Tot later Kodi.quote:
Ik vraag me af hoe lang hij mag meekijken en of luisteren, ik denk niet de hele dagquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:32 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Jason heeft waarschijnlijk wel gehoord op wie Chichi en Jojo gaan......en die zijn band met Charlotte is vrij goed..... #hetisnognietvoorbij
Dat ging ze sowieso, maar toen zou ze nog de grijze muis stemmen krijgenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die gaat 1 dezer dit als een boomerang terug krijgen dmv een nominatie.
Ik heb Sja er ook mee gezien..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:28 schreef suzi1 het volgende:
tijdje terug klachten over tandenstokers die overal lagen
is alleen lil met zo'n ding in dr bek toch?
Pure onzekerheid volgens mij, dan waai je met alle richtingen mee om maar aardig gevonden te worden.quote:
Die zal op Angelo gaan nu tochquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:37 schreef Kayro het volgende:
Charlotte gaat zo stampvoeten.. ze kan niet op d'r eerste keuze🤣😅
die zag ik er ook wel voor aan. hahahaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik heb Sja er ook mee gezien..
Maar Danny doet dat met een reden om zichzelf te redden bij de damesquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over ali he. Jolien zegt die verhalen van hem tot in detail. Danny vind ali kinderachtig
Moslimmannen mogen datquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:46 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ali 150 bedpartners.....
Nu snap ik waarom hij waarom hij de partners van zijn zus controleert
loopt Jolien het in detail door te vertellen, alsof dit aan haar is tsssquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over ali he. Jolien zegt die verhalen van hem tot in detail. Danny vind ali kinderachtig
Misschien is dat wel ook gewoon zijn mening? Of is alles wat Danny nu zegt om zichzelf te reddenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:46 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar Danny doet dat met een reden om zichzelf te redden bij de dames
Sterker nog, dat moeten ze!quote:
Ik dacht dat ik de enige was, maar ik moet ook echt nadenken wie wordt bedoeld, chi cha cho dadaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:44 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik moet echt af en toe denken wie wie is, met al die verbasteringen in namen...
die maagden bedoel je die ze krijgen na hun dood?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:48 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Wie zijn dan die 150 vrouwen die moeten wachten tot ze getrouwd zijn?
Dat geloof ik wel dat je je gekwetst voeltquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte zegt het belangrijkste is dat ze zichzelf is en zo voelt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:48 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was, maar ik moet ook echt nadenken wie wordt bedoeld, chi cha cho dada
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:48 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was, maar ik moet ook echt nadenken wie wordt bedoeld, chi cha cho dada
In zijn woede nomineert die zich volgende week zelf.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:49 schreef ben34567 het volgende:
Hoe gaat Danny reageren wanneer Chiara hem nomineert ? Of gaat ze het op Jolien zetten ?
OMG....quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
In zijn woede nomineert die zich volgende week zelf.
Volgens mij meer een -knip-quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
Charlotte: Ik zou nooit iemand willen die al 150 bedpartners (Ali) heeft gehad, ik denk gewoon dat het een sloeber is,
Waarom heb ik nu beeld van een bouvier die vanillevla aan het eten is in mijn hoofdquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Of een oudere vrouwen verwenner.
Doe even normaal Vind dat wel ver gaanquote:
🤣🤣😣quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu beeld van een bouvier die vanillevla aan het eten is in mijn hoofd
Doe even normaal. Zou ik ook zeggen tegen de persoon die zegt dat hij/zij al meer dan 150 bedpartners gehad heeft.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:54 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Doe even normaal Vind dat wel ver gaan
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:54 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik ga ff een Danny - Jonnie Boertje - doen, koken voor 16 mensen met een beperking, lijkt ook een beetje op BB daar.![]()
Fijne dag nog verder...
Smakelijk doe je best👍quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:54 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik ga ff een Danny - Jonnie Boertje - doen, koken voor 16 mensen met een beperking, lijkt ook een beetje op BB daar.![]()
Fijne dag nog verder...
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]Lekker pastinaakpuree. 3 uur bezig en dan heb je nog niks
Gedaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:59 schreef Jockari het volgende:
Heeft die vandaag al iets gezegd/gedaan ?
[ afbeelding ]
Ja, geen 10.000 of 5.000 gewonnenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:59 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Nee niet echt Ze denken dat ze bij Danny en Charon en Chelsea hoorde maar ze heeft zich daar niet echt bij aangesotenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:57 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Is er eigenlijk een bondje in het huis waar Charlotte bij hoort?
Het zijn ook 2 onnozele kinderen, dus dat treftquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:04 schreef Donna1000 het volgende:
Waarom behandeld Jacqueline Ali en Ias alsof het haar onozele kinderen zijn? was een snauwbakkes is dat tegen die 2
Hij zat ook gesprek van charlotte en jolien af te luisterenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:05 schreef suzi1 het volgende:
slim van mimi, om lil in vertrouwen te nemen..
Chiara: Kan ik eindelijk Ali nomineren.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:02 schreef suzi1 het volgende:
dat ze ali erop zetten? en lili denkt dat ook
drm zitten haar kits ook aan de doopquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:04 schreef Donna1000 het volgende:
Waarom behandeld Jacqueline Ali en Ias alsof het haar onozele kinderen zijn? was een snauwbakkes is dat tegen die 2
ik zou ali stemmen om te blijvenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Chiara: Kan ik eindelijk Ali nomineren.
Ali: Dank je wel.
Michelangelo: Weet je, ik heb vrees om met Ali op het bord te komen en dat Ali het niet kan redden,
heeft ze dat gezegd? zullen die ouders waarderen als ze ook kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
drm zitten haar kits ook aan de doop
maar denkt ze dat ze goede opvoedster is
ze heeft van ias de schuld bij zijn ouders gelegd dat hij doet zoals hij is
(ik vind prima)
ja gisteren. over zegt genoeg over de opvoeding die hij heeftquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft ze dat gezegd? zullen die ouders waarderen als ze ook kijken
geloof dat ze het over een handdoek hadquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:08 schreef suzi1 het volgende:
vieze gore theedoek?
daar is toch alleen water mee afgedroogt?
zei duidelijk theedoekquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof dat ze het over een handdoek had
Maar dat toontje van haar, ik trek dat slecht, Je mag best wat uitleggen maar waarom alles op een manier alsof je wil laten horen dat jij het beter weet, dat ze naar jou moeten luisteren, gatver,quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:05 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Het zijn ook 2 onnozele kinderen, dus dat treft
en wie zegt dat zij het goed doet haha maar zijn ouders zullen het zeer zeker waarderen pfffquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja gisteren. over zegt genoeg over de opvoeding die hij heeft
Jawel vieze gore theedoek. Jaqueline vroeg gisteren drogen jullie je handen aan de theedoek? (misschien van het deeg kneden?)quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:08 schreef suzi1 het volgende:
vieze gore theedoek?
daar is toch alleen water mee afgedroogt?
o mijn fout dan!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jaqueline: niet met de handdoek afdrogen en wat moet die vieze gore theedoek hier doen? Bah zo vies.
verstond ik het toch goedquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jawel vieze gore theedoek. Jaqueline vroeg gisteren drogen jullie je handen aan de theedoek? (misschien van het deeg kneden?)
Jaqueline: niet met de handdoek afdrogen en wat moet die vieze gore theedoek hier doen? Bah zo vies.
ik dacht even dat het een animatie was, maar vond het wel heel lang voordat het enigzins bewoogquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:59 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Confusionweek, de week duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:22 schreef Joyce-43 het volgende:
je krijgt er toch altijd 3 op het bord
Wen er maar aanquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:30 schreef Dragonbullet het volgende:
Niet te geloven.. kan ik eindelijk even kijken 🤬
HIj leert het maar niet hequote:
🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:36 schreef ledn81 het volgende:
Cheyron hangt aan elkaar van nietzeggende zinnetjes en spreekwoorden
we moeten er maar mee zien te dealen
door de zure appel heen bijten
zien we wel waar het schip strand
Chiara kan nu Charlotte niet nomineren want die mag zelf nominerenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:37 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Chiara gaat 100% zeker Charlotte op de bank zetten
Maar Vlaanderen houd Charlotte er wel in
Dat zei ze vorige week ook alquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara weet 100% zeker dat charlotte op haar Bart en michelangelo had gestemd. Half uur terug zei charlotte dat ze zeker niet op bart zou stemmen omdat ze hem een fijne man vind.
niet deze weekquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:37 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Chiara gaat 100% zeker Charlotte op de bank zetten
Maar Vlaanderen houd Charlotte er wel in
Geef ik je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:39 schreef ben34567 het volgende:
Chiara heeft de hele dynamiek veranderd : Jolien tegen Charlotte opgezet; Bart tegen Danny/Chayron opgezet; Danny bespeeld en nu zijn bondje met Chayron willen breken; van Mich een nuttige simp gemaakt; andere bewoners gewaarschuwd voor de facade van Ali en Charlotte; mensen tegen Jason opgezet;...
Zonder haar was het nu vrij saai
En hij gaat er ook met verkrachte eenden tegenaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:36 schreef ledn81 het volgende:
Cheyron hangt aan elkaar van nietzeggende zinnetjes en spreekwoorden
we moeten er maar mee zien te dealen
door de zure appel heen bijten
zien we wel waar het schip strand
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
En hij gaat er ook met verkrachte eenden tegenaan.
Nu doet ie het bij Bart.. Bart begint een heel verhaal waarom en dat ie zich er slecht over voelt. maar Mies hoeft dat hele verhaal niet te horenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:47 schreef ledn81 het volgende:
Mies komt uit DBK en vroeg of Ali op "hoe heet ie ook weer?" had gestemd.
Lijkt alsof hij de 3e secret mission heeft![]()
Hij mag de naam Jason niet zeggen en moet alle bewoners de naam Jason laten zeggen lijkt het
Jolien, Charlotte en Chiara kunnen niet genomineerd worden, die mogen nomineren.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
jullie denken allemaal wel dat Charlotte die macht heeft, maar heeft ze dat echt wel, of zijn diegene die zij uitkiest vrijgesteld van eliminatie?
omdat het confusion week is, expect the unexpected
het lijkt me niet echt dat ze een normale power of nomination zouden doen in zo'n themaweek
er moet gewoon een of andere twist in zitten
jaaa lijkt er wel op, nu tegen Bart, heb je ook op hem gestemd? hoe heetie ook al weer?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:47 schreef ledn81 het volgende:
Mies komt uit DBK en vroeg of Ali op "hoe heet ie ook weer?" had gestemd.
Lijkt alsof hij de 3e secret mission heeft![]()
Hij mag de naam Jason niet zeggen en moet alle bewoners de naam Jason laten zeggen lijkt het
Dus nu Danny?, ow allemaalquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:50 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
jaaa lijkt er wel op, nu tegen Bart, heb je ook op hem gestemd? hoe heetie ook al weer?
natuurlijk, als Jason faalt staat hij nog genomineerd, duhquote:
Ja denk het wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zou Danny chi verteld hebben over Jason?
Want ze spelen individueelquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:54 schreef Donna1000 het volgende:
Chiara heeft het door en geeft geen antwoord, waarom doen bewoners dat, ze hebben door dat er een geheime missie is maar gaan dan roepen ik heb je door ipv mee te werken
Omdat ze bang zijn dat er een vrijwaring ofzo mee gewonnen kan worden. Waarom zou je iemand dat dan ook gunnenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:54 schreef Donna1000 het volgende:
Chiara heeft het door en geeft geen antwoord, waarom doen bewoners dat, ze hebben door dat er een geheime missie is maar gaan dan roepen ik heb je door ipv mee te werken
En ze denken dat ze straks die biecht hebben en moeten vertellen wie een secret mission heeft. Dan hebben ze 5 coins verdientquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:54 schreef Donna1000 het volgende:
Maar de biecht is toch op vrijdag?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En ze denken dat ze straks die biecht hebben en moeten vertellen wie een secret mission heeft. Dan hebben ze 5 coins verdient
Om de kansen te vergroten de persoon die jij wil eruit te knikkerenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn dat er een vrijwaring ofzo mee gewonnen kan worden. Waarom zou je iemand dat dan ook gunnen
Dat weten ze niet hè.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:56 schreef Ireth het volgende:
"Als het hem lukt mag ie terug komen.."![]()
Wat een t*r*ngwijven dat ze hem dat niet gunnenJason, kijk je mee!
Nee maar ze gaan er dus expres niet in mee, dus willen ze hem niet terugquote:
misschien Dan wel expres niet of zo? dat Jason ook een 2de keer op nominatiebank kan zitten, wat hij ook moestquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:57 schreef Ireth het volgende:
2 van 3 moest ie hebben toch? Dan maar hopen dat Lot en Dan geslaagd zijn
omdat ze jason niet terugwil..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:58 schreef Donna1000 het volgende:
lindsey is toch heel dik met michelangelo, waarom werkt zij niet mee met hem
Wie is lili?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:55 schreef suzi1 het volgende:
zegt lili nou dat als jason weer terug is gaat klagen over de jackpot
en dat het nu juist zo lekker rustig is??
Neuh dat geloof ik niet, Dan gaat niet expres saboterenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
misschien Dan wel expres niet of zo? dat Jason ook een 2de keer op nominatiebank kan zitten, wat hij ook moest
Ja Bart. Die heeft spijt van zijn stem. Maar meer omdat ie anderen liever weg zou willenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:00 schreef Million_Lights het volgende:
Heeft er iemand al iets positiefs gezegd over Jason sinds hij is vertrokken?
Dat vind ik wel weer sterk coins voor hulpquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh dat geloof ik niet, Dan gaat niet expres saboteren
MA nu dus wel en niet eens bewust
Chiara heeft zich voor 2 douchemunten laten overhalen
Danny was volgens mij wel oprecht blij toen ie de stem van Jason hoorde in de dbk gisteren in de uitzending.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:00 schreef Million_Lights het volgende:
wat je zgn als posi op kan vatten is dat als bart eerder had geweten van het bontje niet op jason had gestemdquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:00 schreef Million_Lights het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja Bart. Die heeft spijt van zijn stem. Maar meer omdat ie anderen liever weg zou willen
Hahaha, ik had de naam bart boven het hoofd van danny... ik moet koffiequote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee zou ie nooit doen. Rob en Mies stemt Bart niet op. Hij heeft ook Jason gestemd
mich mission was om iedereen de naam jason te laten zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:04 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Kan de stream niet volgen, waarover gaat dit?
Waarschijnlijk heeft MichelA een secret mission, iedereen moet de naam jason zeggen tegen hem ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:04 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Kan de stream niet volgen, waarover gaat dit?
Bedankt, Suzy 😊quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mich mission was om iedereen de naam jason te laten zeggen
Ik d3nk dat dit dus juist de bedoeling is of dat er voor hem weinig vanaf hangt.. anders speelt hij het echt wel beter.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:05 schreef Ireth het volgende:
Nou MA moet je dus ook niet kiezen voor een SM. Het staat bijna in knipperende neonreclame op zijn voorhoofd
Bedankt, Koos 😊quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
Iedereen moet naam Jason zeggen denk ik
Hij is niet zo snuggerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:06 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ik d3nk dat dit dus juist de bedoeling is of dat er voor hem weinig vanaf hangt.. anders speelt hij het echt wel beter.
Waarschijnlijk staat ie tegelijk te berekenen hoeveel coins hij nog kan inzetten om anderen ook om te kopenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:07 schreef ledn81 het volgende:
Mies wil dat de DBK open gaat. Staat nu maar bij de coinhouders te kijken en wacht tot de deur open gaat lijkt het
Hij staat zijn tijd te verdoen tot DBK open gaatquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat ie tegelijk te berekenen hoeveel coins hij nog kan inzetten om anderen ook om te kopen
Hij stond net te mompelen "doe die kamer dan open...." volgens mij...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
Wat doen hij bij die munten dan steeds.
2 eraf voor de douche Chiaraquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat ie tegelijk te berekenen hoeveel coins hij nog kan inzetten om anderen ook om te kopen
Hij had voor 1 moeten gaan, het is een ondernemer zeggen zequote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:10 schreef Kayro het volgende:
[..]
Het is hemm iig de 2 coins aan chiara waard...
🤣🤣quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij had voor 1 moeten gaan, het is een ondernemer zeggen ze
Nou ja ze kunnen ook moeilijk rapunzel midden in een gesprek wegsturenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:15 schreef Ace90ace het volgende:
Hij wil dat dat Jolien uit de dagboekkamer komt. Zij moet nog Jason zeggen. Maar de zandloper is afgelopen.
Big Brother laat hem dan opzettelijk falen?
Niemand binnenroepen tijdens zo een opdracht.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja ze kunnen ook moeilijk rapunzel midden in een gesprek wegsturen
goed dat pumuckl het vraagt aan die zeurzakquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:19 schreef Ireth het volgende:
Ias tegen rob: "heb jij irritaties over mij??"
Sjak: "Ja dat heb ik je al 4x uitgelegd maar je luistert toch niet naar mij..."
denk wel meer dan 1quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heeft weer een vrolijkheidspilletje gekregen
terwijl Danny heel goed weet wat er aan de hand is, bha bhaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:24 schreef Jockari het volgende:
MiMi zegt in groep dat hij niemand vertrouwt. DaDa zegt dat hij raar doet.
Mooi Chayron uitzwaaien maarquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:26 schreef ledn81 het volgende:
Chayron wil naar huis? Die heeft 10k gehad en nu is het mooi geweest?
Zegt hij dat nu net want zien hem niet op de streamsquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:26 schreef ledn81 het volgende:
Chayron wil naar huis? Die heeft 10k gehad en nu is het mooi geweest?
zit in DBK, kwam net even voorbij.. iemand zei dat ie nog wel even in de DBK zit misschien, want wilde misschien naar huis dus even goed gesprek hebben waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zegt hij dat nu net want zien hem niet op de streams
Ik krijg steeds meer een hekel aan dat kindquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:36 schreef suzi1 het volgende:
ja hier die kleuter. chi over ias
hou je mond man. chi tegen ali
Überhaupt dat we hier naar kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:39 schreef Donna1000 het volgende:
Eigenlijk best triest dat we hier dag en nacht zitten te kijken, alle SL doorworstelen en als er dan echt iets gebeurd moeten we naar de tv uitzendingen kijken
maakt iniedergeval geen geluidquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wees blij sommige mensen gaan het ook nog uitlikken met hun vinger
Dat is waarquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:45 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
maakt iniedergeval geen geluid
Maakt wel minder herriequote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik lik gwn met heel me tong door bakjequote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zoals mijn 12 jarige zegt: mama jij en die kijkers zijn no lifer's![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik lik gwn met heel me tong door bakje
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik lik gwn met heel me tong door bakje
19 jarige hier "mam, zoek een leven..."quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Gewoon mobieltje een uur verstoppenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
19 jarige hier "mam, zoek een leven..."
gister kwam er een kind mee van school : weet je wat mijn moeder doet?? die zit gewoon heel de dag wat tv te kijken naar mensen die zich 100 dagen laten opsluiten. Raar he, maar dat doet ze dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
19 jarige hier "mam, zoek een leven..."
hahahaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gister kwam er een kind mee van school : weet je wat mijn moeder doet?? die zit gewoon heel de dag wat tv te kijken naar mensen die zich 100 dagen laten opsluiten. Raar he, maar dat doet ze dus.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:48 schreef suzi1 het volgende:
mn gezicht zat zowat helemaal in de literbak ijs
Juist niet, des te harder komt de klap aanquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:45 schreef Donna1000 het volgende:
Danny moest een weten dat het schatje wat naast hem zit, hem wil gaan nomineren
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:51 schreef Monique___ het volgende:
ali hoopt dat jason terug komt met pizza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |