Jij hebt ook je NAFO-sokken aan zie ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:53 schreef HSG het volgende:
Oekraine heeft in deze oorlog nog geen enkel manschap of voertuig verloren. Alleen de Russen lijden verliezen.
Ik heb ze al besteldquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:57 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Jij hebt ook je NAFO-sokken aan zie ik.
En een NAFO onderbroek om mijn howitzer warm te houdenquote:
Maar er zijn helemaal geen filmpjes, lees ik op Twitter?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Er zijn wel heel weinig Russische beelden merk ik. De schijn wordt gewekt dat Rusland in de pan gehakt wordt door Oekraine, maar dat kan niet omdag Rusland kleine successen boekt en het verder een patstelling is. Als je de filmpjes op face value neemt, zou Oekraïne allang veel meer gebied heroverd hebben. Dat gebeurt allemaal niet.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Fake AI voice van Joe Biden die Rusland de oorlog verklaart en troepen naar Ukraine stuurt.
😱😱😱
https://vocaroo.com/1dZ0i0kAG1Sq
===========Had deze voorbij zien komen idd. Uiteindelijk kan je beter iets subtielers doen. Biden die de oorlog verklaart zou overal op het nieuws komen dus makkelijk te zien dat het nep isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar stel je laat Elon Musk praten over dat hij vind dat Rusland eigenlijk wel gelijk heeft oid, en het zal veel onduidelijker zijn of dat nep is of niet, aangezien hij soms al de gekste dingen zegt. Een goede informatie oorlog gebruikt elementen die waar zijn.
Als je het dan combineert met deze techniek:
https://www.reddit.com/r/(...)ion_from_flawlessai/
dan wordt het al gevaarlijker.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Nou vraag ik dit voor een vriend, maar waar vind ik die?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En een NAFO onderbroek om mijn howitzer warm te houden
Altijd nog beter dan de T-Ford.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:47 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Lastig voor de mensen met keuzestress.
120mm howitzer?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En een NAFO onderbroek om mijn howitzer warm te houden
300mm natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:08 schreef Anton91 het volgende:
[..]
120mm howitzer? [ afbeelding ]
Beetje klein voor de gemiddelde FOK!ker.
En bij de slag om Hostomel in het begin hebben ze ook héle zware verliezen geleden.quote:
CNNquote:"Not only the Wagnerites are fighting in the Bakhmut sector on the Russian side," Zhorin said on his official Telegram channel Tuesday.
"Previously, the assaults were carried out first by convicts, followed by more 'elite' Wagner units, but now airborne units have also joined the fight," he said.
"First of all, this is notable because of the use of their regular equipment. Wagner's troops are forced to advance on foot, while Russian paratroopers have armored personnel carriers and infantry fighting vehicles, which they actively use," added Zhorin.
"Another difference is that for some reason regular troops are less willing to die than Wagner's men. That is why they act a little more cautiously. But they are still dying, just not in such huge numbers."
Wil je een punt maken? Of wat is je hele idee achter deze post?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:53 schreef HSG het volgende:
Oekraine heeft in deze oorlog nog geen enkel manschap of voertuig verloren. Alleen de Russen lijden verliezen.
Zijn ze al te bestellen danquote:
Ze doen al maanden niet eens hun best meerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:14 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Musk zouden er toch geen bots meer op twitter zitten?
Dat het uiteindelijk nep blijkt te zijn maakt niet uit. Het kwaad is al geschied en de verwarring is gezaaid.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Had deze voorbij zien komen idd. Uiteindelijk kan je beter iets subtielers doen. Biden die de oorlog verklaart zou overal op het nieuws komen dus makkelijk te zien dat het nep is
Maar stel je laat Elon Musk praten over dat hij vind dat Rusland eigenlijk wel gelijk heeft oid, en het zal veel onduidelijker zijn of dat nep is of niet, aangezien hij soms al de gekste dingen zegt. Een goede informatie oorlog gebruikt elementen die waar zijn.
Als je het dan combineert met deze techniek:
https://www.reddit.com/r/(...)ion_from_flawlessai/
dan wordt het al gevaarlijker.
Poetin-fan gespot.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:57 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Jij hebt ook je NAFO-sokken aan zie ik.
Stuur @AchJa even een berichtjequote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou vraag ik dit voor een vriend, maar waar vind ik die?
Zeker, maar ik geef alleen aan dat met subtielere methodes je uiteindelijk verder komt. Rusland zal dit dan ook 100% gaan inzetten. En dan niet om Biden die de oorlog verklaart te faken want dat is te obvious. Maar om subtiel de discussie rondom steun aan rusland te beinvloeden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat het uiteindelijk nep blijkt te zijn maakt niet uit. Het kwaad is al geschied en de verwarring is gezaaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |