Tot later Kodi.quote:
Ik vraag me af hoe lang hij mag meekijken en of luisteren, ik denk niet de hele dagquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:32 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Jason heeft waarschijnlijk wel gehoord op wie Chichi en Jojo gaan......en die zijn band met Charlotte is vrij goed..... #hetisnognietvoorbij
Dat ging ze sowieso, maar toen zou ze nog de grijze muis stemmen krijgenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die gaat 1 dezer dit als een boomerang terug krijgen dmv een nominatie.
Ik heb Sja er ook mee gezien..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:28 schreef suzi1 het volgende:
tijdje terug klachten over tandenstokers die overal lagen
is alleen lil met zo'n ding in dr bek toch?
Pure onzekerheid volgens mij, dan waai je met alle richtingen mee om maar aardig gevonden te worden.quote:
Die zal op Angelo gaan nu tochquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:37 schreef Kayro het volgende:
Charlotte gaat zo stampvoeten.. ze kan niet op d'r eerste keuze🤣😅
die zag ik er ook wel voor aan. hahahaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik heb Sja er ook mee gezien..
Maar Danny doet dat met een reden om zichzelf te redden bij de damesquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over ali he. Jolien zegt die verhalen van hem tot in detail. Danny vind ali kinderachtig
Moslimmannen mogen datquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:46 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ali 150 bedpartners.....
Nu snap ik waarom hij waarom hij de partners van zijn zus controleert
loopt Jolien het in detail door te vertellen, alsof dit aan haar is tsssquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over ali he. Jolien zegt die verhalen van hem tot in detail. Danny vind ali kinderachtig
Misschien is dat wel ook gewoon zijn mening? Of is alles wat Danny nu zegt om zichzelf te reddenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:46 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar Danny doet dat met een reden om zichzelf te redden bij de dames
Sterker nog, dat moeten ze!quote:
Ik dacht dat ik de enige was, maar ik moet ook echt nadenken wie wordt bedoeld, chi cha cho dadaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:44 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik moet echt af en toe denken wie wie is, met al die verbasteringen in namen...
die maagden bedoel je die ze krijgen na hun dood?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:48 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Wie zijn dan die 150 vrouwen die moeten wachten tot ze getrouwd zijn?
Dat geloof ik wel dat je je gekwetst voeltquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte zegt het belangrijkste is dat ze zichzelf is en zo voelt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:48 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was, maar ik moet ook echt nadenken wie wordt bedoeld, chi cha cho dada
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:48 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was, maar ik moet ook echt nadenken wie wordt bedoeld, chi cha cho dada
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |