quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Kan je het erop?quote:
Allemaal expres mismatches vanavondquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Je hebt zelf ook een accent domme koe.
Heel goedquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet op haar. Maar ben wel fan van die echte Rotterdammers.
Dichtbij voor jou, niet samen steentjes zoeken in Scheveningâh?quote:
Rotterdam is best leuk, maar ook wel tokkie zoals Scheveningen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dichtbij voor jou, niet samen steentjes zoeken in Scheveningâh?
Zoals de meeste grote stedenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Rotterdam is best leuk, maar ook wel tokkie zoals Scheveningen.
Ja wel een type volksbuurt. Maar volgens mij kan jee prima met haar een pilsje zuipen in de kroeg om de hoekquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niks mis met een vleug(je) tokkie. Volksbuurten zijn meestal de gezelligste buurten.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Utrecht? Ik moest grijnzenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam en Utrecht het minst erg overall
ALS je elkaar kent en gedijt in aso-gedragquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niks mis met een vleug(je) tokkie. Volksbuurten zijn meestal de gezelligste buurten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |