quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Kan je het erop?quote:
Allemaal expres mismatches vanavondquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Je hebt zelf ook een accent domme koe.
Heel goedquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet op haar. Maar ben wel fan van die echte Rotterdammers.
Dichtbij voor jou, niet samen steentjes zoeken in Scheveningâh?quote:
Rotterdam is best leuk, maar ook wel tokkie zoals Scheveningen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dichtbij voor jou, niet samen steentjes zoeken in Scheveningâh?
Zoals de meeste grote stedenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Rotterdam is best leuk, maar ook wel tokkie zoals Scheveningen.
Ja wel een type volksbuurt. Maar volgens mij kan jee prima met haar een pilsje zuipen in de kroeg om de hoekquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niks mis met een vleug(je) tokkie. Volksbuurten zijn meestal de gezelligste buurten.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Utrecht? Ik moest grijnzenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam en Utrecht het minst erg overall
ALS je elkaar kent en gedijt in aso-gedragquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niks mis met een vleug(je) tokkie. Volksbuurten zijn meestal de gezelligste buurten.
Ik ga erg lekker op weinig kleur maar dit type dan weer niet echtquote:
Andere kade walkquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:44 schreef RipCity het volgende:
Cameraman is wel blij met z'n nieuwe camera dit seizoen he.
Huh waar anders dan in je broekzak moet je 'm stoppen dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe draag je nu als man je telefoon op je bovenbenen? Dat zit toch niet?
Waar anders, je kontzak?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe draag je nu als man je telefoon op je bovenbenen? Dat zit toch niet?
Kom je meteen week later bij Boevenspotter langs nadat ie is gestolen op 't damrak.quote:
Ja dat antwoord heb ik niet, maar is het niet heel oncomfortabel?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Huh waar anders dan in je broekzak moet je 'm stoppen dan?
Je gleuf.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Huh waar anders dan in je broekzak moet je 'm stoppen dan?
Handtas duhquote:
Ja dat of hij gaat stukquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kom je meteen week later bij Boevenspotter langs nadat ie is gestolen op 't damrak.
Haai haaiquote:
Misschien voor Blacked? Verder heeft niemand daar ooit last van lijkt me?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat antwoord heb ik niet, maar is het niet heel oncomfortabel?
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien voor Blacked? Verder heeft niemand daar ooit last van lijkt me?
Hongerige man gespotquote:
Net graadje minder erg dan lifecoachquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Worcations klinkt afschuwelijk en veel te trendy.
Beetje aso kan ik wel mee leven. Woon zelf in het rustige stukje volksbuurt, dat scheelt wel. Zoek af en toe de gezelligheid op bij al dat "tuig" verderop. Echt diepgaande gesprekken heb je niet. Maar af en toe beetje flauw ouwehoeren is wel prima.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:42 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
ALS je elkaar kent en gedijt in aso-gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |