keuze is gemaakt
Dat lijkt mij geen aanbeveling in een relatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke moeder is blij als de dochter met hem thuiskomt
Maaaarrrrr zuipen gaat goed, maar blootjuh kanniet toch, is fucked upquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:09 schreef DKUp het volgende:
Bipolaire stoornis
Psychoses gehad
Manisch
Depressief
Nou de keuze is gemaakt
We hebben het over de docent Engelsquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen aanbeveling in een relatie.
Maar als een moeder die gedachte heeft, altijd vasthouden
Guttegut zegquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou die moedervlekken weg hebben laten halen ipv mijn lippen laten opspuiten.
Mwahquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou die moedervlekken weg hebben laten halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |